Parašė mantasm
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Kad yra problemos pastoviai pas juos. Kitos valstijos numeriai kitaip parašyti ir va automatinės greičio kameros nebefiksuoja ir pan.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Turėtų būti laaaaaabai meniškas dizainas su mažai kontrasto, kad nenuskaitytų.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Arba tiesiog raidės ne toje vietoje, pvz kaip tie numeriai kur dviem eilėm eina.
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Kur pasirašyti po šitais pasiūlymais?
Kas įdomu, tai varguolių atbaidymas nuo važinėjimo automobiliais būtų naudingas jiems patiems.
https://www.sciencedirect.com/scienc...21003943#t0025
Na, išskyrus pačius atkakliausius kvailius, kurie vis didesnę dalį savo pajamų sukištų į automobilį. Kadangi esu šiek tiek kairysis, tai, su tam tikromis sąlygomis, tokiems pasiūlyčiau valstybės finansuojamą programą prieš psichologinę priklausomybę automobiliui.
Comment
-
Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
Kad žinočiau...
Kas įdomu, tai varguolių atbaidymas nuo važinėjimo automobiliais būtų naudingas jiems patiems.
Na, išskyrus pačius atkakliausius kvailius, kurie vis didesnę dalį savo pajamų sukištų į automobilį. Kadangi esu šiek tiek kairysis, tai, su tam tikromis sąlygomis, tokiems pasiūlyčiau valstybės finansuojamą programą prieš psichologinę priklausomybę automobiliui.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
Kad žinočiau...
Kas įdomu, tai varguolių atbaidymas nuo važinėjimo automobiliais būtų naudingas jiems patiems.
https://www.sciencedirect.com/scienc...21003943#t0025
Na, išskyrus pačius atkakliausius kvailius, kurie vis didesnę dalį savo pajamų sukištų į automobilį. Kadangi esu šiek tiek kairysis, tai, su tam tikromis sąlygomis, tokiems pasiūlyčiau valstybės finansuojamą programą prieš psichologinę priklausomybę automobiliui.
Comment
-
Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
Kad žinočiau...
Kas įdomu, tai varguolių atbaidymas nuo važinėjimo automobiliais būtų naudingas jiems patiems.
https://www.sciencedirect.com/scienc...21003943#t0025
Na, išskyrus pačius atkakliausius kvailius, kurie vis didesnę dalį savo pajamų sukištų į automobilį. Kadangi esu šiek tiek kairysis, tai, su tam tikromis sąlygomis, tokiems pasiūlyčiau valstybės finansuojamą programą prieš psichologinę priklausomybę automobiliui.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Pagal lentelę tai panašu kad užtektu tiesiog normalesnį automobilį įsigyti.
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Automobilis pirmiausia susisiekimo priemonė, o ne kažkokia pramoga kaip alaus baras ar krepšinio varžybos. Sovietai bandė atbaidyti, ačiū nereikia tokių komunistinių nesąmonių.
Ir kaip sovietai bandė atbaidyti? Tiesdami autostradas vidury miesto? Komunistinė nesąmonė yra nemokamas ar beveik nemokamas parkingas. Nenorėtum šitą nesąmonę panaikinti?Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.09.08, 08:41.
Comment
-
Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
Yra ir kita lentelė, kiek turėtų kainuoti be valstybės subsidijų:
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
O kokios čia subsidijos Corsom ir Golfam?
Better insight into the cost structures of automobility is thus called for, specifically as there is, apart from the private cost of car ownership, a social (or “external”) cost of car ownership. This represents the cost of car use not covered by taxes and fees paid by vehicle users, for example including road and parking facility costs not paid directly by user fees, plus negative externalities such as air pollution, noise, or uncompensated crash damages (Gössling et al., 2019). The true scale of social costs is rarely considered, as assessments by transport planners only consider a limited number of cost items. Social costs, including market and non-market costs, thus represent significant subsidies forwarded to vehicle owners, with far-reaching implication for transport behaviour and traffic outcomes. These are defined in this paper as the external cost imposed on society.
Values represent approximations, confirming that the car represents a cost to
society, at an average of€0.11/pkm (Table 2). This value is higher in
countries with a higher GDP. The most important external cost factors
are infrastructure construction, parking land provisions, roadway land
use and climate change. The private cost of the car is eight times higher,
at€0.85/pkm. This is largely owed to congestion and the value of travel
time. Vehicle operation is also a significant cost factor.
Pasižiūrėkite žemės kainą bet kurioje miesto vietoje ir palyginkite su kiek tas pats kvadratinis metras jums kainuoja pasistatyti mašinai.Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.09.08, 08:55.
- 1 patinka
Comment
-
Čia "liftime" yra 70 metų ar kiek? Unskilled worker'is su 1200 EUR alga tiek turi pradirbti ir pakeisti gal dešimt Corsų (naujų, naudotų?):
10 Opel Corsa x 20 000 EUR = 200 000 EUR
1000 l gasoline per year x 2 EUR x 70 = 140 000 EUR
Maintenance 2000 EUR per year = 140 000 EUR
__________
480 000 EUR daugmaž panašu
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąČia "liftime" yra 70 metų ar kiek? Unskilled worker'is su 1200 EUR alga tiek turi pradirbti ir pakeisti gal dešimt Corsų (naujų, naudotų?):
10 Opel Corsa x 20 000 EUR = 200 000 EUR
1000 l gasoline per year x 2 EUR x 70 = 140 000 EUR
Maintenance 2000 EUR per year = 140 000 EUR
__________
480 000 EUR daugmaž panašu
Comment
-
Parašė Ångstrom Rodyti pranešimąTai be abejo. Kaip ir Gucci, Chanel ir Prada pirmiausia yra drabužiai, o ne kažkokia pramoga.
Ir kaip sovietai bandė atbaidyti? Tiesdami autostradas vidury miesto?
Gucci prabanga, bet apie ką mes kalbam, apie prabangos prekes Bentlius ar paprastus automobilius susisiekimui kaip VW?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Autostradas sovietai tiesė, kad karo atveju tankai pravažiuotų, o ne automobiliams, jų žmonės turėjo mažai, tos autostrados būdavo tuščios, visi važinėjo pergrūstais troleibusais ir net nuosavų namų neleido statyti.
Gucci prabanga, bet apie ką mes kalbam, apie prabangos prekes Bentlius ar paprastus automobilius susisiekimui kaip VW?
Comment
-
Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
Tai visgi norėtum mokėti už parkingą ir kelius? Ar labiau patinka socializmas?
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tai dabar ir moku už kelius ir parkingą, ir nemažai, o į socializmą grįžti tikrai nesinorėtų.
For example, the city of Berlin currently charges motorists €20.40 for a two-year parking pass (Service-Portal Berlin, 2021), an amount far below the total costs of providing an urban parking space, including land, construction and maintenance costs.Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.09.08, 09:38.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
Na na, įdomu. Kiek moki? Turbūt tų parkingų ir kelių savininkai pelningai dirba, ar ne? Gal pas mus viskas kitaip? Straipsnis gi apie Vokietiją. Gal tik ten parkingas ir keliai kone už dyką?
Socializmą Lietuvoje daugiausia gauna vairuojantys. Vairuoju retai, todėl man socializmo visai nereikia.
Socializmo daugiausia gauna važiuojantys VT, nes tai daro beveik nemokamai, o vairuojantys sumoka šiaip labai daug mokesčių ir išlaiko važiuojančius VT. PVM nuo įsigyto auto, remonto, degalų, plius dar didžiuliai akcizai ir visi kiti mokesčiai. Tas pats parkavimas dabar jau ir ne tik centre mokamas.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąNuo to ir reikėjo pradėti, nevairuoju, todėl nereikia. Dabar laukiam, kad ateitų neturintys vaikų, kurie sakys, kad nereikia mokyklų.
Socializmo daugiausia gauna važiuojantys VT, nes tai daro beveik nemokamai o vairuoajntys sumoka labai daug mokesčių, PVM nuo įsigyto auto, remonto, degalų, plius dar didžiuliai akcizai ir visi kiti mokesčiai. Tas pats parkavimas dabar jau ir ne tik centre mokamas.Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.09.08, 10:00.
Comment
-
Parašė Ångstrom Rodyti pranešimąLabai įdomu. Papasakok plačiau apie neigiamą ekonominę, socialinę ir ekonominę žalą, kurią daro mokyklos.
Parašė Ångstrom Rodyti pranešimąIrgi labai įdomu. Gal galėtum pateikti masinio viešojo transporto ir automobilių naudojimo išorinių kaštų palyginimą ilgametėje perspektyvoje (na, užteks ir 20 metų ar bet kokia informacija, jei tokios turi)? Minėtame straipsnyje VT kaštų analizės neaptikau.Paskutinis taisė Lettered; 2022.09.08, 10:12.
Comment
Comment