Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Supranti su Lexus turiu reikalu nuo 2003metu, visuose modeliuose ir visais laikais, vienintelis ju privalumas pries vokiecius buvo - patikimumas ir kaina.

    Taip pritariu modeliai iki 2005 metu buvo super, aisq del performance tikrai nusileido vokieciams ir tau tai pasakys bet kas

    O genda dabar japonai baisiau uz vokiecius - Toyotos dyzeliniai varikliai visiskas slamstas, 200k ir ismetimui, su Skoda gali imint ir 500k

    Pavyzdys D-CAT, mieste 9/100, tau cia normalu
    Rask nors viena toyota dyzeli nubegusi 400k, neskaitant senu D4D 85kW.

    Vienintelis japonu privalumas yra kaina

    Pvz paimk naujaji IS250 bazini, ir A4 bazine. A4 aisq atrodys pigiau - taciau joje net audio sistemos nera bazinej, gale langai mechaniniai ir apauta kalpokais. Susidek viska kas ieina i bazinio IS kaina, pamatysi kad bulvovezis jau patapo 20% brangesnis. Gi sakau pirkom IS220d 2007 metais , kainavo 144k LTL, A4 analogiska 2.0TDI - 125kW prase 180k LTL, o jei uzsimanes buciau 3.0TDI ir automato butu visas GS'as pilnas isejes uz 240k.

    Del STi draskymo sutinku - ji tinka tik draskymui, bet buk atsargus, bukos VDC sistemos ten, labai greit gali atsirast griovy. O kodel sakai nelygint su S3. I S3 magnetic ride gali isidet ir naudot kaip eiline masina kasdienine, paspaudi mygtuka <Soft> ir ji minksta patampa, jei nori det i vieta Sti, pasirenki dynamic ir vaziuokle sukieteja ir t.t

    Del sedejimo IS250/300h, gavau is Autotojos bukleta pakvietima grazu, bet deja jau buvau perziegnojes japonus ir nusprendziau tikrai geriau uz ta kaina i zemesnes klases vokieti kaip A3 sest ir manau tikrai neapsirikau

    Lexus - prabangi marke, taciau nusileidzianti vokieciu trejetui (MB,BMW,Audi) vairavimo savybemis, medziagu kokybe ir t.t, taciau kad kompensuot sita trukuma pasiulanti daug gausesne bazine iranga,
    Paskutinis taisė Darius555; 2015.04.04, 14:50.

    Comment


      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
      Japoniškų detalės brangios, todėl ir perka wagenus. Vokietis genda dažniau, todėl palyginus kiek sukišama į kokį Passatą ir Civicą, vokietis gauna į kaulus.
      Japonisku dalys bent originalios pas dilery yra japonu pigesnes.

      Comment


        Turejai Outbacka, ir del to kalbi apie STI Outbackas, Legacy ar paprasta Impreza yra slamstas, to niekas ir neneigia. Sie modeliai joja ant STI sukurto brando. O kad ir vel lygini STI su A3 ir dar per Outbacko prizme tai... Neturiu noro tusciai irodinet, bet pats pagalvok, kaip kvailai tavo palyginimas skamba lyginant nepalyginamu klasiu ir paskirciu masinas, per trecia, dar labiau nepalyginama klase.


        Cia norejau tik apie patikimuma pasneket, kad po 7metu ir 120k ridos baisu net pasidare. Offroad nemacius, neskaitant pora kartu grybaut. Darbe Octavios po 350k prabege ir taip nebarska ir rudziu absoliuciai nera.

        Comment


          Koks kvailas ginčas. Kiekvienas bando įrodyti, kad jo pasirinkimas geresnis. Na pasirinkai kas patinka ir džiaukis, kam kito pasirinkimą malti į miltus? Vienam japoniškos mašinos, kitam vokiškos, trečiam itališkos patinka. Man pvz. prancūziškos patinka ir dabar tokią turiu, dar itališkos patinka, kita ko gero bus itališka.

          Comment


            Nekalbėkit apie naujas, o imkit tai, ką įperka vidutinis lietuvis. Vidutinio lietuvio kišenę atitinkantis japonas yra tikrai geresnis pasirinkimas kainos/kokybės santykiu, nei užvaikyti vokiški "šedevrai". Tos visos A4, A6, Passatai, Octavios važiuoja lygiai taip pat, kai ir Civicai, Lanceriai, Legaciai - kietai. Bet jeigu svarbu prieš kitus pasirodyt, kiek daug mašinoj yra mygtukų ir ekranų - tada taip, čia jau be A6 neišsiversi, nors tokiame Accorde viskas tas pats, tik kukliau. Turėjom šeimoj 1-ą vokietį, 3-is japonus ir 1-ą prancūzą. Dabar naudojamas japonas ir prancūzas. Po pastarojo vėl pilnu pajėgumu kieme saulė tekės

            Comment


              Taip tiesa gincas kvailas tikrai. Bet noriu paneigt tik kad japonsikos negenda. Ju saulelydis patikimumo atejo 2005 metais, nes iki to laiko tikrai gesdavo maziau, o dabar gedimais ir vokiecius pralenke. Pamenu senus lexus kaip 5 metai nei pirsto neikisdavai neskaitant eksplotacijos, kaip patikimumo pvz buvo IS200 1998-2005. Nuvaziavau su juo 100k ir nei pirsto niekur

              Comment


                Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                Taip tiesa gincas kvailas tikrai. Bet noriu paneigt tik kad japonsikos negenda. Ju saulelydis patikimumo atejo 2005 metais, nes iki to laiko tikrai gesdavo maziau, o dabar gedimais ir vokiecius pralenke. Pamenu senus lexus kaip 5 metai nei pirsto neikisdavai neskaitant eksplotacijos, kaip patikimumo pvz buvo IS200 1998-2005. Nuvaziavau su juo 100k ir nei pirsto niekur
                Aš su japoniška, kuriai jau 10 metų yra, virš 200k pravažiavau, ir dar nieko nereikėjo keist (tik kuro filtrą, iš kurio pradėjo alyva varvėt, bet čia irgi galima prie ekploatacijos nurašyti.). Taip, kibiras, prastoka garso izoliacija, rūdys nori lįst, bet, kad patikima tai faktas.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                  Nekalbėkit apie naujas, o imkit tai, ką įperka vidutinis lietuvis. Vidutinio lietuvio kišenę atitinkantis japonas yra tikrai geresnis pasirinkimas kainos/kokybės santykiu, nei užvaikyti vokiški "šedevrai". Tos visos A4, A6, Passatai, Octavios važiuoja lygiai taip pat, kai ir Civicai, Lanceriai, Legaciai - kietai. Bet jeigu svarbu prieš kitus pasirodyt, kiek daug mašinoj yra mygtukų ir ekranų - tada taip, čia jau be A6 neišsiversi, nors tokiame Accorde viskas tas pats, tik kukliau. Turėjom šeimoj 1-ą vokietį, 3-is japonus ir 1-ą prancūzą. Dabar naudojamas japonas ir prancūzas. Po pastarojo vėl pilnu pajėgumu kieme saulė tekės
                  O jeigu as noriu vaziavimo kokybes. Pabandyk su GS300 ir A6 3,0TDI C6 ar su BMW 530 E60 pavaziuot dideliu greiciu, arti 200km/h. Va ir islys tau visi GSo 'privalumai' - triuksmas salone, stabilumo nebuvimas prie tokio greicio ir dar apgailetini stabdziai.

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                    Aš su japoniška, kuriai jau 10 metų yra, virš 200k pravažiavau, ir dar nieko nereikėjo keist (tik kuro filtrą, iš kurio pradėjo alyva varvėt, bet čia irgi galima prie ekploatacijos nurašyti.). Taip, kibiras, prastoka garso izoliacija, rūdys nori lįst, bet, kad patikima tai faktas.
                    Nu tai pagaminta iki 2005metu ir garantuoju kad Yaris benzinine, nes tai viena is masinu kuri is esmes negali sugest

                    Comment


                      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                      Nekalbėkit apie naujas, o imkit tai, ką įperka vidutinis lietuvis. Vidutinio lietuvio kišenę atitinkantis japonas yra tikrai geresnis pasirinkimas kainos/kokybės santykiu, nei užvaikyti vokiški "šedevrai". Tos visos A4, A6, Passatai, Octavios važiuoja lygiai taip pat, kai ir Civicai, Lanceriai, Legaciai - kietai. Bet jeigu svarbu prieš kitus pasirodyt, kiek daug mašinoj yra mygtukų ir ekranų - tada taip, čia jau be A6 neišsiversi, nors tokiame Accorde viskas tas pats, tik kukliau. Turėjom šeimoj 1-ą vokietį, 3-is japonus ir 1-ą prancūzą. Dabar naudojamas japonas ir prancūzas. Po pastarojo vėl pilnu pajėgumu kieme saulė tekės
                      Taip tai tikra tiesa, kad ateina vokieciai uzvaikyti is vakaru. Japona vokietijoj perka taupumo sumetimais, jei nedaug vazineji ir pan, nes eksplotacija pigesne ir pati masina pigiau kainuoja. Vokietis zino kad toyota dyzelis atlaiko autobanuose 300k prie geriausiu noru, jei bus VW produktas tuomet ji smaugs iki 600k. Ir finale susikaiciavus kartais perkamas Avensis kaip pvz. Nors didzioji dauguma Vokietijoje Toyota yra benziniais varikliais, kurie tikrai yra patikimi ir galima LT rast padeveta tikrai mazai uzjodyta

                      Comment


                        Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                        O jeigu as noriu vaziavimo kokybes. Pabandyk su GS300 ir A6 3,0TDI C6 ar su BMW 530 E60 pavaziuot dideliu greiciu, arti 200km/h. Va ir islys tau visi GSo 'privalumai' - triuksmas salone, stabilumo nebuvimas prie tokio greicio ir dar apgailetini stabdziai.
                        Lietuvoje maksimalus įmanomas greitis yra 130 km/h.

                        Comment


                          Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                          Lietuvoje maksimalus įmanomas greitis yra 130 km/h.
                          O koks Vokietijoje?

                          Comment


                            Na, pirkt japona dyzeli tai...

                            Mano seima nuo toyotu lexusu neislipa nuo nepriklausomybes, tevai yra tureje visu kartu RX, IS ir paskutiniu dvieju GS. Nu nei vienas neturejo jokiu problemu, apart atsaukimu ir normaliu aptarnavimu. Pats turejau Aygo, Auris, Supra mkIII, Celica mkV, Mr2 mkII, IS220d, dabar IS300h, vel - 0

                            Turiu ir pora bmw, vienas mano, kitas drauges, tai va cia jau kosmosai su gedimais

                            Dariau, as sunkiai suprantu, kaip tu turejes lexa aiskini, kad GS ar IS stabilumo dideliu greiciu neturi Stabilumo prasme as isvis nematau jokio skirtumo tarp A6 ir GS tu paciu metu vokietijoj, su abiem teko vaziuot keliaujant, abi 2014, GS dar smagiau laikosi ant kelio nei A6, bet siaip skirtumo, apart dizaino skonio ir kainos as nematau jokio, bet del patikimumo rinkciaus japona betkada

                            Comment


                              Gal kas nors turite Fiat 500? Kokie atsiliepimai?

                              Comment


                                Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                                Na, pirkt japona dyzeli tai...

                                Mano seima nuo toyotu lexusu neislipa nuo nepriklausomybes, tevai yra tureje visu kartu RX, IS ir paskutiniu dvieju GS. Nu nei vienas neturejo jokiu problemu, apart atsaukimu ir normaliu aptarnavimu. Pats turejau Aygo, Auris, Supra mkIII, Celica mkV, Mr2 mkII, IS220d, dabar IS300h, vel - 0

                                Turiu ir pora bmw, vienas mano, kitas drauges, tai va cia jau kosmosai su gedimais

                                Dariau, as sunkiai suprantu, kaip tu turejes lexa aiskini, kad GS ar IS stabilumo dideliu greiciu neturi Stabilumo prasme as isvis nematau jokio skirtumo tarp A6 ir GS tu paciu metu vokietijoj, su abiem teko vaziuot keliaujant, abi 2014, GS dar smagiau laikosi ant kelio nei A6, bet siaip skirtumo, apart dizaino skonio ir kainos as nematau jokio, bet del patikimumo rinkciaus japona betkada
                                Su 2014 metu GS vaziuot neteko, bet speju techniskai jis tikrai bus prastesnis uz A6 2011-iki dabar su C7 kebulu, sneku apie 2005 metu GS ir A6, kur GSas tikrai atsilieka per visus galus, vien tas paneles barskejimas ir plastmasiu kietumas - atrodo smulkmena, taciau pasirodo visa kita irgi yra blogai . Taiip ISas ir GSas tikrai nusileidzia vokieciu analogams BMW,MB,Audi del valdymo, kuro sanaudu, triuksmo, salono apdailos kokybes. Paziurek kazkur youtube byvo ju palyginimas ir kaip GSas pasirode slalome, salia vokieciu. Del IS220d patikimumo - isitikinumui UK paskaitinek forumus kaip xebra keikiasi, del GSo irgi panasiai - greiciu dezes, guoliai, barskantis vidus ir elektrine dalis, pastoviai uzstringantys stabdziu suportai nu krc . As pvz dabar kaip su Audi vazineju tikrai zinau kas yra geri stabdziai ir stovesena ant kelio ir kuro sanaudos,nors tai kibiras A3 Sportback, masina sveria kaip ISas 1600kg aisq ir kaina ta pati nors klase mazesne

                                Jei jau butu taip kad jie butu tokie puikus kaip vokieciu trejetas tai niekas nepirktu Audi,BMW,MB, nes Lexus tikrai pigiau atsieina, o priedo dar dyzeliniu versiju nera



                                Dariau, as sunkiai suprantu, kaip tu turejes lexa aiskini, kad GS ar IS stabilumo dideliu greiciu neturi

                                As turejau ir Opel Kadett kazkada - tai nejaugi man aiskint kad jis zjbys yra, ir aiskinu del to kad turejas, siaip turejas tik ISa, GSa pavairuot yra teke, kuri zmogus paskui iskeite i 530d E60 ir atsidziaugt negalejo
                                Paskutinis taisė Darius555; 2015.04.04, 21:15.

                                Comment


                                  Dyzeliniu versiju nera, bet uztat yra hibridines, kas yra daug daug daug geriau nei smirdantis, slykstaus garso ir vibracijos dyzelis. IS220d dyzelis tikrai slykstus ir greiciu deze atitinkama, ypac 6 begis anksytuose iki 2007 gamybos
                                  Nelabai suprantu apie koki kietuma sneki? Jei apie standartines plastmases, tai man jos visos gerokai minkstesnes nei vokieciuose, ypac sonines plastmases tarp dureliu, kur visi vokieciai deda kietas, lexas jas deda aptrauktas medziaga. Bet jei kalbi apie "aliuminio imitacija", tada taip, ten turetu buti aliuminis, o ne kazkoks neaiskus plastikas

                                  Comment


                                    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                                    Dyzeliniu versiju nera, bet uztat yra hibridines, kas yra daug daug daug geriau nei smirdantis, slykstaus garso ir vibracijos dyzelis.
                                    Vibracija ir biški garso yra kol variklis dar šaltas, kai įšila - viskas Ok. Ir jokio smirdėjimo nėra. Plius - dyzeliai yra ekonomiški.

                                    Comment


                                      Kad dyzelis visada turi savo specifine smarve, o isilus visada yra smulki vibracija. Dar nesu sedejes jokioj masinoj, kur nebutu vibracijos, naujoj ar senoj ekonomiskumas komforto saskaita

                                      Comment


                                        Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                                        Dyzeliniu versiju nera, bet uztat yra hibridines, kas yra daug daug daug geriau nei smirdantis, slykstaus garso ir vibracijos dyzelis. IS220d dyzelis tikrai slykstus ir greiciu deze atitinkama, ypac 6 begis anksytuose iki 2007 gamybos
                                        Nelabai suprantu apie koki kietuma sneki? Jei apie standartines plastmases, tai man jos visos gerokai minkstesnes nei vokieciuose, ypac sonines plastmases tarp dureliu, kur visi vokieciai deda kietas, lexas jas deda aptrauktas medziaga. Bet jei kalbi apie "aliuminio imitacija", tada taip, ten turetu buti aliuminis, o ne kazkoks neaiskus plastikas
                                        Hibridas yra geriau ten kur uz juos mokescius grazina - DK,NO,NL. Tuomet taupumo sumetimais gali ir verta ji pirkt. O siaip geras dyzelis deda ta hibrida per visus galus, dar gal jei esi dirbes silumvezio masinistu ir jauti nostalgija manau hibridas tiktu, nes M62 veikia panasiai.Hibridas manau yra mados reikalas bent dabar tokia nuomone susidarau, nes tarkim kad ir tavasis IS300h daro 100 per 8,5s kazkur, kas manau yra apgailetina, lygiai tiek pat per kiek mano 2,0TDI 110kW, nors mase masinu ta pati.O dar ivertink dyzelio nm prie zemu sukiu.

                                        Apie kietuma sneku GS modeliu 2005 - 2007 metu, nuo 2007 panele patapo minksta ir nustojo barsket, nes garantiniam masinas taisydavo paralono pagalba nueme panele, nes jos BARSKEJO, vaziuodavi su GS kaip su vezimu. Bent tam zmogui is kurio buvau pasiemes autotoja nuiminejo priekine panele 2 kartus. Kaip tau patinka? - Perki masina uz 220k ir kaip i koki maskviciu kisi paralona - ir tai daro autorizuotas servisas, gal taip ir manual'e parasyta - det paralono.

                                        Tiesa dar pastebejimas - Vokietijoje vienintelis benzinins liko naujas NX200t, visi kiti hibridai, nes IS250, GS250 nebeatitinka tarsos normu ir tais automobiliais prekiaut nebegalima

                                        Beje IS300h benzinine jagaine yra dedama 2,5 4 cilindru senas variklis 2AR-FSE pasiskolintas is JAV rinkai skirtu Toyota modeliu, o CO emisija deklaruojama bendra, taciau dirbant benziniam varikliu tarsa tikrai didense patampa nei siuolaikiniu TDI varikliu
                                        Paskutinis taisė Darius555; 2015.04.05, 13:38.

                                        Comment


                                          Hibridas turi CVT, tai jam visiskai dzin kokios apsukos, duoda visada maksimalia trauka
                                          Reikes prie progos pasidomet autotojoj prorolono istorija, neteko dar tokio bairio girdet

                                          Kad ir be mokestiniu lengvatu pasaka. Jokios vibracijos, absoliuti tyla, kuro sanaudos nedideles ir svarbiausiai - jokio dyzelio. Pas mane ziema buna visada apie 6-6.2ltr, o vasarom telpu i 4.8ltr ir tyliai ramiai vaziuoju

                                          Comment

                                          Working...
                                          X