Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Ekonominė situacija Vilniaus miesto savivaldybėje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Savivaldybės įmonių ataskaita: https://view.publitas.com/vilniaus-m...uz-2016/page/1

    Rezultatai įspūdingi.
    o.t. patiko sumažintas "darbuotojų skaičius vienetais" Gal ten jau robotai įdarbinti buvo?

    Comment


      Parašė evvt Rodyti pranešimą

      o.t. patiko sumažintas "darbuotojų skaičius vienetais" Gal ten jau robotai įdarbinti buvo?
      Arba smarkiai optimizuota veikla, atsisakyta visokių etatinių "vartininkų" ir pan.

      Comment


        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
        įdomu surengus anoniminę apklausą Kaune, kokia dalis pasakytų, kad džiaugiasi, kai atsitinka kas nors blogo Vilniuje. Arba kai LRytas pralošia bet kam. Toks elgesys atitinka 100% patarlę Nors nudvėsė ne karvė, o tiktai kiaulė, bet vis tiek malonu. Nemanau, kad Vilniuje atsirastų nors kiek ženklesnis kiekis žmonių, kurie džiaugtusi jei Žalgirio kašio komanda praloštų kokiems rusams. Dėl Kauno analogiško elgesio nesistebėčiau.
        Kaunas yra rusiškiausias Lietuvos miestas, tai gal ir nereiktų stebėtis. Lietuviškai kalbantys rusai.

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          Savivaldybės įmonių ataskaita: https://view.publitas.com/vilniaus-m...uz-2016/page/1

          Rezultatai įspūdingi.
          Rezultatai tikrai įspūdingi. Galima nemėgti liberalų ar Šimašiaus, bet paneigti, kad jis kol Vilniaus miestui daugiausiai darbų padarė, neišeis. Bent jau manuosius lūkesčius Šimašius kol kas vykdo pagal planą. O lūkesčiai buvo ne tokie ir maži:
          1. Minimum trigubai intensyvesnė miesto infrastruktūros plėtra (dviračių takai, aikštės, parkai, gatvės ir t.t.).
          2. Miesto skolos suvaldymas
          3. Savivaldybės įmonių pertvarkymas iš bebrinių į modernias
          4. Viešojo transporto atnaujinimas.

          Žinoma yra ir daugiau darbų, visokios darželių pertvarkos ir pan., bet tai yra keturi esminiai darbai, kurie buvo ypač reikalingi Vilniui ir prie kurių dar pridėčiau penktą - daugiabučių renovaciją, tačiau pastaroji daugiausiai priklauso nuo vyriausybės skiriamų finansų, o ne nuo savivaldybės darbo kokybės. Reiktų pažymėti ir tai, kad Šimašiaus darbai dar tik įsivažiuoja, juk eina tik antroji vasara, kada infrastruktūrą galima atnaujinti. Bet rezultatai jau ir dabar aiškiai matosi. Žinoma, kai kurie rezultatai plika akimi taip gerai nesimato, kaip kad mažėjanti savivaldybės skola, kartais tai gali netgi kaip minusas atrodyti, tačiau sutvarkytas biudžetas, suvaldytas skolos augimas, atgautas kreditorių pasitikėjimas yra labai daug - pvz. numatomas esminis viešojo transporto atnaujinimas tikriausiai būtų neįmanomas su tokia savivaldybės finansine padėtimi, kokia buvo prieš tai, niekas paskolų naujų autobusų pirkimui nebūtų davęs ir Vilnius toliau važinėtų su kledarais.

          Comment


            150 naujų autobusų tikriausiai bus proveržis VT.

            Comment


              Paskutinio vizito metu šią vasarą nustebino šviesos trūkumas daugiabučių kiemuose ir prieblanda miesto centre. Ar taupoma elektra?

              Comment


                Vilnius visad tamsus buvo, dabar grįžus iš Talino grįžtu kaip į kokį tamsų užkampį

                Comment


                  Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                  Rezultatai tikrai įspūdingi. Galima nemėgti liberalų ar Šimašiaus, bet paneigti, kad jis kol Vilniaus miestui daugiausiai darbų padarė, neišeis. Bent jau manuosius lūkesčius Šimašius kol kas vykdo pagal planą. .
                  Kaip sako gali būti biednas, bet būk teisingas. Sakant, kad sumažinus VV darbuotojų kiekį 304 žmonėmis ir todėl pavyko sumažinti vandens kainą 20%, realiai nutyli, kad norėjo mažinti tik 10%, bet kainų komisija paskaičiavo, kad kažkada iš leisto padidinti vandens tarifo dumblo apdorojimo įrenginių kainai VV surinko 2 mln daugiau nei buvo realiai numatyta ir todėl liepė savivaldybei sumažinti ne 10%, o 20%. Tai kad surinko daugiau nei buvo galima, o sako atseit dėl sumažinto kiekio. Šiaip daug maž gerai, bet norėtusi daugiau teisybės ir realių veiksmų kelių įrengime, o ne kaip NEvyksta VA/Gariūnų sujungime. Ir VA yra ne Šimašiaus nuopelnas visai. Nereikia sau priskirti. Daugiau šioje srityje nieko nepadarė apart nesuvaldytų projektų pvz.: Vilniaus ar Kalvarijų gatvėse.

                  p.s. įdėjiškai palaikau, bet į užpakalį norisi įspirti, kad judintusi greičiau, o ne vien skolas mažintų kaip pagrindinį tikslą.
                  Paskutinis taisė Arunasx; 2017.08.07, 20:51.
                  Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                  Comment


                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                    Daugiau šioje srityje nieko nepadarė apart nesuvaldytų projektų pvz.: Vilniaus ar Kalvarijų gatvėse..
                    Būkim biedni, bet teisingi Kelių įrenginėjime buvo kur kas daugiau, nei šios dvi gatvės. Naugarduko/Kauno gatvių teritorija pasikeitė iš esmės, atnaujinta Antakalnio gatvė, naujas asfaltas buvo/yra pradėtas tiesti ir kitose pagrindinėse Vilniaus gatvėse - Laisvės pr., Geležinio Vilko gatvėje. Rekonstruojamos sankryžos (Žirmūnų/Kareivių, Eišiškių/Dariau ir Girėno, Žalgirio/Geležinio Vilko). Naugarduko gatvė berods jau irgi su nauju asfaltu. Čia kiek iš atminties dabar galiu pavardinti pagrindinių gatvių ir vietų ir tai nėra tiek mažai. Tačiau reikia pripažinti, kad akcentas dedamas kitoje vietoje, ten, kur beveik jokio judesio nebuvo net ne metus, o dešimtečius - tai ir Neries krantinė, pagaliau mieste pradėjo raudonuoti dviračių takai, ruošiamasi esminei parkų ir skverų rekonstrukcijai, statoma požeminė perėja, tie patys daugiabučių kiemai ir pan. T.y. jeigu ankščiau pagrinde pinigų užtekdavo tik būtiniausiems darbams, t.y. kokių nors tragiškų gatvių perasfaltavimui, tai dabar jau atnaujinama yra visapusiškas, ne tik asfaltas. Ir tai gerai Sutinku, kad reikia kartais įspirti į užpakalį, kad neprarastų motyvacijos dirbti, tačiau kartais "bizūno ir meduolio" principas yra teisingesnis

                    Parašė dr-rox Rodyti pranešimą
                    Vilnius visad tamsus buvo, dabar grįžus iš Talino grįžtu kaip į kokį tamsų užkampį
                    Labai gali būti, kad tai priklauso ir nuo to, kad Talinas yra daug tankiau apstatytas ir daug mažiau apžėlęs medžiais.

                    Comment


                      Pagarba:
                      Vilnius švenčia dar vieną pergalę: šiemet į darželius pateks visi 3-7 metų vilniečiai!

                      http://www.vilnius.lt/index.php?420578234
                      Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                      Comment


                        Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                        1. Minimum trigubai intensyvesnė miesto infrastruktūros plėtra (dviračių takai, aikštės, parkai, gatvės ir t.t.).
                        Problema su ta infrastruktūra kad viskas daroma labai nekokybiškai ir su pigiausiom medžiagom dėl to po poros metų atrodys lyg nieko ir nebuvo daryta. Kas važiavo 'atnaujintu' GV pastebejo kad kokybe neblizga, ok ten dar nebaigta tai nekritikuojam, bet pvz. atnaujinta Goštauto g. dalis prieš pora mėnesių tai ten nauji betoniniai borteliai jau vietomis ištrupėjo, o ten kur pesčiujų salelės ten ištrupėjo visur.

                        Comment


                          Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
                          bet pvz. atnaujinta Goštauto g. dalis prieš pora mėnesių tai ten nauji betoniniai borteliai jau vietomis ištrupėjo, o ten kur pesčiujų salelės ten ištrupėjo visur.
                          Reikėtų pranešti per "Tvarkau Vilnių" programėlę.

                          Comment


                            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

                            Negi iš kauniečių galima tikėtis, kad atliks sąžiningai darbus? Ypač Vilniuje. Juk nuo sovietinių laikų buvo anekdotas, kad jei aptverti tvora visą Kauną, tai visi žinos kas už ką sėdi.
                            Tikrai keistas pasirinkimas. Kodėl ne koks MaladzechnaKosmoStroj? Ir arčiau važinėti, ir kultūriškai artimiau, ir gal net pigiau suderėtų kaip saviems.

                            Comment


                              R. Šimašiaus darbai Vilniuje: kuo gali pasigirti ir dėl ko nusipelnė kritikos

                              Comment


                                Atsako ekspertai: Zuokas ir Majauskas Du tie žmonės, kurių nuomonės apie merą tikrai reikia klausti... Vienas jų kuruoja sritį, kurioje "nemato rimtų pokyčių".

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Atsako ekspertai: Zuokas ir Majauskas Du tie žmonės, kurių nuomonės apie merą tikrai reikia klausti... Vienas jų kuruoja sritį, kurioje "nemato rimtų pokyčių".
                                  Majauskas pastaruoju metu stipriai įvaizdį susigadinęs, ypač po to, kai su Gentvilu siūlė atšaukti VNO tako rekonstrukciją likus savaitei iki darbų pradžios. Tad kažin, ar ir meru būdamas gerai tvarkytųsi.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                                    Būkim biedni, bet teisingi Kelių įrenginėjime buvo kur kas daugiau, nei šios dvi gatvės. Naugarduko/Kauno gatvių teritorija pasikeitė iš esmės, atnaujinta Antakalnio gatvė, naujas asfaltas buvo/yra pradėtas tiesti ir kitose pagrindinėse Vilniaus gatvėse - Laisvės pr., Geležinio Vilko gatvėje. Rekonstruojamos sankryžos (Žirmūnų/Kareivių, Eišiškių/Dariau ir Girėno, Žalgirio/Geležinio Vilko). Naugarduko gatvė berods jau irgi su nauju asfaltu. Čia kiek iš atminties dabar galiu pavardinti pagrindinių gatvių ir vietų ir tai nėra tiek mažai. Tačiau reikia pripažinti, kad akcentas dedamas kitoje vietoje, ten, kur beveik jokio judesio nebuvo net ne metus, o dešimtečius - tai ir Neries krantinė, pagaliau mieste pradėjo raudonuoti dviračių takai, ruošiamasi esminei parkų ir skverų rekonstrukcijai, statoma požeminė perėja, tie patys daugiabučių kiemai ir pan. T.y. jeigu ankščiau pagrinde pinigų užtekdavo tik būtiniausiems darbams, t.y. kokių nors tragiškų gatvių perasfaltavimui, tai dabar jau atnaujinama yra visapusiškas, ne tik asfaltas. Ir tai gerai Sutinku, kad reikia kartais įspirti į užpakalį, kad neprarastų motyvacijos dirbti, tačiau kartais "bizūno ir meduolio" principas yra teisingesnis



                                    Labai gali būti, kad tai priklauso ir nuo to, kad Talinas yra daug tankiau apstatytas ir daug mažiau apžėlęs medžiais.
                                    Talino centre tiesiog daugiau yra šviestuvų (jie sudvigubinti ar sutrigubinti) tad bendras apšvietimas gerokai intensyvesnis nei Vilniuje.

                                    Comment


                                      Majauskas pastaruoju metu stipriai įvaizdį susigadinęs
                                      Ir dar po to, kai su D. Šakaliene stūmė tą "norvegišką" smurto prieš vaikus įstatymą .

                                      Šimašius šiek tiek minkštoko charakterio ir su visais stengiasi būti malonus. Kitaip sakant, nėra natūralus lyderis, o iškilęs partijoje vien todėl, kad padoriai atrodo ir nėra įklimpęs kokiuose nors skandaluose. Galbūt todėl kai kurie darbai vyksta lėtai. Pvz., Matijošaitis turi daugiau savybių, padedančių užtikrinti, kad darbai vyktų greitai .
                                      Kritika dėl visokių vizijų trūkumo tai juokinga.
                                      Vilnius nuėjo į remonto ir duobių lopymo strategiją, o tai nėra tai, ko turėtų siekti Lietuvos sostinė“, – LRT.lt dėstė A. Zuokas.
                                      Aišku, geriau prastūminėti į skolą kokį nors utopinį projektą, o duobės tai palauks. Zuokas tik maivydavosi ant dviračio ar riedžio, stūmė savo oranžinio dviračio svajonę, tačiau realiai dviračių takais nelabai rūpinosi. Tačiau eiliniam piliečiui svarbiau ne papildoma galimybė išsinuomoti dviratį (kas reguliariai važinėja, turi savo), o kad apskritai būtų patogu su dviračiu važiuoti. Kėlė idėją padaryti Nerį pagrindine miesto gatve, tačiau, kad krantinėse kyšojo armatūra, jam nelabai rūpėjo. Negi užsiimsi tokiais niekais kaip kažkokių plytelių perklojimas? Ir net be kažkokios laivybos bei naujų prieplaukų Neris tapo patrauklesnė atnaujinus krantines: daugiau žmonių, atsirado nauja kavinė, o per sostinės dienas vyks renginiai bei bus "Gero maisto krantas". Kai nuties Žvėryne dviračių taką pro tas išpjautas tujas , bus galima nuo Žirmūnų paneriu nulėkti iki pat Vingio parko. Iš esmės jau ir dabar gana patogu tą daryti. Tai vienas garsiai svajoja, tačiau nieko realaus nenuveikia (nes "kvaili" investuotojai neskolina), o kitas mažiau svaigsta apie vizijas, bet atlieka konkrečius "juodus" darbus.
                                      Paskutinis taisė senasnamas; 2017.08.29, 12:52.

                                      Comment


                                        Gal tiesa, kad duobių lopymas neturi būti miesto strategijos centrinė ašis, bet Vilniuje situacija su gatvių ir šaligatvių būkle yra TOKIA kraupi, kad net kokiam Lagosui ar Migadišui būtų gėda. Zuokas turėjo 10+ metų situaciją keisti, bet to nedarė. Šimašius bent jau bando lopyti baisiausias vietas.

                                        Aš dar turiu svajonių, kad kada nors Vilniaus šaligatviai bus pritaikyti neįgaliesiems, bet to turbūt teks laukti dar kokius 30 metų.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Gal tiesa, kad duobių lopymas neturi būti miesto strategijos centrinė ašis, bet Vilniuje situacija su gatvių ir šaligatvių būkle yra TOKIA kraupi, kad net kokiam Lagosui ar Migadišui būtų gėda. Zuokas turėjo 10+ metų situaciją keisti, bet to nedarė. Šimašius bent jau bando lopyti baisiausias vietas.

                                          Aš dar turiu svajonių, kad kada nors Vilniaus šaligatviai bus pritaikyti neįgaliesiems, bet to turbūt teks laukti dar kokius 30 metų.
                                          Gerai, kad dabar visus naujus šaligatvius stato pritaikytus neįgaliesiems (o jų dabar iš pirmo žvilgsnio tvarko gana nemažai), o ir dviračių takus (ir pagaliau normalius asfaltuotus) nemažoje dalyje vietų padaro.
                                          Post in English - fight censorship!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X