Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Koks patogumas dročint bėgių rankeną ties kiekvienu šviesoforu?
    O koks jame yra nepatogumas? - jokio, dešinė ranka ir kairė koja viską daro automatiškai, vairuotojas to net nepastebi. Tuo labiau, kad stovint prie raudono, net automatą reikėtų permesti į N, kitaip bus sudeginta daugiau degalų.
    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
    Gal ir televizoriu be distancinio pulto. Prieini persijungi antena pareguliuoji
    Aš jau daug metų nežiūriu Tv (net televizoriaus namuose neturiu) ir laikrščių neskaitau - tam yra internetas.
    Paskutinis taisė Aleksio; 2018.06.01, 16:49.

    Comment


      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
      Taip, su mechanine važinėti paprasčiau ir patogiau nei su automatu.
      Dar tokio kosTmoso nesu girdėjęs, kad dročint rankeną ir minkyt sankabą + spausti gazą ir stabdį VS spausti tik du pedalus yra paprasčiau ir patogiau

      Comment


        Parašė sleader Rodyti pranešimą
        Dar tokio kosTmoso nesu girdėjęs, kad dročint rankeną ir minkyt sankabą + spausti gazą ir stabdį VS spausti tik du pedalus yra paprasčiau ir patogiau
        Jeigu tau (ir kitiems) nepatinka važinėti su mechanika - tai yra tik tavo problemos.

        Comment


          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
          Jeigu tau (ir kitiems) nepatinka važinėti su mechanika - tai yra tik tavo problemos.
          O tu bandes automatu vaziuot neskaitant lokomotyva?

          Comment


            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
            O koks jame yra nepatogumas? - jokio, dešinė ranka ir kairė koja viską daro automatiškai, vairuotojas to net nepastebi. Tuo labiau, kad stovint prie raudono, net automatą reikėtų permesti į N, kitaip bus sudeginta daugiau degalų.
            tai ir pėsčiom kai įpranti nepastebi, kaip kojos neša tave.
            dėl automato permetimo - stovint vietoje apsukos tokios pat, kaip ir ant neutralo.

            kiekvienam savaip, bet nedrįsk sakyt, kad mechu patogiau ir paprasčiau.

            Comment


              Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
              O tu bandes automatu vaziuot neskaitant lokomotyva?
              Lokomotyvo nevairavau (nes traukiniu nevažinėju), bet mašiną su automatine pavaru dėže vairavau ne kartą (ir mieste, ir trasoje) - lyginant su normalia pavaru dėže jokių pliusų nepajutau.
              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
              kiekvienam savaip, bet nedrįsk sakyt, kad mechu patogiau ir paprasčiau.
              Drįstu ir kartoju - mechaninė dėžė vairuotojui yra patogesne ir paprastesnė.
              Paskutinis taisė Aleksio; 2018.06.01, 18:06.

              Comment


                cia Sankauskas kvadratu
                When a man lies, he murders some part of the world

                Comment


                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                  Lokomotyvo nevairavau (nes traukiniu nevažinėju), bet mašiną su automatine pavaru dėže vairavau ne kartą (ir mieste, ir trasoje) - lyginant su normalia pavaru dėže jokių pliusų nepajutau.
                  Drįstu ir kartoju - mechaninė dėžė vairuotojui yra patogesne ir paprastesnė.
                  Yra tokia mociute is LT kaimo, apie ja ne syki rase, kad smeli valgyt labai skanu ir sveika. Cituoju:
                  „Man smėlis – kaip šokoladas, o akmenukai jame – kaip uogos.“

                  Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/daily/hot/....d?id=53724801

                  Comment


                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                    Aš jau daug metų nežiūriu Tv (net televizoriaus namuose neturiu) ir laikrščių neskaitau - tam yra internetas.
                    Akivaizdu, kad TV neturi ne dėl to, kad yra internetas, o dėl to, kad esi vargšas
                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                    Comment


                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                      O koks jame yra nepatogumas? - jokio, dešinė ranka ir kairė koja viską daro automatiškai, vairuotojas to net nepastebi. Tuo labiau, kad stovint prie raudono, net automatą reikėtų permesti į N, kitaip bus sudeginta daugiau degalų.
                      Aš jau daug metų nežiūriu Tv (net televizoriaus namuose neturiu) ir laikrščių neskaitau - tam yra internetas.
                      Tuo labiau, kad stovint prie raudono, net automatą reikėtų permesti į N, kitaip bus sudeginta daugiau

                      O tau teke girdet apie Start/Stop sistema.Visi automobiliai parduodami EU nuo 2011 metu ja privalo turet

                      Comment


                        Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                        O tau teke girdet apie Start/Stop sistema.Visi automobiliai parduodami EU nuo 2011 metu ja privalo turet
                        Apie nuo 2011 metais gaminto automobilo pirkimą Saša pradės galvoti anksčiausiai už 10 metų.
                        If a lion could speak, we could not understand him.

                        Comment


                          Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                          O tau teke girdet apie Start/Stop sistema.Visi automobiliai parduodami EU nuo 2011 metu ja privalo turet
                          Ir kurią nemaža dalis vairuotojų atjungia pačią pirmą automobilio vairavimo dieną.

                          Comment


                            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                            Ir kurią nemaža dalis vairuotojų atjungia pačią pirmą automobilio vairavimo dieną.
                            Čia turi omeny pirmą dieną kai iš turgaus išsivaro? Nemažai (jei ne visi) gamintojų nesiūlo oficialaus būdo kaip atjungti start-stopą. O prikišus nagus prie mašinos kompo po to galima turėt bėdų su garantiniu. Ir šiaip įpratus nesijaučia jo veikimas.

                            Comment


                              O kaip start/stop atsiliepia starterio ar kitų detalių ilgaamžiškumui?

                              Comment


                                Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                                Tuo labiau, kad stovint prie raudono, net automatą reikėtų permesti į N, kitaip bus sudeginta daugiau

                                O tau teke girdet apie Start/Stop sistema.Visi automobiliai parduodami EU nuo 2011 metu ja privalo turet
                                what? Kur galima būtų pamatyti šį reikalavimą? Apskritai šitoje temoje daugiau kliedesių nei temoje apie politiką ir ponas gana svariai prisidedate prie šio interneto forumų fenomeno.

                                O lyginant kuro sanaudas geriausia naudotis statistika, o ne gandais ir pasakomis, paprastas generic pavzydys: lyginam Toyota hibridą su Škoda dyzeliu
                                https://www.spritmonitor.de/en/overv...17&powerunit=2
                                https://www.spritmonitor.de/en/overv...22&powerunit=2
                                5.2 vs 6.2 Toyota naudai. Taip pat galima rasti ir atvirkštinių pavyzdžių, kur dyzelis ekonomiškesnis už hibridą ir t.t.
                                Galima pasirinkti kokius norit modelius ir bus aišku, nereiks kelis puslapius kurti legendų.
                                Paskutinis taisė tomtom; 2018.06.02, 08:45.

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                  Čia turi omeny pirmą dieną kai iš turgaus išsivaro? Nemažai (jei ne visi) gamintojų nesiūlo oficialaus būdo kaip atjungti start-stopą. O prikišus nagus prie mašinos kompo po to galima turėt bėdų su garantiniu. Ir šiaip įpratus nesijaučia jo veikimas.
                                  Paprastai būna mygtukas leidžiantis sistemą atjungti.

                                  Startstopas mažiau erzina automobiliuose su mechanine dėže. Kol išmini sankabą ir įjungi pavarą, variklis ir užsikuria. Visai neerzina (tojotos) hibriduose, kuriuose šita funkcija nėra add-on, o natūrali hibridinės sistemos dalis.
                                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                  Comment


                                    Parašė tomtom Rodyti pranešimą

                                    what? Kur galima būtų pamatyti šį reikalavimą? Apskritai šitoje temoje daugiau kliedesių nei temoje apie politiką ir ponas gana svariai prisidedate prie šio interneto forumų fenomeno.

                                    O lyginant kuro sanaudas geriausia naudotis statistika, o ne gandais ir pasakomis, paprastas generic pavzydys: lyginam Toyota hibridą su Škoda dyzeliu
                                    https://www.spritmonitor.de/en/overv...17&powerunit=2
                                    https://www.spritmonitor.de/en/overv...22&powerunit=2
                                    4.9 vs 6.1 Toyota naudai. Taip pat galima rasti ir atvirkštinių pavyzdžių, kur dyzelis ekonomiškesnis už hibridą ir t.t.
                                    Galima pasirinkti kokius norit modelius ir bus aišku, nereiks kelis puslapius kurti legendų.
                                    Ačiū už šitą informacinį puslapį, niekaip neatgaminau koks jisai. Pritariu, kad reikia tokiais statistiniais duomenimis naudotis, o ne asmeniniais rekordais arba antirekordais.
                                    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                    Comment


                                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                      Paprastai būna mygtukas leidžiantis sistemą atjungti.

                                      Startstopas mažiau erzina automobiliuose su mechanine dėže. Kol išmini sankabą ir įjungi pavarą, variklis ir užsikuria. Visai neerzina (tojotos) hibriduose, kuriuose šita funkcija nėra add-on, o natūrali hibridinės sistemos dalis.
                                      Mygtukas atjungia iki sekančio užkūrimo. Pvz VW/Audi/Škoda vienintelis būdas atjungti su visam yra lįst į softą. Oficialiai negalima, nes tada auto neatitiktų ES ekologinių normatyvų. Aišku garažiukuose padaro

                                      Su automatu irgi neerzina. Pvz golfas reaguoja į stabdžio paspaudimo stiprumą. Lengvai laikant - neišsijungia. Sustojus ir įmygus stipriau - išsijungia. Vos palietus gazą vėl užsikuria. Vienintelė probleminė situacija - jei gesinimo momentu paspaudi gazą - supypsi ir reikia palaukt 2-3s kol pilnai užgesina ir vėl užkuria. Porą kartų užsiroviau. Bet greit įpratau ir neerzina.

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                        Mygtukas atjungia iki sekančio užkūrimo. Pvz VW/Audi/Škoda vienintelis būdas atjungti su visam yra lįst į softą. Oficialiai negalima, nes tada auto neatitiktų ES ekologinių normatyvų. Aišku garažiukuose padaro

                                        Su automatu irgi neerzina. Pvz golfas reaguoja į stabdžio paspaudimo stiprumą. Lengvai laikant - neišsijungia. Sustojus ir įmygus stipriau - išsijungia. Vos palietus gazą vėl užsikuria. Vienintelė probleminė situacija - jei gesinimo momentu paspaudi gazą - supypsi ir reikia palaukt 2-3s kol pilnai užgesina ir vėl užkuria. Porą kartų užsiroviau. Bet greit įpratau ir neerzina.
                                        Tai kaip tik su automatu ir neerzina. Bet su MT tai kartais juodai užknisa ypač kamščiuose, ir kai mašina ne sava, ir dar kai stabdis automatinis.

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                          Tai kaip tik su automatu ir neerzina. Bet su MT tai kartais juodai užknisa ypač kamščiuose, ir kai mašina ne sava, ir dar kai stabdis automatinis.
                                          O kuo erzina? Įmeti laisvą - išjungia. Išmini sankaba - užkuria. Kiek teko važiuot, neužkliuvo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X