Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šiaip įdomu

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Įdomi mintis.

    Kyla galvoj toks labiau pragmatiškas paaiškinimas: dėl ekonomino išsivystimo skirtumo tarp Lietuvos ir Danijos, Lietuvoj su gera mašina esi kaip Danijoj su paprasta (nors pats mašinos gerumas konkrečiam atvejui skirsis), o jei Danijoj su gera, tai čia turbūt tas pats kas Lietuvoj tikriausiai turi auksinių tualetų ar batonų. O jei Lietuvoj su paprasta, tai kaip Danijoj atrodytum kaip paprasčiausiai negebantis užtikrinti kokybiškas paslaugos, nes neturi tam lėšų, tai kam pirkti pas tave paslaugas..

    Lietuvoj su gera, reiškia, kad įrodai klientui, kad gebi uždirbti pinigus ir neesi užstrigęs posovietiniam skurde ir turi kaštų teikti kokybiškesnes paslaugas.

    Tiesa visą šią mano rašliavą aukščiau galbūt galima nurašyt, kad "žmonės tiesiog mužikai ir tiek..."
    Usenije viskas geriau.
    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

    Comment


      Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą

      Va čia man pasidarė įdomu. Rimtai Lietuvoje būna tokių situacijų? Važinėju su neprestižinės markės mašina, tai man gal jau reikia pradėti drebėti dėl darbo vietos? Bent jau kol kas, darbdaviams visada rūpėjo kaip aš atlieku darbą, o ne su kokia mašina važinėju. Ar čia man pasisekė su darbdaviais?

      Buvo toks metas kai buvau be mašinos ir važinėjau į darbą su VT ar dviračiu. Neatleido!
      Kiek darbuotojų įmonėje? Jei bent 50-100, tai jau tikiu, kad dzin.

      Kalbama apie situaciją, kai lietuviai plikbajoriai nori parodyti, kad firma klestinti ir joje dirba tik "sėkmingi" vadybininkai. Juolab, kad dažnas vadybininkas-marozėlis yra lygiai taip pat išauklėtas. Nupirkti tarnybines mašinas, aišku nėra iš ko.
      Kitas dalykas, kad pagal darbo specifiką ne visur VT važinėja. Kai buvęs vadovas, "nevengiantis iššūkių", siūlė važinėti VT pas klientus, tai pats atsisveikino su darbu.

      Nelabai suprantu kodėl stebitės, kokioje Lietuvoje jūs gyvenate? Ar nematėte kaime kaip prie suklypusių trobelių su išviete lauke neretai puikuojasi nors ir ne naujasi, bet su navarotais Audi, BMW, Mercedes?

      Ačiū Dievui, šita tendencija yra jau nykstanti. Bent jau tarptautinėse įmonėse to beveik nėra.

      Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą

      Na ne pačios gi žemiausios.

      Bet jeigu kada tapčiau bent jau padalinio vadovu, tai jau privalėčiau (ne tai kad turėčiau galimybę, bet netgi PRIVALĖČIAU) keisti mašiną į prabangesnę ir ne tokią taupią, kaip dabar?

      Visada maniau, kad tai tik mano reikalas.
      Dar kartą nustebinsiu - TAIP!

      Aišku, tai yra kompensuojama automobilio nuomos sutartimi, jeigu firmelė nevisai nusmurgusi.

      P.S. čia visur nepainiokime klausimo apie grynai asmeninį automobilį, ir asmeninį automobilį, kartais naudojamą darbo reikalams (kas yra legalu kol kas pagal LR poįstatyminius aktus).
      Paskutinis taisė Sula; 2019.12.16, 15:01.

      Comment


        Parašė PoDV Rodyti pranešimą
        Įdomi mintis.

        Kyla galvoj toks labiau pragmatiškas paaiškinimas: dėl ekonomino išsivystimo skirtumo tarp Lietuvos ir Danijos, Lietuvoj su gera mašina esi kaip Danijoj su paprasta (nors pats mašinos gerumas konkrečiam atvejui skirsis), o jei Danijoj su gera, tai čia turbūt tas pats kas Lietuvoj tikriausiai turi auksinių tualetų ar batonų. O jei Lietuvoj su paprasta, tai kaip Danijoj atrodytum kaip paprasčiausiai negebantis užtikrinti kokybiškas paslaugos, nes neturi tam lėšų, tai kam pirkti pas tave paslaugas..

        Lietuvoj su gera, reiškia, kad įrodai klientui, kad gebi uždirbti pinigus ir neesi užstrigęs posovietiniam skurde ir turi kaštų teikti kokybiškesnes paslaugas.

        Tiesa visą šią mano rašliavą aukščiau galbūt galima nurašyt, kad "žmonės tiesiog mužikai ir tiek..."
        Na čia gal labiau, per daugelį metų nusisitovėjusi kultūra. Danijoje nuo mažens yra mokoma, kad svarbiausia visuomenė, o ne individas, tai išsišokimas negu kiti dažnai priimamas kaip neigiamas dalykas. Dėl to irgi atsiranda tam tikrų problemų, pvz., kad mažai gerų lyderių, vadovų ir pan. Yra danijoje universitetasCBS kuri nesivadovauja tokiu požiūriu, bet turėjau grupiokų, kurie buvo iš Danijos provincijos, tai po to kai įstojo į CBS, seni draugai nustojo bendrauti, nes ale pasikėlęs Su geru automobiliu irgi mano vadovo tikras atvejis, po kurio jis BMW pakeitė į Opelį.

        Kas liečia Lietuva, tai deja pas mus dar vyrauja kultūra, kad reik pasirodyti kad esi geresnis už kitus ir įvaizdis yra viskas. Tai paskui ir turime, kad važinėji su nauju X6 ar Cayennu, be gyvenu Perkunkiemyje ir parkuoju ant žolės. Dėl įvaizdžio darbe, tai vis tik yra tam tikrų stereotipų irgi. Na jei eini pas klietų vadovus derėtis dėl didelių sumų sutarčių, tai negali pas juos į kiemą atvažiuoti su senu golfu ir atsinešti į pristatymą 5kg sverenčio kompo. Tiesiog į tave nežiūrės kaip į lygų. Turiu draugų įmonių vadovų kurie tik dėl to keitė mažinas, nes pas klietus tenka dažnai važiuoti. Pats kompą dažniaui keičiu nei yra poreikis, nes keliauju pas klientus (tik lėktuvu), tia irgi negaliu atsivežti kibiro.

        Dėl darbdavio reakcijos į mašinas ar pan, tai čia jau manau retesnis atvėjis ir tokius išgyvendinti kažkaiptai reikėtų. Nes nuo to visai nepriklauso kaip tu dirbi. Bet vėl iš žmonos pusės esu komentarus girdėjęs, kad tiek vadovai tiek kolėgos atitinkamai koreguoja savo bendravimą, kai mato su kokia mašina atvažiuoji ar vyras atveža. Dažnai ir dėl aprangos bendravimai skiriasi.
        Paskutinis taisė ArtisLT; 2019.12.16, 15:07.

        Comment


          Parašė PoDV Rodyti pranešimą
          Įdomi mintis.
          Prieš skiedžiant tokias nesąmonęs ir stereotipus reiktų pažiūrėti statistiką (pvz. naujų mersų Danijoje per capita parduodama apie 20 kartų daugiau nei Lietuvoje) arba dar geriau, nuvažiuoti ir gyvai pamatyti, kiek daug prabangių automobilių gatvėse pas tuos asketiškus tik su dviračiais ir troleibusais važinėjančius skandinavus.
          Flickr

          Comment


            Parašė Tomas Rodyti pranešimą
            Žemiausios grandies darbuotojams reikalavimai mažesni.
            Vieno didelio banko direktorius į darbą centre kartais atvažiuodavo su dviračiu iš namų Nemenčinės plente vien tam, kad pademonstruotų solidarumą su dviratininkais. Daug aukščiausios grandies darbuotojų tame pačiame banke atvažiuodavo dviračiais arba paspirtukais. Geru oru požeminiame dviračių parkinge tiesiog nebūdavo vietos. Jei palikdavai dviratį kampe, tai tekdavo prasinešti dviratį ant rankų, ant tiek užgrūsadavo dviračiais visą parkingą.

            Dabartiniame mano darbe požeminiame parkinge yra apie 100 vietų automobiliams ir apie 400-500 vietų dviračiams.

            Edit: praeitą savaitę grįžęs po atostogų užmiršau kur palikau dviratį, tai 10 minučių klaidžiojau po parkingą tarp šimtų dviračių ieškodamas savojo.
            Paskutinis taisė Dovydas; 2019.12.16, 15:18.

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Prieš skiedžiant tokias nesąmonęs ir stereotipus reiktų pažiūrėti statistiką (pvz. naujų mersų Danijoje per capita parduodama apie 20 kartų daugiau nei Lietuvoje) arba dar geriau, nuvažiuoti ir gyvai pamatyti, kiek daug prabangių automobilių gatvėse pas tuos asketiškus tik su dviračiais ir troleibusais važinėjančius skandinavus.
              Nu nuvažiuok parodyk, nes nematau. Žinau tik keletą gatvių, kur yra atitinkamos įmonės įsikūrusios, ir kur stovės prabangesnės mašinos. Ir tai šiuo metu ten daugiausia Teslos.

              O dėl pardavimų galiu paaiškinti, kodėl pas juos dideli. Danijoje įsigyti automobilį yra labai brangu, nes taikomi 180-250% mokesčiai perkant automobilį ir jį registruojant šalyje. Bet jeigu atmetus mokesčius, naujos mašinos yra vienos pigiausių. Tad pardavimai Danijoje dideli, bet jos įregistruojamos Danijoje ir iškarto išregistruojamos ir susigražinami mokesčiais, o mašinos išvežamos kitur.
              Paskutinis taisė ArtisLT; 2019.12.16, 15:15.

              Comment


                Dėl auto temą tai galima tai pastebėti ir medijoje. Atkreipkite dėmesį filmuose kaip vaizduojamas sėkmingų ir nesėkmingų daruobotujų transportas. Nesėkmingi dažnai turi seną, prastai veikiančia mašiną, o sėkmingi dažnai turi naują ir gerai veikiančia. Čia ne vien sovietinė kultūra, bet ir amerikoninė, kurią lietuviai labai stengiasi perimti vietoj europinės.

                Regis 2017 metais savaeigis karavanas pravažiavo nuo Barselonos iki Varšuvos kaip testinis variantas (karavanu važiavo kad vienas kitą palaikytų trasoje). Panašu kad technologija toliau vystosi. Beje verta priminti kad JAV pats populiariausias darbas (daugiausia žmoniu dirba) yra būtent vairuotojas (ne vien sunkvežimio).


                Comment


                  Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą
                  Kas liečia Lietuva, tai deja pas mus dar vyrauja kultūra, kad reik pasirodyti kad esi geresnis už kitus ir įvaizdis yra viskas. Tai paskui ir turime, kad važinėji su nauju X6 ar Cayennu, be gyvenu Perkunkiemyje ir parkuoju ant žolės. Dėl įvaizdžio darbe, tai vis tik yra tam tikrų stereotipų irgi. Na jei eini pas klietų vadovus derėtis dėl didelių sumų sutarčių, tai negali pas juos į kiemą atvažiuoti su senu golfu ir atsinešti į pristatymą 5kg sverenčio kompo. Tiesiog į tave nežiūrės kaip į lygų. Turiu draugų įmonių vadovų kurie tik dėl to keitė mažinas, nes pas klietus tenka dažnai važiuoti.
                  Pas rimtus vadovus klientai patys atvažiuoja.
                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                  Comment


                    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                    Čia kokio padalinio? Norfos šviežios mėsos skyriaus?
                    Ne tavo reikalas.

                    Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą
                    ... Nes nuo to visai nepriklauso kaip tu dirbi. Bet vėl iš žmonos pusės esu komentarus girdėjęs, kad tiek vadovai tiek kolėgos atitinkamai koreguoja savo bendravimą, kai mato su kokia mašina atvažiuoji ar vyras atveža. Dažnai ir dėl aprangos bendravimai skiriasi.
                    Čia rimtai? Tai man gal tikrai mažiau reikėtų burbėti ant savo kolektyvo. Nes pas mus kažkaip svarbiau darbo kokybė, o ne su kokio prabangumo transportu atvažiavai.
                    Snowflakes will attack U <3

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Prieš skiedžiant tokias nesąmonęs ir stereotipus reiktų pažiūrėti statistiką (pvz. naujų mersų Danijoje per capita parduodama apie 20 kartų daugiau nei Lietuvoje) arba dar geriau, nuvažiuoti ir gyvai pamatyti, kiek daug prabangių automobilių gatvėse pas tuos asketiškus tik su dviračiais ir troleibusais važinėjančius skandinavus.
                      Vizualiai žiūrint, tai tikrai prabangių automobilių yra gerokai mažiau nei Lietuvoje. Vyrauja įvairūs kibirai.

                      Comment


                        Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą

                        Tai paskui ir turime, kad važinėji su nauju X6 ar Cayennu, be gyvenu Perkunkiemyje ir parkuoju ant žolės.
                        Užsienyje naujas, prabangias ir galingas mašinas dažniausiai turi negrai (ar juodaodžiai, nežinau kaip tiksliai vadinti nieko neįžeidžiant) ar šiaip varguoliai iš getų ir socialinių būstų kvartalų. Gali neturėtų pinigų maistui ar vaikų vadovėliams, bet mašiną privalu turėti brangiausią, kokią tik išgali, nes kitaip tavęs negerbs aplinkiniai ir negerbsi pats savęs.

                        Comment


                          Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą

                          Nu nuvažiuok parodyk, nes nematau. Žinau tik keletą gatvių, kur yra atitinkamos įmonės įsikūrusios, ir kur stovės prabangesnės mašinos. Ir tai šiuo metu ten daugiausia Teslos.

                          O dėl pardavimų galiu paaiškinti, kodėl pas juos dideli. Danijoje įsigyti automobilį yra labai brangu, nes taikomi 180-250% mokesčiai perkant automobilį ir jį registruojant šalyje. Bet jeigu atmetus mokesčius, naujos mašinos yra vienos pigiausių. Tad pardavimai Danijoje dideli, bet jos įregistruojamos Danijoje ir iškarto išregistruojamos ir susigražinami mokesčiais, o mašinos išvežamos kitur.
                          Norvegijoje, Švedijoje ir kitose turtingose šalyse panaši statistika, ten irgi viską išveža? Tas pats galioja ir Lietuvoje, čia dar pigiau ir jokių mokesčių nėra, taip, kad nereikia skiesti, jog danai su pirmos kartos golfais važinėja, pats esu buvęs Kopenhagoje, Oslo, mačiau, kiek daug naujų mersų ir kitų prabangių brandų automobilių gatvėse važinėja.
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Norvegijoje, Švedijoje ir kitose turtingose šalyse panaši statistika, ten irgi viską išveža? Tas pats galioja ir Lietuvoje, čia dar pigiau ir jokių mokesčių nėra, taip, kad nereikia skiesti, jog danai su pirmos kartos golfais važinėja, pats esu buvęs Kopenhagoje, Oslo, mačiau, kiek daug naujų mersų ir kitų prabangių brandų automobilių gatvėse važinėja.
                            Nu OK tu matei, aš gyvendamas nemačiau.

                            Plius bent jau galiu oficialią statistiką pateikti, kad automobilių parkas Danijoje senesnis nei Lietuvoje.

                            https://www.eea.europa.eu/data-and-m...-6#tab-chart_1


                            Dėl Oslo nežinau, bet ten mokesčių kaip ir Švedijoje tokių nėra.

                            Comment


                              Lietuvoje tikrai yra ženklus kiekis žmonių, kurie važinėjimą mašina, tegul ir ne pačia geriausia, laiko prestižo dalykų ir labai didžiuojasi esantys vairuotojai. Spėčiau, kad tai yra vaikystėje buvusio nepritekliaus ir skurdo sukeltos psichologinės traumos atgarsiai. Tikėtina, kad tų žmonių šeimoje nebuvo automobilio, bet jie matė savo draugus ar giminės, kurie turėjo Žiguliuką ir jiems pavydėjo. Arba jų tėvai turėjo Žiguliuką, bet kas nors iš pažįstamų turėjo Volgą, apie kurią jie svajojo.
                              ​​​​​
                              ​​​​

                              Comment



                                Labai gerai apibūdinai Liudviką Andriulį.
                                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                Comment


                                  Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą

                                  Nu OK tu matei, aš gyvendamas nemačiau.

                                  Plius bent jau galiu oficialią statistiką pateikti, kad automobilių parkas Danijoje senesnis nei Lietuvoje.

                                  https://www.eea.europa.eu/data-and-m...-6#tab-chart_1


                                  Dėl Oslo nežinau, bet ten mokesčių kaip ir Švedijoje tokių nėra.
                                  Jeigu nematei, tai dar kartą siūlau žiūrėti pardavimus, gal rytų europiečių ar musulmonų rajone jų ir nėra daug.
                                  Kokia čia dar oficiali statistika? Pagal Regitrą, Lietuvos autoparkas vienas seniausių Europoje, 14,5 metų vidurkis.

                                  https://www.regitra.lt/lt/naujienos/...s-automobilius
                                  Paskutinis taisė Lettered; 2019.12.16, 15:49.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                    Labai gerai apibūdinai Liudviką Andriulį.
                                    Matyt iš dalies taip. Liudvikas yra gana kietas, bet jo vidinis Šiaulių marozas-kaimietis karts nuo karto kyšteli ausytes.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Matyt iš dalies taip. Liudvikas yra gana kietas, bet jo vidinis Šiaulių marozas-kaimietis karts nuo karto kyšteli ausytes.
                                      Noras gerai gyventi yra kaimietiškas požiūris? Tada visi skandinavai važinėjantys mersais ir teslomis yra kaimiečiai. Čia juk ne tas variantas, kai žmogus užsideda auksinius ratlankius, kad pasimaivytų prieš kitus.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Noras gerai gyventi yra kaimietiškas požiūris? Tada visi skandinavai važinėjantys mersais ir teslomis yra kaimiečiai. Čia juk ne tas variantas, kai žmogus užsideda auksinius ratlankius, kad pasimaivytų prieš kitus.
                                        Noras viešai demonstruoti savo gerą gyvenimą yra kaimietiškas.
                                        If a lion could speak, we could not understand him.

                                        Comment


                                          Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                          Noras viešai demonstruoti savo gerą gyvenimą yra kaimietiškas.
                                          Koks nors Andriulis ar Žiemelis šiaip ir nedada į visokius instagramus glamūrinių nuotraukų, kaip prabangiai gyvena, ką labai mėgsta daryti net gana neturtingi žmonės.
                                          Paskutinis taisė Lettered; 2019.12.16, 16:06.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X