Nėra dabar normalios automobilių klasifikacijos.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
Praktiškumas SUVe, tokiam kaip RAV4 tai tik 4 varomieji ratai, visa kita kaip tik nepraktiška, didesnis pasipriešinimas oro, didesnis salono garsas dėl didesnio pasipriešinimo, didesnės kuro sąnaudos, aukščiau įlipti reikia, žiemą sunku nuvalyti sniegą nuo stogą, jei esi žemesnis, didesnio diametro padangos brangesnės.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
SUV'as yra praktiškiau ir sėdynės patogesnės, čia tikslingiau būtų lyginti su corrola cross, bet su juom skirtumas labai nedidelis lyginant su F-150 bet kokiu atveju.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
- 3 patinka
Comment
-
O ir sėdėti kiekvienam skirtingai manau, man asmeniškai labiau patinka ištiesus kojas vairuoti, negu sėdėti kaip ant taburetės. Ypač su automatine greičių dėže labai patogu ištiesus kojas, nes nereikia sankabos minkyti ir nereikia būti prisislinkus arčiau vairo negu su mechanine pavarų dėže.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
- 1 patinka
Comment
-
Man asmeniškai 4 varamų kaip tik nelabai reikia, nes nevažinėju po pelkynus (turbūt kaip ir 99% vairuotojų), bet važiavimo komfortas, matomumas sėdint aukštai yra geresnis, parkavimas mieste patogesnis, nereikia bijoti sulaužyti bamperių į aukštus bordiūrus, todėl suvai tokie ir populiarūs visame pasaulyje, nors iš techninės pusės žiūrint neracionalu. Bet kaip sakiau, mažas suvas vis tiek ekonomiškiau nei didelis pikapas ar 5,5 m ilgio sedanas.Parašė booraz Rodyti pranešimą
Praktiškumas SUVe, tokiam kaip RAV4 tai tik 4 varomieji ratai, visa kita kaip tik nepraktiška, didesnis pasipriešinimas oro, didesnis salono garsas dėl didesnio pasipriešinimo, didesnės kuro sąnaudos, aukščiau įlipti reikia, žiemą sunku nuvalyti sniegą nuo stogą, jei esi žemesnis, didesnio diametro padangos brangesnės.Paskutinis taisė Lettered; 2024.05.21, 10:48.
Comment
-
Žiūrint į dėvėtus Rav4, tai 4 varomieji ratai ne toks ir dažnas pasirinkimas.Parašė booraz Rodyti pranešimą
Praktiškumas SUVe, tokiam kaip RAV4 tai tik 4 varomieji ratai, visa kita kaip tik nepraktiška, didesnis pasipriešinimas oro, didesnis salono garsas dėl didesnio pasipriešinimo, didesnės kuro sąnaudos, aukščiau įlipti reikia, žiemą sunku nuvalyti sniegą nuo stogą, jei esi žemesnis, didesnio diametro padangos brangesnės.
Comment
-
nesigauna kaip tik sunkiau dėl mažesnio sukrumo bei prastesnio matomumo?Parašė Lettered Rodyti pranešimąparkavimas mieste patogesnis
užmesti mašinos priekį ant šaligatvio (nelegaliai) yra privalumas? žinoma netyčinio žioplumo pasitaiko, bet negi čia toks dažnas atvejis?Parašė Lettered Rodyti pranešimąnereikia bijoti sulaužyti bamperių į aukštus bordiūrus
- 3 patinka
Comment
-
Metai praeina ir vėl apie tą pačią temą pradedat kalbėti.
~ 2023 06 buvo aptarta.
Automobiliai - Miestai ir architektūra
Paskutinis taisė Panevezietis; 2024.05.21, 11:46.
Comment
-
Pikapai turi nišą kurioje yra naudingi ir pranašesni už kitus automobilius, kitaip nei parketiniai "visureigiai". Suprantu, kad miestuose jie užima daug vietos, bet ar sugniaužiate kumščius, kai gatvėje pamatote Renault Master arba MAN TGE?Parašė Kecal Rodyti pranešimąAš labai džiaugiuosi, kad Europa neįsileidžia Cybertruckų, ir dar labiau džiaugčiausi, jei būtų uždraustas visų truck'ų importas. Pamatau Vilniaus gatvėje F-150, ar kažkokius ten GMC montrus, ir kumščiai patys gniaužiasi. O vairuotojus automatiškai nurašau, kaip paskutinius idiotus, prie kurių geriau net nesiartinti.
- 1 patinka
Comment
-
Aukščiau sėdėdamas dominuoji gatvėjeParašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Ta nuotrauka už SUV ar prieš SUV? Nes žinau kas tokius vežioja su Opel Vectra
Comment
-
nežinau, aš tai dominuoju visus su savo dviračiu važiuodamas pro kamštį 17:00Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą
Aukščiau sėdėdamas dominuoji gatvėje
- 6 patinka
Comment
-
Dominuojančių galvoje dviratininkai yra traškučiaiParašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
nežinau, aš tai dominuoju visus su savo dviračiu važiuodamas pro kamštį 17:00
Comment
-
Apsisukimo spindulys priklauso nuo tilto ilgio, ne aukščio, užtat aukštai sėdėti yra komfortabiliau ir maloniau vairuoti.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąnesigauna kaip tik sunkiau dėl mažesnio sukrumo bei prastesnio matomumo?
užmesti mašinos priekį ant šaligatvio (nelegaliai) yra privalumas? žinoma netyčinio žioplumo pasitaiko, bet negi čia toks dažnas atvejis?
Kalba eina apie manevravimą parkuojantis, kai nereikia bijoti su ratu atsiremti į bordiūrą ar išvažiuojant iš kokio kiemo užkabinti dugną.
Comment
-
Turi nišą, tiesa. Toli, toli kaime. Mieste, kiek tenka matyti, važinėja tušti ir/arba naudojami vaikus į darželį/mokyklą pristatyti. Ir net jei mieste, kartą per mėnesį ar rečiau, prireiktų vežti tikrai didelį krovinį, kur pikapo pranašumas, lyginant, tarkime, su CityBee busiku? Ar bet kuriuo komerciniu „kabluku“? Apsunkintas manevravimas nėra pranašumas.Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą
Pikapai turi nišą kurioje yra naudingi ir pranašesni už kitus automobilius, kitaip nei parketiniai "visureigiai". Suprantu, kad miestuose jie užima daug vietos, bet ar sugniaužiate kumščius, kai gatvėje pamatote Renault Master arba MAN TGE?
PS.: Ir, beje, čia ir yra esmė, kad komerciniai automobiliai dažniausiai užima mažiau vietos, spėju, mažiau teršia aplinką, ir yra gerokai dažniau (visada?) naudojami pagal paskirtį. Pikapai ateina pirmiausia kaip mados dalykas iš JAV.Paskutinis taisė Kecal; 2024.05.21, 14:04.
- 4 patinka
Comment
-
Mieste pranašumo prieš busiką pikapai neturi, bet jeigu pikapą matote važiuojantį mieste, tai dar nereiškia kad jis savaitgalį nedirbs kur nors kaime. Aišku nesiginčiju, kad yra žmonių, kuriems pikapas tik statuso simbolis, bet raginimai visiškai uždrausti pikapus yra absoliučiai nepamatuoti.Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Turi nišą, tiesa. Toli, toli kaime. Mieste, kiek tenka matyti, važinėja tušti ir/arba naudojami vaikus į darželį/mokyklą pristatyti. Ir net jei mieste, kartą per mėnesį ar rečiau, prireiktų vežti tikrai didelį krovinį, kur pikapo pranašumas, lyginant, tarkime, su CityBee busiku? Ar bet kuriuo komerciniu „kabluku“? Apsunkintas manevravimas nėra pranašumas.
Comment
-
Tereikia atsidaryti gamintojų puslapius ir pamatai kam tie pikapai yra skirti. Pagrindiniame puslapyje tokių pikapų kaip Toyota Hillux ar VW Amarok net nėra kalbama apie krovinių skyriaus talpą ar dydį, akcentuojami dideli lieti ratai ir garso sistemos. Informaciją apie tūrį ir ilgį gali surasti tik PDFe su kainomis.Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą
Mieste pranašumo prieš busiką pikapai neturi, bet jeigu pikapą matote važiuojantį mieste, tai dar nereiškia kad jis savaitgalį nedirbs kur nors kaime. Aišku nesiginčiju, kad yra žmonių, kuriems pikapas tik statuso simbolis, bet raginimai visiškai uždrausti pikapus yra absoliučiai nepamatuoti.
Tuo tarpu atsidarius Transporter, Crafter ar Caddy puslapius iš karto yra mygtukai „Krovinio savybės“, „Geriausios pakrovimo galimybės“, „Krovinių skyriaus talpa“, „Geriausias erdvės naudojimas“, „Matmenys“, keleivinių Transporterių variante taip pat giriamasi „Lanksčiai naudojamomis sėdynėmis“, su kuriomis lengva keisti keleivių ir krovinio santykį.
Vat ir pasimato, kurios transporto priemonės yra skirtos tikram darbui, o kurios tik vaidybai.
- 6 patinka
Comment
-
O tai jie po vieną ir važinėja medžioklės metu? Nebūtų daugiau logikos ant medžioklės būrelio turėti pikapą (arba džipą), o ne kiekvienam individualiai? Kai transporto priemonė yra tikslingai naudojama tokiai paskirčiai tai viskas OK - neturiu nieko prieš dujininkams, elektrikams, miškininkams, kur veiksmas vyksta iš viso be kelių. O važinėti su pikapu nes kartą į mėnesį važiuoji medžioti tai jau nežinau.Parašė Austras Rodyti pranešimą
Nu blemba, kodėl skirtos vaidybai? pora mano draugų yra medžiotojai ir važinėja su pikapais, nors gyvena mieste, nes kitų auto tiesiog neturi. Į medžioklę nėra važiuojama kasdien, bet nepirksi gi antro auto, jeigu jau turi tokį, koks yra reikalingas.
Comment
-
Kiekvienas vadovaujasi savo logika ir savo kišenės galimybėmis.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
O tai jie po vieną ir važinėja medžioklės metu? Nebūtų daugiau logikos ant medžioklės būrelio turėti pikapą (arba džipą), o ne kiekvienam individualiai? Kai transporto priemonė yra tikslingai naudojama tokiai paskirčiai tai viskas OK - neturiu nieko prieš dujininkams, elektrikams, miškininkams, kur veiksmas vyksta iš viso be kelių. O važinėti su pikapu nes kartą į mėnesį važiuoji medžioti tai jau nežinau.
Žiūriu, čia kažkaip nemažai daliai kyla noras patarinėti kaip kiti turi gyventi, su kuo važinėti ir pan.. Pagal tą pačią logiką pikapo savininkas galėtų paklaust: kam vilniečiui automobilis jei kartą per mėnesį išvažiuoja į užmiestį ar tris kartus prie juros? Yra traukinys, VT, dviračiai, paspirtukai, boltas ir visoks kitoks moltas.
- 1 patinka
Comment
-
Nu va, grįžom iki „kas kaip nori, tas taip daro“. Pvz. mes žiūrim į pikapų vairuotojus kaip į paskutinius durneliusParašė PredatorGTR Rodyti pranešimąKiekvienas vadovaujasi savo logika ir savo kišenės galimybėmis.
Žiūriu, čia kažkaip nemažai daliai kyla noras patarinėti kaip kiti turi gyventi, su kuo važinėti ir pan..
Visiška tiesa - aš to irgi klausiu. Tik šiuo atveju pikapo vairuotojui reiktų pradėti nuo savęs.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąPagal tą pačią logiką pikapo savininkas galėtų paklaust: kam vilniečiui automobilis jei kartą per mėnesį išvažiuoja į užmiestį ar tris kartus prie juros? Yra traukinys, VT, dviračiai, paspirtukai, boltas ir visoks kitoks moltas.
- 1 patinka
Comment
Comment