Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus miesto savivaldybė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Sostinė ieško sprendimo – taikys lengvatas nukentėjusiems nuo nesąžiningų statytojų veiksmų

    Ką daryti butus „viešbučiuose“ įsigijusiems gyventojams, kuriuos apgavo statytojai, siekdami apeiti įstatymais nustatytus daugiabučiams keliamus didesnius reikalavimus? Sostinės savivaldybė ieško sprendimų įkaitais tapusiems vilniečiams, kurie iš tiesų įsigijo negyvenamosios paskirties turtą, vystytojų parduotą kaip butą – Tarybos nariai ėmėsi svarstyti pasiūlymą atleisti juos nuo nekilnojamojo turto mokesčio. Tokia lengvata galiotų tiems gyventojams, kurie įsigijo ir įregistravo vadinamuosius butus ,,Registrų centre“ iki šių metų birželio 1 dienos. Lengvata būtų taikoma tuo atveju, jei patalpos naudojamos gyvenamajai paskirčiai, vilniečiai jose deklaravo gyvenamąją vietą ir tai yra vienintelė mokesčio mokėtojo ir jo šeimos narių gyvenamoji vieta.

    Kad nebūtų toliau piktnaudžiaujama vystant negyvenamosios paskirties statybos projektus, ši tvarka negaliotų tiems, kurie įsigis negyvenamosios paskirties turtą, pastatytą jau po šių metų birželio 1 dienos: jie turės mokėti nekilnojamojo turto mokestį, priklausomai nuo turto paskirties (0,7 proc. – Viešbučių, poilsio, maitinimo, kultūros, sporto, mokslo paskirties patalpos ir statiniai, 1 proc. – administracinės, paslaugų, prekybos, pramonės, sandėliavimo, gydymo paskirties patalpos ir statiniai).
    https://vilnius.lt/lt/2019/05/15/sos...ebF70eHdWa775Q

    Kaip jum bajeris? Perki pigesni buta, o paskui savivaldybe paima ir atleidzia tave nuo NT mokescio. Profit!

    Ziurim Savivaldybes remejus:

    Vilniaus miesto savivaldybė dėkoja nekilnojamojo turto statytojams už suteiktą paramą socialinės ir inžinerinės infrastruktūros plėtrai

    https://vilnius.lt/lt/savivaldybe/fi...zJu_05d4lbFygg

    Saunuoliai, saunuoliai. Nebus trecios kadencijos Simasiui. Visata turi atminti.
    Paskutinis taisė SoulMulticast; 2019.05.15, 14:50.

    Comment


      Parašė ttttt Rodyti pranešimą

      Prašau:

      Ačiū. Iš ties gerai, kai yra pastebimi brokai, tai leidžia tobulėti. Nors aš nelabai tikiu, kad viską galima idealiai atlikti, tiksliau manau, kad galima, tik kaina turbūt bus +20% brangesnė. Panašiai kaip ir visur, gali pirkti iPhoną, o gali pirkti 30% pigesnį tų pačių parametrų Huawei, tik gal kiek mažiau kokybišką. Bet don't get me wrong, aš už tai, kad visokie brokai būtų pastebėti iš išviešinti, tik nelabai palaikau minties, kad tie brokai, kuriuos greičiausiai atliko privatus rangovas, reiškia kažkokią nekokybę Vilniaus savivaldybės, čia turint omeny, kad prieš tai visi dviračių takai buvo žiauriai kokybiškai vien dėl to, kad jų apskritai nebuvo tiesiama. Ir kai dviračių takas perauga į politinį vertinimą, tai mano supratimu kartais sunku išvengti šališkumo, kad ir šiuo atveju, kai aiškiai matosi, kad ten, kur technikos važinėjimui yra uždėdamos lentos, kad nebūtų sugadinti bordiūrai, daroma išankstinė išvada, kad viskas sugadinta ir viskas blogai:



      Man iš vis toks klausimas buvo kilęs, kodėl Vilniuje buvo tiek daug naujai nutiestų dviračių takų su pirmu asfalto sluoksniu, bet labai ilgą laiką niekas neuždėjo antro raudono sluoksnio. Mano spėjimas buvo, kad raudonas asfaltas Lietuvoje yra toks retas reiškinys, kad jo užpirkimas (gamyklų paleidimas) apsimoka tais atvejais, kai jo reikia daug. Jeigu tas spėjimas teisingas, tai reiškia, kad tiesiant dviračių takus neišeina derintis tikslaus laiko kada kažkur bus baigtos statybos ir galima bus raudoną asfaltą pakloti, dėl ko ir yra pasirenkamas kitas būdas - t.y. visokius bortus apsaugoti medinėmis lentomis.

      Comment


        Parašė ttttt Rodyti pranešimą
        Kad tuo taku važinės technika net ir viską užbaigus, tai mes to neišvengsim ir nėra pagrindo viską nukelinėti į vėlesnį laiką. Lentos ten aiškiai sudėtos tose vietose, kurias kerta technika, o ten, kur matosi vėžios, dar nereiškia, kad tos lentos nebuvo sudėtos, kai tos vėžios atsirado. Mano supratimu bent jau taip turėtų būti elgiamasi. Ar verta infrastruktūrą vystyti po to, kai atsiranda gyvenamieji namai - tai čia irgi didelis klausimas, klausimas kas pirmiau - višta ar kiaušinis. Aš būčiau už tai, kad pirmiau atsirastų infrastruktūra, nes būtent tai yra didžiausia paskata verslui ten investuoti. Mano supratimu Šnipiškių pagrindinė problema yra ne ta, kad ten nėra investicijų į naujus projektus, o tai, kad nėra išvystyta infrastruktūra tiems investuotojams pritraukti.

        Comment


          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

          Kad tuo taku važinės technika net ir viską užbaigus, tai mes to neišvengsim ir nėra pagrindo viską nukelinėti į vėlesnį laiką. Lentos ten aiškiai sudėtos tose vietose, kurias kerta technika, o ten, kur matosi vėžios, dar nereiškia, kad tos lentos nebuvo sudėtos, kai tos vėžios atsirado. Mano supratimu bent jau taip turėtų būti elgiamasi. Ar verta infrastruktūrą vystyti po to, kai atsiranda gyvenamieji namai - tai čia irgi didelis klausimas, klausimas kas pirmiau - višta ar kiaušinis. Aš būčiau už tai, kad pirmiau atsirastų infrastruktūra, nes būtent tai yra didžiausia paskata verslui ten investuoti. Mano supratimu Šnipiškių pagrindinė problema yra ne ta, kad ten nėra investicijų į naujus projektus, o tai, kad nėra išvystyta infrastruktūra tiems investuotojams pritraukti.
          Gerai, nesiginčysiu, praeinu ten beveik kasdien ir savo akimis matau kaip dvirtakiu ramiai važinėja technika, galit nueit ten ir įsitikint, kad esu teisus ir tos lentos ten šiaip sau... Aš irgi už tai, kad VMS skatintų verslą vystydami infrastruktūra, bet come on, juk yra elementari logika, kodėl ta logika suveikė su gatve ir jos nenutiesė statybų pradžioje, kad paskui ją sugadintų sunkioji technika, bet nesuveikė su dvirtakiu, nors manau buvau ne vienintelis, kuris jiem rašė, kad nereikia to daryti? VMS dar planavimo stadijoje susitarė su Paupio vystytojais dėl savo inrastruktūrinio indelio į rajoną, jūs galvojat Paupio vystytojams reikėjo to tako here and now, kad jis tik trukdytų dirbti? Tai buvo kvaila ir nagla priešrinkiminė Šimašiaus reklama, face it.

          Comment


            Parašė ttttt Rodyti pranešimą

            Gerai, nesiginčysiu, praeinu ten beveik kasdien ir savo akimis matau kaip dvirtakiu ramiai važinėja technika, galit nueit ten ir įsitikint, kad esu teisus ir tos lentos ten šiaip sau... Aš irgi už tai, kad VMS skatintų verslą vystydami infrastruktūra, bet come on, juk yra elementari logika, kodėl ta logika suveikė su gatve ir jos nenutiesė statybų pradžioje, kad paskui ją sugadintų sunkioji technika, bet nesuveikė su dvirtakiu, nors manau buvau ne vienintelis, kuris jiem rašė, kad nereikia to daryti? VMS dar planavimo stadijoje susitarė su Paupio vystytojais dėl savo inrastruktūrinio indelio į rajoną, jūs galvojat Paupio vystytojams reikėjo to tako here and now, kad jis tik trukdytų dirbti? Tai buvo kvaila ir nagla priešrinkiminė Šimašiaus reklama, face it.
            Jeigu manai, kad savivaldybė čia ir dabar sprendžia kur ir kam skirstyti biudžeto lėšas, tai labai klysti. Miesto biudžetas planuojamas ir tvirtinamas iš anksto. Antra, dėl broko, nėra reikalo kaltinti savivaldybę dėl blogo darbo, kol takas nepabaigtas ir nepriduotas užsakovui. Trečia, jegu Paupio projekto rangovas nemoka saugoti visuomeninio turto, tai jis tą žalą turės vienaip ar kitaip kompensuoti. Ketvirta, sakai, kad takas ten šiuo metu nereikalingas, nes nėra kam naudotis, bet kitame poste pažymi, kad praeini juo beveik kasdien. Tas takas skirtas ne tik būsimiems Paupio gyventojams, bet ir esamiem Užupio ir Paplaujos gyventojams, kurie juo gali naudotis ne tik susisiekimo, bet ir rekreaciniais tikslais.

            Comment


              Parašė Perfect Rodyti pranešimą

              Jeigu manai, kad savivaldybė čia ir dabar sprendžia kur ir kam skirstyti biudžeto lėšas, tai labai klysti. Miesto biudžetas planuojamas ir tvirtinamas iš anksto.
              Tame ir problema, kad žinodami apie numatomas didžiules statybas iš anksto, VMS nusprendė tiesti tą taką dėl politinės reklamos.

              Antra, dėl broko, nėra reikalo kaltinti savivaldybę dėl blogo darbo, kol takas nepabaigtas ir nepriduotas užsakovui
              Brokas yra kvailo sprendimo pasėkmė, o kiekvienas jo taisymas kainuoja papildomus mokesčių mokėtojų pinigus. Nesvarbu, kad galų gale, po kokių metų, kai jau nebebus technikos, jie pagaliau sutaisys visą broką, tai niekaip nekeičia to fakto, kad sprendimai buvo tiesiog absurdiški ir veltui iššvaistyti papildomi pinigai ir darbo jėga, kuria galima buvo nukreipt į tikrai aktualius objektus, pavyzdžiui į stovintį vietoje Neries Senvagės dviračių taką.

              Trečia, jegu Paupio projekto rangovas nemoka saugoti visuomeninio turto, tai jis tą žalą turės vienaip ar kitaip kompensuoti.
              Kadangi skraidančios statybinės technikos dar nėra, tai ko galima buvo tikėtis?

              Ketvirta, sakai, kad takas ten šiuo metu nereikalingas, nes nėra kam naudotis, bet kitame poste pažymi, kad praeini juo beveik kasdien. Tas takas skirtas ne tik būsimiems Paupio gyventojams, bet ir esamiem Užupio ir Paplaujos gyventojams, kurie juo gali naudotis ne tik susisiekimo, bet ir rekreaciniais tikslais.
              Aš praeidavau ten ir tada, kai dar nebuvo dviračių tako - pėsčiųjų taku. O darau tai ne dėl maršruto patogumo, o iš smalsumo, kadangi nusipirkau ten butą. Man labai įdomu kaip Užupio gyventojai be ratų-kvardatų gali patekt į tą taką ir kur jie juo eitų iš Užupio? Rekreaciniems tikslams? Rimtai, nebesvaikit... Jūs ten bent kartą buvote? Ten vyksta statybos, važinėja technika, dulkių debesys... Užupyje ir šalia jo tikrai nėra geresnių vietų ir užupiečiai plūsta leisti savo laisvą laiką ten, ane?

              Comment


                Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
                Prie Leiciu namu kloja danga
                Privažiamas tai įtariu, kad tik iš Gabijos gatvės

                Comment


                  Niekas kažkaip čia neišviešino. Savivaldybėje šiandien bus bandoma priimti administracijos pertvarkos projektą, kurio esminė kaita yra projektinis valdymas. Tai yra naikinami departamentai, hierarchija suplokštėja, atsiranda projektų vadovai ir aiškios jų atsakomybės. Tai, pavyzdžiui, koks nors apšvietimo keitimo projektas turės savo vadovą, kuris bus atsakingas už jo vykdymą.

                  Jeigu šiandien posėdyje bus patvirtinta, tai pertvarka bus baigta rudenį.

                  UPDATE: pritarė pertvarkai.

                  Povilas Poderskis: https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

                  Ilgai ruošėmės, galvojom, rinkom patirtį ir problemas ir galų gale pradėjome tai, ką pavadinome kukliai “Veiklos architektūros modernizavimu”. Tai esminė savivaldybės pertvarka, kuri, tikiu, reikšmingai pagerins savivaldybės darbą.

                  Nu gerai. Tai dabar pabandom paprastais žodžias

                  Labai dažnai organizacijos viešajame sektoriuje funkcionuoja. Yra vadovai, kurie turi pavedinėti vieną ar kitą veiksmą atlikti ir “savaime suprantamų” dalykų niekada nėra. Tai pasireiškia labai įvairiai, per visą struktūrą. Nu pvz., vis dar yra pasirašomas administracijos direktoriaus įsakymas pradėti ir baigti šildymo sezoną. Lyg tai kažkoks direktorius kažkam turi aiškint, kada šildymą įsijungt.

                  Turime nueiti nuo buvimo ir funkcionavimo į paslaugų teikimą. Visos savivaldybės paslaugos - administracinės ir viešosios plačiaja prasme, turės savo teikimo standartus (SLA), kuriais bus teikiamos. Ir kai sakom paslaugos, tai turime tai omenyje plačiaja prasme: pvz. šaligatvis yra viešoji paslauga. Jis turi būt praeinamas, žiemą nuvalomas, vasarą nušluojamas, naktį apšviestas tam tikru intensyvumu, o taip pat jame turi būti pavėsį teikiantys miesto medžiai, kad eiti būtų malonu ir patogu. Juk to siekiame. Aišku, kad inventorizavus paslaugas ir nustačius jų dabartinį lygį, bus kurį laiką labai liūdna ir nejauku, bet bent jau sistemingai žinosime, ką turime ir kur turime nueiti ir kiek tai kainuos pinigų.

                  Savivaldybėje naikinami departamentų grandis, hierarchija plokštinama ir tokiu būdu sumažės sprendimų priėmimo grandinė. Skyrių vadovai taps atsakingi už savo teikiamas paslaugas, prižiūrimas sutartis ir tose jau gerokai mažesnėse atsakomybių ribose tvarkysis.

                  Turint į paslaugas orientuotą veikimą, gerinsime ir kursime naujas paslaugas. Taigi, reikės įgyvendinti projektus. Visi projektai turi kurti naujas arba gerinti esamas paslaugas. O tam reikės ir gerų projektų vadovų. Tam planuojame patvirtinti projektų valdymo politiką, jau esame iš esmės tą pritaikę praktikoje, su skaitmenizavimo strategine kryptimi ir puikiai veikia.

                  Atskiriame struktūroje tris dalis paslaugų. Tai paslaugos skirtos savivaldybės funkcionavimui, aptarnaujančios kitus padalinius (teisė, IT, etc.), paslaugos skirtos tiesiogiai klientams (švietimas, socialiniai reikalai, sveikata ir pan.) ir paslaugos, kurias klientas patiria per infrastruktūrą, aplinką, gerbūvį. Visas šias paslaugas teiks 41 skyrius ir tokiu būdu bus užtikrinama pagrindinė savivaldybės veikla, rutina. O pokyčiai bus vykdomi projektų vadovų.

                  Bendras politikas taikysime ir visai savivaldybės įmonių grupei, ne tik administracijai. Pakalbėkime apie parkus. Praėjusią savaitę susitikome su VšĮ Vilniaus miesto parkai vadovu, pasitarėme apie parkų būklę ir įstaigos vystymą. Kadangi ateinantys metai žada būti viešųjų erdvių, parkų metais, todėl labai svarbu, kaip ateityje dirbsime, prižiūrėsime tas erdves. Dabar ši įstaiga prižiūri 10 miesto parkų – prižiūri želdinius ir vykdo sanitarinį valymą. Sutarėme, kad per vasarą įvertinsime galimybes šiai priežiūrai įvesti standartizaciją - pvz. kad ir pagal VEKS (Viešųjų erdvių kokybės standartas) ir įsivertinti, koks dabar yra priežiūros kokybės lygis, kad galėtume ir tuos lūkesčius pateikti žmonėms.

                  Panagrinėkim vat Algirdo g. buvo sumanyta padaryti parką. Sumanė, užprotokolavo, kad reik daryt, nu ir padarė: Grinda padarė dangas ir nuotekas, apšvietimas padarė apšvietimą, iš privačių tiekėjų nupirkti želdynai, gerbūvis, nu ir ką turim - baisų rezultatą. Tokį suneštinį balių, kurį dabar reikės pataisyt. Čia aš nesistengiu papasakot, kaip yra blogai, o stengiuosi papasakot kad reikalingas projekto owneris ir šiuo metu Vilniaus miesto parkai pabandys juo tapti įsivertinę ten esančią bendrą situaciją. Reikia planuoti darbams skirti projektų vadovus, kurie bus atsakingi už konkrečių projektų įgyvendinimą. Tam reikalingas vieningas viešųjų erdvių įrengimo ir priežiūros kokybės standartas. Standartai gali būti kelių lygių priklausomai nuo viešosios erdvės svarbos miesto centro ir lankomumo atžvilgiu.

                  Visi projektai įgyvendinus tampa paslaugomis. Kad nebūtų nuobodu, panagrinėkime ne ką kitą o būsimą Šeškinės daugiafunkcinį kompleksą. Taigi, be stadiono turėsime tris futbolo aikštes, lengvosios atletikos maniežą, sporto kompleksą, kuriame bus krepšinio, gimnastikos, kito sporto salės. Tai vien šita visa dalis suteiks paslaugas 3000 miesto vaikų per savaitę. Tai ir yra esmė, kuriai kuriamas šis kompleksas - būtent paslaugos miesto vaikams. Nu ir dar stadionas kaip paslauga didesniems žaidėjams, jų žiūrovams ir ką ten daro tuose stadionuose dar aš nelabai suprantu (kažkas susiję su federacijom ir korupcija).

                  Visi savivaldybės padaliniai turi suprasti, kad kai statome suoliuką, tai mes ne šiaip statom suoliuką. Bet prisidedame prie geresnės aplinkos miestui ir tai turi būti sujungta su visais kitais miesto planais, strateginiais dokumentais ir kt. Tai išeina į dar vieną aiškų principą - projektas pats savaime nėra prasmingas, prasmingas to projekto rezultato vartojimas. Tai taip pat reiškia ir nuoseklų įtraukimą bendruomenės į uždavinių formavimą, informavimą įgyvendinimo metu ir komunikavimą apie rezultatus, kvietimą jais naudotis.

                  Žinoma, gudresnis skaitytojas jau suprato, kad viskas labai smarkiai atsirems į atsakomybę už paslaugas ir projektus nešančių žmonių kultūrą ir supratimą. Žinoma, kai duodi žmonėms tam tikras ribas, veikimo principus ir paaiškini, ko jie turi siekti ir kaip bus vertinami jų rezultatai, tai nemažai žmonių sugeba užaugti į tą iššūkį ir viskas pakankamai gerai susitvarko. Tai nebus greitas pokytis, kadangi šnekam apie žmonių suvokimą, tai greičiau bus evoliucija, o ne revoliucija, bet turime iki to prieiti. Turime iki to prieiti nes to iš mūsų reikalauja vilniečiai ir jų lūkesčiai neketina kažkaip pasidaryt mažesni, greičiau priešingai.

                  Pačios veiklos pertvarkos keli kertiniai momentai yra tokie:
                  - Pasitvirtinsime projektų valdymo politiką;
                  - Pasitvirtinsime paslaugų teikimo politiką;
                  - Įsivesime ir sieksime užtikrinti klientų aptarnavimo standartus;
                  - Atliksime savivaldybės reorganizaciją. Šiąją mes tarybai pateiksime ir pritarimo prašysime jau kitą savaitę, o visus kitus dalykus išsispręsime iki ji įsigalios rugsėjo mėnesį.

                  Tai laukia tokia darbinga vasara, bet čia kaip ir neilsėtis susirinkom. Iš tų nesiilsinčių pagrinde dėkoju Kipras, Egle ir Lina. O taip pat MeruiRemigijus Šimašius, kuris visą šitą palaikė ir pristatė.

                  Aišku, skeptikų džiaugsmui iškart pasakysiu, kad viskas gali išeit, o atsakant į klausimus:
                  - Tai kada žirnių-liepkalnio viadukus? Vyksta pirkimas, birželio 11 plėšiam vokus;
                  - Kada viskas bus gerai? Kažkada bus, bet tada jau visi būsime mirę.
                  - Kiek iškirsite Sapiegų parke medžių? 190, tarp kurių virš 100 yra iki 30 centimetrų skersmens. Tai pradėsime daryt liepos mėnesį, nes šiom dienom peri paukščiai.
                  - Jūs čia darot pertvarką, bet kaip planuojate nubėgti Vilniaus maratoną? Gal kitais metais.
                  - Daugiau ir įdomesnių klausimų atsakymų konferencijoje LOGIN -> https://login.lt/

                  Plačiau, o gal tiesiog kitas dalis coverina Violeta Grigaliūnaitė -> https://www.15min.lt/m/id/aktualu/lietuva/p-poderskis-apie-vilniaus-savivaldybes-reforma-be-atleidimo-lapeliu-visiems-pasiulytos-kitos-pareigos-56-1149598

                  Komentaruose rasit nuorodą į struktūros pdf, kur įskaitysit tekstą
                  Linkas į pdf'ą: https://l.facebook.com/l.php?u=https...yBq8VQ_lMC4lsp

                  Paskutinis taisė Creatium; 2019.05.29, 12:46.

                  Comment


                    Man atrodo forume yra arba suinteresuotu asmenu ar troliu. Man atrodo faktas visiskai aiskus:
                    isivaizduojame kad stato nama ir nebaigus stogo paima ir pradeda tinkuoti ir dazyti sienas, nes kazkas mat skyre biudzeta sienu dazymui. O kad paskui aisku viska sukniso, tai kiti statybininkai dar tures ir perdaryt is savo lesu? Turim visiskai analogiska situacija.
                    Vienas dalykas kai statai namus kazkur kur jau aplink buvo gerbuvis, ji naturaliai nudevi, nes turi vaziuoti technika ir tuomet ji atstatai. Kitas dalykas kai visiskai kvailai statybu metu pastatomas trikdis - dviraciu takas, kuriuo nei kas gali normaliai naudotis nei jis uzbaigtas nei dabar reikalingas.

                    Comment


                      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                      Man atrodo forume yra arba suinteresuotu asmenu ar troliu.
                      Arba tiesiog naudingų idiotų, kurie kaip apakę nemato Šimašiaus valdžios neigiamų veiksmų ir nekompetencijos (supraskit teisingai, neturiu nieko asmeniško prieš Šimašių ir neagituoju už kažką kitą, bet gal jau atverkit akis? Viskas nėra taip gražu, kaip jo reklaminiuose filmukuose ar ataskaitose jūsų pašto dėžutėse, daroma labai daug klaidų ūž kurias kitą valdžią jūs aršiai kritikuotumėt).

                      Comment


                        Parašė kinderis Rodyti pranešimą

                        Privažiamas tai įtariu, kad tik iš Gabijos gatvės
                        Ten iš gabijos pusės iki tų namų asfaltuoja, o iki perkūnkiemio gatvės kai ir po senovei bus purvyno gatvė, kuria važiuodavo tik drasiausi. Tik dabar dar bus statybinėm mašinom išvažinėta.

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          Leidimas tarsi iki pat Perkūnkiemio g. išduotas. Gal tą dalį planuoja vėliau pabaigt?
                          Na leidimo nežinau, bet nutiesta toje dalyje kolkas nėra nieko. Gerai būtų, kad padarytų iki galo, gal nuims dalį srauto nuo pavilnionių gatvės.
                          Su pabaigimu vėliau tai sunkiai Anrekai su tokiais dalykais. Va jau vieną parkingą gyventojam numuilino šiek tiek tolėliau, pastatė namą ir "pamiršo" parkingą. Aišku čia ir savivaldybę kaltinti galima kaip priėmė objektą.

                          O kur tokį žemėlapį galima pamatyti?

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            Leidimas tarsi iki pat Perkūnkiemio g. išduotas. Gal tą dalį planuoja vėliau pabaigt?

                            Klausiau Anrekos, šiuo etapu nebus nutiesta dalis iki Perkūnkiemio, nes ten jau ne jų sklypas. Tiesė (gavo leidima infrastrukturai) ten kur jų sklypas.
                            (Ne)normali praktika, kaip matom, Vilniaus mieste, akligaviu akligatviai. Turbut jei galetu vystytojai vabse nieko netiestu, kam tos islaidos..

                            Comment


                              Turbut reiketu palaukti pora desimtmeciu kol savivaldybe isparduos sklypus palei Pavilnioniu gatve, stai kodel jos nepadaro. Dabar aiski politika.
                              Sitoje vietoje buciau Anrekos puseje, nes jie savo sutarta dali padare - nutiese savo gatves dali. Kita dali turetu nutiesti savivaldybe.

                              Tas pats vyksta visur. Pilaiteje Bretkuno g. galas prie nauju kotedzu - ta dali, kuria turejo nutiesti vystytojas seniausiai nutiese. Kotedzai irgi visi stovi. Liko dalis, kuria turi pagal susitarima tiesti savivaldybe. Nieko nejudinama, speju ne vienerius metus dar tu kotedzu gyventojai bris per purvynus.
                              Tai visiskas debilizmas. Jei patys neturi pajedumu dirbt, tai tegu sumoka tam paciam vystytojui, ir jis padarytu likusia gatve. Bet ne, reikia paversti vietiniams gyvenima pragaru, paskui paskelbti viesa konkursa atlikti darbams 3 metus veliau ir ivertinus infliacija ir rinkos kainas vistiek tai padaryt brangiau, nei butu padares vystytojas iskart.

                              Comment


                                Esmė ne pajėgumų turėjimas/neturėjimas, bet turimų babkių kiekis. Visi gali norėti turėti asfaltą iki namo slenksčio, bet miesto požiūriu prioritetas yra pvz.: Šnipiškės, bet ne prie Pilaitės prikibę kotedžai. Ir manau tai teisinga.
                                p.s. aš gyvenu ne Šnipiškėse ir ten praktiškai nevažinėju mažomis gatvėmis.

                                Comment


                                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                  Esmė ne pajėgumų turėjimas/neturėjimas, bet turimų babkių kiekis. Visi gali norėti turėti asfaltą iki namo slenksčio, bet miesto požiūriu prioritetas yra pvz.: Šnipiškės, bet ne prie Pilaitės prikibę kotedžai. Ir manau tai teisinga.
                                  p.s. aš gyvenu ne Šnipiškėse ir ten praktiškai nevažinėju mažomis gatvėmis.
                                  primenu, kad skandinavijoje yra daroma infrastruktura, asfaltuojami keliai, privedamas VT, jau vienu pat metu su statybos darbais, o kai isikelia gyventojai jie jau gali nuvaziuoti iki namu naujai pratesta tramvajaus linija arba automobiliu normaliu asfaltuotu keliu.
                                  Prie ko cia babkiu neturejimas. Ta kelia vistiek reikes daryti. Kokia teigiama itaka miestui daro tas tempimas? Jei pinigus vistiek reikes isleist tam projektui anksciau ar veliau, tai paimkit paskola ir isleiskit siandien o ne po 5 metu. Tai nekainuos brangiau, procentai bankui nebus didesni nei rangos kainu augimas per ta laika. Tik antru atveju isleidziam grubiai ta pati, bet gyvenam purvynuose ir bardake.

                                  Comment


                                    Fantazijų pasaulis. Gal atsiras po metų kitas NT projekto vystytojas kuris nuties dar gabalą ir miestui tai nekainuos tiesiogiai. Šiais laikais visi NT vystytojai moka duoklę infrastruktūros vystymui. Miestas neturi realių galimybių prisiimti begalinių paskolų visiems gudručiams, kurie nusiperka kotedžą laukuose ir po to pradeda keikti VMSA. Niekas nevertė ten pirkti, o jei nusipirkai tai ir gyvenk nemanydamas, kad esi kažkuo išskirtinis. Prioritetas turi būti skiriamas ten, kur įtakoja 10'000 žmonių judėjimą, bet ne 100.

                                    Comment


                                      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                      primenu, kad skandinavijoje yra daroma infrastruktura, asfaltuojami keliai, privedamas VT, jau vienu pat metu su statybos darbais, o kai isikelia gyventojai jie jau gali nuvaziuoti iki namu naujai pratesta tramvajaus linija arba automobiliu normaliu asfaltuotu keliu.
                                      Prie ko cia babkiu neturejimas. Ta kelia vistiek reikes daryti. Kokia teigiama itaka miestui daro tas tempimas? Jei pinigus vistiek reikes isleist tam projektui anksciau ar veliau, tai paimkit paskola ir isleiskit siandien o ne po 5 metu. Tai nekainuos brangiau, procentai bankui nebus didesni nei rangos kainu augimas per ta laika. Tik antru atveju isleidziam grubiai ta pati, bet gyvenam purvynuose ir bardake.
                                      Mane pataisykit, bet jeigu gerai įsivaizduoju, tai tarkim Švedijoje valstybė skiria sklypą, suplanuoja teritoriją ir leidžia joje statyti. Tai tokiu būdu natūralu, kad bus iš karto sutvarkytos visos komunikacijos. Pas mus gi savivaldybė net darželiams turi bomžinti sklypų iš valstybės.

                                      Comment


                                        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                        Fantazijų pasaulis. Gal atsiras po metų kitas NT projekto vystytojas kuris nuties dar gabalą ir miestui tai nekainuos tiesiogiai. Šiais laikais visi NT vystytojai moka duoklę infrastruktūros vystymui. Miestas neturi realių galimybių prisiimti begalinių paskolų visiems gudručiams, kurie nusiperka kotedžą laukuose ir po to pradeda keikti VMSA. Niekas nevertė ten pirkti, o jei nusipirkai tai ir gyvenk nemanydamas, kad esi kažkuo išskirtinis. Prioritetas turi būti skiriamas ten, kur įtakoja 10'000 žmonių judėjimą, bet ne 100.
                                        sorry, bet Šiaurės pašvaistė tikrai nera kotedzai laukuose. Kas ten pristatyta toliau - taip, dali jau butu galima taip pavadint.
                                        Siaip jus kalbate panasiai kaip vienas rusijos chinovnikas - "niekas jusu neverte gimdyti".
                                        O tai Leiciu namai, nuo kuriu sia diskusija prasidejo, irgi laukuose?

                                        Comment


                                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                          sorry, bet Šiaurės pašvaistė tikrai nera kotedzai laukuose. Kas ten pristatyta toliau - taip, dali jau butu galima taip pavadint.
                                          Siaip jus kalbate panasiai kaip vienas rusijos chinovnikas - "niekas jusu neverte gimdyti".
                                          O tai Leiciu namai, nuo kuriu sia diskusija prasidejo, irgi laukuose?
                                          Aš net nežinau kur tie Leičių namai, bet reikia suvokti, kad miesto finansinė galimybės ribotos. Negali 100 žmonių reikalauti skirti tik jiems lėšas, kurios kitu atveju pagerintų infrastruktūrą 10'000 žmonių bei vaizdą šalia miesto centro bendrai. Užtenka pažiūrėti į vaizdelį nuo Tymo turgaus iki Benediktinų parko palei Vilnelę. Aš balsuosiu už tai, kad sutvarkytų ten, bet ne nutiestų gatvės gabalą kažkam šalia kotedžų. Perka kotedžus kur pigiau, bet nenori pripažinti realybės.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X