Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio ekonomikos aktualijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Detroitas nelabai reprezentuoja bendrą JAV ekonominę ar kokią nors kitą būklę.

    Comment


      Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
      Daug kas veržiasi gyventi į didmiesčius, nes ten kaip ir daugiau darbo bei galimybių.
      Verslas ten veržiasi ir būtinai kiek įmanoma arčiau pačio pačio centro. Jeigu dangoraižiai būtų begalinio aukščio, tai būtinai visi ir įsteigtų savo verslą viename name.

      Comment


        Parašė andyour Rodyti pranešimą

        Verslas ten veržiasi ir būtinai kiek įmanoma arčiau pačio pačio centro. Jeigu dangoraižiai būtų begalinio aukščio, tai būtinai visi ir įsteigtų savo verslą viename name.
        Google, Apple, Facebook būstinės nėra centre, nebėra jau tokių tendencijų susigrūsti vienoje vietoje.
        Flickr

        Comment


          Kur ir kaip kyla NT kainos. Pirmas stulpelis rodo NT kaina lyginant su ankstesniu ketvirčiu, antras stulpelis rodo kiek paaugo kainos per metus (tuo pat laikotarpiu)


          Comment


            Helsinkio jūrų uoste – daugiausia keleivių pasaulyje

            Helsinkio jūrų uostas („Helsingin Satama“) prognozuoja, kad Suomijos sostinė 2017 m. priims apie 12 mln. linijinių laivų keleivių, iš jų 9 mln. bus keltų, kursuojančių tarp Helsinkio ir Talino, keleiviai, rašo yle.fi. Kruzinių laivų keleiviai į šią statistiką neįeina.
            Apie Estijos ekonominį stebuklą.

            Comment


              Radau įdomiu skaičiu. Kiek vidutiniškai uždirba migrantai Rusijoje?

              Baltarusiai uždirba vidutiniškai 41,1 tūkst. rublių.




              Tolimesni migrantų planai Rusijoje. Pirmam stulpelyje rodo procentą kiek norėtų likti nuolat gyventi Rusijoje.Labiausiai nori pasilikti migrantai iš Armenijos, Gruzijos, Ukrainos, Kazachstano.

              Paskutinis taisė Globalus; 2017.08.23, 20:43.

              Comment


                Raimondas Kuodis. Dabartinė situacija veda prie vis didesnių ir tankesnių finansų krizių

                Kitaip nei anksčiau, šiais laikais darbuotojų darbo našumas didėja sparčiau negu jų pajamos. Nors jie sukuria daugiau vertės, už tai gauna santykinai mažesnį atlygį. Finansų sektorius užpildo tokį paklausos atotrūkį.
                Progresyvūs ekonomistai, kurių idėjas Lietuvoje propaguoju ir aš, sako, kad reikia struktūriškai grįžti į laikus, kurie buvo tris dešimtmečius po Antrojo pasaulinio karo, kai buvo vykdoma teisinga politika. T. y., kai algos ir darbo našumas ėjo kartu, tada žmonėms nebuvo reikalo lįsti į skolas, kreditai daugiausia buvo teikiami statyti fabrikams, o ne finansinėms spekuliacijoms“, – kalbėjo R. Kuodis. Anot jo, sugrįžti į tą epochą bus labai sunku, kadangi tam pirmiausia labai priešinsis dabartinis finansų pasaulis. „Pasakysiu tiesiai šviesiai, dabar jis nemaža dalimi yra korumpavęs ir politinius sluoksnius.
                http://www.propatria.lt/2017/08/raim...situacija.html

                Comment


                  Parašė andyour Rodyti pranešimą

                  9 mln. bus keltų, kursuojančių tarp Helsinkio ir Talino.
                  wow, skaicius atrodo ispudingas. Nesuprantu tik kam tiek keliaut. Ir ar cia estai vaziuoja dirbt pas suomius, ar suomiai pigesniu pomidoru vaziuoja...

                  Comment


                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                    wow, skaicius atrodo ispudingas. Nesuprantu tik kam tiek keliaut. Ir ar cia estai vaziuoja dirbt pas suomius, ar suomiai pigesniu pomidoru vaziuoja...
                    Taigi čia Suomijos vartai į Europą, kaip mes važiuojame pro Kalvarijas ar Lazdijus, taip jie keliasi keltais.
                    Paskutinis taisė Lettered; 2017.08.23, 14:14.
                    Flickr

                    Comment


                      „Helsingin Satama“ nurodo, kad 2017 m. sausį – birželį uostas aptarnavo 5,4 mln. keleivių, 2,6% daugiau nei 2016 m. pirmąjį pusmetį. Iš jų net 4,51 mln. (arba 4,1% daugiau) plaukė į Taliną arba iš Talino. Per pirmąjį metų pusmetį tarp Helsinkio ir Talino plukdyta daugiau nei 650.000 keleivinių automobilių bei autobusų (3,8% daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu prieš metus).

                      Plačiau: http://www.vz.lt/transportas-logisti...#ixzz4qZnRjvi6

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        Taigi čia Suomijos vartai į Europą, kaip mes važiuojame pro Kalvarijas ar Lazdijus, taip jie keliasi keltais.
                        Bet tik ne Suomijoje dirba estai, nes jie kitokie...

                        Comment



                          https://www.stat.ee/news-release-2015-057

                          Comment


                            Estai bėga iš Norgės. Geras

                            Comment


                              Jau prieš keletą metų suomiai bėdavojo, kad šaly nuolat gyvena arba dirba apie 100 tūkst. virolaisų (estų).
                              https://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/0...o-sata-tuhatta



                              Sprendžiant iš to, kad estai nelabai betelpa į gyvulinius keltus, matyt neužilgo pradės tunelį raust, kad galėtų tiesiogiai - intraveniniu būdu maitinti Suomijos ekanomika.

                              Comment


                                Ilguoju, mano nuomone, Kinija agresyviai nusiteikus ir praktiškai vykdo identišką politiką, kurią vykdė Japonija 20 amžiaus antroje pusėje. Scenarijus dažnai labai paprastas. Pasirenka vieną ar kitą sektorių, tada prisivilioja to sektoriaus įmones į savo šalį, paleidžia labai pigiai gaminti produkciją, eksportuoja bei dempinguoja kainas, tada tų įmonių kaina būtent tose Vakarų Europos šalyse nukrenta, įmonės pradeda trauktis, tada jie susiperka likusias technologijas, dažnai geresnes, ir tada perima įmonių kontrolę bei praktiškai viso sektoriaus. Kai kurie sektoriai gyvybiškai svarbūs tiek ekonomikai, tiek nacionaliniam saugumui.
                                Visą straipsnį galite rasti http://www.tv3.lt/naujiena/922684/ja...iskia-lietuvai
                                Kapitalistų noras kuo daugiau ir greičiau uždirbti perkeliant gamybą į Kiniją yra didžiausia vakarų pasaulio klaida padaryta per 1000 metų. Tai yra savo šalių sužlugdymas siekiant viršpelnių. Tai yra visiška politikų nekompetencija.

                                Comment


                                  Parašė J.U. Rodyti pranešimą
                                  Kapitalistų noras kuo daugiau ir greičiau uždirbti perkeliant gamybą į Kiniją yra didžiausia vakarų pasaulio klaida padaryta per 1000 metų. Tai yra savo šalių sužlugdymas siekiant viršpelnių. Tai yra visiška politikų nekompetencija.
                                  Tiksliau noras toliau gerai gyventi nieko sunkaus nedirbant ir negaminant, tik spausdinant pinigus ir už juos perkant importuojamas prekes. Bet Kinija atrodo jau suprato, kad jai tokia situacija nenaudinga ir tuos sukauptus valiutos trilijonus išleidinėja superkant tas pačias vakarų įmones.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Tiksliau noras toliau gerai gyventi nieko sunkaus nedirbant ir negaminant, tik spausdinant pinigus ir už juos perkant importuojamas prekes. Bet Kinija atrodo jau suprato, kad jai tokia situacija nenaudinga ir tuos sukauptus valiutos trilijonus išleidinėja superkant tas pačias vakarų įmones.
                                    Amerikiečiai kiek nori, tiek sau ir spausdina. Ar tu užėjęs ir pas kaimynus jiems aiškini kaip gyventi? Kinai patys nori tų popieriukų, net gudrioji ir klastingoje Rusija juos kaupia, savo numeris vieno priešo netikrus popieriukus

                                    Comment


                                      Parašė J.U. Rodyti pranešimą
                                      Kapitalistų noras kuo daugiau ir greičiau uždirbti perkeliant gamybą į Kiniją yra didžiausia vakarų pasaulio klaida padaryta per 1000 metų. Tai yra savo šalių sužlugdymas siekiant viršpelnių. Tai yra visiška politikų nekompetencija.
                                      Galia matuojama ne pagal tai kiek tu gali pagaminti butinių daiktų, o kokia turi armiją. Pinigų gali turėti kiek tik nori, bet šiaip sau nenusipirksi galingos karinės technikos, nes ji yra neįkainojama. JAV jokio skirtumo, ar kiekvienas kinas turės po vieną automatą ar po automą kiekvienoje rankoje, nes amerikiečiai ne su automatais kariauja.

                                      Comment


                                        Parašė andyour Rodyti pranešimą

                                        Amerikiečiai kiek nori, tiek sau ir spausdina. Ar tu užėjęs ir pas kaimynus jiems aiškini kaip gyventi? Kinai patys nori tų popieriukų, net gudrioji ir klastingoje Rusija juos kaupia, savo numeris vieno priešo netikrus popieriukus
                                        Jau nebelabai nori kaupti, tiksliau patys nori savo popieriukus spausdinti.

                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Jau nebelabai nori kaupti, tiksliau patys nori savo popieriukus spausdinti.

                                          Investavo į infrastruktūra, kad sulėtinti ekonomikos mažėjimo augimą
                                          Paskutinis taisė Globalus; 2017.08.24, 17:44.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X