Parašė ViR2
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Investicijos į pramonės bei paslaugų plėtrą Lietuvoje
Collapse
X
-
Negali buti jokios kitos versijos nei ta, kuri oficialiai pateikiama ir parengiama pagal IAS ar IFRS standartus
Jie gali pateikti kokius pasiaiskinimus, taciau jie negali buti traktuojami, kaip oficialus duomenys ir jokia audito kompanija tokiu interpretaciju nepatvirtintu. Faktas kaip blynas, turto graza mizerna
Comment
-
Tai kai kas skaičiuosis prie veiklos sąnaudų ir bus naudojama skaičiuojant kitus rodiklius. O jas šiaip reiktų sumažinti t.y. parduoti didžiulius pastatus, poilsines ir t.t.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąKrovininiai vagonai ir lokomotyvai, suprantama, o kokia graža iš sniegvalių ir sniego surinkimo mašinų? Iš kelininkų buitinių patalpų ar tiltų?Post in English - fight censorship!
Comment
-
Eimantai, jokios tiesiogines naudos. Taciau be sio turto nevyktu tiesioginiai pardavimai, vadinasi tai antrine aprupinimo technika. Lygiai tas pats kas klaust, kam ofisui spausdintuvas, jei neparduoda atspaustu popieriaus lapu
Kitose imonese irgi niekas neskirsto, jog vienas printeris yra sau, o kitas pardavimam. Esme yra turtas ir jo verte, o pastaroji turi generuoti graza. Sioje vietoje neturi ir negali buti absoliuciai jokiu pasiteisinimu ir teisinimu. Yra standartai, yra logika, galiausiai yra sveikas protas, juo ir reikia vadovautis. O taip tai galime dar ir stotis isbraukt is turto, gi uz jose pratepseta laika irgi pinigu neima, vadinasi tiesiogines naudos nera, tiesioginiu pardavimu taip pat
Taip pat, skaiciuojant reiso savikaina, yra iskaiciuojami visi tie patys tiltai (gi juos renovuot ir islaikyt irgi reikia) ir visa kita darbui reikalinga technika, kad ir tie patys sniego valytuvai. Nebutu ju nebutu pardavimu. Todel jie savo graza nesa, taciau nepakankama.
Comment
-
Nauji duomenys:
www.vz.ltPirmąjį ketvirtį tiesioginių užsienio investicijų (TUI) srautas Lietuvoje sudarė 800,4 mln. Lt ir prilygo 3,5% BVP. Per ketvirtį TUI įplaukų padaugėjo 206,2 mln. Lt, arba 34,7%, išankstinius duomenis praneša Lietuvos bankas ir Statistikos departamentas.
Per pirmuosius tris mėnesius Lietuvoje daugiausia investavo Švedijos (185,9 mln. Lt), Jungtinės Karalystės (182,2 mln. Lt), Nyderlandų (161,5 mln. Lt), Lenkijos (127,3 mln. Lt) ir Suomijos (99,9 mln. Lt) investuotojai.
Investicijos daugiausia nukreiptos į į finansų ir draudimo (290,7 mln. Lt), didmeninės ir mažmeninės prekybos; variklinių transporto priemonių ir motociklų remonto (286,8 mln. Lt), informacijos ir ryšių (149,9 mln. Lt) veiklą bei chemikalų ir chemijos produktų gamybą (138,4 mln. Lt). <...>
Lietuvos investuotojai daugiausia investavo Latvijoje (44,7 mln. Lt), Nyderlanduose (40,5 mln. Lt) ir Estijoje (10,9 mln. Lt), o sparčiausiai Lietuvos TI nutekėjo iš Kipro (–153,3 mln. Lt).
Daugiausia Lietuvos investuotojai investavo į profesinę, mokslinę ir techninę veiklą (54,8 mln. Lt), didmeninės ir mažmeninės prekybos; variklinių transporto priemonių ir motociklų remonto (48,9 mln. Lt) bei statybos (16,8 mln. Lt) veiklą. Daugiausia investicijų (–173,4 mln. Lt) užsienyje nutekėjo iš vandens transporto veiklos. <...>
Vienam šalies gyventojui vidutiniškai teko 11.200 Lt, kai gruodžio gale 10.800 Lt TUI. Sukauptųjų TUI sumos padidėjimą lėmė TUI akcinio kapitalo ir reinvesticijų įplaukos.Paskutinis taisė Silber418; 2011.07.12, 00:52.
Comment
-
Nedarbo kankinamam kraštui - baldininkų injekcija

http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...ekcija-606559/Koncernui SBA priklausanti Šilutės rajone veikianti baldų gamybos įmonė "Germanika", įgyvendinanti 36 mln. litų vertės investicinį projektą, jau renka naujus darbuotojus. Rajone, kuriame nedarbo lygis viršija šalies vidurkį, bus sukurta apie 240 naujų darbo vietų.
"Vakarų ekspresas" jau rašė, kad koncernas SBA jam priklausančioje įmonėje "Germanika" diegia naujausią Lietuvoje "vilktų" korpusinių baldų gamybos technologiją. Įgyvendinus numatytą investicinį projektą, gamykla taps viena didžiausių darbdavių Šilutės rajone.
Comment
-
Iš LR Konstitucijos:Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąNe, tai nėra tiesioginė valstybės funkcija. Infrastruktūros plėtra yra infrastruktūros ir susisiekimo ministerijos bei LG, kuri administruoja visą Lietuvos Respublikos geležinkelių tinklą funkcija.
5 str.
Valstybės valdžią Lietuvoje vykdo Seimas, Respublikos Prezidentas ir Vyriausybė, Teismas.
47 str.
Lietuvos Respublikai išimtine nuosavybės teise priklauso: žemės gelmės, taip pat valstybinės reikšmės vidaus vandenys, miškai, parkai, keliai, istorijos, archeologijos ir kultūros objektai.
Taigi, plėtoti kelių infrastruktūrą yra tiesioginė valstybės funkcija. Ką, beje, labai gerai matome automobilių kelių atveju. O kelių priežiūra užsiima atitinkamos valstybės įmonės, valdiški UAB'ai ar samdytos privačios bendrovės.
Comment
-
Be reikalo ieškojai tų straipsnių, nes neketinu veltis į tokią kvailą diskusiją.Parašė Al1 Rodyti pranešimąIš LR Konstitucijos:
5 str.
Valstybės valdžią Lietuvoje vykdo Seimas, Respublikos Prezidentas ir Vyriausybė, Teismas.
47 str.
Lietuvos Respublikai išimtine nuosavybės teise priklauso: žemės gelmės, taip pat valstybinės reikšmės vidaus vandenys, miškai, parkai, keliai, istorijos, archeologijos ir kultūros objektai.
Taigi, plėtoti kelių infrastruktūrą yra tiesioginė valstybės funkcija. Ką, beje, labai gerai matome automobilių kelių atveju. O kelių priežiūra užsiima atitinkamos valstybės įmonės, valdiški UAB'ai ar samdytos privačios bendrovės.
Comment
-
„Lidl“ stos į kovą dėl pirkėjų
Lietuvos mažmeninės prekybos rinkoje tampa ankšta – sklypų parduotuvėms statyti dairosi vienas didžiausių Europos tinklų „Lidl“.Turbūt galima nebeabejoti, ateis Lidl'as į Lietuvą, ar ne.Kokiuose miestuose įsitvirtins, „Lidl“ kol kas dar neišduoda, tačiau, dienraščio „Lietuvos rytas“ šaltinių duomenimis, bent iš pradžių ketinama kurtis Vilniuje.
„Mūsų tikslas yra būti čia ir visiems Lietuvos gyventojams pasiūlyti geriausios kokybės prekių už prieinamą kainą bei malonią atmosferą apsiperkant mūsų parduotuvėse“, – sakė „Lidl“ atstovė Lietuvoje Daina Balčiūnienė.
„Lidl“ nebus pirmasis užsieniečių tinklas mūsų šalyje – prieš kelerius metus į Lietuvą įžengė suomių tinklas „Prisma“. Šiuo metu viena jo parduotuvė veikia Vilniuje, o antroji – Kaune.
Vokiečių mažmeninės prekybos maisto produktais tinklas „Lidl“ Europoje turi per 7 tūkst. parduotuvių. Daugiausiai jų – Vokietijoje ir Prancūzijoje. Metinė tinklo apyvarta siekia 82 mlrd. dolerių.
Comment
-
Kiekvienam atrodo pagal jo intelekto lygį...Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąBe reikalo ieškojai tų straipsnių, nes neketinu veltis į tokią kvailą diskusiją.
O štai Latvija kiša kiaulę:Parašė Aleksas666 Rodyti pranešimąmanau, jog tokį sprendimą lėmė ne vien finansinės kliūtys, reikia sužinoti kaip pasiteisins šis projektas, juolab, kad priešaky europą. Toks sprendimas turi turėti ir politinių atspalvių, siekiant užtikrinti ganėtinai greitą reaktoriaus atsiradimą, nes kaip kažkas minėjo, jog mūsų atominės statybos greičiai gali įtakoti aplinkinių atominių nebuvimą ar bent silpnesnių pajėgumų reaktorių statymą, nes dabar aplinkui statys pakankamai mums grėsmingus objektus.
Latvijos prezidentas: šalies investicijos į Visagino AE vėluos
2011.07.08
http://vz.lt/2/straipsnis/2011/07/08..._i_Visagino_AELatvijos investicijos į atominę elektrinę Lietuvoje vėluos, nes šalies įsiskolinimai yra per dideli, pareiškė Andris Berzinis, naujasis Latvijos prezidentas.
Jie jau bandė dar prieš krizę. Buvo net žemės sklypų prisipirkę.Parašė LC. Rodyti pranešimą
Comment
-
I anksciau diskutuota tema apie Valstybes valdomas imones:
Pilnas straipsnis http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...kauneje-364450Atvykdamas į Lietuvą T.Paarma žinojo, kad vadovaus gremėzdiškai kompanijai, kurioje įsišaknijęs biurokratizmas, yra korupcijos, per daug darbuotojų, blogai tvarkomas turtas. Tačiau susidūrė ir su suomiui komiškai atrodančiomis staigmenomis.
„Niekada nebūčiau pamanęs, kad telekomui gali priklausyti daugybė butų, namų, pirktų buvusiems darbuotojams ir nuomojamų už juokingą kainą, vasarnamių ir netgi karvių, malūnas. Spalvingas turto balansas komunikacijų bendrovei“, – šyptelėjo T.Paarma.
Dar viena citata apie tai kaip iki siol buvo valdomas Vilniaus oro uostas is Simono Bartkaus blogo:
http://simonas.bartkus.lt/blog/
Tokie pavyzdziai puikiai atspindi dabartine Lietuvos Gelezinkeliu veikla. Menkai uzdirbama pelna, sunkiai isivaizduojamus nuostolius is keleiviu vezimo, dar keisciau sudarinejamus grafikus, neturejimo jokios strategijos, iki siol neesancio traukinio i Ryga ir t.t. Jau seniai sakiau, kad tai yra viena blogiausiai valdomu lietuvos imoniu ir nesugalvoju priezasciu kodel Masiulis sedi uzmerktomis akimis.Per dvejus metus labai ženkliai pasikeitė ir Vilniaus oro uosto vaidmuo. Pamenu, per pirmuosius susitikimus su aviakompanijomis dažnai kalbą tekdavo pradėti nuo atsiprašymo – ne viena aviakompanija turėjo karčios patirties bendraujant su tuometiniais Vilniaus oro uosto vadovais. Ilgai prisiminsiu vienos aviakompanijos iš didžiausiųjų Europos 10-tuko pasakojimą, kaip ši aviakompanija 2006-aisiais ketino žengti į Lietuvos rinką. Po gausybės neatsakytų elektroninio pašto žinučių ir negautos informacijos skambinant šios aviakompanijos vadovų būrys nusprendė atvykti į Vilnių, tačiau Vilniaus oro uosto vadovai nerado laiko susitikti per tris dienas. Šios aviakompanijos Lietuvoje vis dar nėra, tačiau, ačiūdie, santykiai jau geri.
Kas del valstybiniu imoniu privatizavimo, tai seimas padare klaida nepasilikdamas bent po 30% ar 40% tokiu imoniu kaip Lietuvos telekomas, Mazeikiu naftos ar banku akciju. Strateginiam investuotojui atidavus 51%, jis butu sutvarkes imone, o valstybe butu naudojusis to privalumais gaudama kasmet neblogus dividendus. Kita dali akciju paleisti i prekyba Vilniaus birzoje ir taip stiprinti finansu sektoriu. Bet deja...Paskutinis taisė deep'as; 2011.07.16, 21:35.
Comment
-
Taigi buvo pasilikti akcijų paketai. Visų įmonių. Nei viena iš stambiųjų nebuvo privatizuota iškart parduodant viską. Bet, bet. Likusios akcijos per kelis metus buvo parduotos ir lėšos pravalgytos, iššvaistytos.
Tačiau tai nereiškia, kad valstybė principialiai negali ir nemoka valdyti. Moka, tik ne Lietuvos valstybė. Iš kitos pusės tai nereiškia, kad reikia totalaus privatizavimo. Tiesiog valstybės valdymas ant tiek supuvęs visose srityse, kad reikia keisti viską, o ne tik valstybės įmonių valdymą.Paskutinis taisė Al1; 2011.07.16, 21:55.
Comment
-
Heh...Parašė deep'as Rodyti pranešimąI anksciau diskutuota tema apie Valstybes valdomas imones:
Pilnas straipsnis http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...kauneje-364450
... ar neišeitų kaip nors Paarmos prisikviesti pavadovauti Lietuvos Geležinkeliams? Šiaip, gerbiu tokius žmones. Lietuvoje kaip oro reikia tokių sąžiningų ir principingų vadovų.„Aš nesutikau. Jei vykdavo susitikimas su „Lietuvos telekomo“ darbuotojais, švedai kalbėdavo: mieli draugai, sutikime, kad siekiame bendro tikslo, sutarkime, kad vagysčių daugiau nebebus. Seni sovietmečio lapinai išklausydavo, tada išėję iš kabineto išvadindavo užsieniečius kvailiais ir toliau elgėsi kaip įpratę. Aš su korumpuotais darbuotojais elgdavausi vienodai, sakydavau: arba išeini, arba kviečiame policiją. Ir jie dingdavo“, – apie savo vadovavimo ypatumus pasakojo T.Paarma.
Comment
-
Reikia keisti mentalitetą. Reikia suvokti, kad vogimas ir kyšininkavimas yra absoliučiai nepriimtinas dalykas. Reikia suprasti, kad prasižengėlio paskundimas atitinkamoms institucijoms nėra "ožinimas". Reikia suprasti, kad mūsų neišgelbės Paksius ar kiti mesijai. Dar reikia išmokti gerbti kitus, o ne tik norėti, kad visi kiti gerbtų tave. Kai bent dalis šių dalykų taps norma, nebebus terpės ir tai korumpuotai postsovietinei parazitijai.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaigi buvo pasilikti akcijų paketai. Visų įmonių. Nei viena iš stambiųjų nebuvo privatizuota iškart parduodant viską. Bet, bet. Likusios akcijos per kelis metus buvo parduotos ir lėšos pravalgytos, iššvaistytos.
Tačiau tai nereiškia, kad valstybė principialiai negali ir nemoka valdyti. Moka, tik ne Lietuvos valstybė. Iš kitos pusės tai nereiškia, kad reikia totalaus privatizavimo. Tiesiog valstybės valdymas ant tiek supuvęs visose srityse, kad reikia keisti viską, o ne tik valstybės įmonių valdymą.
Comment
Comment