Parašė Tomas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
Tas 1.5 trijų cilindrų ne stebuklas, net naujam normalus tepalo suvartojimas galimas iki 1l/1000km. Ilgaamžiškumas Hondos irgi istorijos vadovėliuose likęs. Iš kitos pusės ko gero daugumos šiuolaikinių auto direct injection benzų tos pačios bėdos kamuoja.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
Koks ar kokie automobiliai yra labiausiai ilgaamžiai ir negendantys?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
Ką rekomenduotum vietoj Civic'o?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė T-K-K Rodyti pranešimąKoks ar kokie automobiliai yra labiausiai ilgaamžiai ir negendantys?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė t-k-k Rodyti pranešimą
koks ar kokie automobiliai yra labiausiai ilgaamžiai ir negendantys?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė T-K-K Rodyti pranešimąNuomonės apie šitą?
Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
Tas 1.5 trijų cilindrų ne stebuklas, net naujam normalus tepalo suvartojimas galimas iki 1l/1000km. Ilgaamžiškumas Hondos irgi istorijos vadovėliuose likęs. Iš kitos pusės ko gero daugumos šiuolaikinių auto direct injection benzų tos pačios bėdos kamuoja.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
Koks ar kokie automobiliai yra labiausiai ilgaamžiai ir negendantys?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
Ar yra kažkokių problemų su tepalais, kaip indikavo šiame forume?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tie, su kuriais taksistai/kurjeriai važinėja, anksčiau būdavo dyzeliniai VW, dabar hibridiniai prius.
- 1 patinka
Comment
-
Akumai susideda iš atskirų blokų, dažniausiai pirmi nusibaigia viduriniai, ten karščiausia. Užtenka pakeisti tuos bloguosius, tik reikia rasti pakeitimui panašių parametrų į "gerus" naudotus. Ir gerai būtų kad remontininkas nepagailėtų laiko baterijos ekvalizavimui.
Dar yra JAV firmelė, gaminanti didesnės talpos ličio alternatyvas už panašią kainą (originaliai pas senus priusus ne pluginus NiMH).-
- 1 patinka
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąAkumai susideda iš atskirų blokų, dažniausiai pirmi nusibaigia viduriniai, ten karščiausia. Užtenka pakeisti tuos bloguosius, tik reikia rasti pakeitimui panašių parametrų į "gerus" naudotus. Ir gerai būtų kad remontininkas nepagailėtų laiko baterijos ekvalizavimui.
Dar yra JAV firmelė, gaminanti didesnės talpos ličio alternatyvas už panašią kainą (originaliai pas senus priusus ne pluginus NiMH).
O dėl ličio jonų pakaitalų tai kaip tik prieš porą dienų skaičiau apie vieną tokią firmelę iš JAV, kur bateriją sukūrė atrodo visiškas neišmanėlis ir visiems ją įsigijusiems prasideda vargai ir iš viso baterijos keitimai. Tai tikrai yra įmanoma, tik reiktų sulaukti realiai mokančių tokią padaryti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tie, su kuriais taksistai/kurjeriai važinėja, anksčiau būdavo dyzeliniai VW, dabar hibridiniai prius.
Gal ir ilgaamžiškiausi, bet nebūtinai, nes ta pigi kilometro kaina atpirktų net jei nebūtų ilgaamžiškiausi.
Comment
-
Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimąKodėl šitas 40+k EUR Toyota sedanas toks populiarus Vilniuje?
Belekiek daug jų.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Nemačiau tokių dar Vilniuje (čia ga amerikietiškas variantas?).
Vilniuje irgi belekiek daug. Visokiausių versijų. Kai atkreipiau dėmesį tai visur jas matau. Žymiai daugiau nei užsienio šalyse kuriose laikas nuo laiko būnu.
Paskutinis taisė Taj Mahal; 2024.04.10, 23:40.
- 2 patinka
Comment
Comment