Parašė Tomas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Ekonominė situacija Vilniaus miesto savivaldybėje
Collapse
X
-
Nu dar buvo diskusija apie tai, ar esant dabartinėms galimai neprotingoms proporcijoms, yra protinga (moralu/atsakinga/...) varyti miestą į finansinę katastrofą, tipo, gal tada padidins tą proporciją. Man atrodo, kad rimti žmonės taip nesielgia.Parašė Tomas Rodyti pranešimąTai tam ir yra GPM perskirstymas, kad kažkiek kompensuotų pajamų netolygumus. Diskusija tik apie tai, ar dabartinės perskirstymo proporcijos yra protingos. Pvz. būtų galima drąsiai atimti šiek tiek daugiau iš Kauno (nes vis tiek nesugeba pinigų panaudoti), o mažiau iš Vilniaus. Tada Lettered su Creatium mažiau čia verktų ir visi būtų laimingesni
Comment
-
Neblogas pavyzdys gatvių būklė.Parašė URBANISTAS Rodyti pranešimąPagrįsk kodėl Kaunas nesugeba panaudot, o Vilnius sugeba?
Comment
-
nuvažiuok į nemenčinės plentą vilniuje gatvės būkle tuParašė Lettered Rodyti pranešimąNeblogas pavyzdys gatvių būklė.
Comment
-
Apie kurią plento atkarpą kalbame: miesto ar rajono? Jau nekalbant, kad tai yra valstybinės reikšmės krašto kelias ir finansavimą priežiūrai skiria kelių direkcija.Parašė udrius Rodyti pranešimąnuvažiuok į nemenčinės plentą vilniuje gatvės būkle tu
Comment
-
Visvien iš esmės viskas priklauso nuo to, ar skirs bent dalį finansavimo iš kelių plėtros ir priežiūros fondo. Nu aišku galima ir savivaldybei suversti visą kaltę, kad "nepramuša" finansavimo...Parašė udrius Rodyti pranešimąApie miesto, kuri prasideda nuo Antakalnio troleibusų žiedo ir baigiasi ties karačiūnais
Comment
-
tai kame reikalas - vis tik sostinės gatvės tvarkomos valstybės lėšomis?Parašė Ginthus Rodyti pranešimąVisvien iš esmės viskas priklauso nuo to, ar skirs bent dalį finansavimo iš kelių plėtros ir priežiūros fondo. Nu aišku galima ir savivaldybei suversti visą kaltę, kad "nepramuša" finansavimo...
Comment
-
Antakalnio g./Nemenčinės pl. prasčiausios miesto gatvės iš pagrindinių, o Kaune tokių pagrindinių gatvių blogos būklės žymiai daugiau, kalbėkim apie visumą.Parašė udrius Rodyti pranešimąnuvažiuok į nemenčinės plentą vilniuje gatvės būkle tu
Comment
-
Oi lenda lenda yla ... Sako, reikia nekreipti į trolius dėmesio ir nemaitinti atsirašinėjant, bet tai kad čia kas antras komentaras, blogiau nei kažkada buvo avialinijų ir oro uostų temose.Parašė udrius Rodyti pranešimąo tai dabar jau kalbėkime apie visumą? tai kaip ten su gatvių remonto finansavimu? panašu kad lenda yla iš maišo - Vilniaus gatvės tvarkomos visos Lietuvos lėšomis.
Comment
-
Sakai ar ne? Ir rezultate kas gavosi - air lithuania vis tik velnias ar gegutė? Vilniaus oro uostas kažkaip patapo ne tik keleivinis bet ir krovininis (balietis ir deepas rėkė kaunas tapti krovininis, o vilnus keleivinis !)Parašė balietis Rodyti pranešimąOi lenda lenda yla ... Sako, reikia nekreipti į trolius dėmesio ir nemaitinti atsirašinėjant, bet tai kad čia kas antras komentaras, blogiau nei kažkada buvo avialinijų ir oro uostų temose.
ajajai, chebra kaip negerai, kad kažkas pakiša į jūsų plačias sub.. dyglių. Nepatogu ar ne?
Comment
-
Aš niekada nerėkiau dėl jokių krovininių/keleivinių oro uostų. Šitam forume išvis tik vienas žmogus rėkia dėl oro uostų. Dėl tavo klausiamų klausimų, tai arba jie beprasmiški (pvz., kokia įmonė Vilniuje moka daugiausia GPM, nes GPM moka gyventojai), arba nesugebi suprasti atsakymų (tau duoda linkus su statistika, bet tavęs tai niekaip neveikia ). Tais retais atvejais, kai atsakymas užkabina kažkokią vienišą stygą tarp ausų, šiek tiek pakeiti plokštelę (peršoki nuo GPM prie gatvių, nuo gatvių prie geležinkelių ir t.t.) ir toliau varai praktiškai tą patį.Parašė udrius Rodyti pranešimąSakai ar ne? Ir rezultate kas gavosi - air lithuania vis tik velnias ar gegutė? Vilniaus oro uostas kažkaip patapo ne tik keleivinis bet ir krovininis (balietis ir deepas rėkė kaunas tapti krovininis, o vilnus keleivinis !)
ajajai, chebra kaip negerai, kad kažkas pakiša į jūsų plačias sub.. dyglių. Nepatogu ar ne?
Comment
-
Vilniaus gatves tvarko iš miesto lėšų. Bet yra gatvių, kurioms pinigus skiria ir valstybė, nes tai yra valstybinės reikšmės keliai. Lygiai taip pat Kaunui stato naują tiltą ir valstybė skiria pinigų.
Jeigu Vilniuje yra blogų gatvių, tai ką tai rodo? Greičiausiai lėšų trūkumą. Vilnius gauna 42% nuo GPM ir turi geresnes gatves, negu Kaunas, kuris gauna beveik 100%. Kaip tą paaiškinsi, galvočiau?
Tavo visi klausimai paremti tavo paties išvedžiojimais, kuriuos lemia mėnulio fazės, geriausiu atveju.
Comment
-
Gatvės tvarkomos iš sav. lėšų, tačiau nepaisant to, kad Vilnius gauna mažiau pajamų, gatvių būklė žymiai geresnė. O visokių aplinkkelių ir kt. valstybinės reikšmės kelių statyba beabejo finansuojama yra ir ES lėšomis, juk tais keliais naudojasi ne tik vilniečiai, bet ir kauniečiai, kurie važiuoja į darbą Vilniuje.Parašė udrius Rodyti pranešimąo tai dabar jau kalbėkime apie visumą? tai kaip ten su gatvių remonto finansavimu? panašu kad lenda yla iš maišo - Vilniaus gatvės tvarkomos visos Lietuvos lėšomis.Paskutinis taisė Lettered; 2013.12.12, 13:27.
Comment
-
Papasakok daugiau apie mano šaiką ir kas konkrečiai jai patogu arba nepatogu.Parašė udrius Rodyti pranešimąesminia klausimai vis viena neatsakyti, nes atsakymai totaliai nepatogūs tau ir tavo šaikai.
Comment
-
Pacituosiu pranešimą, kuri rašiau kitame forume.Parašė udrius Rodyti pranešimąesminia klausimai vis viena neatsakyti, nes atsakymai totaliai nepatogūs tau ir tavo šaikai. sorry. paglaiau kiekvienas gali turėti savo nuomonę, visiškai priešingą turimai daugumai, kad ir kaip daugumai nepatiktų.
Jau esu rašęs šiame forume, ko gero net šioje temoje... Nuomonės išsakymas nuo argumentuotos diskusijos skiriasi. Jeigu norit tik išsakyt savo nuomonę - tai prašom apsieiti be kaltinimų, melavimų ir panašių dalykų. Jeigu norit padiskutuot - tai prašom pateikti argumentus.
Comment
nukreipk geriau savo energiją kitur, į labiau pozytivesnę veiklą Kauno labui
Comment