Girdejau juokeli vairuotoju tarpe kad Subaru turi 3 cilindru motorus, nes ketvirtas cilindras daznai uzsilenka...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
- 1 patinka
-
Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimąPastebėjau kad Subaru yra sąlyginai populiarūs Lietuvoje. Kodėl?
Europos Sąjungoje jų rinkos dalis yra žemiau 1%.
Lietuvoje bus bent porą kartų daugiau.-
- 1 patinka
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Prieš kokius 10 metų nauji Subaru buvo baisiai pigūs lyginant su kitom markėm, tai užsipirko liaudis.
Comment
-
Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
Kad labai nemažai naujų ir apynaujų. Kurie brangesni už pvz. Volvo.-
- 1 patinka
Comment
-
Net mobile.de skelbimuose tarp Subaru Outback dominuoja lietuviai. Kas antras ar kas trečias skelbimas iš Lietuvos.
Subaru Outback kainuoja +/- panašiai kaip Volvo V60 Cross Country ar Audi A4 Allroad Quattro. Lyginant panašius metus ir t.t.
Tai vis dar nesuprantu kodėl jos tokios populiarios Lietuvoje.
Comment
-
Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimąNet mobile.de skelbimuose tarp Subaru Outback dominuoja lietuviai. Kas antras ar kas trečias skelbimas iš Lietuvos.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 2 patinka
Comment
-
Kokios forumiečių nuomonės apie šituos?
Teorija kad elektromobiliuose mažiau trinties ir jie mažiau dėvisi.
Citatos paimtos iš elektromobilių temos.
Hansjörg von Gemmingen is expected to cross the million mile mark today (1.6 million km) in his Model S, according to The Driven, with the Tesla in line to be recognised by Guinness World Records.It may sound impossible, but one Tesla owner has shown that it can be done, driving more than 400,000km on a single set of brake pads and a single battery. [...] For comparison sake, he says there are vehicles in California he’s aware of that have done 600,000-700,000km but are older models.
Comment
-
Kieno teorija "Teorija kad elektromobiliuose mažiau trinties ir jie mažiau dėvisi." ? Negirdėjau tokios . Guoliui tas pats kokio automobilio važiuoklėje dirbti.
Atkrenta DPF, turbinos ir kitos jautrios VDV vietos, bet prie ko čia trintis, neįsivaizduoju.
Stabdžių kaladėlės tai tikrai mažai dėvisi, jei naudoji regeneraciją. Kaladėlės naudojamos tik ekstra atvejais ir kai greitis visai mažas.-
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąPatarkit, kur gerai rankiniu būdu plauna kebulus ir salonus. Tik ne Švaros Broliai. Ačiū.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na nelabai ir pardavinėja, daugiau nei 5 pavaros yra egzotika/retenybė lengvajam automobiliui.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimą
Buvo gal prieš 20m. Dabar, neskaitant ultra biudžetinių variantų dauguma mechaninių turi 6 pavaras, o automatai 7+
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na kad ne, dauguma mechaninių parduoda su 5 pavaromis. Automatinėm ten visai kitaip apvarų dėžės gali būti konstruojamos, tai gali ir 13 būti, gali išvis pereinanti pavara būti kur nėra tarpinių stotelių. Bet kur daro mechanine su automatiniu robotu irgi 5 pavaros būna. Na nebent tu nebiudžetinėm laikai tik sportines.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na kad ne, dauguma mechaninių parduoda su 5 pavaromis. Automatinėm ten visai kitaip apvarų dėžės gali būti konstruojamos, tai gali ir 13 būti, gali išvis pereinanti pavara būti kur nėra tarpinių stotelių. Bet kur daro mechanine su automatiniu robotu irgi 5 pavaros būna. Na nebent tu nebiudžetinėm laikai tik sportines.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na nelabai ir pardavinėja, daugiau nei 5 pavaros yra egzotika/retenybė lengvajam automobiliui.
- 2 patinka
Comment
Comment