Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė index Rodyti pranešimą
    Šiaip, su vandeniliu yra privalumų, bet yra ir problemų. Gamyba: iš angliavandenilių dujų (metano etc.) efektyvu ir nebrangu, bet neekologiška (nes procese išmetamas tas pats CO2); iš vandens su elektrolize - ekologiška, bet brangoka. Naudojimas: fuel cells gana efektyvu, bet pati technologija brangoka, galima naudoti iš esmės dabartiniams vidaus degimo varikliams, bet tai[ brangų vandenilį naudojam neefektyviai. Perdavimas ir papildymas: kitaip nei su elektra galima tiesiog įsipilti, bet nugabenti toliau nuo gamyklos be ženklių nuostolių dėl nugaravimo sudėtinga.
    Dėl paryškintos vietos. Ekologiška tik tiek, kiek ekologiškai išgaunama elektrolizei naudojama elektra.
    Šiaip vandenilio variklių technologija yra mirusi. EV tiek su standartiškai įkraunamomis baterijomis, tiek su keičiamomis, yra akivaizdus laimėtojas. Net su gana prastu (~300km dabartinių EV range, bet esant dideliam kiekiui krovimo stotelių, EV naudojimas iš esmės nalabai turi minusų. Kol kas minusas yra krovimo stotelių trūkumas. Bet tik laiko klausimas, kol jis bus išspręstas.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą
      Dėl paryškintos vietos. Ekologiška tik tiek, kiek ekologiškai išgaunama elektrolizei naudojama elektra.
      Šiaip vandenilio variklių technologija yra mirusi. EV tiek su standartiškai įkraunamomis baterijomis, tiek su keičiamomis, yra akivaizdus laimėtojas. Net su gana prastu (~300km dabartinių EV range, bet esant dideliam kiekiui krovimo stotelių, EV naudojimas iš esmės nalabai turi minusų. Kol kas minusas yra krovimo stotelių trūkumas. Bet tik laiko klausimas, kol jis bus išspręstas.
      Įdomu, kiek kokio nors Airbus ar Boeing keleivinio lėktuvo baterija turėtų sverti, kad užtektų energijos nuskristi pan. atstumą kaip dabar su reaktyviniais degalais? ES žaliasis kursas kaip ir nedaro išimčių aviacijai.
      Paskutinis taisė Lettered; 2021.05.04, 00:33.
      Flickr

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Įdomu, kiek kokio nors Airbus ar Boeing keleivinio lėktuvo baterija turėtų sverti, kad užtektų energijos nuskristi pan. atstumą kaip dabar su reaktyviniais degalais? ES žaliasis kursas kaip ir nedaro išimčių aviacijai.
        Aviacija, ypač short haul, tikėtina gali grįžti prie senų gerų cilindrinių vidaus degimo variklių, kuriuos varyti galima būtų kokiu ekologišku biodyzeliu iš dumblių aliejaus.
        Post in English - fight censorship!

        Comment


          Parašė index Rodyti pranešimą

          Aviacija, ypač short haul, tikėtina gali grįžti prie senų gerų cilindrinių vidaus degimo variklių, kuriuos varyti galima būtų kokiu ekologišku biodyzeliu iš dumblių aliejaus.
          Airbus sako, kad ateitis vandenilis, o ne dumbliai. Beje, norint jį naudoti nereikia kažkokių naujų išradimų, tik esamus variklius truputį modifikuoti.

          https://www.airbus.com/newsroom/pres...-aircraft.html
          Flickr

          Comment


            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
            Jeigu nenori permokėti už automobilį - niekada nepirk vokiškas mašinas (Audi, VW, OPEL, BMW, mersas) - pirk prancūziškas.
            Tai jei toks taupus esate ar ne geriau tada galvot apie Skoda ar Tojota?

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Kokios kitos geresnės alternatyvos iškastiniam kurui nei iš vandens pagamintas vandenilis?
              Elektra.

              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Dėl teisinio reguliavimo, greičiausiai jau 2050 ES jokia transporto priemonė nebegalės būti varoma iškastiniu kuru.

              https://ec.europa.eu/info/strategy/p...-green-deal_lt
              Abejoju ar įgyvendins o jeigu ir taip tai lėktuvams vis tiek padarys išimtis.

              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
              Jeigu nenori permokėti už automobilį - niekada nepirk vokiškas mašinas (Audi, VW, OPEL, BMW, mersas) - pirk prancūziškas.
              Čia variantas kai nori mokėti ne iš karto bet kasmet remonto dirbtuvėse.

              Comment


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                Čia variantas kai nori mokėti ne iš karto bet kasmet remonto dirbtuvėse.
                Mercedes, Audi ar BMW remontas ir prieziura yra kur kas brangesni uz prancuzu. O ir genda patikek ne ka maziau nei prancuzai. Apie Porsche is vis patylet reikia
                Paskutinis taisė Darius555; 2021.05.04, 10:06.

                Comment


                  Dar reikia skirti PSA koncerną ir Renault. PSA duoda į kaulus ir ekonomiam vokiečiam.

                  Comment


                    Prancūzai neišlenda iš servisų, o Žemė yra plokščia - taip kaimynės Stasės šuns pusbrolio anūko giminaitis sakė.

                    Comment


                      Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                      Mercedes, Audi ar BMW remontas ir prieziura yra kur kas brangesni uz prancuzu. O ir genda patikek ne ka maziau nei prancuzai. Apie Porsche is vis patylet reikia
                      O kas su Porsche negerai?
                      Šiaip iki 150-200 tūkst. km gedimų retai tiek pats prancūzus, tiek pas vokiečius, tiek japonus. Bet jei nusiperki virš 300 tūkst. prasukusį lavoną, tai nereikia verkti, kad byra ir prestižinės klasės auto.
                      Flickr

                      Comment


                        Šių laikų technikai, gedimai kamuoja ir prie mažos ridos.

                        Comment


                          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                          Šių laikų technikai, gedimai kamuoja ir prie mažos ridos.
                          Iki mažos ridos bet kokiu atveju galioja garantija, todėl dėl to neskauda nei galvos nei piniginės.
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            O kas su Porsche negerai?
                            Šiaip iki 150-200 tūkst. km gedimų retai tiek pats prancūzus, tiek pas vokiečius, tiek japonus. Bet jei nusiperki virš 300 tūkst. prasukusį lavoną, tai nereikia verkti, kad byra ir prestižinės klasės auto.
                            Overenginered ten viskas tiek pas Audi,Bmw,MB ir Porsche. Yra labai daug visko - pvz net valytuvu mechanizmas turi savo "kompiutery" ir viskas vardan komforto. O kadangi daug visko yra todel ir yra kam sugest.
                            Be proto brangios ir detales kaip reikia remontuot ar aptarnaut.Kaip pavyzdys pasidomek kiek kainuoja kuro filtro pakeitimas ir pats filtras pas Q7 3.0TDI ir tarkim Skoda Octavia TDI

                            Tarkim komunikacijai tarp ECU ir bloku naudojamas sitas https://en.wikipedia.org/wiki/FlexRay. Pas VW ar Skoda stovi CAN. Uztat ir minejau cia praeitam poste kad Audi smagiau veikia ir start/stop ir adaptyvinis auto pilotas ar tie patys parktronikai

                            Comment


                              Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                              Overenginered ten viskas tiek pas Audi,Bmw,MB ir Porsche. Yra labai daug visko - pvz net valytuvu mechanizmas turi savo "kompiutery" ir viskas vardan komforto. O kadangi daug visko yra todel ir yra kam sugest.
                              Be proto brangios ir detales kaip reikia remontuot ar aptarnaut.Kaip pavyzdys pasidomek kiek kainuoja kuro filtro pakeitimas ir pats filtras pas Q7 3.0TDI ir tarkim Skoda Octavia TDI

                              Tarkim komunikacijai tarp ECU ir bloku naudojamas sitas https://en.wikipedia.org/wiki/FlexRay. Pas VW ar Skoda stovi CAN. Uztat ir minejau cia praeitam poste kad Audi smagiau veikia ir start/stop ir adaptyvinis auto pilotas ar tie patys parktronikai
                              Jeigu išvis įmanomą atsakyti į tokį bendrinantį klausimą – kokių autogamintojų mašinos tavo/jūsų nuomone labiausiai verti dėmesio?

                              Comment


                                Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą

                                Jeigu išvis įmanomą atsakyti į tokį bendrinantį klausimą – kokių autogamintojų mašinos tavo/jūsų nuomone labiausiai verti dėmesio?
                                Jei perki nauja ir zadi vazinetis iki kol baigsis garantija - tai pagal skony ir kisene. O siaip kuo toliau tai tuo baisiau - griezteja ekologiniai reikalavimai reiskiasi daugiau irangos visokios kaip SCR, OPF ir t.t. Visur bandoma kur tik imanoma taupyt svory ir t.t

                                Kaip pavyzdys buvo 3.0TDI variklis su Euro 5 standartu - vaziavo be jokiu problemu. Atsirado Euro 6 - netilpo visa eko sistema del to sumazino paskirstimo veleneliu zvaigzduciu dydy ko pasekoje prie 100k ridos issibaladoja veleneliu lizdai. Remonto kaina nuo 1.5k iki 3k EUR, priklausomai ant kiek viskas susidevejo

                                Manau jei nori ilgai vazinetis pirkt reikia tokio gamintojo kuris naudoja konsevatyvesnes technologijas - pvz Toyota/Lexus.
                                Paskutinis taisė Darius555; 2021.05.04, 11:18.

                                Comment


                                  Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                                  O siaip kuo toliau tai tuo baisiau - griezteja ekologiniai reikalavimai reiskiasi daugiau irangos visokios kaip SCR, OPF ir t.t

                                  Kaip pavyzdys buvo 3.0TDI variklis su Euro 5 standartu - vaziavo be jokiu problemu. Atsirado Euro 6 - netilpo visa eko sistema del to sumazino paskirstimo veleneliu zvaigzduciu dydy ko pasekoje prie 100k ridos issibaladoja veleneliu lizdai. Remonto kaina nuo 1.5k iki 3k EUR, priklausomai ant kiek viskas susidevejo
                                  Kai visiškai nesigaudantys ES biurokratai dėlioja reikalavimus naujiems automobiliams, nieko kito ir nereikia tikėtis.

                                  Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                                  Jei perki nauja ir zadi vazinetis iki kol baigsis garantija - tai pagal skony ir kisene.
                                  Kažkaip tikėjausi geresnio atsakymo nei "belekas yra gerai", iš žmogaus kuris akivaizdžiai gerai nusimano.

                                  Comment


                                    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą

                                    Kai visiškai nesigaudantys ES biurokratai dėlioja reikalavimus naujiems automobiliams, nieko kito ir nereikia tikėtis.

                                    Kažkaip tikėjausi geresnio atsakymo nei "belekas yra gerai", iš žmogaus kuris akivaizdžiai gerai nusimano.
                                    Ne biurokratai gamina automobilius. O kad nebelieka smirdančių bezdalų gatvėse tik į naudą ir sveikatą.
                                    Atsakymas labai aiškus ir geras, perki bet kokią naują auto su garantija ir nesuki galvos dėl gedimų.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      Ne biurokratai gamina automobilius. O kad nebelieka smirdančių bezdalų gatvėse tik į naudą ir sveikatą.
                                      Atsakymas labai aiškus ir geras, perki bet kokią naują auto su garantija ir nesuki galvos dėl gedimų.
                                      Klausimas, kas ekologiškiau, ar mest automobilius į laužyną po trijų metų kaip telefonus ir gamint/pirkt naujus su visa iš to išplaukiančia tarša ar kad automobilis paprastesnis, gal kiek taršesnis, bet ir eksplotuojamas ilgiau - vietoje jo negaminamas naujas.

                                      Daugeliu atvejų yra daromos, kaštų-naudos analizės. Visokias ECO idėjas irgi pradėsim analizuoti, kai "fad'as" pasibaigs.

                                      Comment


                                        Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

                                        Klausimas, kas ekologiškiau, ar mest automobilius į laužyną po trijų metų kaip telefonus ir gamint/pirkt naujus su visa iš to išplaukiančia tarša ar kad automobilis paprastesnis, gal kiek taršesnis, bet ir eksplotuojamas ilgiau - vietoje jo negaminamas naujas.

                                        Daugeliu atvejų yra daromos, kaštų-naudos analizės. Visokias ECO idėjas irgi pradėsim analizuoti, kai "fad'as" pasibaigs.
                                        Garantija dabar naujiems auto 5-7 metai, o senus auto galima pilnai perdirbti ir tas pačias medžiagas panaudoti iš naujo.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą


                                          Kažkaip tikėjausi geresnio atsakymo nei "belekas yra gerai", iš žmogaus kuris akivaizdžiai gerai nusimano.
                                          Tai konkretizuokit klausima tuomet atsakysiu

                                          Comment

                                          Working...
                                          X