Gal ir juokingai atrodytų toks siūlymas 2023-ais metais, bet jeigu būčiau diktatorius, tai asmenines mašinas žmonės galėtų pirkti tik tokias, kurioms pilnai pasiektų nusivalyti stogą pilnai ir nusigrandytų priekinį stiklą stovėdami šalia. Išimtis būtų taikoma tik tiems, kam dėl judėjimo problemų reikia aukšto įsėdimo. Visi kiti privalėtų grįžti prie normalaus dydžio mašinų
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
na nereikia painioti dabar labai populiarių krosoverių/SUV, kurie dideli tik į viršų (aukšti), bet ilgis paprastai nedidelis, varikliai maži. Ir tikri visureigiai tokie kaip F150, Hummer, Tundra ir pan., kurie labai dideli visomis dimensijomis ir dar varikliai dideli. pastarųjų lietuvoje labai mažai, todėl nera prasėms su jais "kovoti. O paprasti SUV yra gėris.Parašė Myliu miestus Rodyti pranešimąNorėčiau išgirst jūsų nuomones apie tai, kokių, jūsų nuomone, reikėtų imtis priemonių kovojant su vis didėjančiais automobiliais (SUV), o ypač su vis daugiau visoje Europoje išlendančių fūros dydžio, amerikietiškų pikapų (kaip pvz. ford f-150 ir t.t.)?
Comment
-
Gėris yra ypač tiems, kurie važiuoja iš paskos. Ypač tiems, kurie nori sukti į kairę ir nieko nemato per iš priekio sukantį į kairę parketniką. Ypač tiems, kurie nori iš daugiabučio kiemo išsukti ir nieko nemato. Ypač tiems, kurie nori pereiti per gatvę ne perėjoje ir kelkraštyje stovi tų kelio išgamų pristatyta. Išskyrus lengvesnį įlipimą ir išlipimą, nieko gero juose nėra. Net vairavimas dėl aukštesnio svorio centro yra dar blogesnis negu kokios Dacios.Parašė Premier Rodyti pranešimą
na nereikia painioti dabar labai populiarių krosoverių/SUV, kurie dideli tik į viršų (aukšti), bet ilgis paprastai nedidelis, varikliai maži. Ir tikri visureigiai tokie kaip F150, Hummer, Tundra ir pan., kurie labai dideli visomis dimensijomis ir dar varikliai dideli. pastarųjų lietuvoje labai mažai, todėl nera prasėms su jais "kovoti. O paprasti SUV yra gėris.
- 9 patinka
Comment
-
galima lengviau mašiną statyti kieme ant šaligatvio, o ne purve.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Įdomu, kuo?
- 6 patinka
Comment
-
Purve gal irgi gerai - nebėga per slenksčius į saloną. Be to kai kurie yra 4x4.Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
galima lengviau mašiną statyti kieme ant šaligatvio, o ne purve.
- 2 patinka
Comment
-
ant šaligatvio pasistačius, batai liks švarus.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Purve gal irgi gerai - nebėga per slenksčius į saloną. Be to kai kurie yra 4x4.
- 2 patinka
Comment
-
SUV yra niekam nereikalingas dalykas kurį iš vis reikia uždrausti.Parašė Myliu miestus Rodyti pranešimąNorėčiau išgirst jūsų nuomones apie tai, kokių, jūsų nuomone, reikėtų imtis priemonių kovojant su vis didėjančiais automobiliais (SUV), o ypač su vis daugiau visoje Europoje išlendančių fūros dydžio, amerikietiškų pikapų (kaip pvz. ford f-150 ir t.t.)?
JAV SUV registruojami kaip lengva krovininė ir tai kaip tik padėjo juos išpopuliarinti nes nepateko į taršos mokesčio įstatymo rėmus. Registruojami taip todėl, kad pradžioje jie buvo tiesiog pickupas su sėdynėm vietoj bagažinės.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Griežtint jų registravimo tvarką. Pačioj Amerikoj jie turi visai atskirą kategoriją nuo kitų lengvųjų automobilių, o kokiai priskiriami europoje?
- 1 patinka
Comment
-
O jei gyveni mieste, bet baba kaime ar šiaip sodybą turi?Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąSUV, kurie naudojami pagal paskirtį, neturėtų būti uždrausti. Tiesiog tai nėra automobilis, su kurio reikėtų gyventi mieste.
- 2 patinka
Comment
-
Nusiperki universalą su keturiais varomais.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
O jei gyveni mieste, bet baba kaime ar šiaip sodybą turi?
- 2 patinka
Comment
-
Kiek čia tulžies liejama
Pats perėjau nuo "normalios" mašinos ("sedano") prie SUV. Tas "SUV" yra 13 cm trumpesnis už buvusį sedaną, bet bagažinė yra apie 3x talpesnė. Negana to, tas "SUV" žiemą, važinėjant beveik vien mieste "ima" ~6,5l/100 km, ko net pas daugumą hečbekų nepamatysi. Dėl keliais cm didesnės prošvaisos (gal +8 cm), yra daug (DAUG) patogiau kelti vaiką į kėdutę, nėra rizikos parkuojantis nubraukti priekinio bamperio į bortą ir pan.
Nežinau, ko čia visi tokie užsiputoję, absoliučiai visais pamatuojamais parametrais, tas naujas "SUV" yra geresnis už buvusį sedaną.
Tokia (atsiprašant) nušepusių kaimiečių su šakėmis ir deglais minia
Organizuojasi uždraust čia kažką fašistai 
Dar pridėsiu: EuroNCAP mano "SUV" saugumo rodikliai:
Keleivių 93%, vaikų keleivių 87%, pėsčiųjų 85%
Palyginimui, miesto hečbeko (dėl ko čia visi taip grupiškai smaukosi) Peugeot 208 (modelis nuo 2019 m.) rodikliai yra:
91%, 86% ir 56%, atitinkamai.
Tai (atsiprašant) blet man labai įdomu, kas skatina čia kažkokią neapykantą tarp forumiečių. Pavydas? Nesupratimas? Elementarus neišmanymas?
Jūs čia taip visi bezdat dėl tų papildomų 8cm prošvaisos ir poros cm aukštesnio salono? Apgailėtina.Paskutinis taisė Riedutis; 2023.03.12, 14:10.
- 5 patinka
Comment
-
Koks sedanas ir koks suvas? Nes tikrai quashsq....ai ir kiti panašūs dalykai neturi 3x didesnės bagažinės.Parašė Riedutis Rodyti pranešimąKiek čia tulžies liejama
Pats perėjau nuo "normalios" mašinos ("sedano") prie SUV. Tas "SUV" yra 13 cm trumpesnis už buvusį sedaną, bet bagažinė yra apie 3x talpesnė. Negana to, tas "SUV" žiemą, važinėjant beveik vien mieste "ima" ~6,5l/100 km, ko net pas daugumą hečbekų nepamatysi. Dėl keliais cm didesnio aukščio, yra daug (DAUG) patogiau kelti vaiką į kėdutę, nėra rizikos parkuojantis nubraukti priekinio bamperio į bortą ir pan.
Nežinau, ko čia visi tokie užsiputoję, absoliučiai visais pamatuojamais parametrais, tas naujas "SUV" yra geresnis už buvusį sedaną.
Tokia (atsiprašant) nušepusių kaimiečių su šakėmis ir deglais minia
Organizuojasi uždraust čia kažką fašistai 
Comment
-
Legacy / RAV4.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Koks sedanas ir koks suvas? Nes tikrai quashsq....ai ir kiti panašūs dalykai neturi 3x didesnės bagažinės.
3x "iš akies" pasakiau, gali prie tokių smulkmenų nesikabinėt.
Comment
-
Čia gal tamsta psats šituos žodžius dar kartą perskaitykit ir sau prisitaikykit. Diskusijos pradžia buvo apie F150 dydžio pickup'us, tai kažkodėl sutrigerino ir visus, kurių kėbulo tipas mūsuose vadinamas "visureigiu", nors kai kurie jų net nebūna didesni už kokį vw caddy kabluką. Svarbiausia, kad europa nenueitų amerikos keliu, kai pardavinėjamos tikrai nesaugios ir taršios transporto priemonės per spragą įstatymuose.Parašė Riedutis Rodyti pranešimąTai (atsiprašant) blet man labai įdomu, kas skatina čia kažkokią neapykantą tarp forumiečių. Pavydas? Nesupratimas? Elementarus neišmanymas?
Jūs čia taip visi bezdat dėl tų papildomų 8cm prošvaisos ir poros cm aukštesnio salono? Apgailėtina.Paskutinis taisė Ginthus; 2023.03.12, 13:53.
- 2 patinka
Comment
-
Jo, gal šiek tiek įsijaučiau (tsakant, pats pasitrigerinau).
Tai tame ir esmė, kad reikia labai sąmoningai suprasti, kad Europos ir Amerikos apibrėžimai gan ženkliai skiriasi.
Iš viso, LT pamatyti "Amerikietišką SUV" yra visiška retenybė. Šią savaitę gal teko F150 pamatyt, na "įdomiai" (durnai) atrodė.
- 1 patinka
Comment
-
Bagažinės talpa nėra smulkmena. Daugeliu atveju ji yra pagrindinis argumentas tarp sedano-hečbeko-universalo-parketniko. Litrine talpa įprasti parketnikai nuo hečbekų nesiskiria, o prieš sedanus įprastai ir pralaimi.Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Legacy / RAV4.
3x "iš akies" pasakiau, gali prie tokių smulkmenų nesikabinėt.
- 1 patinka
Comment
-
Ar tik nebus tas RAV4 hibridinis? Nes tuomet sąnaudas reikėtų lyginti su kitais hibridais, ko pasekoje RAV4 pralaimės.Parašė Riedutis Rodyti pranešimąKiek čia tulžies liejama
Pats perėjau nuo "normalios" mašinos ("sedano") prie SUV. Tas "SUV" yra 13 cm trumpesnis už buvusį sedaną, bet bagažinė yra apie 3x talpesnė. Negana to, tas "SUV" žiemą, važinėjant beveik vien mieste "ima" ~6,5l/100 km, ko net pas daugumą hečbekų nepamatysi. Dėl keliais cm didesnės prošvaisos (gal +8 cm), yra daug (DAUG) patogiau kelti vaiką į kėdutę, nėra rizikos parkuojantis nubraukti priekinio bamperio į bortą ir pan.
Taipogi, kaip sekasi žiemą valyti sniegą nuo stogo? Ar tikrai pasiekiate jį visą nuvalyti?
Na realus skirtumas su pvz. Corolla universalu yra ne 8 cm, o 25 cm.Parašė Riedutis Rodyti pranešimąJūs čia taip visi bezdat dėl tų papildomų 8cm prošvaisos ir poros cm aukštesnio salono? Apgailėtina.
Bagažinės talpa išties yra svarbu. Tad žmonėms su tokiu poreikiu tikrai yra geriau universalai, o ne sedanai/hečbekai.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Bagažinės talpa nėra smulkmena. Daugeliu atveju ji yra pagrindinis argumentas tarp sedano-hečbeko-universalo-parketniko. Litrine talpa įprasti parketnikai nuo hečbekų nesiskiria, o prieš sedanus įprastai ir pralaimi.
- 4 patinka
Comment
-
Bėda, kad universalai darosi begėdiškai žemi. Ypač priekinis bamperis.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Nusiperki universalą su keturiais varomais.
Dauguma parketnikų panašaus pravažumo kaip seno sukirpimo universalai.
Comment
Comment