Jei Intermedix mokesčius skaičiuojat už 2014 m., tai ji Lietuvoje pradėjo dirbti tik 2014 m. spalį.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lietuvos ekonomikos aktualijos
Collapse
X
-
Iron silk road delivers trade edge
Jeigu sekanti ir paskutinė atšaka Hamburgas, tai mes pastoviai praplėsdami savo kraujagyslę, daugiau krovinių nusipumpuotume sau? Tikriausiai geležinkeliu keliaus kroviniai, kuriuos reikia greitai pristatyti. Reiškia, kad kainos bus didelės ir bus lengviau santykinai daugiau uždirbti. Nuo didesnių sumų lengviau daugiau uždirbti, nes niekas tiksliai neskaičiuoja kiekvieno cento. Ir svarbiausia nėra alternyvų, apart super brangaus oro transporto. Gal pavyks mums prasukti gerą bizniuką, tiksliau, Klaipėdai.Paskutinis taisė andyour; 2015.10.07, 22:28.
Comment
-
Dar yra toks niuansas pas mus kaip europinė vėžė ir begalinis kiekis furistų firmų.Parašė andyour Rodyti pranešimąIron silk road delivers trade edge
Jeigu sekanti ir paskutinė atšaka Hamburgas, tai mes pastoviai praplėsdami savo kraujagyslę, daugiau krovinių nusipumpuotume sau? Tikriausiai geležinkeliu keliaus kroviniai, kuriuos reikia greitai pristatyti. Reiškia, kad kainos bus didelės ir bus lengviau santykinai daugiau uždirbti. Nuo didesnių sumų lengviau daugiau uždirbti, nes niekas tiksliai neskaičiuoja kiekvieno cento. Ir svarbiausia nėra alternyvų, apart super brangaus oro transporto. Gal pavyks mums prasukti gerą bizniuką, tiksliau, Klaipėdai.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Su kokiu požiūriu? Manau kvaila komentuoti net nežinant apie kokius mokesčius kalba eina.Parašė Lettered Rodyti pranešimąSu tokiu požiūriu nieko keisto, kad esame ES gale pagal mokesčių surinkimą, nepaisant to, kad patys mokesčiai nėra maži.
Comment
-
Lettered matyt painioja 'mokesčių surinkimą' su 'valstybės vaidmens ekonomikoje' ar 'kapitalizmo/socializmo santykio' parametru, kurį parodo GDP/biudžeto (pajamų ar išlaidų) santykis. Lietuvoje jis yra 27% ir gali būti dar mažesnis, kaip JAV ar Japonijoje (25%).
Iš kitos pusės, mokesčių ir jų surinkimo politika tikrai gali būti gerinama, pereinant iš reakcijos į prevenciją (per rizikos valdymą), iš pajamų į išlaidų apmokestinimą, ir iš mažų žuvelių žvejojimo į vaikymąsi paskui didelius ryklius ... Lygiai taip, kaip daro Šveicarija.Paskutinis taisė nomad; 2015.10.07, 23:59.There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).
Comment
-
Ištiesų kokius iPhonus Kinijai visai apsimokėtų transportuoti traukiniais dėl ryškiai sumažinto transportavimo laiko. Juk smartphonas praleisdamas papildomą mėnesį transportuojant jūra, gali daugiau vertės prarasti dėl senstančių technologijų, nei kad sutaupyti dėl pigesnio transportavimo. Ir tokių produktų ne tik iPhonai yra, tikriausiai kone visai technikai tą taisyklę galima būtų pritaikyti. Tačiau aš kiek abejočiau dėl to, kad Klaipėda galėtų tapti stotele prekėms iš Kinijos į kokią Vokietiją ar Prancūziją. Kažkaip manau, kad jeigu jau prekės bus skirtos Vokietijai ar pan., tai ir keliaus traukiniais tiesiogiai tenais, negaištant laiko perkrovinėjimams Klaipėdoje. Tačiau yra Skandinavija, į kurią nėra trumpo ir ekonomiško kelio traukiniais, o pats efektyviausias būtų per Klaipėdą. Dėl to mano supratimu Lietuva galėtų tapti vartais Kinijos prekėms tiek į Skandinaviją, tiek ir į Latviją, Estiją, Suomiją, juolab kad jau dabar sulaukiame pirmųjų keltų iš Kinijos, kurių atgabentos prekės vėliau yra paskirstomos po kitus Baltijos šalių uostus, tai puikiai derėtų ir su šita trasa.Parašė andyour Rodyti pranešimąGal pavyks mums prasukti gerą bizniuką, tiksliau, Klaipėdai.
Comment
-
Iš Kinijos į Vokietiją traukiniu krovinį be perkrovimo atgabenti neįmanoma.Parašė Eidvis Rodyti pranešimąTačiau aš kiek abejočiau dėl to, kad Klaipėda galėtų tapti stotele prekėms iš Kinijos į kokią Vokietiją ar Prancūziją. Kažkaip manau, kad jeigu jau prekės bus skirtos Vokietijai ar pan., tai ir keliaus traukiniais tiesiogiai tenais, negaištant laiko perkrovinėjimams Klaipėdoje.
Comment
-
Tai kad andyour pateiktame linke kalbama, kad tokie traukiniai jau važinėja. Nežinau kaip jie sprendžia tą rusiškų/europietiškų bėgių dilemą, galbūt kažkurioj vietoj ir perkrauna prekes, bet man kažkaip atrodo, kad yra rastas kažkoks efektyvesnis būdais, pvz. specialūs traukiniai, pritaikyti važiuoti abejomis vėžiomis, kai važiuojant europine vėže ratai yra susiaurinami ir atvirkščiai.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąIš Kinijos į Vokietiją traukiniu krovinį be perkrovimo atgabenti neįmanoma.
edit:
radau, kaip tai veikia.
Paskutinis taisė Eidvis; 2015.10.08, 00:22.
Comment
-
Bet tai jau būtų ir labai brangu, ir labai daug laiko reikėtų. Dėl to keltu iš Klaipėdos gali būti ne tik pigiau, bet ir greičiau.Parašė Silber418 Rodyti pranešimąO į Skandinavijos pusiasalį per Daniją iš tos pačios Vokietijos galima patekti.
Comment
-
Tokie traukiniai yra ir jie eksploatuojami, bet ne šituo maršrutu.Parašė Eidvis Rodyti pranešimąNežinau kaip jie sprendžia tą rusiškų/europietiškų bėgių dilemą, galbūt kažkurioj vietoj ir perkrauna prekes, bet man kažkaip atrodo, kad yra rastas kažkoks efektyvesnis būdais, pvz. specialūs traukiniai, pritaikyti važiuoti abejomis vėžiomis, kai važiuojant europine vėže ratai yra susiaurinami ir atvirkščiai.
Comment
-
kad ir kokie mazi atlyginimai Lietuvoje, bet Baltarusijoje vistiek mazesni, na o svarbiausias dalykas kad Baltarusija kaip minimum 3 kart didesne, nei Lietuva ir kogero nebus problemu ieskant darbuotoju. Juk pvz. auto gamyklos Lietuvoje irgi niekas nestatytu, nes tokiame objekte nebutu kam dirbti.Parašė dr-rox Rodyti pranešimąVat kad tie kinai pas mus būtų statę tą industrinį parką su visais Huawei ir pan, tada būt buvę kitas reikalas
Comment
-
2013-09-06 Pakeistas pavadinimas iš UAB "Palminta" į Intermedix Lietuva, UAB.Parašė senasnamas Rodyti pranešimąJei Intermedix mokesčius skaičiuojat už 2014 m., tai ji Lietuvoje pradėjo dirbti tik 2014 m. spalį.
Comment
-
Kuo remiantis taip teigi? Nemanau, kad automobilių gamyboje labai aukštos nano ar dar kokios super technologijos, nes visose srityse lietuviai puikiai gali dirbti.Parašė Galis Rodyti pranešimąJuk pvz. auto gamyklos Lietuvoje irgi niekas nestatytu, nes tokiame objekte nebutu kam dirbti.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
/\ Lietuvoje gamina automobilių kėbulo dalis. http://metec.lt/lt/stampuotos_lenktos_temptos_detales
Comment
-
Automobilių transportas yra pakankamai gerai išvystytas.Parašė Tomas Rodyti pranešimąProblema ir tame, kad automobilius dar reikia ir kažkaip išvežti iš Lietuvos. Užduotis ne tokia paprasta žinant kaip toli pažengęs mūsų geležinkelių transportas vakarų kryptimi.
Comment
-
Naujus automonilius iš fabriko ant traliuko ir opa opa į Europą?
Palyginimui - Kia fabrikas Slovakijoj:
https://www.google.lt/maps/@49.20844...!6m1!1e1?hl=lt
Škoda Čekijoj:
https://www.google.lt/maps/place/Mla...!6m1!1e1?hl=lt
Fiat Lenkijoje:
https://www.google.lt/maps/place/FCA...!6m1!1e1?hl=ltIt's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
Comment