Parašė Savitarnos kasa
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Automobiliai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dėl dviratininkų reikia žiūrėti iš dviratininkų perspektyvos – dėl aukšto automobilio neina pamatyti, kas vyksta už jo. O vairuotojai be abejo turi matyti dviratininkus kad ir kokią transporto priemonę vairuoja.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Man atrodo jūs hiperbolizuojat. Važinėju įvairiais automobiliais, dviratininkus ir pėsčiuosius traiškau vienodai nepriklausomai nuo automobilio ilgio ar aukščio. Nesu su SUV užvažiavęs ant bordiūro nei žolės.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai kad aukštos mašinos trukdo visiems - išsukt iš kiemo į gatvę, išvažiuoti iš vietos aukštelėje, pereiti gatvę, kurioje sustatytos mašinos, važiuoti iš paskos, aplenkti. Visas aukštos mašinos "sėdžiu aukštai ir viską matau" baigiasi sulyg kita aukšta mašina.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Dėl dviratininkų reikia žiūrėti iš dviratininkų perspektyvos – dėl aukšto automobilio neina pamatyti, kas vyksta už jo. O vairuotojai be abejo turi matyti dviratininkus kad ir kokią transporto priemonę vairuoja.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jei sustatyti automobiliai trukdo pėstiesiems, reikia platinti šaligatvius arba keisti parkavimo būdą. O buferius laužanti infrastruktūra yra atgyvena, kuri turėtų išnykti.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Ir ką tu veiksi ant to bortelio? Apart pėsčiųjų proto knisimoIt's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tereikia palaukti kol visi persės į SUV ir problemos nebeliks. Nors realiai jos ir nėra, yra tik suvofobų manijos.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Tai kad aukštos mašinos trukdo visiems - išsukt iš kiemo į gatvę, išvažiuoti iš vietos aukštelėje, pereiti gatvę, kurioje sustatytos mašinos, važiuoti iš paskos, aplenkti. Visas aukštos mašinos "sėdžiu aukštai ir viską matau" baigiasi sulyg kita aukšta mašina.-
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Užtektų pėstiesiems padalinti porą komplektų:Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Tereikia palaukti kol visi persės į SUV ir problemos nebeliks. Nors realiai jos ir nėra, yra tik suvofobų manijos.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tik tada sugalvos, kad kelią didžiulę grėsmę pėstiesiems ir uždraus juos šaigatviuose.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Užtektų pėstiesiems padalinti porą komplektų:
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Važinėju daug metų ir tik dabar sužinojau, kad infrastruktūra nepritaikyta mano įprastam automobiliui lyginant su suv ar panašiaisParašė Tomas Rodyti pranešimąSmaukiau. Faktas yra tai, kad ne visa infrastruktūra Lietuvoje yra pritaikyta "standartiniams" lengviesiems automobiliams. O kol to nėra, SUV daugeliui racionalus pasirinkimas.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O škoda kamiq, karoq, nei vienas nėra mažas SUV?Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Iki poros metų naudotų mažo suv'o nenusipirksi mažiau 30K, naujas irgi jei ne pigiausios komplektacijos nuo 40K Eur. Automobiliai tiesiog brango labai stipriai kaip ir dauguma kitų produktų per paskutinius kelis metus.
https://www.tokvila.lt/lt/naudoti-au...C0&price=0%2C0
Automobilius žmonės perka ne dėl pasipuikavimo, bent kalbant apie "paprastus" kaip Toyota, VW ir pan.
Vienas naujas nuo 20k, kitas 27k.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Teko prasukti tūkstančius kelis su skoda karoq ir kamiq, tai nesupratau skirtumo nuo įprasto automobilio, nesijautė tas oakeltumqs niekaip išvis. Ką pražiopsojau?Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Įdomu, kiek jau žmonių reikalingi tikri suv'ai važinėti bekelėmis, daugumai ko reikia, tai tiesiog pakelto to pačio hečbeko.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
ir visiškai nepastebėjote, kad su SUV trukdote normaliems žmonėms išsukt iš kiemo į gatvę, išvažiuoti iš vietos aukštelėje, pereiti gatvę, kurioje sustatytos mašinos, važiuoti iš paskos, aplenkti?Parašė Gator Rodyti pranešimą
Teko prasukti tūkstančius kelis su skoda karoq ir kamiq, tai nesupratau skirtumo nuo įprasto automobilio, nesijautė tas oakeltumqs niekaip išvis. Ką pražiopsojau?
-
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Toks vaizdas, lyg SUV vairuotojai domėtųsi kas vyksta aplinkui juosParašė gerietis Rodyti pranešimą
ir visiškai nepastebėjote, kad su SUV trukdote normaliems žmonėms išsukt iš kiemo į gatvę, išvažiuoti iš vietos aukštelėje, pereiti gatvę, kurioje sustatytos mašinos, važiuoti iš paskos, aplenkti?
							
						
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ozkom sieno eina atsiveztParašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
visi pasirinkimai – kvazi-visureigiai
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kai kurie Toyota Yaris irgi kablį turiParašė Panevezietis Rodyti pranešimą
Ozkom sieno eina atsivezt
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jo, bet gali lauke palikt apsaugas, buferius ir kt.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Kai kurie Toyota Yaris irgi kablį turi
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
čia visiškai sutinku – realiam važinėjimui bekele SUV yra nepakeičiama transporto priemonė.Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą
Jo, bet gali lauke palikt apsaugas, buferius ir kt.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kartais pasiemu seną X5 - puikiai važiuoja lauko keliukais žiemą kur kitais autobobiliais net nebandyčiau važiuoti. Savininkas jį naudoja kaip traktorių - kelmus rauti ir rudenį sunkų lieptą užtempti į statų Neries šlaitą.
Aišku tipiniai 2WD kažkajai ne kažką bekelėje, bet geriau nei koks golfas.-
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kalbejau su vienu amerikonu del automobiliu, jis sako turi F150, o i klausima kiek ir kokiu kroviniu jam reikia gabenti, atsake jokiu, o F150 “it’s just an american style”. Taip ir SUVai pas mus “it’s just a lithuanian style”.
Čia taip pat kaip neseniai visiems staiga prireike pirkti kalnu dviračius, nesvarbu kad kalnu nera, svarbu kad pas kaimyna toks jau yra. O dabar mada praejo ir nieks nebezino kur ta kalnu dvirati deti.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Miestines padangas užsidėjus jis žymiai smagiau važiuoja mieste už miesto dviratį. Greičio ir minimo lengvumo nevertinant.Parašė Mørtã Rodyti pranešimąKalbejau su vienu amerikonu del automobiliu, jis sako turi F150, o i klausima kiek ir kokiu kroviniu jam reikia gabenti, atsake jokiu, o F150 “it’s just an american style”. Taip ir SUVai pas mus “it’s just a lithuanian style”.
Čia taip pat kaip neseniai visiems staiga prireike pirkti kalnu dviračius, nesvarbu kad kalnu nera, svarbu kad pas kaimyna toks jau yra. O dabar mada praejo ir nieks nebezino kur ta kalnu dvirati deti.
Comment
 
Comment