Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Tojota ne tik kad nesigėdija, bet ir deda pigią, niekam tikusią CVT technologiją į lexusus už kuriuos lupa nežmoniškus pinigus
    Ar zinai del ko?

    Comment


      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
      Visa ta Toyotos/Lexus "CVT" tėra 6 dantračių planetarkė, kuri mechaniškai identiška, skiriasi tik valdymo programa. T.y. jei nori, ji veikia stepless, jei nori gali suprogramuoti 6, 8 ar 24 pavaras, kaip ponui patogiau.
      Normalus automibiliu gamintojai sito sedevro atsisake

      Comment


        Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

        Jau tik nepradekit svaigt apie Auriu ir visokiu IS NX dinamiskuma.
        Litro golfai automatai tuo labiau jo neturi. Kas Golfo litro varikliukui priduoda galios?

        Comment


          Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

          Ar zinai del ko?
          Kitaip neišėjo
          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

          Comment




            Nu kaip ir taip.Nes bent Lexusas bande kopijuoti ir vytis vokiecius ir det daugialaipsnes paprastas transmisijas ko pasekoje buvo visiskas fiasko - nesugebejo tiesiog normalios dezes pagamint ir labai kirto markes prestizui ir patikimumui. CVT gamyba yra pigi jei padaryt toki slamsta kaip dbartiniuose Lexus stovi.Norint padaryt gerai kad netriuksmautu nesurytu visos galios irgi brangu bei nepatikima. AUDI savo multitronic atsisake - del patikimumo.O be to dabartines DSG ir Triptronic jungia begius be jokio truktelejimo.Taigi dedam CVT nes kitos tiesiog nera.Pas vokiecius nenupirksi nes gamybos kastai isaugs o dar ir klausimas ar parduos nes kaip pirko is BMW dyzelius buvo kruva apribojimu

            Ta pati situacija su dyzeliniais varikliais - nededa ju i Lexus nes tiesiog nera ju.
            Paskutinis taisė Darius555; 2018.11.22, 21:29.

            Comment


              Bet ilgame bėgime japonai pasirodė esą teisūs daug neinvestuodami į mirusią (dyzelių) technologiją
              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

              Comment


                Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                Bet ilgame bėgime japonai pasirodė esą teisūs daug neinvestuodami į mirusią (dyzelių) technologiją
                Kodel ji mirus? Europoje tu be ju esi niekas.Girdejai ka nors apie WLTP - labai realus dalykas kad apsivers viskas aukstyn kojom.Daugiau kaip puse benzinu nepraeina testo tarsos.Dyzeliai beveik visi praejo.Neina siai dienai uzsakyt nauju Audi S,RS. Neina BMW hibridu nes visi pasirodo tarsus.Neina imt 2.0TFSI su 185kw yra tik su 140kW.Nera ir VW Golf GTI prekyboje. Kiek teko girdet benzinai igaus kazka panasaus kaip DPF tik vadinsis OPF Otto particulate filter.

                Beje Vokietija svarsto apie susvelninima del dyzeliniu auto miestuose.Siuo metu reikalavimas min EURO 5

                Beje japonu prioritetine rinka JAV ir Azija o dar atmink korejieciai labai smarkiai juos dabar drozia.Bent europoj daug kas is Toyotu ir Mazdu perseda i KIA ir Hyundai
                Paskutinis taisė Darius555; 2018.11.22, 21:58.

                Comment


                  O kas čia stebėtino? Vokiečiai melavo apie dyzelių emisijas, kodėl turėtume manyti, kad apie benzininių variklių emisijas sakė tiesą? Juk tai patologinių melagių ir nuodytojų išmetamosiomis dujomis nacija.
                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                  Comment


                    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                    Kuriam Toyota/Lexus tu matai didele galia efektyvuma ir gera garso izoliacija?
                    Labai jau retorinis klausimas. Atsakysiu konkrečiai. Kalbėjau apie Lexus. Dėl garso izoliacijos:
                    Šaltinis: http://www.auto-decibel-db.com/index_kmh.html
                    Lexus vertinti 33 modeliai, medianinis garso lygis (dB ) važiuojan 100 km/h - 63,5
                    BMW vertinti156 modeliai, medianinis garso lygis (dB ) važiuojan 100 km/h - 64,3
                    AUDI vertinti 128 modeliai, medianinis garso lygis (dB ) važiuojan 100 km/h - 64,3
                    VW vertinti 121 modelis, medianinis garso lygis (dB ) važiuojan 100 km/h - 65,5
                    Toyota vertinti 82 modeliai, medianinis garso lygis (dB ) važiuojan 100 km/h - 66,7

                    Lexus atitinka Premium segmento kokybę. Dėl galios nekomentuosiu.
                    CVT efektyvumas dėl to, kad pastoviai palaikomi optimalūs variklio sūkiai (čia ir minusas - nuobodu, t.y. dėl organizmo adaptacijos prie stabilaus G greitėjant, nelieka aiškaus traukos pojūčio, ta pati bėda ir su EV, šią problemą eliminuoja tik didelės galios varikliai)

                    Comment


                      Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                      Kodel ji mirus?
                      Aš prieš dyzelius nieko neturiu, pats ilgą laiką vairavau, bet jei reiktų lažintis, tai statyčiau, kad būtent jie pirmieji ir bus išstumti iš lengvųjų auto rinkos.
                      Jau dabar matome supermini klasėje, kad nebeliko dyzelinių Corsa'ų ir Fabia'ų, dyzelius išstūmė mažalitražiai turbobenzininiai auto.
                      Volvo ir Porsche visiškai atsisako dyzelių, Suzuki, Subaru, MItsubishi ir Toyota tam tikrose rinkose irgi visiškai nebesiūlys dyzelių.
                      Mazda jau kitais metais turėtų pradėti masinę gamybą variklio, kuris veikia dyzelinio agregato principais su panašiu efektyvumu, bet varomas benzinu.
                      Elektra irgi jau čia, šių metų mokslo atradimai vandenilio gavybos efektyvinime gali dar kartą permaišyti kortas ir t.t.
                      Auto gamintojai neturi resursų vystyti visų tipų variklius ir panašu, kad visi nauji pajėgumai sukurti savo elektromobilį yra imami dyzelių sąskaita. Paskutinė dyzelio inovacija turbūt Kia hibridas, bet Kia praktiškai iškart apsiskelbė stabdanti dyzelinių variklių tobulinimą, o visa kita tai tik bandymai dar labiau sumažinti emisijas. Tuo tarpu benzininiai varikliai tobulinami toliau, laukiam kitais metais Mazdos su skyactivx varikliu, galbūt kiniečiai pasiūlys ir variklį su freevalve technologija.

                      Comment


                        Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                        O kas čia stebėtino? Vokiečiai melavo apie dyzelių emisijas, kodėl turėtume manyti, kad apie benzininių variklių emisijas sakė tiesą? Juk tai patologinių melagių ir nuodytojų išmetamosiomis dujomis nacija.
                        Palaukiam po WLTP ar nebus isborkuotas tavo Auris su visa Lexus armada priesaky

                        Comment


                          Parašė tomtom Rodyti pranešimą
                          Aš prieš dyzelius nieko neturiu, pats ilgą laiką vairavau, bet jei reiktų lažintis, tai statyčiau, kad būtent jie pirmieji ir bus išstumti iš lengvųjų auto rinkos.
                          Jau dabar matome supermini klasėje, kad nebeliko dyzelinių Corsa'ų ir Fabia'ų, dyzelius išstūmė mažalitražiai turbobenzininiai auto.
                          Volvo ir Porsche visiškai atsisako dyzelių, Suzuki, Subaru, MItsubishi ir Toyota tam tikrose rinkose irgi visiškai nebesiūlys dyzelių.
                          Pvz. nauji VW Touareg, Audi Q8 net neturi benzininių versijų, tik dyzelines, taip pat spėju Audi, BMW koks 80% pardavimų yra dyzeliai, ypač premium segmento SUV ir dideli sedanai bei universalai. Taip, kad greičiau pereisim tiesiai prie elektrinių variklių, nei į tarpinius atgyvenusius hibridus.
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Subjektyvas Rodyti pranešimą
                            CVT efektyvumas dėl to, kad pastoviai palaikomi optimalūs variklio sūkiai (čia ir minusas - nuobodu, t.y. dėl organizmo adaptacijos prie stabilaus G greitėjant, nelieka aiškaus traukos pojūčio, ta pati bėda ir su EV, šią problemą eliminuoja tik didelės galios varikliai)
                            Kaip nelieka traukos pojūčio su EV? Nissan Leaf - 0-50 km/h: 3.1 s; 0-100 km/h in 8.0 s. Čia be jokio lago ir trukčiojimų.

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              Pvz. nauji VW Touareg, Audi Q8 net neturi benzininių versijų, tik dyzelines, taip pat spėju Audi, BMW koks 80% pardavimų yra dyzeliai, ypač premium segmento SUV ir dideli sedanai bei universalai. Taip, kad greičiau pereisim tiesiai prie elektrinių variklių, nei į tarpinius atgyvenusius hibridus.
                              VW nėra premium brandas. Audi Q8 - faktas, kad benzinas nepagal kišenę Audi SUV pirkėjams. Dideli SUV apskritai yra labai neracionalus pirkinys. Kadangi žmonija vystosi, tai dideli džipai nėra perspektyvus modelis.
                              Paskutinis taisė andyour; 2018.11.23, 09:25.

                              Comment


                                Parašė andyour Rodyti pranešimą

                                VW nėra premium brandas. Audi Q8 - faktas, kad benzinas nepagal kišenę Audi SUV pirkėjams. Dideli SUV apskritai yra labai neracionalus pirkinys. Kadangi žmonija vystosi, tai dideli džipai nėra perspektyvus modelis. Gal dėl to Toyota ir neturi dyzelių. Lexus dyzelis skamba taip pat nesąmoningai, kaip Porsche dyzelis
                                Gal dėl to Toyota ir neturi dyzelių. - Neturi nes nemoka ju gamint.Paskutine varikliu karta buvo visiskas FIASKO - 100 000km ir variklio nera.Bande pirkt is BMW bet BMW kruvas salygu pastate ir uzdraude montuot i Lexus.

                                Lexus dyzelis skamba taip pat nesąmoningai, kaip Porsche dyzelis - MB skamba puikiai BMW puikiai Audi puikiai.Lexus per brangi masina pasirodo kad butu dyzelis palyginus su vokiskais TOP 3, nors realybeja kainuoja 30% pigiau nei jie

                                Porsche sutinku - tai sportiniu automobilu gamintojas
                                Paskutinis taisė Darius555; 2018.11.23, 09:33.

                                Comment


                                  Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                                  Gal dėl to Toyota ir neturi dyzelių. - Neturi nes nemoka ju gamint.Paskutine varikliu karta buvo visiskas FIASKO - 100 000km ir variklio nera.Bande pirkt is BMW bet BMW kruvas salygu pastate ir uzdraude montuot i Lexus.
                                  Toyota neturi premium segmento automobilių kaip VW Touareg ar Arteon. Tiesa, turi Land Cruiser, kuris gaminamas tik dyzelinis, įdomu variklis irgi BMW? Kodėl jis toks silpnas, 3 litrai ir tik 130 kW. Ką jie planuoju su šituo modeliu daryti, nes žada atsisakyti apskritai dyzelių.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Dyzeliai smirda, vibruoja, yra triukšmingi. Toyota/Lexus pabandė, nesigavo - natūralu, kad atsisakė. Jei tojotai kaip tojotai, tai Lexusui neatitinka rafinuotumo standartų.
                                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      Toyota neturi premium segmento automobilių kaip VW Touareg ar Arteon. Tiesa, turi Land Cruiser, kuris gaminamas tik dyzelinis, įdomu variklis irgi BMW? Kodėl jis toks silpnas, 3 litrai ir tik 130 kW. Ką jie planuoju su šituo modeliu daryti, nes žada atsisakyti apskritai dyzelių.
                                      Land Cruiser ir bus gaminamas tik su dyzeliu butent siuo 3.0 kuris nuo 2002 metu beveik nepakites, nes benzininis kruzakas valgo 20l/100 ir jo niekas neperka (isskyrus JAE ir Saudo Arabijos kupranugariu fermu savininkus) + dar dideli tarsos mokesciai nes prie tokio apetito atitinkamas CO.

                                      Variklis ten Toyotos ne BMW. Jis galios neturi nes ten konstrukcija kaip sunkvezimio jis be to labai bijo aukstu apsuku. Nu trumpai tariant ten traktorius

                                      Comment


                                        Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                        Dyzeliai smirda, vibruoja, yra triukšmingi. Toyota/Lexus pabandė, nesigavo - natūralu, kad atsisakė. Jei tojotai kaip tojotai, tai Lexusui neatitinka rafinuotumo standartų.
                                        Kodėl tada MB, Audi, BMW ar net Porsche gamina, o pirkėjai perka ir ypač patys didžiausi ir brangiausi modeliai dažniausiai dyzeliniai? Beje, Toyota į savo brangiausią modelį Land Cruiser irgi deda tik dyzelinį variklį, koks jis geras jau kitas klausimas.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė andyour Rodyti pranešimą

                                          VW nėra premium brandas. Audi Q8 - faktas, kad benzinas nepagal kišenę Audi SUV pirkėjams. Dideli SUV apskritai yra labai neracionalus pirkinys. Kadangi žmonija vystosi, tai dideli džipai nėra perspektyvus modelis.
                                          Nelabai supratau, taigi Audi Q8 benzininis ir vyrauja kitose rinkose. SUV kaip tik ant bangos. Tik, jūs teisus, jie mažėja, kad galėtų įpirkti "ubagai".

                                          Comment

                                          Working...
                                          X