Parašė Tomas
Rodyti pranešimą
Būtent atvirkščiai viskas yra.
Būtent atvirkščiai viskas yra.

Abi standartinių komplektacijų.
.
Štai kodėl susidaro įspūdis, kad vidutinis japoniškas automobilis yra "geriau" sukomplektuotas, nei vidutinis europietiškas. Tiesiog pirkdamas japonišką automobilį ir norėdamas kažkokio konkretaus navaroto, esi priverstas pirkti ir kitus, galbūt tau nelabai reikalingus, arba atsisakyti ir to ko ta reikia. Tuo tarpu nieko neturėtų stebinti pvz. S klasės MB, ar 7-os klasės BMW su irkliniais langais ar rankomis reguliuojamomis sėdynėmis - tiesiog toks buvo pirmojo pirkėjo noras.
. Gal bendrame azijatų kontekste kiek išsiskiria Honda su savo pseudosportiškumu alia BMW ir Subaru su savo 4 ratų pavara ir opoziciniais varikliais. Visa kita japonų produkcija yra iš esmės muilas nepretenzingam pirkėjui
Štai kodėl susidaro įspūdis, kad vidutinis japoniškas automobilis yra "geriau" sukomplektuotas, nei vidutinis europietiškas. Tiesiog pirkdamas japonišką automobilį ir norėdamas kažkokio konkretaus navaroto, esi priverstas pirkti ir kitus, galbūt tau nelabai reikalingus, arba atsisakyti ir to ko ta reikia. Tuo tarpu nieko neturėtų stebinti pvz. S klasės MB, ar 7-os klasės BMW su irkliniais langais ar rankomis reguliuojamomis sėdynėmis - tiesiog toks buvo pirmojo pirkėjo noras.
. Gal bendrame azijatų kontekste kiek išsiskiria Honda su savo pseudosportiškumu alia BMW ir Subaru su savo 4 ratų pavara ir opoziciniais varikliais. Visa kita japonų produkcija yra iš esmės muilas nepretenzingam pirkėjui 





Visa šita pusiau rimta diskusija ir prasidėjo, nuo japonofiliško pareiškimo, kad 1987 Toyota turi daugiau pribumbasų, nei 2003 Škoda. Taigi jei mokėsi pinigus, į Škodą taip pat pridės tų pribumbasų. Ir dar būtent tokių kokių nori tu, o ne Toyotos, Hondos ar Mazdos marketingo skyrius.
Comment