Mest lauk automobilį po 200k ridos, perdirbt jo atliekas tikrai nėra ekologiškiau nei važinėt su tuo pačiu 500k ir daugiau. Nesuprantama man šita eko mada
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąMest lauk automobilį po 200k ridos, perdirbt jo atliekas tikrai nėra ekologiškiau nei važinėt su tuo pačiu 500k ir daugiau. Nesuprantama man šita eko madaPaskutinis taisė Egiuxz; 2021.05.04, 12:52.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
Mercedes, Audi ar BMW remontas ir prieziura yra kur kas brangesni uz prancuzu. O ir genda patikek ne ka maziau nei prancuzai. Apie Porsche is vis patylet reikia
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąMest lauk automobilį po 200k ridos, perdirbt jo atliekas tikrai nėra ekologiškiau nei važinėt su tuo pačiu 500k ir daugiau. Nesuprantama man šita eko mada
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąJums gal pasisekė iki 500k važiuoti be rimtų gedimų, nes šiaip kai po 200k pradeda byrėti ne tik važiuoklė, bet ir variklis, pavarų dėžė, tai supranti, kad pirkti naują gerokai pigiau nei sėdėti servise, plius ramiai važinėji net į tolimas keliones.
Comment
-
Lietuvoj skelbimuose visos masinos parduodamos prie 180 - 190k ridos. Nesvarbu kiek jai metu, trys, 10, 20. Jei padaryti kokia statistika kokia megstamiausia perekupu rida, manau bus 120-190.
Pravazinejo tos lietuviu masinytes ir po 300 ir po 500, tiesiog absoliuti dauguma to nezino, o sventai tiki kad nupirko 2004 metu Mitsubishi su 100k rida, vazinejo vienas senelis i banzycia. Daug kas pasakoja va nupirkau paziurek uz stuka euru, rida 120 k. Ir svarbiausia, tiki, kad tikrai tokia rida gali buti pas 18 metu senumo masina. O jos nusidevejimas tai ka noret, jau tiesog sena.
Tai kad realybeje niekas tu masinu neismeta po 200k ir negreit ismes. Mes atvazinejam po 300-500k, paskui dar tos masinos keliauja pas Kazachus ar Ukrainiecius.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Jums gal pasisekė iki 500k važiuoti be rimtų gedimų, nes šiaip kai po 200k pradeda byrėti ne tik važiuoklė, bet ir variklis, pavarų dėžė, tai supranti, kad pirkti naują gerokai pigiau nei sėdėti servise, plius ramiai važinėji net į tolimas keliones.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąMest lauk automobilį po 200k ridos, perdirbt jo atliekas tikrai nėra ekologiškiau nei važinėt su tuo pačiu 500k ir daugiau. Nesuprantama man šita eko mada
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Turėtų būti atitinkama mokesčių struktūra, kuri skatintų ekologiškai suvažinėt senas mašinas, o ne pirkt vis naujas. Dyzelinė bulka n kartų ekologiškiau už naują elektromobilį vien dėl to, kad ji jau pagaminta.
Tik čia aišku nebijantiems rizikos, kad nusipirksi visišką laužą ir teks išmesti greitai. Ar kad reikės kažkur važiuoti, o automobilis kaip tik sugedo.Paskutinis taisė index; 2021.05.04, 17:49.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Turėtų būti atitinkama mokesčių struktūra, kuri skatintų ekologiškai suvažinėt senas mašinas, o ne pirkt vis naujas. Dyzelinė bulka n kartų ekologiškiau už naują elektromobilį vien dėl to, kad ji jau pagaminta.
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąTai jei toks taupus esate ar ne geriau tada galvot apie Skoda ar Tojota?
Comment
-
Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
Nauji automobiliai per pirmus tris metus "pameta" iki 50% savo pradinės kainos, kai kuriais atvejais ir kiek daugiau nei 50%. Norint nusipirkti "taupiai", ar nėra protinga ieškoti 3-4 metų senumo automobilio?
Nesunku rasti stipriai atpigusių Zoe su nedidele rida ir likusia garantija, bet Dacia Spring dar net nepardavinėjamas.
dar jei kas domisi Zose tai atkreipkit dėmesį kad DC krovimas yra tik naujausios versijoj ir yra opcija
- 1 patinka
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Tai, kad be jokių ypatingų mokesčių ekonomiškai racionaliausias yra kokių 20 metų senumo, bet dar mirtinai nenudrožtas automobilis. Bet kuo paprastesnis (kur kaip Sula parašė "nėra kam gesti" ir pilna nukopijuotų pigių detalių), nes finansinis nudidėvėjimas jau nutiko iki galo. Perki už kokius 1500 EUR, važinėji bent 5 metus, remontams išleidi dar kokius 1000 EUR ir po to parduodi už kokius 1000 EUR.
Tik čia aišku nebijantiems rizikos, kad nusipirksi visišką laužą ir teks išmesti greitai. Ar kad reikės kažkur važiuoti, o automobilis kaip tik sugedo.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąKur rast automobilius 3metu senumo su 50proc nupigimu? Paimsiu visus
Nuo 42 kEUR (mobile.de nuoroda) už trijų metų senumo.
Nauji buvo nuo 80k EUR (70k GBP)
Smagaus supirkinėjimo!
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Prieš 15-20 metų - taip. Dabar nebent pats ant kiemo pasitaisai. Servisų kainos, neieškant Broniaus Balbieriškio garažų masyve darosi nebejuokingos. Dar įskaičiavus didesnę sugedimo tikimybę, laiką praleistą servisuose ir t.t. skirtumas nuo (apy)naujos darosi vis mažesnis.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Kokiais skaičiavimais remiantis?
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Darbo jėgos brangimo ir mokesčių vengimo mažėjimo.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
Pradėjau alfabetiškai, nuo A raidės – Audi A8.
Nuo 42 kEUR (mobile.de nuoroda) už trijų metų senumo.
Nauji buvo nuo 80k EUR (70k GBP)
Smagaus supirkinėjimo!
Paskutinis taisė Garbanius; 2021.05.04, 19:51.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
Europines kainas reikia lyginti su europinem o ne UK.. P.S. unfallfrei kartais ne dauztas reiksme?
Comment
Comment