Parašė Gator
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kas keisčiausia jų vietinėje rinkoje dominuoja dėžės ant ratų ir klasikiniai sedanai. O hipsteriškų formų neatpažinti objektai ant ratų skirti eksportui. Tiems, kam Japonija asocijuojasi su anime ir futuristika.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Butent komfortas yra Golfo selling point (kartu su interjero kokybe). Auris yra barškalas, lyginant su Golfu komforto ir garso izoliacijos prasme. Vienintelė sritis, kur Auris kuo nors pirmauja prieš Golfą yra patikimumas (tikras jis ar tariamas, kita tema). Ir aišku kaina. Jei keli šimtai gali padėti apsispręsti.
Ar pas tave taip pat Golfas reaguoja į kiekvieną mažą duobelę bildesiu visame salone? Važiavau ne su vienu nauju, tik ką iš salono, Golfu, visi iki vieno nauji Golfai taip bilda ir reaguoja kietai į duobeles, tarsi amortizatoriai parėję. Variklis užsivesdamas susikrato su barškesiu, primenančiu gedimą.
Paskaičiavau automato akceleracijos reakciją - važiavimo metu 2 sekundės. Lenkiant tai yra labai daug, ypač mieste. Kai akceleratoriaus pedalas reaguoja paveluotai, tuomet tu jį perspaudį ir seka staigi nenumatyta trauka. Susidaro įspūdis, kad tu nevaldai mašinos, prarandi pasitikėjimą automobiliu.
Golfas automatas su silpnu varikliu yra tiesiog nesąmonė, net nėra ką lyginti su Auris.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Ar pas tave taip pat Golfas reaguoja į kiekvieną mažą duobelę bildesiu visame salone? Važiavau ne su vienu nauju, tik ką iš salono, Golfu, visi iki vieno nauji Golfai taip bilda ir reaguoja kietai į duobeles, tarsi amortizatoriai parėję. Variklis užsivesdamas susikrato su barškesiu, primenančiu gedimą.
Paskaičiavau automato akceleracijos reakciją - važiavimo metu 2 sekundės. Lenkiant tai yra labai daug, ypač mieste. Kai akceleratoriaus pedalas reaguoja paveluotai, tuomet tu jį perspaudį ir seka staigi nenumatyta trauka. Susidaro įspūdis, kad tu nevaldai mašinos, prarandi pasitikėjimą automobiliu.
Golfas automatas su silpnu varikliu yra tiesiog nesąmonė, net nėra ką lyginti su Auris.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tikrai ne. Golfai pasižymi važiavimo minkštumu ir gera garso izoliacija. Dėl ko jie šiek tiek brangesni už kitas panašias mašinas. Gal važiavai su kokiu sugedusiu Golfu? Arba gal ten išvi buvo ne Golfas?
Pradžioje Golfo dizainas ir interjeras labai nuteikia, bet pradėjus važiuoti - iškart apima nusivylimas. Įlipęs į Auris tu gauni tai ko tikėjaisi ir net geriau. Hibridai tolygiai startuoja, akceleracija veikia akimirksniu. Variklis yra su gamykline stopstart sistema, kuri junginėjasi labai sklandžiai, be purtymosi ir barškesių.
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąTai kame kampas?
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Nepasižymi, panašu. Visi nauji Golfai iš salono negali būti sugedę. Aš kalbu ne šiaip apie garso izoliaciją, o apie konkretų pakabos bildėjimą absoliučiai visuose naujuose Golfuose.
Pradžioje Golfo dizainas ir interjeras labai nuteikia, bet pradėjus važiuoti - iškart apima nusivylimas. Įlipęs į Auris tu gauni tai ko tikėjaisi ir net geriau. Hibridai tolygiai startuoja, akceleracija veikia akimirksniu. Variklis yra su gamykline stopstart sistema, kuri junginėjasi labai sklandžiai, be purtymosi ir barškesių.
Jeigu nori Toyotos, kurią galėtum lyginti su Golfu pagal vairuotojo ir keleivių konfortą, turėtum imti Avensis.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kadangi pačiam teko test drive Auris (nors ir ne hybrid), tai skirtumą žinau labai gerai. Auris yra barškalas, lyginant su Golfu. Apie konforto lyginimą išvis negali būti net kalbos. Net Polo pasižymi geresnėmis konforto savybėmis už Auris.
Jeigu nori Toyotos, kurią galėtum lyginti su Golfu pagal vairuotojo ir keleivių konfortą, turėtum imti Avensis.Paskutinis taisė andyour; 2018.11.03, 15:52.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Avensis reiktų lyginti su Passat, manyčiau. Šiaip, būtų įdomų palyginti, pažiūrėti ar visa tokia VW produkcija. Auris nėra barškalas, nes pakaba nebilda ir variklis nesipurto su barškesiais kaip visuose naujuose Golfuose. Hibridai akceleruoja tolygiai ir sparčiai, be jokių traukulių ir vėlavimų. Golfas yra gražaus dizaino nesąmonė. Ko gero daugiau nebevažinėsiu su Golfais.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tai čia ir visa esmė, kad Golf pagal komforto savybės yra lygintinas su Toyotomis, kurios yra bent klase aukščiau. Auris lygintinas su Polo ar Up t.y. klase ar dviem žemiau.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Tai čia vokiečiai ir jų pirkėjai užsisvajoję. Toyota jau aplenkė VW group. Žinoma, aš labiau akcentuoju variklius ir manau, kad Toyota žino geriau nei vokiečiai, kas yra kokybiškas variklis ir kaip jis turi veikti. Vokiečiai gamina traktorius su gražiais kėbulais. Čia net lyginant su ekonomine klase Auris. Arba Lexus ant kiek tyliai ir švariai dirba.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Žinoma, kiekvienam savo. Man pirkti ir vairuoti Toyota Auris būtų tolygu bausmei ar savęs žalojimui. Bet yra kam patinka.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Su prastesniu dizainu, bet su geru varikliu, tu gali važiuoti gana komfortiškai. Su Golfo geru dizainu, bet ir su variklio traukuliais ir pakabos bildesiu, važiuoti komfortiškai neišeina.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kai kurie sako, kad Trabantas važiuoja dar komfortiškiau. Spėju, liktum sužavėtas, turint omeny tavo požiūrį į auto konfortą
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Trabantą gamino kartais ne tie patys vokiečiai?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Gamino žmonės, kuriems komfortas buvo paskutinėje vietoje, kaip ir Auris
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Auris yra ekonominės klasės ir ten komforto yra tiek, kiek jo ir turi būti. Patys hibridai savaime yra komfortiški varikliai, komfortiška technologija, lyginant su VDV. Tuo tarpu Golfe komfortas yra tik imituojamas, dėl ko pradėjus važiuoti apima nusivylimas. Jei nori tikro komforto, tam yra premium segmentas.
Comment
Comment