Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Avarijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Grigiškėse virš skardžio pakibo nuo kelio nulėkęs vilkikas

    http://www.delfi.lt/news/daily/crime...hp?id=19347027

    Kiek supratau, avarija įvyko apie 13:00, kamštyje stovėjau nuo 17:30 iki 19:30, o įvykio vieta vis dar nebuvo sutvarkyta - kelias buvo užtvertas, reikėjo "nulipti" nuo autostrados ir važiuoti kažkokiais miško keliais, kad aplenkti tą vietą. Ką ten reikėjo daryti bent 6.5 valandos? Visą laiką galvojau, kad Anglijoje tokios situacijos yra valdomos kur kas neefektyviau Matau, kad klydau.
    You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

    Comment


      Parašė blitz Rodyti pranešimą
      Grigiškėse virš skardžio pakibo nuo kelio nulėkęs vilkikas

      http://www.delfi.lt/news/daily/crime...hp?id=19347027

      Kiek supratau, avarija įvyko apie 13:00, kamštyje stovėjau nuo 17:30 iki 19:30, o įvykio vieta vis dar nebuvo sutvarkyta - kelias buvo užtvertas, reikėjo "nulipti" nuo autostrados ir važiuoti kažkokiais miško keliais, kad aplenkti tą vietą. Ką ten reikėjo daryti bent 6.5 valandos? Visą laiką galvojau, kad Anglijoje tokios situacijos yra valdomos kur kas neefektyviau Matau, kad klydau.
      Vilniaus policija kelias valandas suko galvas, kaip ištraukti keliolika tonų sveriantį vilkiką, sostinės prieigose pakibusį virš skardžio.
      Angijoje vilkikai virs skardziu tikrai ne kas diena pasikabina

      Comment


        /\

        Ir kraną tam vilkikui ištraukti rado tik Alytuje.
        „Žmogus, nedarantis klaidų, paprastai nedaro nieko" - Bishop W. Magee, 1821-1891.

        Comment


          PanevĖžis

          Comment


            Komentatorius tai abejotiną išsilavinimą turintis žurnalistas
            O tos poniutės gaus pelnytą baudą + grąžint nuostolius už avarijoje apdaužytas mašinas.
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Parašė amiko Rodyti pranešimą
              Komentatorius tai abejotiną išsilavinimą turintis žurnalistas
              O tos poniutės gaus pelnytą baudą + grąžint nuostolius už avarijoje apdaužytas mašinas.
              Pritariu tau, nors... Komentatorius pavardė Skačkauskas — kažkada jis su A. Stašaityte kūrė ir vedė muzikinę laidą "Viskas", vėliau studijavo D. Britanijoje, grįžęs vadovavo Panevėžio RS "Pulsas". Vis negaliu atsistebėti — tiek metų žiniasklaidoje ir tiesioginiame eteryje, o bendrinės kalbos taip ir neišmoko.
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                Komentatorius tai abejotiną išsilavinimą turintis žurnalistas
                O tos poniutės gaus pelnytą baudą + grąžint nuostolius už avarijoje apdaužytas mašinas.
                Nuostolius draudimas padengia
                Flickr

                Comment


                  Parašė GodLiKKe Rodyti pranešimą
                  Ant didelio greiciau nestabilus automobilis todel nuo 2000m. ju nebegamina :/ o seip grazi buvo.
                  Užsiregistravau vien dėl šito sudaužyto Preliudo ir va to super kvailo pasisakymo. Jei kas kam neaišku, jo nuotrauka ir smagūs pasisakymai po ja antrame temos puslapy:
                  http://foto.terpe.lt/inkelti/20070418/DSCF1129.JPG

                  Pirma, Preliudas kaip tik ir garsėja savo stabilumu ir manevringumu (su 4WS). YPAČ prie didelio greičio. Prisispaudęs prie kelio kaip kaži kas, varo pasukimo kampas priklauso nuo greičio, galinių ratų pasukimo kampas priklauso nuo greičio. Daug nieko neaiškinsiu, ypač smulkiai, nes matau kad čia rašė, tai nieko ir nesupras.

                  Antra, kad taip suvaryt mašiną, tai turbūt sėdėjo visiškas asilas už vairo. Visko pasitaiko, sutinku, būčiau nieko nesakęs, bet GodLiKKe paaiškinimas pribaigė Turbūt mašina buvo su negyvais amortikais, be suvedimo, su išnirusiais šarnyrais, dar kokia nutrūkusia vairo trauke, tada jo, galima taip pavaryt. Kaip suprantu pagal paaiškinimą, buvo lėkta greitai ir tiesiai, tai jei mašina buvo ganėtinai tvarkinga, tai vairuotojui už tokius darbus nagus nukapot ir jam iš gėdos reikėtų tik patylėt.

                  Trečia, Preliudai graminti iki 2001 metų. Gamyba buvo nutraukta dėl mažų 5 kartos Preliudų pardavimų. Tuose Preliuduose viskas tas pats, kas ir HP4, tik skiriasi vidaus ir išorės dizainas. O va dizainas ir niekuo nuo kitų mašinų neišsiskiriantis salonas ir numušė pardavimus. Išskirtinis šios kartos buvo tik HP5 TypeS JDM su 220 ag (europinis su 200 ag, dar Motegi serija), ATTS sistema ir daugiau smagių pribumbasų. Apie HP4 komplektacijas ir išskirtinumus nepasakosiu, nes pasakot yra labai daug ir tam čia ne vieta. Kam įdomu, tas susiranda. Užsienio forumuose yra net temų, kur žmonės rašo visus atrastus HP4 komplektacijos privalumus, nes jų tiek daug, kad šiaip nerasi kokiam senam kataloge. Pvz buvo ir 8 kolonėlių garso sistema su žemų dažnių kolonke, buvo ir televizorius (taip, tikras rodantis televizorius keleivio pusės panelėje), TSC sistema (ratų anti praslydimo sistema spaudžiant gazą, pvz raunant iš vietos) ir t.t. ir pan.

                  Ir dar, Preliudas ir Accordas yra ne ta pati mašina

                  Sėkmės,
                  Mylimo, išpuoselėto, viso perrinkto, išblizginto Preliudo, su H22A8 perdarytu varikliu, 230 ag, reguliuojamo aukščio ir minkštumo pakaba, lengvintu smagračiu, lengvintais škyvais, Mugen išmetimo kolektorium, JDM klimato kontrole, autopilotu, JDM užlenkiamais veidrodėliais, JDM radio antena, oro kondicionierium, 4WS ir dar daug pribumbasų šeimininkas Gediminas
                  Paskutinis taisė Froidas; 2009.10.26, 23:47.

                  Comment


                    Parašė Froidas Rodyti pranešimą
                    Sėkmės,
                    Mylimo, išpuoselėto, viso perrinkto, išblizginto Preliudo, su H22A8 perdarytu varikliu, 230 ag, reguliuojamo aukščio ir minkštumo pakaba, lengvintu smagračiu, lengvintais škyvais, Mugen išmetimo kolektorium, JDM klimato kontrole, autopilotu, JDM užlenkiamais veidrodėliais, JDM radio antena, oro kondicionierium, 4WS ir dar daug pribumbasų šeimininkas Gediminas
                    Oho, kaip reikia pasigirt
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      O HP3 vistiek geriau

                      Comment


                        Parašė Tomizmas
                        Mačiau šiandien šitą realiai. Ne pačią avariją, bet jau po to, kaip nukelinėjo fūrą nuo mašinų, pjaustė rąstus ir t. t.

                        Vilniuje apvirto miškovežis su rąstais – prispausti du lengvieji automobiliai

                        Beveik Galutinio Tikslo 2 siužetas. Vairuotojai turi būti dėkingi pačiam Dievui, nes kad jie liko gyvi - galima sakyti, kalėdinis stebuklas, nes iš mašinų liko tik metalo laužas, neįsivaizduoju kaip jie jose liko gyvi ir netgi be labai rimtų traumų. Komentaruose pastebėjau, kad kai kurie kaltina neteisingai suprojektuotą pravažiavimą iš aplinkkelio į žiedą.
                        Ruožas tikrai avaringas, nemažai krovininių sunkvežimių sukėlė avarijas šiame žiede. Manau problema ne tiek žiede kiek greičio limite, nes žiede veikia didelė įcentrinė jėga, o dar prisiminus, jog tai sunkvežimis, kurio veikiamas šios jėgos pasvyra netinkamu kampu. Tad reikia perskaičiuoti leistiną greitį, nes šis kartas yra tiesiog dieviška malonė, aš apskritai sunkiai iki šiol suvokiu kaip niekas nežuvo ir sakau, jog tai kalėdinis stebuklas.
                        Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.

                        Comment


                          Vadovaujantis elementaria logika, o ne dievo malonėmis ir kalėdiniais stebuklais galima suprasti, kad avarijose, ypač tokiose, nebūtinai turi būti aukų.
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                            Vadovaujantis elementaria logika, o ne dievo malonėmis ir kalėdiniais stebuklais galima suprasti, kad avarijose, ypač tokiose, nebūtinai turi būti aukų.
                            Nuotraukas žiūrėjai? Ypač to kurį užgriuvo rąstai. Jeigu būtų keleiviai bent viename iš jų aukų tikrai būtų, tad reikia džiaugtis. Antras automobilis sumaitotas taip, kad galėjo sukelti kaklo srityje slankstelių deformacija, tad reikia džiaugtis, jog nėra aukų.
                            Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.

                            Comment


                              Refleksai įgimti turbūt apsaugojo slankstelius
                              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                              Comment


                                Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                Refleksai įgimti turbūt apsaugojo slankstelius
                                žinok čia retam refleksai tepadės, kai metalo konstrukcija užspaus kaklą iki deformacijos stadijos.
                                Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.

                                Comment


                                  Parašė Aleksas666 Rodyti pranešimą
                                  žinok čia retam refleksai tepadės, kai metalo konstrukcija užspaus kaklą iki deformacijos stadijos.
                                  Nemanau,kad ten buvo tokia momentine avarija,kai masinos susiduria kaktomusa ir niekas nieko nebespeja padaryti. Vis tik greiciausiai vairuotojas iki paskutiniu bande islaikyti vilkika ir virto jis ne taip jau staigiai,kad nespetum net mirkteleti.Greiciausiai lengvuju vairuotojai spejo ir susiguzti ir pasilenkti ,todel ir isvenge rimtesniu suzalojimu.

                                  Comment


                                    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                    Nemanau,kad ten buvo tokia momentine avarija,kai masinos susiduria kaktomusa ir niekas nieko nebespeja padaryti. Vis tik greiciausiai vairuotojas iki paskutiniu bande islaikyti vilkika ir virto jis ne taip jau staigiai,kad nespetum net mirkteleti.Greiciausiai lengvuju vairuotojai spejo ir susiguzti ir pasilenkti ,todel ir isvenge rimtesniu suzalojimu.
                                    Negalima atmesti to, kad metalo įlinkis būtų žemiau sulenkto kūno lygio.
                                    Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.

                                    Comment


                                      Parašė Aleksas666 Rodyti pranešimą
                                      Negalima atmesti to, kad metalo įlinkis būtų žemiau sulenkto kūno lygio.
                                      Gal but. Bet siaip jau dirzai leidzia praktiskai atsigulti ant sedyniu Tu juk nesilenksi i dureliu puse,nes ten nera vietos. O dirzas eina nuo kairiojo peties virsaus iki juosmens ir leisvai leidzia tiesiog atsigulti ant sedyniu. Aisku jei vilkikas nei kiek butu nestabdes ,tai prie svorio jegos dar prisidetu ir inercijos jega....tuomet taip,butu sutraiskyta viskas....

                                      Comment


                                        Naktinė avarija sostinėje: vilnietis tvirtina, kad į jo mašiną atsitrenkė neblaivaus Seimo nario visureigis

                                        Vilniaus kelių policijai teko nelengva užduotis. Po avarijos, iš kurios vienas vairuotojas pasišalino, kitas pareigūnams pareiškė, kad į jo automobilį atsitrenkė neblaivaus Seimo nario visureigis.
                                        "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
                                        Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

                                        Adam Mickiewicz

                                        Comment

                                        Working...
                                        X