Parašė kaunaz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
Parašė vytauc Rodyti pranešimąMatyt turi omeny techninę priežiūrą kas kažkiek km. Tepalus, filtrus ir visoskius stabdžių ir aušinimo skysčius vistiek reguliariai keisti reikia. Firminis servisas gal ir paima kokius 15-20% viršaus. Bet užtat firmware atnaujina, gamintojo rekomenduotus darbus atlieka nemokamai ir t.t.
Citroen servise tokia priežiūra per metus kainuoja ~400 lt
Subaru irgi panašiai. Su kokiu BMW, ar MB gal ir brangiau.
Comment
-
na uztenka paziureti kiek km prasuktas apynaujas masinas pardavineja autopliuse. per metus vokieciai nuvaziuoja belekiek kilu. ir neretai tas ridos garantijas uzbaigia jau po pusantru metu. ir del tos priezasties isoriskai gera masina parduoda ir ima nauja. keletos metu naudota masina gali buti ir pakankamai sudrozta ir su islindusiais 'bugais'.
Comment
-
Parašė kaunaz Rodyti pranešimąPagal tave taip iseina, kad bet kuri bent kazkiek pravazineta, t.y. nenauja masina, butinai turi but sugedus, uzdrozta, su defektais?
Comment
-
Parašė Dzipas Rodyti pranešimąNesakau kad bet kuri, bet tokį nusirpikt tikrai didelė tikimybė. O jei tau išeina nusiiprkti tik geros kokybės, ką gi, sveikinu - tu tikras specas
Comment
-
Parašė kaunaz Rodyti pranešimąPaprastai parduodamos masinos jau buna daugmaz sutvarkytos, o jeigu ne, tai visokie gedimai, trukumai buna paskelbti, jeigu pvz. is kokio autoplius arba autogido skelbimu ieskai. Tuo labiau sunku tiketis kazkokios sunybes ar suktybiu perkant ~6 metu senumo masina, t.y. praktiskai nauja.
Comment
-
Parašė Dzipas Rodyti pranešimąMan to "sutvarkyta" nepakanka. Pakankamai tolimus atstumus važiuoju ir mašina man turi būti itin patikima, ko nelabai sulauksi iš mūsų liaudies meistrų "patvarkytų" mašinų. O 6 metų mašinos aš nelabai priskirčiau prie beveik naujos. Bet čia kiekvienam savaip
O del naujumo, tai aisku kaip paziuresi. Lietuvoj tai tokia masina tikrai beveik nauja, o kokioj Vokietijoj gal ir kitaip galima ziuret, nors velgi viskas priklauso nuo kiekvieno pajamu asmeniskai.
Comment
-
Parašė kaunaz Rodyti pranešimąTarkim perki, kaip ten pamineta 6 metu senumo BMW tarkim uz ~50 tukst. litu, nes panasiai ir kainuoja, ir nusiperki "beda" tavo zodziais?
O del naujumo, tai aisku kaip paziuresi. Lietuvoj tai tokia masina tikrai beveik nauja, o kokioj Vokietijoj gal ir kitaip galima ziuret, nors velgi viskas priklauso nuo kiekvieno pajamu asmeniskai.
Comment
-
Parašė Dzipas Rodyti pranešimąTu manęs vistiek neįtikinsi kad 6 metų BMW AUDI MB ar kita yra tikra patikimesnė nei naujas VW FORD MAZDA ar pan. Taip komforto gal ir bus daugiau senesnėse, bet apie patikimumą ir saugumą beje, aš turiu kitą nuomonę. O nusipirksi ar bėdą ar ne čia jau pritarčiau John - loterijos reikalasPaskutinis taisė kaunaz; 2008.06.04, 23:57.
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąBet ar pirkti naują automobilį pigiau, nei įsigyti kelerių metų senumo, bet retsykiais patvarkyti?
Comment
-
Parašė a_p Rodyti pranešimąTai pasiskaiciuok ir bus aisku, visi skaiciai gi nepaslaptis.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąApie "pigiau" cia negali buti ir kalbos. Daugeliu atveju net prabangiausiu "flagship" modeliu (tu paciu MB ar BMW) kaina po keliu metu nukrenta keleriopai, nors masina is esmes nereikalauja jokios papildomos prieziuros ar remontu. Turetu labai labai nepasisekti, kad pirkdamas 3-4 metu senumo masina uz ja "sumoketum" brangiau, nei uz nauja analoga.
Galiausiai pavažinėjęs 3 metus pagalvosi ar nevertėjo sumokėti brangiau, bet dabar turėti ne 7, o 3 metų mašiną ir visą tą laiką būti pamiršus remontus, ar bent už juos nemokėjus.
Bet kaip ir sakiau - kiekvienam savo.
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąNauja mašina yra nauja. Vienareikšmiškai geriau. Ale bet tačiau 3-4 kartus brangiau už dėvėtą. O važinėjama tik 4, na max 5 metus su ta mašina, tai gaila tam krūvos pinigų. Aišku, jei nebūtų kur dėti pinigų, pirkčiau tik naujas ir kas 3 metai.
Čia lyginam naujas mašinas su 3-4 metų. Ten kainos skirtumas išeina ~50%. Tačiau per sakykim 4 važinėjimo metus tu gali už negarantinį remontą sumokėti tiek, kad skirtumas susidarys jau nebe 50%, o tik 20-25%. O tada jau galvoji - kas labiau apsimoka.
Comment
-
Priklauso ir nuo modelio. Pvz. naujas Mersas CL AMG prieš kokius penkis metus Anglijoje kainavo 110-146 tkst. svarų. Dabar tą patį modelį galima nusipirkti už 15 tkst. svarų. Tokį naują pirkti, manau, argumentų nelabai kas nors rastų.
Mašinos "nuvertėjimas" yra vienas pagrindinių faktorių sprendžiant ar apsimoka pirkti naują ar ne. Pvz. toje pačioje Anglijoje, apsimoka pirkti naujus Audi, Mersus, BMW, Lexus, Land Rover automobilius (išskyrus, aišku, visus AMG, M, RS ir pan.), nes jie tiesiog labai lėtai nuvertėja. Tuo tarpu, perkant Alfa Romeo, Citroen, Peugeot, Renault, FIAT ir netgi didesnes japoniškas, dažniausiai nuvertėjimas atsveria naudą gautą iš garantijos ir "džiaugsmą" gautą iš to fakto, kad tai mašinai esi "pirmas".You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Comment
-
Nereikia pamiršti ir to, kad automobilio greičiausiai neišmesite, o parduosite. Natūralu, kad automobilis, kurį pirkote naują ir dėvėjote tarkim 5 metus dar bus gerokai vertingesnis, nei tas kurį jau pirkote 5 metų ir dabar jam jau 10. Todėl tą investicijų į automobilį skirtumo procentą reikėtų dar sumažinti. O ir parduoti tokį automobilį turėtų būti gerokai lengviau, kai yra visos serviso knygos, su datomis kada, kur ir kokie darbai buvo atlikti, kas buvo nutikę automobiliui ir pan.
Be to, yra žmonių, kurie tiesiog nemėgsta dėvėtų daiktų ir sumokėtų daugiau ne vien dėl ekonominių sumetimų, tačiau ir vien tam, kad turėtų daiktą, kuris yra jo, kuriuo niekas prieš tai nesinaudojo neaišku kaip ir kur.
Asmeniškai man tikrai nepatinka kai kažką perki ir nežinai ką ištikrųjų. Pirkimas mašiną tuose turgeliuose ar šiap skelbimuose man išvis atrodo kažkokia baisi loterija ir pats tikrai niekada nerizikuočiau savo pinigais pirkdamas iš ten, na nebent tikrai gerai supranti ką darai, turi tam laiko ar tiesiog gerų pažystamų. Tačiau tas daugeliui netinka. Be to, kam nors subyrėjus tame 5 metų senumo automobilyje, kurio detalės kainuos kaip naujo ar net dar brangiau, jei modelis nebegaminamas, tada vargu ar labai norėsis investuot į originalią detalę. Pradedamos pirkti visokios šiap tiesiog pigesnės neaiškios pakaitinės detalės ir taip pamažu automobilis virsta tokiu nusidėvėjusiu visokių neaiškių pigių detalių kratiniu. Žinoma, kitas reikalas jeigu automobiliui gali skirti tik tarkim kokius ~5000-10000 litų ar panašiai, tada jau bet kokiu atveju nieko gero nenusipirksi, ieškai tiesiog mažiausios blogybės.
Dėvėtas daiktas visada liks dėvėtų, o tie egzzzpertai, kuriem dėvėtas yra tvarkingesnis, patikimesnis ir šiap tiesiog geresnis daiktas, kuriam tarsi jam būtų reikalingas pranešiojimas, kad jis galėtų pilnai veikti, na man tokie yra mažų mažiausiai juokingi.
Dar galima paliesti ir tokius aspektus kaip saugumas, ekonomija, garantija, aptarnavimas ir pan. Visą tai apmąsčius, tikrai nebeatrodo, kad pirkti naują visiškai neapsimoka, ypač jeigu laikas, saugumo ir užtikrintumo jausmas ar pan. yra vertingesnis už pinigus.
Comment
Comment