Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Futbolas
Collapse
X
-
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Tu geriau nenusuk kalbos, o pats pagalvok ar tikrai gali iš reklamos išpešti daugiausiai jei parduodi paketus visoms 40 šalių, kur dėl reklamos konkuruos mažas kiekis įmonių, kurios turi veiklą visose šalyse palyginus su parduodant į atskiras šalis kur dėl reklamos konkuruos tūkstančiai kompanijų.
Ar šitas elementarus faktas tikrai yra kažkoks juokingas tau?
P.S. "Tūkstančiai" - šitas epicviena pasauline kompanija už rimta reklaminį paketą gali sumokėti daugiau nei tūkstantis "garažiukų" sudėjus
jei jie išvis norėtų pirkti tą reklamą... pridedant prie tų "tūkstančių", kiek besireklamuojančių brand'ų tu matai LT telike įprastai? sukasi ta pati grupė, tik reklamas atnaujina (mobilus ryšys, vaistinės, draudimas, lažybos, prekybos centrai, buitiniai pasauliniai brand'ai ir pan.), kurie įperka teliko įkainius... spėjų kojų ir rankų pirštų užtektų juos suskaičiuoti. Tokie tie "tūkstančiai"
o ką jau kalbėti, kokie įkainai būtų, kad padengti UEFA licencijos kainą... tai liktų tik vienetai.
Paskutinis taisė taspac; 2023.06.21, 12:47.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė taspac Rodyti pranešimąUfff, pavargau gincytis.... pasirodo Gator geriau versla moka vykdyti nei pasaulinės kompanijos, kurios nesupranta, kad praranda milžiniškus piniguspasikartosiu, užmesk akį į reklaminius stendus stadione...
Ar šitas elementarus faktas tikrai yra kažkoks juokingas tau?
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Na jie nelabai modernūs, jei neturi interneto. Čia panašiai, kas sakyti, kad turi modernų telefoną, gali skambinti, rašyti SMS, tik nėra interneto.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Koks skirtumas kokio, pilna idealiai veiiančių modernių televizorių, kurie nėra smart.
Komentuoti:
-
Parašė taspac Rodyti pranešimąKoks skirtumas iš kur pajamos? Tiekėjas pirkdamas iš UEFA teises yra susiskaičiavęs kaip pasidengs šias išlaidas.
Parašė taspac Rodyti pranešimąBe to pridėsiu, kad žiūrėtum LT rinktinės varžybas, mokamu prenumeratorium tapti nereikia. Bet reikia užsiregistruoti pas juos sistemoje ir susikurti paskyrą (kas Petrui ir Onutei gali būti misija neįmanoma), o gal žiūrėk, kažką ten pastebėsi ir tapsi mokančiu klientu. Bet už rintinės varžybas mokėti nieko nereikia.
Parašė taspac Rodyti pranešimąDęl antro punkto, perkant tokio lygio reklamos paketus niekas vienetinėmis varžybomis nesismulkina, yra imamas visas pvz atrankos turnyras visom rinktinėm ar regionams ar pan. Mąstyk globaliau.
Jei tu turi pirkti visą reklamos paketą visoms 40 (tas pats galioja, kad ir mažesniems regionams) šalių tai tu turi būti visose šalyse. Tai sumažina potencialių pirkėjų skaičių iki tokių kaiuo coca cola ir panašiai, kurie tikrai yra visose šalyse.
Jei tu esi "tik" 20 šalių tai automatiškai tau reklama kainuoja dvigubai daugiau nei tam, kuris yra 40 šalių (nes moki už40, o gauni tik 20).
Jei tu esi 10 šalių, tau reklama kainuoja 4 kartus bangiau, kas tave eliminuoja apskritai iš potencialių pirkėjų sąrašo.
Tuo tarpu pardavinėjant atskirai pagal šalis, net ir pastačius krūvą papildomų vadybininkų būtent tokiems pardavimams, bendrai būtų galima surinkti kelis kartus daugiau, nes atsirastų rimtesnė konkurencija.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kokio amžiaus jūsų televizorius, kad neturi interneto?
Komentuoti:
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Mėnesiui užsisakyti paslaugą dar nėra taip blogai. Labiau erzina tai, kad nėra kaip per televizorių žiūrėti, tik per kompiuterį/telefoną.
Komentuoti:
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Mėnesiui užsisakyti paslaugą dar nėra taip blogai. Labiau erzina tai, kad nėra kaip per televizorių žiūrėti, tik per kompiuterį/telefoną.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Mėnesiui užsisakyti paslaugą dar nėra taip blogai. Labiau erzina tai, kad nėra kaip per televizorių žiūrėti, tik per kompiuterį/telefoną.
Komentuoti:
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimąLabiau erzina tai, kad nėra kaip per televizorių žiūrėti, tik per kompiuterį/telefoną.
Teoriškai, tiesa, yra app televizoriui, bet atsilikimas, bet reikia sujungti, bet reikia, kad būtų sukoduotas palaikymas prietaiso ir taip toliau... Manau būtų gerokai mažiau pašaipių balsų jeigu mokamas televizinis kanalas būtų nusipirkęs teises (kaip Viaplay Sport Baltic seniau) negu kai nusipirko netelevizinis transliuotojas.
Komentuoti:
-
Parašė bato_usai Rodyti pranešimąDaugeliui lietuvių dar neatėjo suvokimas, kad ne tik kad Lietuvos rinktinės, bet ir viso Europos čempionato, kurį iki šiol rodydavo arba LRT, arba komerciniai kanalai nemokamai, daugiau nebegalės pažiūrėti tiesiogiai per televiziją, nejungdami ir nemokėdami per šitą platformą tiek 24-ų, tiek ir 28-ų. Spėju bus po metų daug kam šokas.
Komentuoti:
-
Daugeliui lietuvių dar neatėjo suvokimas, kad ne tik kad Lietuvos rinktinės, bet ir viso Europos čempionato, kurį iki šiol rodydavo arba LRT, arba komerciniai kanalai nemokamai, daugiau nebegalės pažiūrėti tiesiogiai per televiziją, nejungdami ir nemokėdami per šitą platformą tiek 24-ų, tiek ir 28-ų. Spėju bus po metų daug kam šokas.
Parašė zanaz Rodyti pranešimąŠiuo momentu Švedijoje, Škotijoje (bet Velso ir Anglijos rinktines gali), Latvijoje, Estijoje. Čia kiek domėjausi aplinkinėmis šalimis. Kaip Balkanuose ir pietuose visuose nežinau
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Ne iš rėmėjų daugiau, o iš rėmėjų + mokamo jų paketų prenumeratorių.
Rėmėjai tikrai nemokės daugiau už mažiau žiūrovų.
Na pvz jei žaidžia Bulgarija su Lietuva tai žiūrovų dauguma lietuviai su bulgarais. Ir dėl šių rinkų puikiai konkiruoja ir vietiniai reklamos pirkėjai, kaip ir bet kokiame Tv produkte gali matyti tiek vietines, tiek tarptautines besireklamuojančias kompanijas.
Dęl antro punkto, perkant tokio lygio reklamos paketus niekas vienetinėmis varžybomis nesismulkina, yra imamas visas pvz atrankos turnyras visom rinktinėm ar regionams ar pan. Mąstyk globaliau.
Komentuoti:
-
Parašė taspac Rodyti pranešimą
Čia jau to paketo savininko reikalas yra tie x. Jei jis sugeba nupirkti iš UEFA translacijas uz y pinigų, kuriu negali sumoketi lokalūs žaidėjai. Reiškias jam iš rėmėjų gaunami LTx+LVx+EEx+SKx yra daugiau, nei sumokėta y.
Kurios čia tokios? LIDL nori reklamuotis tik vienoje šalyje? Hisense tik vienoje šalyje? Wurth tik vienoje šalyje? Užmesk akį į reklamos plotus šalia stadiono, kiek matai ten lokalių kompanijų, kurios nori reklamuotis tiek vienoje šalyje? Ir spėk kiek TV paketo valdytojui už reklamą gali sumokėti tarpautinė LIDL ir kokia nors NORFA?
Rėmėjai tikrai nemokės daugiau už mažiau žiūrovų.
Na pvz jei žaidžia Bulgarija su Lietuva tai žiūrovų dauguma lietuviai su bulgarais. Ir dėl šių rinkų puikiai konkiruoja ir vietiniai reklamos pirkėjai, kaip ir bet kokiame Tv produkte gali matyti tiek vietines, tiek tarptautines besireklamuojančias kompanijas.
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Lrt gali pasiūlyti daug daugiau žiūrovų Lietuvoje nei viaplay.
Lygiai taip pat ir LRT atitikmenys Latvijoje ir Estijoje.
Taip kad rėmėjams žymiai mažiau patrauklu x žiūrovų Baltijoje per viaplay nei 5x ar bet kiek kartų x per Lrt + Latvijos Lrt + Estijos Lrt.
Net neminint, kad daug rėmėjų nori tik vienoj šalyje reklamuotis.
Komentuoti:
-
LRT reklamos neparduos - negali. O transliacijų pardavėjams vienodai šviečia ar daug žiūrovų matys parduotą transliaciją.
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąLrt gali pasiūlyti daug daugiau žiūrovų Lietuvoje nei viaplay.
Komentuoti:
-
Parašė taspac Rodyti pranešimą
Sutinku, tačiau UEFA, kuri disponuoja transliacijų teisėmis, galvoja kitaip. Kas daugiau sumoka, tas ir gauna transliuoti. Viaplay transliacijas pirko ne vien Lietuvai, bet visam Baltijos šalių ir berods Skandinavijos regionui. O rėmėjams, kurie po to moka už reklamą, žymiai patraukliau, kai tu ateini su paiūlymų, kad jo reklamą rodysi ne tik Petrui ir Onutei, o ir Gert'ui iš Talino, ir Janiui iš Rygos ir Sven'ui ir Stokholmo. Todėl Viaplay ir gali pasiūlyti daugiau, nei LRT ar kitos regioninės televizijos.
Lygiai taip pat ir LRT atitikmenys Latvijoje ir Estijoje.
Taip kad rėmėjams žymiai mažiau patrauklu x žiūrovų Baltijoje per viaplay nei 5x ar bet kiek kartų x per Lrt + Latvijos Lrt + Estijos Lrt.
Net neminint, kad daug rėmėjų nori tik vienoj šalyje reklamuotis.
Komentuoti:
Komentuoti: