Man irgi sunkiai sekasi patikėti, kad Kinija per artimiausius 5-10 metų sugebės savo auto pramonę išeksportuoti į vakarus. Gal ne tiek dėl to, kad nesugebės sukurti aukštos kokybės daikto, kiek dėl to, kad pats apibūdinimas "kiniška prekė" turi labai labai stiprų neigiamą įvaizdį. Ir tai yra visiškai skirtingai, negu kad buvo su Japonija. Japonija seniai buvo laikoma aukštos kokybės ir aukšto patikimumo ženklu. Kinija - pigaus ir gendančio šlamšto šalis. Tai be abejo keičiasi, bet ne tiek, kad vakarai pradėtų pirkti kiniškus auto.
Tai ne argumentas, tačiau ta pati Top Gear laida kažkurį čia sezoną bandė kiniškus analogus. Buvo pastebėta, kad kai kurių kokybė visai nebloga, tačiau tai vistiek yra kiniškas daiktas, kurį vairuoti yra morališkai baisu.
Tai ne argumentas, tačiau ta pati Top Gear laida kažkurį čia sezoną bandė kiniškus analogus. Buvo pastebėta, kad kai kurių kokybė visai nebloga, tačiau tai vistiek yra kiniškas daiktas, kurį vairuoti yra morališkai baisu.
Comment