Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nėra dabar normalios automobilių klasifikacijos.

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      SUV'as yra praktiškiau ir sėdynės patogesnės, čia tikslingiau būtų lyginti su corrola cross, bet su juom skirtumas labai nedidelis lyginant su F-150 bet kokiu atveju.
      Praktiškumas SUVe, tokiam kaip RAV4 tai tik 4 varomieji ratai, visa kita kaip tik nepraktiška, didesnis pasipriešinimas oro, didesnis salono garsas dėl didesnio pasipriešinimo, didesnės kuro sąnaudos, aukščiau įlipti reikia, žiemą sunku nuvalyti sniegą nuo stogą, jei esi žemesnis, didesnio diametro padangos brangesnės.
      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

      Comment


        O ir sėdėti kiekvienam skirtingai manau, man asmeniškai labiau patinka ištiesus kojas vairuoti, negu sėdėti kaip ant taburetės. Ypač su automatine greičių dėže labai patogu ištiesus kojas, nes nereikia sankabos minkyti ir nereikia būti prisislinkus arčiau vairo negu su mechanine pavarų dėže.
        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

        Comment


          Parašė booraz Rodyti pranešimą

          Praktiškumas SUVe, tokiam kaip RAV4 tai tik 4 varomieji ratai, visa kita kaip tik nepraktiška, didesnis pasipriešinimas oro, didesnis salono garsas dėl didesnio pasipriešinimo, didesnės kuro sąnaudos, aukščiau įlipti reikia, žiemą sunku nuvalyti sniegą nuo stogą, jei esi žemesnis, didesnio diametro padangos brangesnės.
          Man asmeniškai 4 varamų kaip tik nelabai reikia, nes nevažinėju po pelkynus (turbūt kaip ir 99% vairuotojų), bet važiavimo komfortas, matomumas sėdint aukštai yra geresnis, parkavimas mieste patogesnis, nereikia bijoti sulaužyti bamperių į aukštus bordiūrus, todėl suvai tokie ir populiarūs visame pasaulyje, nors iš techninės pusės žiūrint neracionalu. Bet kaip sakiau, mažas suvas vis tiek ekonomiškiau nei didelis pikapas ar 5,5 m ilgio sedanas.
          Paskutinis taisė Lettered; 2024.05.21, 10:48.
          Flickr

          Comment


            Parašė booraz Rodyti pranešimą

            Praktiškumas SUVe, tokiam kaip RAV4 tai tik 4 varomieji ratai, visa kita kaip tik nepraktiška, didesnis pasipriešinimas oro, didesnis salono garsas dėl didesnio pasipriešinimo, didesnės kuro sąnaudos, aukščiau įlipti reikia, žiemą sunku nuvalyti sniegą nuo stogą, jei esi žemesnis, didesnio diametro padangos brangesnės.
            Žiūrint į dėvėtus Rav4, tai 4 varomieji ratai ne toks ir dažnas pasirinkimas.

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
              parkavimas mieste patogesnis
              nesigauna kaip tik sunkiau dėl mažesnio sukrumo bei prastesnio matomumo?


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
              nereikia bijoti sulaužyti bamperių į aukštus bordiūrus
              užmesti mašinos priekį ant šaligatvio (nelegaliai) yra privalumas? žinoma netyčinio žioplumo pasitaiko, bet negi čia toks dažnas atvejis?

              Comment


                Metai praeina ir vėl apie tą pačią temą pradedat kalbėti.

                ~ 2023 06 buvo aptarta.

                Automobiliai - Miestai ir architektūra

                Paskutinis taisė Panevezietis; 2024.05.21, 11:46.

                Comment


                  Ta nuotrauka už SUV ar prieš SUV? Nes žinau kas tokius vežioja su Opel Vectra

                  Comment


                    Parašė Kecal Rodyti pranešimą
                    Aš labai džiaugiuosi, kad Europa neįsileidžia Cybertruckų, ir dar labiau džiaugčiausi, jei būtų uždraustas visų truck'ų importas. Pamatau Vilniaus gatvėje F-150, ar kažkokius ten GMC montrus, ir kumščiai patys gniaužiasi. O vairuotojus automatiškai nurašau, kaip paskutinius idiotus, prie kurių geriau net nesiartinti.
                    Pikapai turi nišą kurioje yra naudingi ir pranašesni už kitus automobilius, kitaip nei parketiniai "visureigiai". Suprantu, kad miestuose jie užima daug vietos, bet ar sugniaužiate kumščius, kai gatvėje pamatote Renault Master arba MAN TGE?

                    Comment


                      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                      Ta nuotrauka už SUV ar prieš SUV? Nes žinau kas tokius vežioja su Opel Vectra
                      Aukščiau sėdėdamas dominuoji gatvėje

                      Comment


                        Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą

                        Aukščiau sėdėdamas dominuoji gatvėje
                        nežinau, aš tai dominuoju visus su savo dviračiu važiuodamas pro kamštį 17:00

                        Comment


                          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                          nežinau, aš tai dominuoju visus su savo dviračiu važiuodamas pro kamštį 17:00
                          Dominuojančių galvoje dviratininkai yra traškučiai

                          Comment


                            Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                            nesigauna kaip tik sunkiau dėl mažesnio sukrumo bei prastesnio matomumo?

                            užmesti mašinos priekį ant šaligatvio (nelegaliai) yra privalumas? žinoma netyčinio žioplumo pasitaiko, bet negi čia toks dažnas atvejis?
                            Apsisukimo spindulys priklauso nuo tilto ilgio, ne aukščio, užtat aukštai sėdėti yra komfortabiliau ir maloniau vairuoti.
                            Kalba eina apie manevravimą parkuojantis, kai nereikia bijoti su ratu atsiremti į bordiūrą ar išvažiuojant iš kokio kiemo užkabinti dugną.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą

                              Pikapai turi nišą kurioje yra naudingi ir pranašesni už kitus automobilius, kitaip nei parketiniai "visureigiai". Suprantu, kad miestuose jie užima daug vietos, bet ar sugniaužiate kumščius, kai gatvėje pamatote Renault Master arba MAN TGE?
                              Turi nišą, tiesa. Toli, toli kaime. Mieste, kiek tenka matyti, važinėja tušti ir/arba naudojami vaikus į darželį/mokyklą pristatyti. Ir net jei mieste, kartą per mėnesį ar rečiau, prireiktų vežti tikrai didelį krovinį, kur pikapo pranašumas, lyginant, tarkime, su CityBee busiku? Ar bet kuriuo komerciniu „kabluku“? Apsunkintas manevravimas nėra pranašumas.

                              PS.: Ir, beje, čia ir yra esmė, kad komerciniai automobiliai dažniausiai užima mažiau vietos, spėju, mažiau teršia aplinką, ir yra gerokai dažniau (visada?) naudojami pagal paskirtį. Pikapai ateina pirmiausia kaip mados dalykas iš JAV.
                              Paskutinis taisė Kecal; 2024.05.21, 14:04.

                              Comment


                                Parašė Kecal Rodyti pranešimą

                                Turi nišą, tiesa. Toli, toli kaime. Mieste, kiek tenka matyti, važinėja tušti ir/arba naudojami vaikus į darželį/mokyklą pristatyti. Ir net jei mieste, kartą per mėnesį ar rečiau, prireiktų vežti tikrai didelį krovinį, kur pikapo pranašumas, lyginant, tarkime, su CityBee busiku? Ar bet kuriuo komerciniu „kabluku“? Apsunkintas manevravimas nėra pranašumas.
                                Mieste pranašumo prieš busiką pikapai neturi, bet jeigu pikapą matote važiuojantį mieste, tai dar nereiškia kad jis savaitgalį nedirbs kur nors kaime. Aišku nesiginčiju, kad yra žmonių, kuriems pikapas tik statuso simbolis, bet raginimai visiškai uždrausti pikapus yra absoliučiai nepamatuoti.

                                Comment


                                  Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą

                                  Mieste pranašumo prieš busiką pikapai neturi, bet jeigu pikapą matote važiuojantį mieste, tai dar nereiškia kad jis savaitgalį nedirbs kur nors kaime. Aišku nesiginčiju, kad yra žmonių, kuriems pikapas tik statuso simbolis, bet raginimai visiškai uždrausti pikapus yra absoliučiai nepamatuoti.
                                  Tereikia atsidaryti gamintojų puslapius ir pamatai kam tie pikapai yra skirti. Pagrindiniame puslapyje tokių pikapų kaip Toyota Hillux ar VW Amarok net nėra kalbama apie krovinių skyriaus talpą ar dydį, akcentuojami dideli lieti ratai ir garso sistemos. Informaciją apie tūrį ir ilgį gali surasti tik PDFe su kainomis.
                                  Tuo tarpu atsidarius Transporter, Crafter ar Caddy puslapius iš karto yra mygtukai „Krovinio savybės“, „Geriausios pakrovimo galimybės“, „Krovinių skyriaus talpa“, „Geriausias erdvės naudojimas“, „Matmenys“, keleivinių Transporterių variante taip pat giriamasi „Lanksčiai naudojamomis sėdynėmis“, su kuriomis lengva keisti keleivių ir krovinio santykį.
                                  Vat ir pasimato, kurios transporto priemonės yra skirtos tikram darbui, o kurios tik vaidybai.

                                  Comment


                                    Nu blemba, kodėl skirtos vaidybai? pora mano draugų yra medžiotojai ir važinėja su pikapais, nors gyvena mieste, nes kitų auto tiesiog neturi. Į medžioklę nėra važiuojama kasdien, bet nepirksi gi antro auto, jeigu jau turi tokį, koks yra reikalingas.

                                    Comment


                                      Parašė Austras Rodyti pranešimą
                                      Nu blemba, kodėl skirtos vaidybai? pora mano draugų yra medžiotojai ir važinėja su pikapais, nors gyvena mieste, nes kitų auto tiesiog neturi. Į medžioklę nėra važiuojama kasdien, bet nepirksi gi antro auto, jeigu jau turi tokį, koks yra reikalingas.
                                      O tai jie po vieną ir važinėja medžioklės metu? Nebūtų daugiau logikos ant medžioklės būrelio turėti pikapą (arba džipą), o ne kiekvienam individualiai? Kai transporto priemonė yra tikslingai naudojama tokiai paskirčiai tai viskas OK - neturiu nieko prieš dujininkams, elektrikams, miškininkams, kur veiksmas vyksta iš viso be kelių. O važinėti su pikapu nes kartą į mėnesį važiuoji medžioti tai jau nežinau.

                                      Comment


                                        Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                        O tai jie po vieną ir važinėja medžioklės metu? Nebūtų daugiau logikos ant medžioklės būrelio turėti pikapą (arba džipą), o ne kiekvienam individualiai? Kai transporto priemonė yra tikslingai naudojama tokiai paskirčiai tai viskas OK - neturiu nieko prieš dujininkams, elektrikams, miškininkams, kur veiksmas vyksta iš viso be kelių. O važinėti su pikapu nes kartą į mėnesį važiuoji medžioti tai jau nežinau.
                                        Kiekvienas vadovaujasi savo logika ir savo kišenės galimybėmis. Žiūriu, čia kažkaip nemažai daliai kyla noras patarinėti kaip kiti turi gyventi, su kuo važinėti ir pan.. Pagal tą pačią logiką pikapo savininkas galėtų paklaust: kam vilniečiui automobilis jei kartą per mėnesį išvažiuoja į užmiestį ar tris kartus prie juros? Yra traukinys, VT, dviračiai, paspirtukai, boltas ir visoks kitoks moltas.

                                        Comment


                                          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                                          Kiekvienas vadovaujasi savo logika ir savo kišenės galimybėmis. Žiūriu, čia kažkaip nemažai daliai kyla noras patarinėti kaip kiti turi gyventi, su kuo važinėti ir pan..
                                          Nu va, grįžom iki „kas kaip nori, tas taip daro“. Pvz. mes žiūrim į pikapų vairuotojus kaip į paskutinius durnelius

                                          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                                          Pagal tą pačią logiką pikapo savininkas galėtų paklaust: kam vilniečiui automobilis jei kartą per mėnesį išvažiuoja į užmiestį ar tris kartus prie juros? Yra traukinys, VT, dviračiai, paspirtukai, boltas ir visoks kitoks moltas.
                                          Visiška tiesa - aš to irgi klausiu. Tik šiuo atveju pikapo vairuotojui reiktų pradėti nuo savęs.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X