bei panašūs ratlankiai ne sportinėms mašinoms netinka.
Normaliai atrodo va tokie,
Ir kur viršuj pavyzdžiai yra.
2 durų, t.y. coupe, kurių didelis atstumas tarp ratų (į ilgį, ne į plotį ) irgi ne visi padoriai atrodo. Reikalas tas, kad "lietniakai" su daug stipinų "žiūrisi" gerai prie visko.
Čia panašiai kaip ir su rūbais - prie kostiumo su kedais ir kepure nevaikštai juk. Gal ir vaikštai, iš kur man žinot
bei panašūs ratlankiai ne sportinėms mašinoms netinka.
Normaliai atrodo va tokie,
Ir kur viršuj pavyzdžiai yra.
2 durų, t.y. coupe, kurių didelis atstumas tarp ratų (į ilgį, ne į plotį ) irgi ne visi padoriai atrodo. Reikalas tas, kad "lietniakai" su daug stipinų "žiūrisi" gerai prie visko.
Čia panašiai kaip ir su rūbais - prie kostiumo su kedais ir kepure nevaikštai juk. Gal ir vaikštai, iš kur man žinot
Štai tiek neišsiplečiant
Mano manymu, si teorija yra negera. O tas palyginimas irgi nevisai vietoj.
Kaip zmones visi skirtingi, taip ir automobiliai skirtingi..vienos formules manau cia nera..
Zinau kad BMW ir Mercedes tuo pasizymi, bet Miurdock komentaras buvo neadekvatus, atrodo lyg modelis butu visiskai naujas, o is tikruju pakitimu cia is vis beveik jokiu.
Nebegaliu nepritart Nors anksčiau jie manęs itin nežavėjo, bet kai pradėjau dairytis tai tiesiog su kiekvienu žvilgsniu vis labiau patikt pradėjo, o kai pasedėjau ir pavairavau.... Fantastika
vazinejau su tokia keturis metus Bedu buvo labai mazai, nors aisku teko keisti amortizatorius, guolius, stabdziu diskus, dar keleta smulkmenu (120k km).
vazinejau su tokia keturis metus Bedu buvo labai mazai, nors aisku teko keisti amortizatorius, guolius, stabdziu diskus, dar keleta smulkmenu (120k km).
bet siaip tikrai geras pasirinkimas.
Džiugu girdėt Na man tik pavarų dėžę artimiausiu metu nusimato pasitvarkyt šiek tiek O važiuoklė sakė gera O beje galiniai pas Tave buvo būgniniai ar diskiniai? Nustebau, kad pas mane būgniniai
Džiugu girdėt Na man tik pavarų dėžę artimiausiu metu nusimato pasitvarkyt šiek tiek O važiuoklė sakė gera O beje galiniai pas Tave buvo būgniniai ar diskiniai? Nustebau, kad pas mane būgniniai
geras klausimas berods bugniniai
siokia tokia problema yra remonto kastai. Pavzydziui priekinio vieno guolio pakeitimas - apie 800 Lt.
Na bet pirmasis tiuningas bus - plovimas, o sekantis tikriausiai forkopo nuėmimas
Idealai tokie patys kaip tavo. Ant Hondos kažko panašaus niekur neradau. O kai pradėjo variklis gesti, tai taip pradėjo mano noras gesti dėl ratų pirkimo saviškiai. Daug kas sako, Hondos oi kaip patvarios bet aš savają turbūt nulaužiau arba gavau tokią, net nžn kas kaltas. Žodžiu variklis eina į pabaigą. 110 negaliu viršyti, nes jei viršinu visas radiatorius pradeda putotis. Žodžiu galva šlifuota jau du kartus ir nieko gero....
Beje HAMMER, pirkinys liuks. Įmesk kaip nulaižyta atrodo ir aišku su ratais.
Ačiū Na su nulaižyta bus keblu kelias dienas, nes biški sirguliuoju, o 7adienį labai noriu į 2 meet'us Vilniuj nulėkt, tai nerizikuosiu mazgodamas šaltu vandeniu O va dėl Hondų tai tikrai... Patvarios auto, matyt užtaikei labai negerai
Na tikrai labai gražus automobilis. Galiu teigti, kad iš ten kurie buvo tavo atrodė vos ne geriausiai.
Ačiū Na šiandien pirmą kartą teko pasedėti Mitsubishi Eclipse 3G Blmb smagi mašinėlė... Dar su itin gera komplektacija buvo... Tik va gabaritai beveik nejuntami
Gera mašynka, Hameri. Kadais būčiau dūšią pardavęs už tokį galantą.
Pats dabar raižau su C4 Citru. Gera mašinytė. Smagi, dinamiška, ekonomiška. Bet šeimos poreikia reikalauja erdvesnio bolido su geresniu pravažumu ir pageidautina 4x4. Galvoju apie Subaru Forester.
Comment