Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Investicijos į pramonės bei paslaugų plėtrą Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kad greiciausiai tai ne BMW gamykla, o su ja niekuo nesusijusi gamykla, is kurios tiesiog BMW koncernas perka detales. Tokiu gamyklu pasaulyje labai daug, skirtingos detales pas visus automobiliu gamintojus perkamos is daug skirtingu gamyklu. Tai gali buti ir liuto gamykla jei ji pasiulys tinkamas salygas BMW koncernui. Liutass moketu solidzius atlyginimus, taciau tada mes pasijuoktumeme kaip jam pavyktu gauti BMW kontrakta

    Comment


      Tai BMW gamykla

      Comment


        Kur Lietuvoje yra BMW gamykla?
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          Kazkuriam kaime. Gamina dalis BMW koncernui

          Comment


            BMW Lietuvoje tikrai neturi jokiu gamykų Visas BMW gamyklas pasaulyje galima rasti kad ir čia :
            http://www.bmwgroup.com/e/0_0_www_bm...tandorte.shtml

            Įtariu Liutass galvoje turi CIE Automotive gamyklą Marijampolėje, bet CIE šiaip tai Kinijos įmonė ...

            Comment


              Parašė liutass Rodyti pranešimą
              Kazkuriam kaime. Gamina dalis BMW koncernui
              Net nezinai kur yra gamykla, bet zinai, kad tai tikrai BMW koncerno gamykla, o ne siaip su tuo koncernu nesusijusi gamykla, o tiesiog gamykla, kuri pagal kontrakta gamina BMW koncernui tam tikras dalis?

              Comment


                Tai dauguma detaliu gaminama visame pasaulyje koncerno uzsakymu, bet jos gaminamos BMW koncernui, bet mankurtams to nesuprast, geriau trolint apie slovinga Lietuvos salies pramones, sporto ir dar visu galu slove) Oi negaliu. Jus mane labai linksminante )

                Comment


                  Parašė liutass Rodyti pranešimą
                  Tai dauguma detaliu gaminama visame pasaulyje koncerno uzsakymu, bet jos gaminamos BMW koncernui, bet mankurtams to nesuprast, geriau trolint apie slovinga Lietuvos salies pramones, sporto ir dar visu galu slove) Oi negaliu. Jus mane labai linksminante )
                  Jei as uzsakysiu konteineri detaliu is tos gamyklos tai jau bus mano gamykla?

                  Tai yra kazkieno (ne BMW) gamykla, is kurios BMW perka tam tikras detales. Lietuvoje detales perka ar yra pirke daugelis automobiliu gamintoju, Volvo, Peugeot, Saab ir tt..

                  Liutass gali atsidaryt savo gamykla, kurioje gamins pavyzdziui laidus. Tures daug ivairiu klientu, galbut kazkada klientu taps ir BMW. Tai ar ta gamykla bus BMW, ar visgi liuto?

                  Comment


                    Čia ta "liūto" gamykla, vadinasi Metec:
                    Skaidiškių kaime BMW, „Audi“, MAN ir kitiems automobiliams dalis gaminanti Vokietijos įmonė „Metec“ Lietuvoje pasigenda darbininkų. Įmonės vadovas Swenas Griewaldas sako, kad Lietuvoje specialistai mokymosi įstaigose yra prastai paruošiami, todėl įmonei juos tenka mokyti iš naujo.
                    - Geras specialistas gali tikėtis 3,5 tūkst. litų algos į rankas, o kai kurių specialybių žmonės gali uždirbti ir daugiau nei 5 tūkst. litų į rankas, tačiau jie jau turi eiti ir atsakingas pareigas. Vidutinis nekvalifikuotų darbininkų atlyginimas gamyboje siekia apie 1,2 tūkst. litų į rankas, o kvalifikuoto - apie 2 tūkst. litų ir daugiau.
                    http://verslas.delfi.lt/verslas/liet....d?id=61862301
                    Vokietis nori, kad jam Lietuvos profesinės už ačiū paruoštų specialistų. Tegu paskaičiuoja, kiek Vokietijoje mokėtų paruoštam darbuotojui. Aišku, skaičiuoti jis moka, todėl ir yra Lietuvoje. O geram darbininkui labiau apsimoka įdėti kažkiek pastangų ir susirasti darbdavį vokietį pačioje Vokietijoje. Pastangos greitai atsipirktų.
                    Anksčiau kalbėta, ar lengva perkelti gamybos verslą į kitą vietą:
                    - Kai pastebėjote, jog Lietuvoje yra specialistų trūkumas, ar galvojote verslą iškelti, pavyzdžiui, į Rumuniją?
                    - Tokių minčių nebuvo, nes mes labai daug investavome, įsigijome įrangą, pastatus – suma siekia 8-10 mln. eurų (27,62 – 3,45 mln. litų) nuo mūsų veiklos pradžios 2005-ais. Tačiau klausimas kyla dėl tolesnės strategijos, norėtume plėstis, bet abejojame, ar verta plėstis čia, ar jau dairytis kitų vietų.
                    Paskutinis taisė senasnamas; 2013.08.04, 21:05.

                    Comment


                      Parašė suoliuojantis Rodyti pranešimą
                      Aš tik nesuprantu kodėl hipotetiškai augant naftos kainoms žmonės turėtų daugiau keliauti ? Juk pvz. ypač degalams imliai aviacijai tai peilis po kaklu. Low-costai nustos egzistuoti. Savaitgalinės kelionės į Europos miestus nyks. Transokeaniniai ir transžemyniniai skrydžiai pasidarys prabangos dalyku ... Turizmo sektorius vegetuos.

                      Va dėl ko neabejoju - valgyti visada reikės. Ir jei tikrai žaliavos labai brangs, tai visų pirma grius šiuolaikinė agroindustrija, kuri kartais vadinama "naftos transformacija į maistą". O kadangi valgyti vis tiek reikės, tokiu atveju žemės ūkyje reikės daug daugiau rankų darbo. Ir vėl atgal į kaimą ?
                      Daugiausia naftos produktų suvartoja automobiliai, kuriais važinėja po vieną žmogų. Autobusai ir traukiniai optimaliau išnaudoja resursus. Tarpkontinentinių kelionių atstumai dideli, šioje vietoje atsilieps skaudžiai.

                      Comment


                        Parašė andyour Rodyti pranešimą
                        Daugiausia naftos produktų suvartoja automobiliai, kuriais važinėja po vieną žmogų. Autobusai ir traukiniai optimaliau išnaudoja resursus. Tarpkontinentinių kelionių atstumai dideli, šioje vietoje atsilieps skaudžiai.
                        Kodėl tuomet autobuso bilietas kainuoja panašiai kaip ir išlaidos degalams? Autobusai ryja žiauriai daug kuro ir jie ekonomiški nebent tik lyginant su didelės kubatūros automobiliais. Taip, kad augant gyvenimo lygiui ir individualėjant žmonių poreikiams, automobilių poreikis auga ir tik augs. Tik tiek, kad elektriniai automobiliai nebeterš oro ir kels mažiau triukšmo.
                        Paskutinis taisė Lettered; 2013.08.05, 10:10.
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė andyour Rodyti pranešimą
                          Graikijoje gamyba negalėjo konkuruoti su turizmu ir NT. O kad turizmas su NT užsirišo, tai ar ne dėl to, kad pas tuos europos tikruosius gamintojus pasibaigė pinigėliai? Pažiūrėsm, kaip naftos kainos atsilieps tokiai Vokietijai, kur auto pramonė ir su ja susijusios pramonės šakos sudaro didelę dalį ekonomikos. Nebus kaip Detroite? Tiesiog noriu pasakyti, kad vien į daiktų gamybą orientuotis nėra kažkokia panacėja, tuo labiau, kad jų paklausa gali mažėti, neskaitant besivystančių rinkų. Pvz. jei smarphone'ai, pabrėžiu buityje, pakeis kompiuterius, kompiuterių ir jų komponentų gamyba smarkiai susitrauks, nes vienas įrenginys pakeis kelis. Europje NT pagal Japonijos modelį išliks flat'e kelis dešimtmečius. Vadinasi nereikės gaminti statybinių medžiagų. Apie buities techniką irgi buvau rašęs, kuomet žmonės daugiau valgys kavinėse, kuriose buitinė technika optimaliau išnaudojama, kuomet žmonės daugiau keliaus ir bus mažiau aktualus reiškinys namie švęsti šventes, tuomet nebereikės "apsistatyti" butų.
                          Pas Europos gamintojus pinigai nesibaigė, beto ir pietų Europos šalys džiaugiasi rekordiniais turistų srautais. Tik tiek, kad smukus gamybai, tas paslaugų sektorius neištempia ekonomikos, šalis paskendus skolose, žmonių pajamos smukusios, nedarbas keliasdešimt procentų. Tuo tarpu Vokietijoje, Skandinavijoje nedarbas siekia tik kelis procentas ir jokios krizės nėra.
                          Pažįstamas neringietis sakė kaip tik, jog yra priešinga tendencija, žmonės linkę nuomotis didesnį ir prabangesnį butą, kuriame yra virtuvė, kad patys galėtų pasidaryti valgyti to, ką nori ir kiek nori, ir po to valgyti savo aplinkoje tarp savo žmonių. Kaip ir sakiau, didėja individualizmas, todėl tiems poreikiams patenkinti reikia daug pramonės produkcijos. Taip, kad statybos, automobilių ir maisto pramonei labai šviesios perspektyvos sakyčiau, nes gražiai gyventi, komfortiškai keliauti ir skaniai valgyti žmonės visada norėjo ir norės, tai yra prie pirminių poreikių pagal Maslow poreikių piramidę.
                          Paskutinis taisė Lettered; 2013.08.05, 10:26.
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                            Čia ta "liūto" gamykla, vadinasi Metec:


                            http://verslas.delfi.lt/verslas/liet....d?id=61862301
                            Vokietis nori, kad jam Lietuvos profesinės už ačiū paruoštų specialistų. Tegu paskaičiuoja, kiek Vokietijoje mokėtų paruoštam darbuotojui. Aišku, skaičiuoti jis moka, todėl ir yra Lietuvoje. O geram darbininkui labiau apsimoka įdėti kažkiek pastangų ir susirasti darbdavį vokietį pačioje Vokietijoje. Pastangos greitai atsipirktų.
                            Anksčiau kalbėta, ar lengva perkelti gamybos verslą į kitą vietą:
                            Vokietis sako, kad jeigu Lietuvos Švietimo sistema dirbtų adekvačiau, tai Lietuvos kraštovaizdis gal pasidarytų panašesnis į išsvysčiusio pasaulio - prie gyvenvietės stovėtų ne sugriuvusi ferma, bet pramoninė zona su gamyklomis ar kažkuo panašiu. Kai į Lietuvą atėjo Barclays, tai atėjo į Vilniaus Universitetą ir davė sarašą dalykų, kuriuos nori, kad VU įtrauktų į savo studijų programas. Kai kur labai smulkiai surašė, kas turi būti dėstoma, kai kur bendrai, finansavo knygas, kai kur davė netgi dėstymo medžiagą, kai kur finansavo dėstytojų paruošimą, išskyrė savo resursus laboratoriniams darbams (mainframe'ų klasė tikrai, nežinau, gal buvo ir daugiau). Rezultatas pasimatė jau po kelerių metų - kadangi Barclays gerai, ir santykinai pigiai, sekėsi samdytis mainframe'ų prižiūrėtojus (ar ką jie ten daro), tai Swedbank irgi Lietuvoje atidarė mainframe'ų skyrių. Ta proga kai kam algos padvigubėjo.

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                              Kodėl tuomet autobuso bilietas kainuoja panašiai kaip ir išlaidos degalams? Autobusai ryja žiauriai daug kuro ir jie ekonomiški nebent tik lyginant su didelės kubatūros automobiliais. Taip, kad augant gyvenimo lygiui ir individualėjant žmonių poreikiams, automobilių poreikis auga ir tik augs. Tik tiek, kad elektriniai automobiliai nebeterš oro ir kels mažiau triukšmo.
                              O eksploatacijos išlaidos? Viena transporto priemonė praveža tūktančius. Apie kelius jau kalbėjau. Paskaičiuok pagal km tarpmiestinių autobusų bilietų kainas ir palygink lengvojo automobilio išlaidas, be jau minėtų kitų išlaidų. Gerai jei pilnas automobilis žmonių, bet dažniausiai žmonės važinėja po vieną ir tai yra pagrindinis faktorius.

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                Pas Europos gamintojus pinigai nesibaigė, beto ir pietų Europos šalys džiaugiasi rekordiniais turistų srautais. Tik tiek, kad smukus gamybai, tas paslaugų sektorius neištempia ekonomikos, šalis paskendus skolose, žmonių pajamos smukusios, nedarbas keliasdešimt procentų. Tuo tarpu Vokietijoje, Skandinavijoje nedarbas siekia tik kelis procentas ir jokios krizės nėra.
                                Pažįstamas neringietis sakė kaip tik, jog yra priešinga tendencija, žmonės linkę nuomotis didesnį ir prabangesnį butą, kuriame yra virtuvė, kad patys galėtų pasidaryti valgyti to, ką nori ir kiek nori, ir po to valgyti savo aplinkoje tarp savo žmonių. Kaip ir sakiau, didėja individualizmas, todėl tiems poreikiams patenkinti reikia daug pramonės produkcijos. Taip, kad statybos, automobilių ir maisto pramonei labai šviesios perspektyvos sakyčiau, nes gražiai gyventi, komfortiškai keliauti ir skaniai valgyti žmonės visada norėjo ir norės, tai yra prie pirminių poreikių pagal Maslow poreikių piramidę.
                                Rekordiniai turistų kiekiai? Tai gamyba jau kalta dėl krizės, nusmukdė ekonomiką?

                                O dėl valgymo tarp savų žmonių, kažkaip nelabai įtikinamai nuskambėjo, kas per atostogas norės sėdėti virtuvėje visą dieną? Nebent jie pasitenkina makaronų išsivirimu, o tai reiškia, kad taupumo sumetimais nuomojasi su virtuve. Tai prieštarauja tavo teiginiui - "komfortiškai keliauti ir skaniai valgyti" Žinoma, kelis kartus per dieną valgyti kavinėse nėra taip pigu, atostogų išlaidos gali išaugti keliasdešimti procentų.

                                Comment


                                  Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                  O eksploatacijos išlaidos? Viena transporto priemonė praveža tūktančius. Apie kelius jau kalbėjau. Paskaičiuok pagal km tarpmiestinių autobusų bilietų kainas ir palygink lengvojo automobilio išlaidas, be jau minėtų kitų išlaidų. Gerai jei pilnas automobilis žmonių, bet dažniausiai žmonės važinėja po vieną ir tai yra pagrindinis faktorius.
                                  Jeigu lygini automobilį su vienu jame važiuojančiu žmogumi, tuomet ir autobusą reiktų lyginimui imti pustuštį, bet, jeigu abu pilni, tuomet automobilis ne taip jau ir brangu tampa. Čia jau neskaičiuojant komforto, greičio, patogumo. Ne visi žmonės kaip jūs galvoja tik kaip kur įmanoma taupyti, bet nori mėgautis gyvenimu.
                                  Ekonomikas nusmukdė nusmukus pramonė ir net rekordiniai turistų srautai nepadeda išlipti iš tos krizės, labai aiškiai tą galima pastebėti iš visų statistikų.
                                  Šiais laikais žmonės namuose ne tik makaronus verda, nueik į bet kokį kulinarijos puslapį ir pamatysi. Ir gamina ne dėl pinigų trūkumo, nes išsinuomoti kotedžą, ar didesnį butą, kuriame yra virtuvė, žymiai daugiau kainuoja nei mažą kambariuką, kur tik lovos.
                                  Kaip tik straipsnis į temą, turistų srautai rekordiniai, bet nedarbas nemažėja ir vis tiek tenka mažinti pvm maitinimo įstaigoms:
                                  http://verslas.delfi.lt/verslas/grai....d?id=62008009
                                  Paskutinis taisė Lettered; 2013.08.05, 11:57.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                    Vokietis nori, kad jam Lietuvos profesinės už ačiū paruoštų specialistų. Tegu paskaičiuoja, kiek Vokietijoje mokėtų paruoštam darbuotojui.
                                    Na taip, universitetai turi ruošti žmones tokių specialybių, kurių Lietuvos įmonėms nereikia. Kodėl? O todėl, kad įmonės už jų paruošimą niekam nemoka - tai negi už ačiū jiems ruošim specialistus? Geriau paruoškim tokius, kurie Lietuvoje neras darbo ir emigruos Nesvarbu, kad nemokamai apmokysim kitų valstybių įmonėse dirbančius žmones, juk svarbu, kad tik Lietuva iš Š neišbristų, kuriame taip šilta ir gera didelei dalei visuomenės.
                                    Paskutinis taisė Eidvis; 2013.08.05, 11:59.

                                    Comment


                                      Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                                      Na taip, universitetai turi ruošti žmones tokių specialybių, kurių Lietuvos įmonėms nereikia. Kodėl? O todėl, kad įmonės už jų paruošimą niekam nemoka - tai negi už ačiū jiems ruošim specialistus? Geriau paruoškim tokius, kurie Lietuvoje neras darbo ir emigruos
                                      Gal tada iš vis nereikia universitetų, tiksliau tokių, kuriuos valstybė finansuoja? Arba apskritai, valstybinių mokyklų, nes žmones 15-20 metų mokai, investuoji ir po to jie išvažiuoja
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Ir paprastų mokyklų nereikia, nes mokini vaiką kaimo ar rajonino centro mokykloje 12 metų, o jis tada į Vilnių studijuoti išvažiuoja ir nebegrįžta.

                                        Comment


                                          Parašė bebop Rodyti pranešimą
                                          Turiu omeny ne tai, kad išgalvota ar tikra, o straipsnio stilių. Labai saldus stilius. Vargšus britus užėmė Vokietijos imperija. Aj aj aj. Delfio lygio straipsnelis. Bet tai suprantama, nes juk patalpintas Dailymail. Bet užtat paskaičius labiausiai rekomenduojamus komentarus, pastebime, kad žmonės nekaltina vokiečių, kad jiems gerai sekasi, o kaltina save (šalies valdžią), kad nualino šalį.
                                          Straipsnis teisingas. Bet nieko naujo. Milijonas tokiu straipsniu. Apskritai kaip Britu automobiliai gali atsilaikyti pries BMW globalinej konkurencijoj ? Jokiu sansu. Taip kaip ir Amerikietiski pralaimejo savo pacioj saly Japoniskiem. Lygiai taip pat kaip Europoje, turbut, niekada neatsiras tokio milzino kaip IBM MS GOOGLE ar APPLE. Kai kurios salys, tiesiog, yra galva pranasesne tam tikrose sektoriuose.
                                          Our deepest fear is not that we are inadequate. It is that we are powerful beyond measure. Who are we to be brilliant, gorgeous, talented ? Actually, who are you not to be? As we let our own light shine, we unconsciously give other people permission to do the same.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X