Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Menas ir kultūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    John, Mačiūnas yra kaunietis, ko cia ardaisi?
    Nieko nuostabaus. Kone visi protingiausi ir geriausi žmonės, kuriuos pažįstu, taip pat yra kauniečiai. Menas turbūt nėra išimtis.

    Comment


      #62
      As klausiau, o ko tu cia ardaisi?

      Comment


        #63
        Parašė John Rodyti pranešimą
        Nieko nuostabaus. Kone visi protingiausi ir geriausi žmonės, kuriuos pažįstu, taip pat yra kauniečiai. Menas turbūt nėra išimtis.
        Užkalnis, Ramanauskas, Kubilius - visi vilniečiai.

        Comment


          #64
          Kiek suprantu, geroji Mačiūno kolekcijos dalis demonstruojama Niujorko modernaus meno muziejuje. O Zuokas pirko tai, kas buvo likę, ir sumokėjo už tai gerokai daugiau nei prašė tuos daiktus turėjusi Stendhal galerija. Čia kalba ne tiek apie meną ir Mačiūną, kiek apie Zuoką ir pinigus. Kai kam turbūt susidarė klaidingas įspūdis, kad Zuokui rūpi menas . Paties Mačiūno atminimui būtų naudingiau, jei Zuokas jo palikimu išvis nebūtų domėjęsis. Išleista 12 mln., bet net pareklamuoti ir eksponuoti vykusiai nesugebama, eksponatai kažkur sandėliuojami dulka. O jūs vos ne su Pompidou lyginat .
          Iš komentarų:
          Tai kičas, skirtas pasikėlusiems mulkiams,iš tikro nieko neišmanantiems
          apie meną, mulkinti.„Kai Jurgis nutarė išsikelti iš Niujorko į
          Vermonto sodybą, jis pasisamdė sunkvežimį, į kurį mėgino sukrauti
          viską, ką jis laikė mano rūsyje. Bet sunkvežimis buvo per mažas.
          Tuomet Jurgis, būdamas Jurgiu, sukūrė ugnį ir, sako: deginsiu viską,
          nes nebėra vietos sunkvežimyje. Bet gatvėje pasklido tiek daug dūmų,
          kad gyventojai jam liepė užgesinti ugnį. Tuomet Jurgis man pasakė, kad
          jis važiuoja, o su tuo kas liko, aš galiu daryti, ką noriu. Taigi gana
          didele mano kolekcijos dalis susideda iš to, ką Jurgis man paliko
          išsikraustydamas iš mano buto“, – laiške rašo J. Mekas. Taigi,
          galima suprasti, kad didesnė Vilniui tekusios "kolekcijos" dalis yra
          paprasčiausia krūva šiukšlių, verta ne daugiau nei naudotas
          šikpopierius.
          Paskutinis taisė senasnamas; 2013.06.15, 20:19.

          Comment


            #65
            Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
            Iš komentarų:
            Čia orginalas http://www.delfi.lt/news/ringas/abro....d?id=15236069
            Kažin, ar galima vadinti šiukšlėmis. Tada ir Mona Liza nereikšmingas darbelis, nes kabėjo vonioje. Ir dar iš šio straipsnio.
            Kita, didesnė dalis, yra FLUXUS menininkų iš viso pasaulio, kuriuos aš pažįstu ir kurie visi buvo mano draugai, dovanos.

            Nenoriu girtis, bet maniškė FLUXUS ir Jurgio Mačiūno kolekcija yra viena iš labiausiai visapusiškų, ypač kai kalbame apie Soho įkūrimą ir ankstyviausius jo darbus.
            Paskutinis taisė bebop; 2013.06.15, 20:45.
            Nepatinka dirbti už mažai? Dirbk už daug.

            Comment


              #66
              Šiuo atveju man užtenka paprasto fakto, kad pirko Zuokas .
              Pastebėjau, kad tavo moto - "jeigu parašyta - tai jau tiesa"
              Kad priešingos informacijos yra kelis kartus daugiau. Būtent todėl dauguma ir galvoja, kad čia kažkoks didelis menas ir ypatinga kolekcija. Nuomonei užtenka vien to, kad randa žodį "modernus".
              O šitame delfi straipsnyje tik patvirtinta tai, ką sakiau: geriausi jo darbai Los Andžele, Detroite ir visur kitur. Vilniuje - iš esmės tai, ką jis norėjo sudeginti kaip šlamštą.
              stai kaip menas tampa elitiniu ir kaip buve menininko draugeliai po zmogaus, kuris gyveno uz centus, mirties, is jo nuopelnu pelnosi.
              nepykit, pone mekai, bet fluxus buvo pries komercializacija.
              Gerb.pone Mekai. Cia viskas ir yra del kainos. Jeigu ta kolekcija Zuokas butu nupirkes uz savo asmeninius pinigus, tegul butu mokejes ir desimt milijonu. Bet dabar manoma, kad jus ir Zuokas padarete gera bizni, nes kolekcija verta daug maziau, tuo labiau, kad pats Maciunas ja laike beverte (ruosesi kaip jus pats teigiate sudeginti kaip siuksles. Juk kitus kurinius,kuriuos Maciunas laike vertingais jis susidejo i ta sunkvezimi ir issiveze). Taigi, gaves kurinius uz dyka, juos dabar pardavete Lietuvai uz penkis milijonus. Jeigu nors kiek myletumete Lietuva, manau, tokio biznio nebutumete dares - uz dyka gaves, dykai Lietuvai butumete padovanojes. O idomu, gal galetumete painformuoti, uz kokia suma Maciuno nasle zmona pardave Maciuno kurinius Stutgarto muziejui?
              Paskutinis taisė senasnamas; 2013.06.15, 20:58.

              Comment


                #67
                Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                Šiuo atveju man užtenka paprasto fakto, kad pirko Zuokas .

                Kad priešingos informacijos yra kelis kartus daugiau. Būtent todėl dauguma ir galvoja, kad čia kažkoks didelis menas ir ypatinga kolekcija. Nuomonei užtenka vien to, kad randa žodį "modernus".
                O šitame delfi straipsnyje tik patvirtinta tai, ką sakiau: geriausi jo darbai Los Andžele, Detroite ir visur kitur. Vilniuje - iš esmės tai, ką jis norėjo sudeginti kaip šlamštą.

                Įdomu, kodėl tas pačias šiukšles norėjo pirkti ne tik Vilnius, bet ir kiti žinomi muziejai? (info iš senesnių šaltinių, paguglinus galima rasti)
                "Geriausi" darbai fluxus atveju - nėra tinkamas apibūdinimas. Mekas apibrėžė kolekcijos turinį.
                Galima pasidomėti plačiau - jei gerai pamenu, vienas naujas Serbijos muziejus irgi rinko fluxus kolekciją. Galima būtų palyginti.

                Nėra vietos eksponuoti? prisiminkime visų taip nemėgstama G/E ideją - ne tik Mekas/Mačiūnas, bet ir litvakai (o jie geriau žinomi nei visi LT menininkai kartu sudėjus) etc. Būtų kur eksponuoti, bet a la delfio liaudžiai reikia...velnias žino ko jiems riekia. Jiems reikia visko, bet sykiu nieko.
                Ekspozicijai reikia erdvės. Ir ne bet kokios erdvės, o modernios.

                Zuokui pliusas už šia idėją. Kodėl? atsakymas paprastas - pasidomėk situacija nuo Lisabonos iki Maskvos: kaip jie renka kolekcija, kaip stato naujas galerijas. Ypač mano mėgstama Kopenhaga. Ok, nebūtinai Europa, imkime kap pavyzdį Aziją (John galėtų plačiau pakomentuoti).
                Pinigai? Taip. Įvaizdis? Taip. Ar tai "verslas"? Iš dalies. Šokam aukščiau bambos? Šokim.

                Tada suprasi, kad tąsyk Zuokas iškėlė aukštą kertelę. Tik bėda - pas mus pernelyg aktyvūs visokio plauko visažiniai, kurie išmano VISKĄ: nuo meno iki mados, nuo genetikos iki branduolinės energetikos.

                O skaityti kai kurių straipsnių autorių ir juos komentuojančių asmenų, kuriems matyt dar nediagnozuotas debilizmas, nepyk, bet nenoriu. Tokiems ir runkelio skuptūra būtų absoliutus gėris.Tokie nieko toliau savo kolhozo nėra matę. Nemaatau prasmės kreipti dėmesio į tokių asmenų nuomones. Tiesiog kai kruie mėgsta garsiai loti.

                Comment


                  #68
                  Kaip supratau, pats save laikai kruciausiu visose srityse, pradedant plytomis ir baigiant koranu, ania?

                  Comment


                    #69
                    Parašė John Rodyti pranešimą
                    Reiktų paklausti Tate Modern ne tik kodėl jie laiko Maciuno kolekciją, bet ir kodėl Maciuno vardas puikuojasi Tate garbės lentoje šalia Le Corbusiero ir kitų panašaus kalibro vardų.

                    Ai, palaukit. Jie gi nesupranta apie meną. Apie meną supranta tik nepraustaburniai Respublikos skaitytojai ir violetiniai patvorių riteriai.
                    O jeigu Užkalnis parašytų, kad Mačiūnas šūdas?
                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                    Comment


                      #70
                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                      O jeigu Užkalnis parašytų, kad Mačiūnas šūdas?
                      O jeigu iš -1 būtų ištraukta kvadratinė šaknis?

                      Kaip suprantu, jis tiesiog vengia temų, kuriose nėra kompetentingas arba kuriose negaklima daryti viską apibrėžiančių išvadų. Nors būtų įdomu išgirsti jo požiūri į Fluxus.

                      Comment


                        #71
                        Parašė John Rodyti pranešimą
                        O jeigu iš -1 būtų ištraukta kvadratinė šaknis?

                        Kaip suprantu, jis tiesiog vengia temų, kuriose nėra kompetentingas arba kuriose negaklima daryti viską apibrėžiančių išvadų. Nors būtų įdomu išgirsti jo požiūri į Fluxus.
                        Man tiesa sakant visai nerūpi Užkalnio kompetencija vienu ar kitu klausimu, man tik įdomu, kaip reaguotų Tamsta, jei Užkalnis parašytų, kad Mačiūnas š....
                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                        Comment


                          #72
                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                          Man tiesa sakant visai nerūpi Užkalnio kompetencija vienu ar kitu klausimu, man tik įdomu, kaip reaguotų Tamsta, jei Užkalnis parašytų, kad Mačiūnas š....
                          Reaguočiau, kaip ir į visus kitus, kuriems nepatinka Fluxus t.y. visaip negražiai išvadinčiau ir imčiau abejoti jo psichine sveikata.

                          Comment


                            #73
                            O skaityti kai kurių straipsnių autorių ir juos komentuojančių asmenų, kuriems matyt dar nediagnozuotas debilizmas, nepyk, bet nenoriu. Tokiems ir runkelio skuptūra būtų absoliutus gėris.Tokie nieko toliau savo kolhozo nėra matę. Nemaatau prasmės kreipti dėmesio į tokių asmenų nuomones. Tiesiog kai kruie mėgsta garsiai loti.
                            Dar baisiau už runkelizmą yra runkelinis snobizmas . Pastariesiems menas tuo labiau patinka, kuo daugiau už jį sumokėta. Parašai, kad tai avangardas, modernas, nauja ir madinga ir aikčios iš nuostabos. Jie įsivaizduoja, kad dviračių, aviacijos, metro ir tramvajų "specialistas" kartu yra ir meno specialistas bei pajėgus nupirkti sostinei išties vertingo meno. Klausimas, kiek už tą meną sumokėtų kolekcininkai, meno žinovai arba rimti muziejai. Dar snobus nesunku įtikinti, kad tokiam menui eksponuoti esamų patalpų neužtenka, kad būtinai reikia naujo modernaus ir brangaus muziejaus. Kuo brangesnis, tuo geriau. Tada turistai plūs iš viso pasaulio. Tegu pirmiau pasimoko bent turimus darbus parodyti, nes kyla įtarimas, kad nėra ką rodyti - bijo net nemokamai pasireklamuoti:
                            Bent kelis eksponatus, kuriuos ketinama rodyti parodoje, "Vilniaus diena" norėjo iš anksto pristatyti skaitytojams. Tačiau to padaryti nepavyko. Prie už mokesčių mokėtojų pinigus įsigytų meno vertybių turbūt prisikastų nebent Prezidentė. Kelias savaites nors akies krašteliu pažvelgti į saugomą kolekciją bandę dienraščio žurnalistai liko it musę kandę.
                            Pagal partnerystės sutartį J.Mačiūno darbai sukrauti Lietuvos nacionalinio muziejaus filiale – Signatarų namuose. Iš pradžių K.Kučinskas sakė galintis pasikalbėti su muziejaus direktore Birute Kulnyte ir susitarti dėl žurnalistų vizito. Tačiau vos po kelių sekundžių persigalvojo.
                            "Kam jums to reikia? Juk ten viso labo dėžės – nieko nepamatysite", – patikino K.Kučinskas.
                            B.Kulnytė patvirtino, kad J.Mačiūno kolekcija saugoma jos valdomose patalpose. Tačiau galimybės prieiti prie vertybių Lietuvos nacionalinio muziejaus direktorė neturi.
                            http://www.diena.lt/dienrastis/miest...raktais-252682
                            Tuo aš nenoriu pasakyti, kad J. Mačiūnas nebuvo menininkas. Buvo. Ir geriausi jo darbai seniai eksponuojami įvairiuose muziejuose. Bet tikėti, kad abonentas gali Vilnių padaryti modernaus meno sostine, tai tas pats kas tikėti, jog Vėsaitė sušoks baletą ir sudainuos ariją .
                            Paskutinis taisė senasnamas; 2013.06.16, 14:29.

                            Comment


                              #74
                              Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                              tai tas pats kas tikėti, jog Vėsaitė sušoks baletą ir sudainuos ariją .
                              Jau buvo Ūkio ministre. Visko gali būti
                              Paskutinis taisė bebop; 2013.06.16, 11:41.
                              Nepatinka dirbti už mažai? Dirbk už daug.

                              Comment


                                #75
                                Įdomi čia diskusija. Vieni pasakoja apie kažin kokias ten galerijas ir meno centrus, o kiti siūlo skaityti, ką "Respublika" parašė. Nu tai jūs čia niekad nešsiaškinsit, nes pirmiesiems pasidaro linksma vien pagalvojus apie "Respublikos", kaip šaltinio, objektyvumą, o antriesiems visi tie jūsų Tate Modern ir Kopenhagos yra kažkas tolimo, ten gyvena kapitalistai (ir gal net žydai su piderastais) ir apgaudinėja dorą darbo žmogų.

                                Comment


                                  #76
                                  Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                  Dar baisiau už runkelizmą yra runkelinis snobizmas . Pastariesiems menas tuo labiau patinka, kuo daugiau už jį sumokėta. Parašai, kad tai avangardas, modernas, nauja ir madinga ir aikčios iš nuostabos. Jie įsivaizduoja, kad dviračių, aviacijos, metro ir tramvajų "specialistas" kartu yra ir meno specialistas bei pajėgus nupirkti sostinei išties vertingo meno. Klausimas, kiek už tą meną sumokėtų kolekcininkai, meno žinovai arba rimti muziejai. Dar snobus nesunku įtikinti, kad tokiam menui eksponuoti esamų patalpų neužtenka, kad būtinai reikia naujo modernaus ir brangaus muziejaus. Kuo brangesnis, tuo geriau. Tada turistai plūs iš viso pasaulio. Tegu pirmiau pasimoko bent turimus darbus parodyti, nes kyla įtarimas, kad nėra ką rodyti - bijo net nemokamai pasireklamuoti:

                                  http://www.diena.lt/dienrastis/miest...raktais-252682
                                  Tuo aš nenoriu pasakyti, kad J. Mačiūnas nebuvo menininkas. Buvo. Ir geriausi jo darbai seniai eksponuojami įvairiuose muziejuose. Bet tikėti, kad abonentas gali Vilnių padaryti modernaus meno sostine, tai tas pats kas tikėti, jog Vėsaitė sušoks baletą ir sudainuos ariją .

                                  Argi manai, kad ėmė Zuokas ir pats iųrinko kolekciją...? Na, jau, nereikia tokių velnių rašyti. Jis iniciatorius, bet ne jis pirštu pardodė ką pirkti. Eh, tas respublikiškasis....

                                  Prašau pasižiūrėk visus realizuotus ir dar nerealizuotos panašaus profilio muziejus-galerijas nuo Talino iki Lisabonos, nuo Oslo, Petrapilio iki Romos. Įdomu, kodėl kiti, net sostinių statusų neturintys miestai sugeba realizuoti tokius projektus, o tam naiviam tūlam lietuviui ir kaimo gryčia bakužė geriausia....vieta eksponuoti Mačiūno ir ko.
                                  Tai nėra snobizmas. Sakyčiau, miestai konkuruoja. Buvę Liebeskindo, Hadid projektai galėjo tapti nauojojo Vilniaus simboliu. Gali ir dabar paguglinti, nes - likimo ironija - žmonės (ne iš LT) vis dar apie juos rašinėja bloguose. Iš esmės jie galėjo pakeisti NMC veidą arba priversti užsakovus investuoti į kitų pastatų kokybę.

                                  taipogi siūlau pasidomėti pardavimo sąlygomis.


                                  Kurie pasaulio miestai yra modernaus meno sostinės? Londonas, Paryžius, NY? Nemanau. Tai PR dalykai.
                                  Jei būtų įgyvendinti G/E pirminiai tikslai, tai yra, jei būtų pastatytas muziejus, kurio ekspozicija apimtų 1) Mačiūno kolekciją/Meko antologijas 2) Litvakų meną* 3) Lietuvių (post)modernistinę kūrybą, tai meno sostine gal ir netaptume, bet regiono lyderiu ir vienu žinomiausių miestų šioje srityje - tikrai taip. Ir tai yra prestižo reikalas. Taip pat PR dalykai (pažiūrėk į R.Piano suprojektuotą šiuolaikinio amerikietiško meno muziejų Osle)

                                  * atkreipti dėmesį į Litvakų muziejaus projektą. be to, reikia gerai suvokti, kad dauguma jų buvo vieni iš moderniojo meno pradininkų-korifėjų.
                                  Paskutinis taisė D.P; 2013.06.20, 11:45.

                                  Comment


                                    #77
                                    Laukiu nesulaukiu
                                    Vilniuje atidaromas Vytauto Kasiulio dailės muziejus
                                    Nepatinka dirbti už mažai? Dirbk už daug.

                                    Comment


                                      #78
                                      Neblogas interviu su O. Koršunovu:
                                      http://www.delfi.lt/news/ringas/lit/....d?id=61707503
                                      Beje, aš jau ne kartą minėjau, kad teatras – tai visuomenės ląstelė. Padirbus kurios nors šalies teatre galima puikiai suvokti, kaip funkcionuoja tos šalies visuomenė.
                                      Palygina Lietuvos, Rusijos ir Norvegijos visuomenes. Šalies gerovės šaltinis glūdi ne tiek žemėje (nafta), kiek galvose.
                                      Man daro įspūdį socialinė kultūra. Matant aukštą pragyvenimo lygį imi analizuoti to priežastis. Pirmoji jų, kaip sakiau – kitoks mentalitetas. Yra daug racionalumo, kuris yra kolektyvinis. Tai platesnis mąstymas, suvokimas, kad bet koks blogis, nors tai atsitiko ne man, velka paskui save visokių problemų virtinę, kurios ilgainiui palies ir mane.
                                      O pas mus madinga "kiekvienas už save".
                                      Norvegai nebando šokti aukščiau bambos. Svarbiausiais dalykas čia yra būtent racionalumas, kuris kyla iš jų bendruomeniškumo. Jie nuo seno jaučia, kad sėdi vienoje valtyje. Ko gero, todėl norvegui netinka lietuviškas posakis, kad didžiausiais džiaugsmas kuomet dega kaimyno tvartas. Norvegas suvokia, kad žiežirbos atlėks ir iki jo paties tvarto, todėl gal geriau padėti gesinti.
                                      Tai, mano manymu, yra pamatinis dalykas. Mes irgi galiausiai turime suprasti, kad nereikia pavydėti, kai kažkam sekasi, o suprasti, kad kito sėkmė gali duoti šansą ir man. Bet koks sėkmingas atvejis gimdo aplinkui pozityvius dalykus ir atvirkščiai.

                                      Comment


                                        #79
                                        Puiki diskusija apie Kasiulio muziejaus ekspoziciją. Pats nuo pat pradžių buvau skeptiškas dėl rezultato, o šis straipsnis mano nuomonę tik patvirtino. Reikia pripažinti, kad straipsnyje minimos problemos yra būdingos ne tik Lietuvai ir dėl labai sielotis neverta, tačiau iš klaidų reikia mokytis.
                                        Nelinksmas pasivaikščiojimas tarp linksmų paveikslų
                                        Straipsnis publikuotas "Naujajame židinyje"
                                        Paskutinis taisė Perfect; 2013.10.16, 23:14.

                                        Comment


                                          #80
                                          Vakar buvau žiauriai nustebintas. Per LNK buvo interviu su kultūrologe Gražina Drėmaite. Tai šviesaus žmogaus ir puikių knygų (viena jų fundamentalus veikalas "Dingęs Vilnius") autoriaus Vlado Drėmos dukra. Taigi, ši kultūrologė įnirtingai gynė Žaliojo tilto sovietines skulptūras kaip nepaprastai vertingas meniniu požiūriu, jokiu būdu nesutikdama kad jas būtų galima nukelti į kokį Grūto parką ir panašiai. Sovietiniai kariai tose skulptūrose atseit vaizduoja lietuvius iš 16-tos divizijos, yra Lietuvos gelbėtojai. Skulptūras anot jos kūrė geriausi Lietuvos skulptoriai ir jos yra nepaprastai aukštos meninės vertės.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X