Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė jpou Rodyti pranešimą

    Is kur jus sita brieda traukiat? Cia didziausias dyleriu paskleistas FUD. ES jau virs 10 m. yra isaiskinusi kad garantija masinai *negali* buti siejama su privalomu aptarnavimu oficialiame servise.
    Pavyzdžiui:

    Gamintojo garantija netaikoma, o RENAULT S.A.S. ir įgalioti
    RENAULT partneriai atleidžiami nuo bet kokios atsakomybės tuo
    atveju, kai:
    – automobilis buvo naudojamas sąlygomis, kurios neatitinka rekomendacijų, esančių
    naudojimo instrukcijoje, Priežiūros ir garantijos kortelėje, priežiūros priede ir šiose
    garantijos sąlygose (pvz., viršijus leistiną automobilio apkrovimą ar dalyvavus
    sportinėse varžybose),
    – nustatytas trūkumas atsirado dėl to, kad klientas pavedė automobilio remontą ar
    priežiūrą automobilių servisui, kuris nepriklauso RENAULT įgaliotų partnerių tinklui,
    o
    gamintojo rekomendacijų dėl automobilio remonto ar priežiūros nebuvo laikomasi.

    https://renault.sostena.lt/servisas/garantijos-slygos
    Renault atstovai Lietuvoje yra trys - Lautra, Sostena ir Alkseta. Apie tepalų keitimą ne pas juos, o kokioje nors Melgoje, galima pamiršti. Su kitų gamintojų atstovų monopoliu ir taisyklėmis tas pats.

    Comment


      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
      Pavyzdžiui:
      Renault atstovai Lietuvoje yra trys - Lautra, Sostena ir Alkseta. Apie tepalų keitimą ne pas juos, o kokioje nors Melgoje, galima pamiršti. Su kitų gamintojų atstovų monopoliu ir taisyklėmis tas pats.
      Tai jie gali rasyti ka nori. Kad Lietuvoje zmones nelinke kovoti uz savo teises yra kita problema. ES lygiu sita problema sureguliuota jau nuo 2010 metu:

      https://ec.europa.eu/commission/pres...l/en/IP_10_619

      Car manufacturers will no longer be able to make the warranty conditional on having the oil changed or other car services only in authorised garages. Of course, manufacturers may request repairs covered by the warranty - and paid for by the manufacturer - be carried out within the authorised network.
      Kol zmogus moka uz paslaugas - jas gali atlikti betkur. Zinoma - keiciant dalis, jos turi buti pakeistos originaliomis arba joms tolygioms (zr. https://ec.europa.eu/competition/sec.../mv_faq_en.pdf).

      Comment


        Parašė jpou Rodyti pranešimą

        Tai jie gali rasyti ka nori. Kad Lietuvoje zmones nelinke kovoti uz savo teises yra kita problema. ES lygiu sita problema sureguliuota jau nuo 2010 metu:

        https://ec.europa.eu/commission/pres...l/en/IP_10_619



        Kol zmogus moka uz paslaugas - jas gali atlikti betkur. Zinoma - keiciant dalis, jos turi buti pakeistos originaliomis arba joms tolygioms (zr. https://ec.europa.eu/competition/sec.../mv_faq_en.pdf).
        Tuomet viena brangi problema atkrenta. Nebent yra noras turėti užpildytą serviso knygą vien tik oficialiais antspaudais.

        Comment


          Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

          Tuomet viena brangi problema atkrenta. Nebent yra noras turėti užpildytą serviso knygą vien tik oficialiais antspaudais.
          Nebepildo. Tik paprašius gali atspausdinti iš kompo istoriją

          Comment


            Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

            2. Nesutinku. Nauja Dacia per mėnesį man kainuotų 250-300 eurų, kai senai mašinai tiek išleidžiu remontui per pusmetį. Pridėkim dar tai, kad garantija natūraliai besidėviančioms detalėms nėra taikoma, tepalus filtrus, lemputes ir visą kitą, ką net dažnas paauglys jau namie pats padaro, turi daryti pas atstovą, kur kainos ohoho.
            Kadangi pats vairuoju naują Škoda Octavia, galiu pasidalinti realia patirtimi...auto iš salono pirkau 2017 metais, kainavo 23K. Lizingas per mėnesį kainuoja 240 EUR. Kadangi kitais metais birželį baigiasi 5 m. garantija ir lizingas, jau užsakiau sekantį Octavia modelį (27K), šį parduosiu ir toliau tesiu naujos garantinės auto naudojimą. Kadangi polizinginių auto kainos dabar labai išausgusios dėl naujų trūkumo, tai pardavus seną pasidengs ir senos likutinė vertė ir naujos pradinė įmoka ir dar liks. Tad galėsiu spręsti ar didintis pradinę įmoką/mažinti kasmėnesinę ar pasilikti tą pliusą sau kitoms išlaidoms.

            Dėl aptarnavimo, per 5 metus privalomas aptarnavimas (tepalai, filtrai ir pan.) man kainavo ~1200 EUR. Paprastas, kas 15K km, tepalu ir filtru keitimas oficialaime Škoda salone, Baltievoje Kaune, kainuoja ~100-150 EUR. Čia su darbais ir detalėmis. 60K nuvažiavus buvo rimtesnis aptarnavimas kur kainavo ~250 EUR. Aišku su sąlyga, kad per metus nuvažiuoju ~20-25K km. Per tuos 5 metus papildomai servise teko lankytis keletą kartų dėl smulkių auto įvykių padarinių (kėbulo tvarkymas) bei vieno garantinio (nubėgo viena pikselių eilutė media ekrane, pakeitė visą media sistemą).

            Dažnai diskusijose naujas vs. senas auto visi kelia tik piniginę/matematinę prizmę. Skaičiuojant grynai iš EUR požiūrio sutinku, kad dėvėta ko gero labiau apsimoka. Bet šalia to yra kiti aspektai kaip saugumas, naujumas, funkcionalumas (naujos komplektaciją susidėlioji pagal save) ir pan. Bet man didžiausias naujos privalumas yra psichologinė ramybė. Seniau vairuodamas seną smarkiai susinervindavau, jei pradėdavo kas bildėti, gesti, lemputės degti. Nes nei žinodavau kur varyt, nei kiek kainuos, ar čia rimta ar nelabai. Tai man asmeniškai keldavo rimtą stresą. Važiuojant į užsienį būdavo nerimas kad jei suges, ką reikės daryti ir pan. O vairuojant naują pilna ramybė, psichologinis komfortas. Nesu tas"automobilistas", moku pasikeisti padangą, suprantu kaip veikia variklis, kaip pažiūrėti tepalo lygį, papildyti auto reikalingais skysčiais ir pan. Bet ten jau babinos, kardanai, salenblokai ir pan. man jau yra tamsus miškas. Neturiu savo aplinkoje pažįstamų garažiukų, meistriukų. Vežant į servisus irgi užknisdavo meistrų išsiknisinėjimai kai maždaug "niekas čia tau nebilda, ką čia nusišneki" arba "jo bilda, bet viskas patikrinau, viskas gerai, tai nežinau kas gali būti blogai" ir bendri susiraukę snukiai kai reikalauji normalaus europietiško aptarnavimo, galimybės apmokėti kortele ar pan. Dar pakaitinės auto klausimas iškyla.

            Nauja auto: Atvažiuoji, paduodi raktelius, pasiemi raktelius pakaitinės auto ir išvažiuoji. Sulaukęs skambučio grįžti, gauni išvalytą ir nuplautą mašiną. Dar visada užklausia ar papildomai niekas nebilda, nenevrina ir visada papildomai pažiūri. (Salonams labai apsimoka rasti garantinių gedimu ir jie jų spec ieško, nes iš to viena didesnių pelno maržų gaunasi).

            Tad visada sakau, jei žmogus domisi automobiliais, nori ten naršyti po autoplius, varinėti į turgų, tyrinėtis tas mašinas, eikvoti tam nemažai laiko, gaudosi jose, turi savo aplinkoje autoservisų, meistrų... žodžiu sąlygas valdyti dėvėtos auto rizikas, tada tikrai dėvėta yra geriau. Mano atveju tos rizikos ir jų padariniai kelia per didelį stresą tad renkuosi naują auto ir gyvenimo ramybę. Nors EUR prasme ir kažkiek pralaimiu.
            Paskutinis taisė taspac; 2021.11.24, 09:00.

            Comment


              Parašė taspac Rodyti pranešimą

              Kadangi pats vairuoju naują Škoda Octavia, galiu pasidalinti realia patirtimi...auto iš salono pirkau 2017 metais, kainavo 23K. Lizingas per mėnesį kainuoja 240 EUR. Kadangi kitais metais birželį baigiasi 5 m. garantija ir lizingas, jau užsakiau sekantį Octavia modelį (27K),
              O kodėl ne Dacia ?
              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

              Comment


                Neparašė esminio dalyko šiais laikais. Kiek laiko reikės laukt naujo automobilio.
                Show must go von!

                Comment


                  Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                  O kodėl ne Dacia ?
                  Dacia tik į darbą, į sodą netinka.

                  Comment


                    Parašė VNS Rodyti pranešimą
                    Neparašė esminio dalyko šiais laikais. Kiek laiko reikės laukt naujo automobilio.
                    2017 teko laukti 2 men, dabar jau lauksiu 8 mėn. Todėl jam užsakymą padariau LABAI iš anskto, likus 10 mėn iki esamo garantijos pabaigos.

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                      Dacia tik į darbą, į sodą netinka.
                      Dacia Duster tinka ir į sodą.
                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                        Nebepildo. Tik paprašius gali atspausdinti iš kompo istoriją
                        Man pildo be jokio prašymo.

                        Comment


                          Parašė taspac Rodyti pranešimą

                          Kadangi pats vairuoju naują Škoda Octavia, galiu pasidalinti realia patirtimi...auto iš salono pirkau 2017 metais, kainavo 23K. Lizingas per mėnesį kainuoja 240 EUR. Kadangi kitais metais birželį baigiasi 5 m. garantija ir lizingas, jau užsakiau sekantį Octavia modelį (27K), šį parduosiu ir toliau tesiu naujos garantinės auto naudojimą. Kadangi polizinginių auto kainos dabar labai išausgusios dėl naujų trūkumo, tai pardavus seną pasidengs ir senos likutinė vertė ir naujos pradinė įmoka ir dar liks. Tad galėsiu spręsti ar didintis pradinę įmoką/mažinti kasmėnesinę ar pasilikti tą pliusą sau kitoms išlaidoms.

                          Dėl aptarnavimo, per 5 metus privalomas aptarnavimas (tepalai, filtrai ir pan.) man kainavo ~1200 EUR. Paprastas, kas 15K km, tepalu ir filtru keitimas oficialaime Škoda salone, Baltievoje Kaune, kainuoja ~100-150 EUR. Čia su darbais ir detalėmis. 60K nuvažiavus buvo rimtesnis aptarnavimas kur kainavo ~250 EUR. Aišku su sąlyga, kad per metus nuvažiuoju ~20-25K km. Per tuos 5 metus papildomai servise teko lankytis keletą kartų dėl smulkių auto įvykių padarinių (kėbulo tvarkymas) bei vieno garantinio (nubėgo viena pikselių eilutė media ekrane, pakeitė visą media sistemą).

                          Dažnai diskusijose naujas vs. senas auto visi kelia tik piniginę/matematinę prizmę. Skaičiuojant grynai iš EUR požiūrio sutinku, kad dėvėta ko gero labiau apsimoka. Bet šalia to yra kiti aspektai kaip saugumas, naujumas, funkcionalumas (naujos komplektaciją susidėlioji pagal save) ir pan. Bet man didžiausias naujos privalumas yra psichologinė ramybė. Seniau vairuodamas seną smarkiai susinervindavau, jei pradėdavo kas bildėti, gesti, lemputės degti. Nes nei žinodavau kur varyt, nei kiek kainuos, ar čia rimta ar nelabai. Tai man asmeniškai keldavo rimtą stresą. Važiuojant į užsienį būdavo nerimas kad jei suges, ką reikės daryti ir pan. O vairuojant naują pilna ramybė, psichologinis komfortas. Nesu tas"automobilistas", moku pasikeisti padangą, suprantu kaip veikia variklis, kaip pažiūrėti tepalo lygį, papildyti auto reikalingais skysčiais ir pan. Bet ten jau babinos, kardanai, salenblokai ir pan. man jau yra tamsus miškas. Neturiu savo aplinkoje pažįstamų garažiukų, meistriukų. Vežant į servisus irgi užknisdavo meistrų išsiknisinėjimai kai maždaug "niekas čia tau nebilda, ką čia nusišneki" arba "jo bilda, bet viskas patikrinau, viskas gerai, tai nežinau kas gali būti blogai" ir bendri susiraukę snukiai kai reikalauji normalaus europietiško aptarnavimo, galimybės apmokėti kortele ar pan. Dar pakaitinės auto klausimas iškyla.

                          Nauja auto: Atvažiuoji, paduodi raktelius, pasiemi raktelius pakaitinės auto ir išvažiuoji. Sulaukęs skambučio grįžti, gauni išvalytą ir nuplautą mašiną. Dar visada užklausia ar papildomai niekas nebilda, nenevrina ir visada papildomai pažiūri. (Salonams labai apsimoka rasti garantinių gedimu ir jie jų spec ieško, nes iš to viena didesnių pelno maržų gaunasi).

                          Tad visada sakau, jei žmogus domisi automobiliais, nori ten naršyti po autoplius, varinėti į turgų, tyrinėtis tas mašinas, eikvoti tam nemažai laiko, gaudosi jose, turi savo aplinkoje autoservisų, meistrų... žodžiu sąlygas valdyti dėvėtos auto rizikas, tada tikrai dėvėta yra geriau. Mano atveju tos rizikos ir jų padariniai kelia per didelį stresą tad renkuosi naują auto ir gyvenimo ramybę. Nors EUR prasme ir kažkiek pralaimiu.
                          Kiekvienam savo. Man 240 papildomų eurų per mėnesį išleisti mašinai yra daug, kad ir kaip mėgstu būtent mašinai juos leisti. Tokią sumą per mėnesį sutaupant, galiu sau leist vieną kokią dieną kažką smulkiai pats patvarkyt, ko ir šiaip labai retai reikia.

                          Aš asmeniškai ir seną vairuodamas ramiai miegu, nes žinau kas sutvarkyta, ką reikės greitu metu tvarkyti, o dėl ko nereikia sukti galvos. Nesu mechanikas, visa tai tik iš bendros menkos patirties. Dar turiu ir Europoje galiojantį techninį draudimą, tai išvis vos tik pagalvojęs galiu važiuoti kur tik noriu, nes žinau, kad įvykus nelaimei, bus pasirūpinta.

                          Svarbus dalykas - naudotis daiktu, kuris priklauso kažkam kitam ir negali jo susiasmeninti pagal save... Nežinau nežinau, kažkoks savęs prievartavimas. Bet čia skirtingi pomėgiai ir skirtingi požiūriai

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                            Man pildo be jokio prašymo.
                            Kaip minimum atneši knygutę ir duodi priėmėjui. Jei tokią knygutę ir gavau, mano guli kur nors dar neišpakuota. Niekad nesulaukiau klausimo dėl knygutės, ar padaryt įrašą ir tt.

                            Comment


                              Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                              Svarbus dalykas - naudotis daiktu, kuris priklauso kažkam kitam ir negali jo susiasmeninti pagal save... Nežinau nežinau, kažkoks savęs prievartavimas. Bet čia skirtingi pomėgiai ir skirtingi požiūriai
                              Gali asmeninti kaip nori. Tik prisičipavus variklį jam negalios garantija.

                              Comment


                                Parašė taspac Rodyti pranešimą

                                renkuosi naują auto ir gyvenimo ramybę. Nors EUR prasme ir kažkiek pralaimiu.
                                Viską teisingai parašėte, tik nemažai žmonių yra kurie gyvena "nuo algos iki algos" ir jiems ištraukti kas mėnesį papildomai 200-300 eur lizingui būtų per didelė prabanga.

                                -

                                Comment


                                  Parašė taspac Rodyti pranešimą

                                  Kadangi pats vairuoju naują Škoda Octavia, galiu pasidalinti realia patirtimi...auto iš salono pirkau 2017 metais, kainavo 23K. Lizingas per mėnesį kainuoja 240 EUR. Kadangi kitais metais birželį baigiasi 5 m. garantija ir lizingas, jau užsakiau sekantį Octavia modelį (27K), šį parduosiu ir toliau tesiu naujos garantinės auto naudojimą. Kadangi polizinginių auto kainos dabar labai išausgusios dėl naujų trūkumo, tai pardavus seną pasidengs ir senos likutinė vertė ir naujos pradinė įmoka ir dar liks. Tad galėsiu spręsti ar didintis pradinę įmoką/mažinti kasmėnesinę ar pasilikti tą pliusą sau kitoms išlaidoms.

                                  Dėl aptarnavimo, per 5 metus privalomas aptarnavimas (tepalai, filtrai ir pan.) man kainavo ~1200 EUR. Paprastas, kas 15K km, tepalu ir filtru keitimas oficialaime Škoda salone, Baltievoje Kaune, kainuoja ~100-150 EUR. Čia su darbais ir detalėmis. 60K nuvažiavus buvo rimtesnis aptarnavimas kur kainavo ~250 EUR. Aišku su sąlyga, kad per metus nuvažiuoju ~20-25K km. Per tuos 5 metus papildomai servise teko lankytis keletą kartų dėl smulkių auto įvykių padarinių (kėbulo tvarkymas) bei vieno garantinio (nubėgo viena pikselių eilutė media ekrane, pakeitė visą media sistemą).

                                  Dažnai diskusijose naujas vs. senas auto visi kelia tik piniginę/matematinę prizmę. Skaičiuojant grynai iš EUR požiūrio sutinku, kad dėvėta ko gero labiau apsimoka. Bet šalia to yra kiti aspektai kaip saugumas, naujumas, funkcionalumas (naujos komplektaciją susidėlioji pagal save) ir pan. Bet man didžiausias naujos privalumas yra psichologinė ramybė. Seniau vairuodamas seną smarkiai susinervindavau, jei pradėdavo kas bildėti, gesti, lemputės degti. Nes nei žinodavau kur varyt, nei kiek kainuos, ar čia rimta ar nelabai. Tai man asmeniškai keldavo rimtą stresą. Važiuojant į užsienį būdavo nerimas kad jei suges, ką reikės daryti ir pan. O vairuojant naują pilna ramybė, psichologinis komfortas. Nesu tas"automobilistas", moku pasikeisti padangą, suprantu kaip veikia variklis, kaip pažiūrėti tepalo lygį, papildyti auto reikalingais skysčiais ir pan. Bet ten jau babinos, kardanai, salenblokai ir pan. man jau yra tamsus miškas. Neturiu savo aplinkoje pažįstamų garažiukų, meistriukų. Vežant į servisus irgi užknisdavo meistrų išsiknisinėjimai kai maždaug "niekas čia tau nebilda, ką čia nusišneki" arba "jo bilda, bet viskas patikrinau, viskas gerai, tai nežinau kas gali būti blogai" ir bendri susiraukę snukiai kai reikalauji normalaus europietiško aptarnavimo, galimybės apmokėti kortele ar pan. Dar pakaitinės auto klausimas iškyla.

                                  Nauja auto: Atvažiuoji, paduodi raktelius, pasiemi raktelius pakaitinės auto ir išvažiuoji. Sulaukęs skambučio grįžti, gauni išvalytą ir nuplautą mašiną. Dar visada užklausia ar papildomai niekas nebilda, nenevrina ir visada papildomai pažiūri. (Salonams labai apsimoka rasti garantinių gedimu ir jie jų spec ieško, nes iš to viena didesnių pelno maržų gaunasi).

                                  Tad visada sakau, jei žmogus domisi automobiliais, nori ten naršyti po autoplius, varinėti į turgų, tyrinėtis tas mašinas, eikvoti tam nemažai laiko, gaudosi jose, turi savo aplinkoje autoservisų, meistrų... žodžiu sąlygas valdyti dėvėtos auto rizikas, tada tikrai dėvėta yra geriau. Mano atveju tos rizikos ir jų padariniai kelia per didelį stresą tad renkuosi naują auto ir gyvenimo ramybę. Nors EUR prasme ir kažkiek pralaimiu.
                                  Pritariu, seniau kai teko važinėti su auto virš 5 metų senumo ir be garantijos, vien stresas pastovus būdavo, kai tik kur toliau išvažiuoji, vėl koks gedimas išlenda, gerai, kad bent variklis gerai dirbo, bet vieną kartą vien pavarų dėžės gedimas kainavo 2K Eur. Šiuolaikinės auto tokios jau yra, kad dauguma komponentų pritaikyti apie 200K km prasukti ir vėliau viskas iš eilės pradeda byrėti net ir premium automobiliuose.

                                  Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                                  Viską teisingai parašėte, tik nemažai žmonių yra kurie gyvena "nuo algos iki algos" ir jiems ištraukti kas mėnesį papildomai 200-300 eur lizingui būtų per didelė prabanga.
                                  Jie tas sumas ištraukia automobilių remontams, LT labai svarbus prestižinis brandas, todėl daug pigių BMW, MB lavonų, kurių remontai kainuoja kosmosą, servisai klesti ir jų daug. Mauricas buvo paskaičiavęs, kad nors lietuviai naujų auto perka kelis kartus mažiau nei kiti ES, bet remontams išleidžia daugiau ir bendra suma išleisti ant auto gaunasi netgi didesnė nei tose šalyse, kur perkama daugiau naujų auto.
                                  Paskutinis taisė Lettered; 2021.11.25, 00:56.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                    Kaip minimum atneši knygutę ir duodi priėmėjui. Jei tokią knygutę ir gavau, mano guli kur nors dar neišpakuota. Niekad nesulaukiau klausimo dėl knygutės, ar padaryt įrašą ir tt.
                                    Be knygutės nepriėmė vasarą oficialus. Prieš tai patys susirasdavo automobilio durelėse ir užpildydavo. Net klausimo nekilo, ar pildys - aišku kad pildys.


                                    Comment


                                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                      Dacia tik į darbą, į sodą netinka.
                                      Dacia (kaip ir visi prancūziški automobiliai) tinka ir į darbą, ir į sodą, ir į Palangą. O visi vokiški automobiliai (VAG, MB, BMW, Opel) tinka tik į metalo laužą.

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                        Šiuolaikinės auto tokios jau yra, kad dauguma komponentų pritaikyti apie 200K km prasukti ir vėliau viskas iš eilės pradeda byrėti net ir premium automobiliuose.
                                        Čia užlipai man ant mazolio. Mano auto nei labai šiuolaikinis, nei labai Premium, bet už tiek, kiek kainuoja palaikyti jį važiuojantį, būčiau galėjęs lizinguotis naują.
                                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                        Comment


                                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                          Čia užlipai man ant mazolio. Mano auto nei labai šiuolaikinis, nei labai Premium, bet už tiek, kiek kainuoja palaikyti jį važiuojantį, būčiau galėjęs lizinguotis naują.
                                          Man regis su super patikima TOYOTA važinėji??

                                          Comment

                                          Working...
                                          X