Net mobile.de skelbimuose tarp Subaru Outback dominuoja lietuviai. Kas antras ar kas trečias skelbimas iš Lietuvos.
Subaru Outback kainuoja +/- panašiai kaip Volvo V60 Cross Country ar Audi A4 Allroad Quattro. Lyginant panašius metus ir t.t.
Tai vis dar nesuprantu kodėl jos tokios populiarios Lietuvoje.
Paskutinis taisė Taj Mahal; 2023.06.20, 13:45.
Priežastis: Rašyba.
Kieno teorija "Teorija kad elektromobiliuose mažiau trinties ir jie mažiau dėvisi." ? Negirdėjau tokios . Guoliui tas pats kokio automobilio važiuoklėje dirbti.
Atkrenta DPF, turbinos ir kitos jautrios VDV vietos, bet prie ko čia trintis, neįsivaizduoju.
Stabdžių kaladėlės tai tikrai mažai dėvisi, jei naudoji regeneraciją. Kaladėlės naudojamos tik ekstra atvejais ir kai greitis visai mažas.
Buvo gal prieš 20m. Dabar, neskaitant ultra biudžetinių variantų dauguma mechaninių turi 6 pavaras, o automatai 7+
Na kad ne, dauguma mechaninių parduoda su 5 pavaromis. Automatinėm ten visai kitaip apvarų dėžės gali būti konstruojamos, tai gali ir 13 būti, gali išvis pereinanti pavara būti kur nėra tarpinių stotelių. Bet kur daro mechanine su automatiniu robotu irgi 5 pavaros būna. Na nebent tu nebiudžetinėm laikai tik sportines.
Na kad ne, dauguma mechaninių parduoda su 5 pavaromis. Automatinėm ten visai kitaip apvarų dėžės gali būti konstruojamos, tai gali ir 13 būti, gali išvis pereinanti pavara būti kur nėra tarpinių stotelių. Bet kur daro mechanine su automatiniu robotu irgi 5 pavaros būna. Na nebent tu nebiudžetinėm laikai tik sportines.
Kad elementariai Golfo klasės automobiliai dauguma turi 6 pavaras: Ford Focus - 6, Peugeot 308 - 6, KIA Ceed - 6, Opel Astra - 6, VW Golf 5 pavaros tik su 1,0 varikliais, su 1,5 varikliu eina 6.
Na kad ne, dauguma mechaninių parduoda su 5 pavaromis. Automatinėm ten visai kitaip apvarų dėžės gali būti konstruojamos, tai gali ir 13 būti, gali išvis pereinanti pavara būti kur nėra tarpinių stotelių. Bet kur daro mechanine su automatiniu robotu irgi 5 pavaros būna. Na nebent tu nebiudžetinėm laikai tik sportines.
VAGinos grupė jau tik į pigiausią Škoda Fabia siūlo 5 bėgių mechaninę. Net ir tos pačios Fabijos nepigiausia komplektacija eina tik su 6 bėgių mechanine arba 7 bėgių mechatroniniu automatu.
Na nelabai ir pardavinėja, daugiau nei 5 pavaros yra egzotika/retenybė lengvajam automobiliui.
Tiek mano 2014-tų Toyota Corolla, su bene pigiausia komplektacija yra 6 pavaros, tiek dar bent poroje dešimčių nuomotų automobilių, su kuriais teko susidurti. Nuo 2014-tų, kai pradėjau intensyviau keliauti (ir nuomotis mašinas), su 5 pavarų mechanine dėže buvau susidūręs vos kartą. Todėl ne, tai ne 6 mechaninės pavaros yra egzotika, o 5.
Na nelabai ir pardavinėja, daugiau nei 5 pavaros yra egzotika/retenybė lengvajam automobiliui.
Nenoriu nuliūdinti, bet su tokiu pasakymu parodai visišką neišmanymą, kad parduodama, ir kokios greičių dėžės šiuo metu montuojamos.
Mano 2005m Signum buvo su 6 pavarų mechanika. Nuo 2008 VW pradėjo dėti 7 pavarų DSG dėžes į Golf Mk6, ir kitas mašinas. Jau kuris laikas aukštesnės klasės mašinos turi ir 8 pavarų automatus...
2018 Kia Sportage irgi su 7 pavarų Dsg dėže.
Nebent šnekėjai apie dabar turguose pardamas mašinas?
Comment