Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobilių mokesčiai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dūmijančius trantus išgyvendinti reikia, o jų įvežimo ribojimas yra vienas iš būdų tą padaryti.
    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

    Comment


      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
      Dūmijančius trantus išgyvendinti reikia, o jų įvežimo ribojimas yra vienas iš būdų tą padaryti.
      Būdų ir dabar yra. Bet jie kažkodėl nevykdomi, nes nu vat taip ir viskas. Kaip ir parkavimas ant žolės. Visi žino, įstatymai draudžia, bet nors užmušk ignoruoja ir nebaudžia.
      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        Būdų ir dabar yra. Bet jie kažkodėl nevykdomi, nes nu vat taip ir viskas. Kaip ir parkavimas ant žolės. Visi žino, įstatymai draudžia, bet nors užmušk ignoruoja ir nebaudžia.
        Paprasčiau neberegistruoti tokių automobilių, nei vėliau gaudyti kiekvieną ant pievos, plius teršia jie orą vienodai nepaisant to, kur parkuojasi.
        Flickr

        Comment


          Pajamas reikia apmokestinti, o ne daiktus . Kas su tais taršiais automobiliais važinėja? Skurdžiausi. Tai kaip galima sumažinti socialinę atskirtį papildomai apmokestinant skurdžiausius? Ekologinis aspektas svarbus, bet nereikia apsimesti, kad automobilių mokesčiai išspręs kažkokias socialines-ekonomines problemas.

          Comment


            Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
            Pajamas reikia apmokestinti, o ne daiktus . Kas su tais taršiais automobiliais važinėja? Skurdžiausi. Tai kaip galima sumažinti socialinę atskirtį papildomai apmokestinant skurdžiausius? Ekologinis aspektas svarbus, bet nereikia apsimesti, kad automobilių mokesčiai išspręs kažkokias socialines-ekonomines problemas.
            Isspres kad pacanai nepirkines uzjodytu BMW ir Audi su > 3.0l kubaturomis ir nedarys dumu uzdangu gatvese

            Comment


              Pajamos Lietuvoje ir taip per daug apmokestintos. Dar didindamas mokesčius skriaudi visus. Apmokestinus taršaus automobilio importą ir registraciją nukenčia tik tokio automobilio pirkėjas, arba jis pasirenka kitokį, mažiau taršų automobilį.
              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

              Comment


                Pajamos Lietuvoje ir taip per daug apmokestintos.
                Kieno pajamos? Dirbančių pagal darbo sutartis? Ši grupė jau seniai išmelžta, nes iš jos lengviausia paimti.

                Comment


                  Įvest baudžiamąją atsakomybę už visokių DPF, EGR išprogramavimus, katalizatorių išpjovimus.
                  AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                  Comment


                    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                    Pajamas reikia apmokestinti, o ne daiktus . Kas su tais taršiais automobiliais važinėja? Skurdžiausi. Tai kaip galima sumažinti socialinę atskirtį papildomai apmokestinant skurdžiausius? Ekologinis aspektas svarbus, bet nereikia apsimesti, kad automobilių mokesčiai išspręs kažkokias socialines-ekonomines problemas.
                    O Kodėl tu sugalvojai, kad taršos mokestis yra skirtas socialiniai atskirčiai mažinti?

                    Taršos mokestis būtent tam ir skirtas - taršai mažinti. Jis turėtų būti taip orientuotas, kad skatintų žmogų pasirinkti mažiau teršiantį naujesnį 1.0 golfą o ne seną 5.0 BMW su išpjautu katalizatoriumi.


                    Socialiniai atskirčiai mažinti yra visai kitos priemonės, ir toms priemonėms finansuoti yra skirti specifiniai mokesčiai, kurių tikslas - surinkti kuo daugiau pinigų į biudžetą kuo mažiau įtakojant žmonių ekonominį aktyvumą. T.y. ne pajamų mokesčiai, kaip tu siūlai, bet turto mokesčiai (kaip siūlo EK).
                    If a lion could speak, we could not understand him.

                    Comment


                      Jei grižęs iš UK'ų nenusipirksi galingo BMW, kaip tu kaime atrodysi? Ko ne socialinė atskirtis!!!

                      Comment


                        O Kodėl tu sugalvojai, kad taršos mokestis yra skirtas socialiniai atskirčiai mažinti?
                        Briuselis pabaksnojo dėl socialinės nelygybės, tai Lietuva staiga "susirūpino" tarša.

                        Europos Komisija ragina Lietuvą dalintis augančios ekonomikos vaisiais: socialinė nelygybė viena didžiausių ES

                        Briuselis teigia, kad nepaisant įvairių priemonių kovoti su šešėline ekonomika, mokesčių surinkimas išlieka žemas, o PVM atotrūkis – vienas didžiausių ES. Neišnaudojamos galimybės surinkti mokesčius iš šaltinių, kurių apmokestinimas mažiau kenkia ekonominiam augimui, tokių kaip nekilnojamasis turtas ar automobiliai. Visa tai riboja viešuosius išteklius ir daro mokesčių sistemą mažiau teisingą.
                        https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...-didziausiu-es
                        Paskutinis taisė senasnamas; 2019.06.07, 14:55.

                        Comment


                          Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                          Pajamas reikia apmokestinti, o ne daiktus . Kas su tais taršiais automobiliais važinėja? Skurdžiausi. Tai kaip galima sumažinti socialinę atskirtį papildomai apmokestinant skurdžiausius? Ekologinis aspektas svarbus, bet nereikia apsimesti, kad automobilių mokesčiai išspręs kažkokias socialines-ekonomines problemas.
                          Taršiais automobiliais važinėja turtingi, kurie gali sau leisti pirkti dėvėtą auto. T.y. tokie, kurie turi kelis-kelioliką tūkstančių laisvų besivoliojančių Eurų, kuriuos gali skirti tokio lygio pirkiniams out of pocket.

                          Skurdesnė visuomenės dalis, tokie kaip aš, neturi tokių laisvų pinigų sumų, dėl ko yra priversti pirkti naujas mašinas, naudodamiesi bankų paslaugomis. Simple mathematics.

                          Tai visiškai normalu, kad turtingesnioji visuomenės dalis, važinėjant senomis taršiomis mašinomis, būtų apmokestinta su tikslu mažinti socialinę atskirtį.
                          Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Taršiais automobiliais važinėja turtingi, kurie gali sau leisti pirkti dėvėtą auto. T.y. tokie, kurie turi kelis-kelioliką tūkstančių laisvų besivoliojančių Eurų, kuriuos gali skirti tokio lygio pirkiniams out of pocket.

                            Skurdesnė visuomenės dalis, tokie kaip aš, neturi tokių laisvų pinigų sumų, dėl ko yra priversti pirkti naujas mašinas, naudodamiesi bankų paslaugomis. Simple mathematics.

                            Tai visiškai normalu, kad turtingesnioji visuomenės dalis, važinėjant senomis taršiomis mašinomis, būtų apmokestinta su tikslu mažinti socialinę atskirtį.

                            Ministro minėtą 200 g/km CO2 emisijos ribą viršija apie 90 tūkst. automobilių. Daugiausia iš jų yra vokiškų BMW, „Audi“ ir „Volkswagen“, atitinkamai 17,8 tūkst, 13,6 tūkst. ir 9,4 tūkst. Vidutinis tokių automobilių amžius yra beveik 14 metų, 3/4 jų varomi dyzelinu.
                            https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=78275911
                            Bandau spėti, kad visokios 20 metų senumo Audi A4, 3 serijos BMW ir VW Passatai, kurie kainuoja 2 000. Bet šitas avino galva yra "skurdesnė visuomenės dalis", nes 17 000 sumerkė į benzininį 2017 m. trydos spalvos VW Golf, kuriuo tik savaitgaliais važinėja.

                            Comment


                              Parašė rat Rodyti pranešimą



                              Bandau spėti, kad visokios 20 metų senumo Audi A4, 3 serijos BMW ir VW Passatai, kurie kainuoja 2 000. Bet šitas avino galva yra "skurdesnė visuomenės dalis", nes 17 000 sumerkė į benzininį 2017 m. trydos spalvos VW Golf, kuriuo tik savaitgaliais važinėja.
                              *2018-07
                              Ir ne 17, o tik 15.5K
                              Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                *2018-07
                                Ir ne 17, o tik 15.5K
                                Bet už pradinį įnašą vistiek gautųsi respektabilus tavo vaikystės svajonių Audi ar BMW. Ir nemokant lizingo liktų pinigų dyzeliui bei parkavimo baudoms, kad galėtum ir į darbą kaip baltas žmogus važiuot.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  *2018-07
                                  Ir ne 17, o tik 15.5K
                                  Bomžo mašina.

                                  Comment


                                    Beje, gal kas nors gali paaiškinti, kodėl jau net ir 1.4-1.5 l varikliukai su apribota iki 50-60 kW galia pripažįstami baisiai neekologiškais ir beveik pavojingais visuomenei ir gamtai, o tuo pačiu laisvai tebegaminami ir parduodami 2-3-4 l tūrio varikliai praktiškai be jokių apribojimų??

                                    Comment


                                      Skurdesnė visuomenės dalis, tokie kaip aš, neturi tokių laisvų pinigų sumų, dėl ko yra priversti pirkti naujas mašinas, naudodamiesi bankų paslaugomis. Simple mathematics.
                                      Johnas bandydamas būtinai išvartyti atvirkščiai nei yra, netgi sutiko apsimesti neturtingu. Naujas žanras . Vis galvoju, kodėl gatvėse daugėja elektromobilių. Matyt, todėl, kad gilėja skurdas – žmonės tiesiog nebeįperka degalų .

                                      Eilinio Lietuvos turtuolio pirkinys, neįkandamas Johnui:

                                      Vidutinė naudoto automobilio kaina pirmąjį šių metų ketvirtį siekė 4300 eurų.
                                      https://autoplius.lt/tyrimai/baromet...rtis?page_nr=1

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                        Beje, gal kas nors gali paaiškinti, kodėl jau net ir 1.4-1.5 l varikliukai su apribota iki 50-60 kW galia pripažįstami baisiai neekologiškais ir beveik pavojingais visuomenei ir gamtai, o tuo pačiu laisvai tebegaminami ir parduodami 2-3-4 l tūrio varikliai praktiškai be jokių apribojimų??
                                        Todėl, kad kuo didesnė degimo kamera, tuo procesas gaunasi efektyvesnis ir net naudingumo koeficentas gerokai didesnis.

                                        Comment


                                          Parašė Jegermeister Rodyti pranešimą

                                          Todėl, kad kuo didesnė degimo kamera, tuo procesas gaunasi efektyvesnis ir net naudingumo koeficentas gerokai didesnis.
                                          OK, vadinasi 10-20 l degalų išskiria mažiau CO2 nei 4-5 l. Imsime Nobelio premiją.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X