Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobilių mokesčiai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O ar kurioj nors valstybėj tikriną realią taršą? Metodologija būtų labai sudėtinga, nes reikia rolling testo.

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

      Pradžiai užtektų tikrinti ar auto turi tokią komplektaciją kokia nurodyta gamintojo. Pvz ar turi katalizatorių.
      Tai jeigu dar pradėtų tikrint ar neušglušinti egr su dpf, tai matytume lipančius jau ir šoferius per ministerijų langus. Įdomu, kaip latviukai priėmė savo metinį mokestį, negi be riaušių?
      Show must go von!

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą
        Arba atidės naujesnio (bet vis dar taršaus) auto pirkimą ir toliau važinės su dar didesniu laužu. Nebus paskatos keisti turimą taršų auto į naujesnį. Nemažins nenaudojamų auto kiemuose problemos. Realus sprendimas būtų metinis mokestis, pvz surištas su TA.
        Vieną laužą keičiant į kitą pirmas neišnyksta ir rezultate turi 2 laužus. O jei toliau važinėjama tuo pačiu laužu, laužai nebesidaugina, be to savininkai bus priversti labiau rūpintis technine būkle, o ne tiesiog daryti "next".
        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

        Comment


          Parašė evil Rodyti pranešimą
          O ar kurioj nors valstybėj tikriną realią taršą? Metodologija būtų labai sudėtinga, nes reikia rolling testo.
          Atliekant tech. apžiūrą tai berods tikrinama tarša. Kažkokį š. kiša į duslintuvą su užvestu varikliu. Net ir policija lyg tais turi tokius įrenginius.

          Comment


            Parašė evil Rodyti pranešimą
            O ar kurioj nors valstybėj tikriną realią taršą? Metodologija būtų labai sudėtinga, nes reikia rolling testo.
            Kaip mantasm minėjo, užtektų tikrinti ar bent visi katalizatoriai ir filtrai yra sudėti.

            Parašė Creatium Rodyti pranešimą

            Atliekant tech. apžiūrą tai berods tikrinama tarša. Kažkokį š. kiša į duslintuvą su užvestu varikliu. Net ir policija lyg tais turi tokius įrenginius.
            Kaip tada visi seni laužai su išpjautais filtrais praeina techninę? Ar nebus čia tik formalumas?
            Flickr

            Comment


              Atliekant tech apžiūrą tikrina tik nedidelę dalį parametrų ir tik tam tikru režimu. Pilno WLTP testo juk nedaro

              Comment


                Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                Atliekant tech apžiūrą tikrina tik nedidelę dalį parametrų ir tik tam tikru režimu. Pilno WLTP testo juk nedaro
                Tai tegul daro ir apžiūri ar neišpjauti katalizatoriai, galbūt paaikškės, kad nereikia ir mokesčių, dings laužai savaime po tvarkingos apžiūros.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  Kaip mantasm minėjo, užtektų tikrinti ar bent visi katalizatoriai ir filtrai yra sudėti.



                  Kaip tada visi seni laužai su išpjautais filtrais praeina techninę? Ar nebus čia tik formalumas?
                  Su išpjautu katalizu dar palendama po normomis, kitu atveju moki 50 Eu bonusą.
                  Show must go von!

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                    Tai tegul daro ir apžiūri ar neišpjauti katalizatoriai, galbūt paaikškės, kad nereikia ir mokesčių, dings laužai savaime po tvarkingos apžiūros.
                    "Tikrinamas" ir šitas dalykas. Feisbuke galima net išsinuomot katalyzą TA.
                    Show must go von!

                    Comment


                      Parašė VNS Rodyti pranešimą

                      "Tikrinamas" ir šitas dalykas. Feisbuke galima net išsinuomot katalyzą TA.
                      Ar tikrai? Vienas pažįstamas visai nesenai praėjo TA su gana nauju dyzeliu, bet kadangi kartą dėl užsikimšusio dpf filtro auto tiesiog sustojo, tai servise jį apskritai išpjovė, taip pat ir iš dviejų katalizatorių paliko tik vieną.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        Ar tikrai? Vienas pažįstamas visai nesenai praėjo TA su gana nauju dyzeliu, bet kadangi kartą dėl užsikimšusiu dpf filtro auto tiesiog sustojo, tai servise jį apskritai išpjovė, taip pat ir iš dviejų katalizatorių paliko tik vieną.
                        Tikrina, jei mato , kad belenkoks bačiokas privirintas belenkaip, prameta. Ne vieną "nusiskundimą" mačiau autoformuose. Ir jeigu vistiek nenori savanoriškai susimokėt 50 Eu., tada nuomojiesi katalizą.
                        Show must go von!

                        Comment


                          Pas mane nėra katalizatoriaus ir niekada jokių problemų su TA nebuvo. Tiesa, dujos, tai gal dėl to.
                          O kas dėl taršos, tai niekam ji nerūpi. Mokestis skaičiuojamas už CO2 emisiją, o tai su aplinkos tarša mažai kaip susiję, tai susiję su klimato pseudoatšilimu. Realiai pinigai pateks į biudžetą ir bus sunaudoti bendroms reikmėms.
                          Paskutinis taisė Al1; 2019.10.04, 11:21.

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Arba atidės naujesnio (bet vis dar taršaus) auto pirkimą ir toliau važinės su dar didesniu laužu. Nebus paskatos keisti turimą taršų auto į naujesnį. Nemažins nenaudojamų auto kiemuose problemos. Realus sprendimas būtų metinis mokestis, pvz surištas su TA.
                            hm, o tai nebuvo tyrimo, kad važinėjimas net ir seniausiu laužu (aišku ne ant tiek, kad degintų tepalus, bet tokie ir technikinės nepraeina) yra ekologiškiau už naujo pirkimą, jeigu tas naujas yra su vdv? Su elektriniais lygtais priklauso nuo baterijos, Tesla su savo baterijos 400k mylių amžiumi bus ekologiškiausias pasiirnkimas, kai tuo tarpu Nissan Leaf nepakonkuruos net su nauju dyzeliu. Bet pas mus mažai kas Teslą įperka.

                            Iš ekologinio point'o kai kalba eina apie mažiausiai pajamų turinčius ir realias jų galimybes, šitas mokestis atrodo stebėtinai neblogai padarytas - reikia labiausiai mokesčiais bausti naujų taršių auto pirkėjus, po to tuos, kurie atsinaujina į naudotą auto ir nesirenka jo pagal taršos rodiklius. Bravo, tik kadangi mokestis ne metinis, aš jį dar bent x3 padidinčiau.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Pas mane nėra katalizatoriaus ir niekada jokių problemų su TA nebuvo. Tiesa, dujos, tai gal dėl to.
                              plius variklis gyvas. Seniau, kai buvau dujininkas, tai katalizatorius pjoviau kelioms mašinoms. Ant ribos visad pereidavau.
                              Show must go von!

                              Comment


                                Kad katalizatoriaus buvima/nebuvimą tik vizualiai eina patikrinti, jis neįtakoja matuojamų CO ar dūmingumo parametrų. Aš irgi šventai tikėjau, kad turiu katalizatorių ir per TA niekad neužkliuvo, kol neatėjo laikas duslintuvo keisti. Perekupai moka įstatyti visokius bakelius kurie atrodo kaip katalizatorius, bet viduj tik kažkokių vielų prikišta.

                                Comment


                                  Parašė VNS Rodyti pranešimą

                                  plius variklis gyvas. Seniau, kai buvau dujininkas, tai katalizatorius pjoviau kelioms mašinoms. Ant ribos visad pereidavau.
                                  Pas mane jokių problemų dėl ant ribos. Visada emisija mažesnė beveik dvigubai nei norma ir dujų ryja mažiau, nei turėtų. Neliesas mišinys, normalus.

                                  Comment


                                    Parašė evil Rodyti pranešimą
                                    Kad katalizatoriaus buvima/nebuvimą tik vizualiai eina patikrinti, jis neįtakoja matuojamų CO ar dūmingumo parametrų. Aš irgi šventai tikėjau, kad turiu katalizatorių ir per TA niekad neužkliuvo, kol neatėjo laikas duslintuvo keisti. Perekupai moka įstatyti visokius bakelius kurie atrodo kaip katalizatorius, bet viduj tik kažkokių vielų prikišta.
                                    Vielos tam, kad neskambėtų kaip tuščias bačiokas. Kitu atveju praspirs. Katalizatoriai su viduriais "neskamba". Tokia ir patikra.
                                    Show must go von!

                                    Comment


                                      Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                      hm, o tai nebuvo tyrimo, kad važinėjimas net ir seniausiu laužu (aišku ne ant tiek, kad degintų tepalus, bet tokie ir technikinės nepraeina) yra ekologiškiau už naujo pirkimą, jeigu tas naujas yra su vdv? Su elektriniais lygtais priklauso nuo baterijos, Tesla su savo baterijos 400k mylių amžiumi bus ekologiškiausias pasiirnkimas, kai tuo tarpu Nissan Leaf nepakonkuruos net su nauju dyzeliu. Bet pas mus mažai kas Teslą įperka.

                                      Iš ekologinio point'o kai kalba eina apie mažiausiai pajamų turinčius ir realias jų galimybes, šitas mokestis atrodo stebėtinai neblogai padarytas - reikia labiausiai mokesčiais bausti naujų taršių auto pirkėjus, po to tuos, kurie atsinaujina į naudotą auto ir nesirenka jo pagal taršos rodiklius. Bravo, tik kadangi mokestis ne metinis, aš jį dar bent x3 padidinčiau.
                                      Dar kartą paminėsiu, kad mokestis nieko bendro su ekologija neturi. Nereikia painioti gamtos teršimo ir klimato pseudoatšilimo. Mokestis būtent susietas su paskutiniu, nes skaičiuojamas pagal "siaubingų" dujų, kurios neva tai sukelia atšilimą, t.y.. CO2, emisiją.

                                      Comment


                                        Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                        hm, o tai nebuvo tyrimo, kad važinėjimas net ir seniausiu laužu (aišku ne ant tiek, kad degintų tepalus, bet tokie ir technikinės nepraeina) yra ekologiškiau už naujo pirkimą, jeigu tas naujas yra su vdv? Su elektriniais lygtais priklauso nuo baterijos, Tesla su savo baterijos 400k mylių amžiumi bus ekologiškiausias pasiirnkimas, kai tuo tarpu Nissan Leaf nepakonkuruos net su nauju dyzeliu. Bet pas mus mažai kas Teslą įperka.

                                        Iš ekologinio point'o kai kalba eina apie mažiausiai pajamų turinčius ir realias jų galimybes, šitas mokestis atrodo stebėtinai neblogai padarytas - reikia labiausiai mokesčiais bausti naujų taršių auto pirkėjus, po to tuos, kurie atsinaujina į naudotą auto ir nesirenka jo pagal taršos rodiklius. Bravo, tik kadangi mokestis ne metinis, aš jį dar bent x3 padidinčiau.
                                        Žiūrint ar rūpinamės savo švariu oru, eismo saugumu, didesne tikimybe išgyventi eismo įvykius, kiemų pravalymų nuo minimaliai naudojamų grabų ir t.t. ar globalia ekologija.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                          Pas mane jokių problemų dėl ant ribos. Visada emisija mažesnė beveik dvigubai nei norma ir dujų ryja mažiau, nei turėtų. Neliesas mišinys, normalus.
                                          Tai jei gera dujų įranga, sureguliuota specų, tai aišku, kad duomenys geresni nei benzino. O aš, deja vargdavau su dujom. Bet čia vos ne studentavimo laikai. Įranga pati pigiausia, dėta pas partizanus žeminėse, varikliai pavargę, todėl vos praslisdavau.
                                          Show must go von!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X