Parašė Tomas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lietuvos ekonomikos aktualijos
Collapse
X
-
Tralais galima tik mažus kiekius atvežti t.y. daryti paskutinį paskirstymo etapą.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTaip. Į Lietuvą nauji automobiliai tralais atvažiuoja. Taip pat nepamirškite apie terminalą Palemone.
Kai bus normali rail-baltica, gana greita ir per Lenkiją iki pat Vokietijos, galbūt dar su dviem vėžėmis, kad krovininiai su keleiviniais traukiniais nesitrukdytų, gal ir galima bus pradėti kažką galvoti.
Post in English - fight censorship!
Comment
-
Taip. Visi 40vnt. per dieną, ar kiek ten Lietuvoj parduoda. O jei reiktų išvežti 400vnt. per dieną? Ir pristatyti kuo mažiau apgadintus dileriui pvz. Portugalijoj?Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTaip. Į Lietuvą nauji automobiliai tralais atvažiuoja.
Trumpai kalbant - stambių krovinių masinis išvežimas iš tokio Europos patvorio kaip Lietuva yra logistinis košmaras.
Kuris atsirado 25-ais Lietuvos nepriklausomybės metais. Tuo tarpu Čekija, Slovakija, Vengrija ir t.t. reikiamą infrastruktūrą turi nuo imperatoriaus Pranciškaus Juozapo laikų ... Nekalbant apie tai, kad tai Europos vidurys esantis visai šalia didžiausių rinkų.Taip pat nepamirškite apie terminalą Palemone.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Būtent tai ir svarbu, tiek Rail Baltica tiek Via Baltica turėtų būti ekonomikos "kraujagyslėmis" jungiančiomis su Europa.Parašė index Rodyti pranešimąTralais galima tik mažus kiekius atvežti t.y. daryti paskutinį paskirstymo etapą.
Kai bus normali rail-baltica, gana greita ir per Lenkiją iki pat Vokietijos, galbūt dar su dviem vėžėmis, kad krovininiai su keleiviniais traukiniais nesitrukdytų, gal ir galima bus pradėti kažką galvoti. 
Comment
-
Geležinkeliu į Klaipėdą ir per jūras marias. Į Portugaliją pats tas.Parašė Tomas Rodyti pranešimąIr pristatyti kuo mažiau apgadintus dileriui pvz. Portugalijoj?
Trumpai kalbant - stambių krovinių masinis išvežimas iš tokio Europos patvorio kaip Lietuva yra logistinis košmaras.
Comment
-
Kurios vistiek atsirems į butelio kakliuką Lenkijoje.Parašė Sula Rodyti pranešimąBūtent tai ir svarbu, tiek Rail Baltica tiek Via Baltica turėtų būti ekonomikos "kraujagyslėmis" jungiančiomis su Europa.
Comment
-
Visiškai neracionalu gabenti geležinkeliu, po to ilgai keltu, po to vėl geležinkeliu, jei galima vien tik geležinkeliu, žymiai greičiau ir pigiau, o konkurencingoje auto pramonėje svarbu kiekvienas išleistas papildomas euras ir sugaišta diena.Parašė Tomas Rodyti pranešimąIr kaip gi niekas iki šiol to nesugalvojo ir nepastatė kokių 6 automobilių fabrikų Lietuvoje?Paskutinis taisė Lettered; 2015.10.08, 21:06.
Comment
-
Ispanijoje yra ne viena automobilių gamykla, bet geležinkeliu be perkrovimo jie gali atvažiuoti tik iki Prancūzijos sienos.Parašė Lettered Rodyti pranešimąVisiškai neracionalu gabenti geležinkeliu, po to ilgai keltu, po to vėl geležinkeliu, jei galima vien tik geležinkeliu, žymiai greičiau ir pigiau, o konkurencingoje auto pramonėje svarbu kiekvienas išleistas papildomas euras ir sugaišta diena.
Comment
-
Logistiniai iššūkiai akivaizdžiai trukdė. Dabar, kai šitas klausimas mano racpasiūlymo dėka pragtiškai išspręstas, skaitau, pastatys kokius 5 GAZelių ir 6 Belazų fabrikus.Parašė Tomas Rodyti pranešimąIr kaip gi niekas iki šiol to nesugalvojo ir nepastatė kokių 6 automobilių fabrikų Lietuvoje?
Comment
-
Interviu su R.Kuodžiu (nepilnamečiams dėmesio - tekste kiek nepagarbiai atsiliepiama apie Lietuvos Laisvos Rinkos Institutą):
http://lietuvos.link/2-su-dr-raimond...us-sprendimus/It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Stebina, kitkas: "Apie tai kalbu jau 15 metų, bet kol kas niekam tai nebuvo įdomu."Parašė Tomas Rodyti pranešimąInterviu su R.Kuodžiu (nepilnamečiams dėmesio - tekste kiek nepagarbiai atsiliepiama apie Lietuvos Laisvos Rinkos Institutą):
http://lietuvos.link/2-su-dr-raimond...us-sprendimus/
Suprasčiau, jei kalbėtumėm mes virtuvėj prie butelio alaus. (Beje, taip ir darom
)
Gal vertėtų prisimti nors nedidukę dalį atsakomybės? Ane, Tomai?
Comment
-
Finansavimas yra iš stambaus kapitalo įmonių - čia nėra paslapties, plius dar tam tikras valdžios palaikymas. Nemanau, kad čia kažkas giliau gali būti. Va, Leontjevos dukrelė sujungė "šeimyninį kapitalą" su N.Numavičiumi.Parašė J.U. Rodyti pranešimąTa kontora, Laisvos Rinkos Institutas apskritai labai įdomi įstaiga. Jei pamenat, viena įkūrėjų buvo tokia Elena Leontjeva, rusų karininko žmona. Finansavimo šaltiniai man visai neaiškūs. Kai kurios tos kontoros rekomendacijos taip pat kelia stiprių įtarimų.
Comment
-
Laukinio kapitalizmo aktyvus propagavimas ir mūsiškės valdžios sekimas tokio nevaldomo kapitalizmo vėžėmis yra kenkimas valstybei. Iš čia atsiranda baisios žirklės tarp turtingųjų ir likusios visuomenės dalies pajamų (bene vienos didžiausių Europoje), iš čia ir didžiulė migracija. Зри в корень! (© Козьма Прутков).Parašė Sula Rodyti pranešimąFinansavimas yra iš stambaus kapitalo įmonių - čia nėra paslapties, plius dar tam tikras valdžios palaikymas. Nemanau, kad čia kažkas giliau gali būti. Va, Leontjevos dukrelė sujungė "šeimyninį kapitalą" su N.Numavičiumi.
Comment
-
LLRI propaguojama politekonominė folosofija Vakaruose yra laikoma marginaline ir niekam per daug neįdomia (nors jos šalininkai būna pakankamai aršūs). Tuo tarpu Lietuvoje LLRI nuomonė yra laikoma meistrymine, valdžios atstovai klauso LLRI "ekspertų" patarimų, o kai kurie išeiviai iš LLRI net užima aukštas pareigas (pirštais nerodysim).It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Žinom prie ko gali privesti fašizmo ideologija, žinom, kad šiandieną Lietuvoje vis dar esame skurdžiai dėl to, kad 50 metų su mumis buvo atlikinėjamas socialistinis eksperimentas. Tačiau kas yra tas 'laukinis kapitalizmas' ir kuom jis žalingas? Kalbant apie liberalumo idealogiją, tai galima ginčytis dėl požiūrio į imigrantus ar panašius dalykus, tačiau grynai iš ekonominės perspektyvos liberalumui nėra lygių, visos šalys, kurios vienaip ar kitaip liberalizavo savo ekonomiką, iš to tiktais laimėjo. Dėl to kaltinant Laisvos Rinkos institutą dėl emigracijos ar buvimo marginalais, geriau reikėtų kritikuoti ne institutą kaip po tokį, o konkrečias jų siūlomas idėjas, nes nelabai eina suprasti kuom gi jie čia taip nusidėjo.
Comment
-
Jeigu LLRI pradėtų kalbėti kitaip, gal ir kritikos jo adresu sumažėtų.Parašė Eidvis Rodyti pranešimąDėl to kaltinant Laisvos Rinkos institutą dėl emigracijos ar buvimo marginalais, geriau reikėtų kritikuoti ne institutą kaip po tokį, o konkrečias jų siūlomas idėjas, nes nelabai eina suprasti kuom gi jie čia taip nusidėjo.
Comment
-
jeigu LLRI pasidarytų populistais, kurių tikslas būtų įtikti visuomenei, o ne pateikti rimtus pasiūlymus, tai gal geriau tada jie išvis nieko nesiūlytųParašė Aleksio Rodyti pranešimąJeigu LLRI pradėtų kalbėti kitaip, gal ir kritikos jo adresu sumažėtų.
Comment
-
Tegul ir teikia rimtus pasiūlymus, niekas nedraudžia.Parašė Eidvis Rodyti pranešimąjeigu LLRI pasidarytų populistais, kurių tikslas būtų įtikti visuomenei, o ne pateikti rimtus pasiūlymus, tai gal geriau tada jie išvis nieko nesiūlytų
Comment
Comment