Dviračių takai yra niekis prieš “elephant in the room” - viešąjį transportą kur irgi esam išskirtiniai tarp tokio dydžio miestų. Taip, paverkimui dėl VT neužtenka kitų temų.
Įdomu kokia statistika, kokia dalis keleivių VT Rygoj/Taline/Vilniuje.
Įdomu kokia statistika, kokia dalis keleivių VT Rygoj/Taline/Vilniuje.
Ryga gi, turėdama 910 tūkst. gyventojų, o su Jūrmala ir priemiesčiais 1 mln., tiesiog SUSIMOVĖ, nepradėjusi 1987 m. statyti metro. Dabar jo jiems ir nereikia, nes greitai miestas nusiris į 500 000 miestų lygą, o vėliau net į 400 000. Su metro gal miestas NEBŪTŲ tiek sumažėjęs? 
Kaune tramvajus nebuvo realizuotas. Vilniuje lenkai irgi nenutiesė, nors NET MINSKAS, valdomas barbarų bolševikų, tarpukariu įsirengė elektrinį tramvajų. Tai yra kažkoks Lietuvos „prakeiksmas“, kad nesugebėjo NIEKADA įrengt tramvajaus, nors pagal viską, tramvajus turėjo būti netgi Šiauliuose, Panevėžyje, Klaipėdoje. Pavyzdžiui, mažesniame Daugpilyje tramvajus atsirado tik POKARIU, apie 1946 m., pirmiau nei elektrinis miestų transportas Lietuvoje (troleibusai Vilniuje 1956 m.).
vokiečių Memelyje įrengtą tramvajų. 




Comment