Detroitas nelabai reprezentuoja bendrą JAV ekonominę ar kokią nors kitą būklę.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Pasaulio ekonomikos aktualijos
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Verslas ten veržiasi ir būtinai kiek įmanoma arčiau pačio pačio centro. Jeigu dangoraižiai būtų begalinio aukščio, tai būtinai visi ir įsteigtų savo verslą viename name.Parašė senasnamas Rodyti pranešimąDaug kas veržiasi gyventi į didmiesčius, nes ten kaip ir daugiau darbo bei galimybių.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Google, Apple, Facebook būstinės nėra centre, nebėra jau tokių tendencijų susigrūsti vienoje vietoje.Parašė andyour Rodyti pranešimą
Verslas ten veržiasi ir būtinai kiek įmanoma arčiau pačio pačio centro. Jeigu dangoraižiai būtų begalinio aukščio, tai būtinai visi ir įsteigtų savo verslą viename name.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Apie Estijos ekonominį stebuklą.Helsinkio jūrų uoste – daugiausia keleivių pasaulyje
Helsinkio jūrų uostas („Helsingin Satama“) prognozuoja, kad Suomijos sostinė 2017 m. priims apie 12 mln. linijinių laivų keleivių, iš jų 9 mln. bus keltų, kursuojančių tarp Helsinkio ir Talino, keleiviai, rašo yle.fi. Kruzinių laivų keleiviai į šią statistiką neįeina.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Radau įdomiu skaičiu. Kiek vidutiniškai uždirba migrantai Rusijoje?
Baltarusiai uždirba vidutiniškai 41,1 tūkst. rublių.

Tolimesni migrantų planai Rusijoje. Pirmam stulpelyje rodo procentą kiek norėtų likti nuolat gyventi Rusijoje.Labiausiai nori pasilikti migrantai iš Armenijos, Gruzijos, Ukrainos, Kazachstano.
							
						Paskutinis taisė Globalus; 2017.08.23, 20:43.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Raimondas Kuodis. Dabartinė situacija veda prie vis didesnių ir tankesnių finansų krizių
Kitaip nei anksčiau, šiais laikais darbuotojų darbo našumas didėja sparčiau negu jų pajamos. Nors jie sukuria daugiau vertės, už tai gauna santykinai mažesnį atlygį. Finansų sektorius užpildo tokį paklausos atotrūkį.http://www.propatria.lt/2017/08/raim...situacija.htmlProgresyvūs ekonomistai, kurių idėjas Lietuvoje propaguoju ir aš, sako, kad reikia struktūriškai grįžti į laikus, kurie buvo tris dešimtmečius po Antrojo pasaulinio karo, kai buvo vykdoma teisinga politika. T. y., kai algos ir darbo našumas ėjo kartu, tada žmonėms nebuvo reikalo lįsti į skolas, kreditai daugiausia buvo teikiami statyti fabrikams, o ne finansinėms spekuliacijoms“, – kalbėjo R. Kuodis. Anot jo, sugrįžti į tą epochą bus labai sunku, kadangi tam pirmiausia labai priešinsis dabartinis finansų pasaulis. „Pasakysiu tiesiai šviesiai, dabar jis nemaža dalimi yra korumpavęs ir politinius sluoksnius.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
wow, skaicius atrodo ispudingas. Nesuprantu tik kam tiek keliaut. Ir ar cia estai vaziuoja dirbt pas suomius, ar suomiai pigesniu pomidoru vaziuoja...Parašė andyour Rodyti pranešimą
9 mln. bus keltų, kursuojančių tarp Helsinkio ir Talino.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taigi čia Suomijos vartai į Europą, kaip mes važiuojame pro Kalvarijas ar Lazdijus, taip jie keliasi keltais.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
wow, skaicius atrodo ispudingas. Nesuprantu tik kam tiek keliaut. Ir ar cia estai vaziuoja dirbt pas suomius, ar suomiai pigesniu pomidoru vaziuoja...Paskutinis taisė Lettered; 2017.08.23, 14:14.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
„Helsingin Satama“ nurodo, kad 2017 m. sausį – birželį uostas aptarnavo 5,4 mln. keleivių, 2,6% daugiau nei 2016 m. pirmąjį pusmetį. Iš jų net 4,51 mln. (arba 4,1% daugiau) plaukė į Taliną arba iš Talino. Per pirmąjį metų pusmetį tarp Helsinkio ir Talino plukdyta daugiau nei 650.000 keleivinių automobilių bei autobusų (3,8% daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu prieš metus).
Plačiau: http://www.vz.lt/transportas-logisti...#ixzz4qZnRjvi6
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Bet tik ne Suomijoje dirba estai, nes jie kitokie...Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Taigi čia Suomijos vartai į Europą, kaip mes važiuojame pro Kalvarijas ar Lazdijus, taip jie keliasi keltais.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jau prieš keletą metų suomiai bėdavojo, kad šaly nuolat gyvena arba dirba apie 100 tūkst. virolaisų (estų).
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/0...o-sata-tuhatta

Sprendžiant iš to, kad estai nelabai betelpa į gyvulinius keltus, matyt neužilgo pradės tunelį raust, kad galėtų tiesiogiai - intraveniniu būdu maitinti Suomijos ekanomika.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kapitalistų noras kuo daugiau ir greičiau uždirbti perkeliant gamybą į Kiniją yra didžiausia vakarų pasaulio klaida padaryta per 1000 metų. Tai yra savo šalių sužlugdymas siekiant viršpelnių. Tai yra visiška politikų nekompetencija.Ilguoju, mano nuomone, Kinija agresyviai nusiteikus ir praktiškai vykdo identišką politiką, kurią vykdė Japonija 20 amžiaus antroje pusėje. Scenarijus dažnai labai paprastas. Pasirenka vieną ar kitą sektorių, tada prisivilioja to sektoriaus įmones į savo šalį, paleidžia labai pigiai gaminti produkciją, eksportuoja bei dempinguoja kainas, tada tų įmonių kaina būtent tose Vakarų Europos šalyse nukrenta, įmonės pradeda trauktis, tada jie susiperka likusias technologijas, dažnai geresnes, ir tada perima įmonių kontrolę bei praktiškai viso sektoriaus. Kai kurie sektoriai gyvybiškai svarbūs tiek ekonomikai, tiek nacionaliniam saugumui.
Visą straipsnį galite rasti http://www.tv3.lt/naujiena/922684/ja...iskia-lietuvai
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tiksliau noras toliau gerai gyventi nieko sunkaus nedirbant ir negaminant, tik spausdinant pinigus ir už juos perkant importuojamas prekes. Bet Kinija atrodo jau suprato, kad jai tokia situacija nenaudinga ir tuos sukauptus valiutos trilijonus išleidinėja superkant tas pačias vakarų įmones.Parašė J.U. Rodyti pranešimąKapitalistų noras kuo daugiau ir greičiau uždirbti perkeliant gamybą į Kiniją yra didžiausia vakarų pasaulio klaida padaryta per 1000 metų. Tai yra savo šalių sužlugdymas siekiant viršpelnių. Tai yra visiška politikų nekompetencija.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Amerikiečiai kiek nori, tiek sau ir spausdina. Ar tu užėjęs ir pas kaimynus jiems aiškini kaip gyventi?Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tiksliau noras toliau gerai gyventi nieko sunkaus nedirbant ir negaminant, tik spausdinant pinigus ir už juos perkant importuojamas prekes. Bet Kinija atrodo jau suprato, kad jai tokia situacija nenaudinga ir tuos sukauptus valiutos trilijonus išleidinėja superkant tas pačias vakarų įmones.
 Kinai patys nori tų popieriukų, net gudrioji ir klastingoje Rusija juos kaupia, savo numeris vieno priešo netikrus popieriukus 
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Galia matuojama ne pagal tai kiek tu gali pagaminti butinių daiktų, o kokia turi armiją. Pinigų gali turėti kiek tik nori, bet šiaip sau nenusipirksi galingos karinės technikos, nes ji yra neįkainojama. JAV jokio skirtumo, ar kiekvienas kinas turės po vieną automatą ar po automą kiekvienoje rankoje, nes amerikiečiai ne su automatais kariauja.Parašė J.U. Rodyti pranešimąKapitalistų noras kuo daugiau ir greičiau uždirbti perkeliant gamybą į Kiniją yra didžiausia vakarų pasaulio klaida padaryta per 1000 metų. Tai yra savo šalių sužlugdymas siekiant viršpelnių. Tai yra visiška politikų nekompetencija.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jau nebelabai nori kaupti, tiksliau patys nori savo popieriukus spausdinti.Parašė andyour Rodyti pranešimą
Amerikiečiai kiek nori, tiek sau ir spausdina. Ar tu užėjęs ir pas kaimynus jiems aiškini kaip gyventi?
 Kinai patys nori tų popieriukų, net gudrioji ir klastingoje Rusija juos kaupia, savo numeris vieno priešo netikrus popieriukus 

							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Investavo į infrastruktūra, kad sulėtinti ekonomikos mažėjimo augimąParašė Lettered Rodyti pranešimą
Jau nebelabai nori kaupti, tiksliau patys nori savo popieriukus spausdinti.

							
						Paskutinis taisė Globalus; 2017.08.24, 17:44.
Comment
 
							
						
							
						
Comment