Naktinė avarija sostinėje: vilnietis tvirtina, kad į jo mašiną atsitrenkė neblaivaus Seimo nario visureigis
Vilniaus kelių policijai teko nelengva užduotis. Po avarijos, iš kurios vienas vairuotojas pasišalino, kitas pareigūnams pareiškė, kad į jo automobilį atsitrenkė neblaivaus Seimo nario visureigis.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Avarijos
Collapse
X
-
Gal but. Bet siaip jau dirzai leidzia praktiskai atsigulti ant sedyniu Tu juk nesilenksi i dureliu puse,nes ten nera vietos. O dirzas eina nuo kairiojo peties virsaus iki juosmens ir leisvai leidzia tiesiog atsigulti ant sedyniu. Aisku jei vilkikas nei kiek butu nestabdes ,tai prie svorio jegos dar prisidetu ir inercijos jega....tuomet taip,butu sutraiskyta viskas....Parašė Aleksas666 Rodyti pranešimąNegalima atmesti to, kad metalo įlinkis būtų žemiau sulenkto kūno lygio.
Komentuoti:
-
Negalima atmesti to, kad metalo įlinkis būtų žemiau sulenkto kūno lygio.Parašė praeivis Rodyti pranešimąNemanau,kad ten buvo tokia momentine avarija,kai masinos susiduria kaktomusa ir niekas nieko nebespeja padaryti. Vis tik greiciausiai vairuotojas iki paskutiniu bande islaikyti vilkika ir virto jis ne taip jau staigiai,kad nespetum net mirkteleti.Greiciausiai lengvuju vairuotojai spejo ir susiguzti ir pasilenkti ,todel ir isvenge rimtesniu suzalojimu.
Komentuoti:
-
Nemanau,kad ten buvo tokia momentine avarija,kai masinos susiduria kaktomusa ir niekas nieko nebespeja padaryti. Vis tik greiciausiai vairuotojas iki paskutiniu bande islaikyti vilkika ir virto jis ne taip jau staigiai,kad nespetum net mirkteleti.Greiciausiai lengvuju vairuotojai spejo ir susiguzti ir pasilenkti ,todel ir isvenge rimtesniu suzalojimu.Parašė Aleksas666 Rodyti pranešimąžinok čia retam refleksai tepadės, kai metalo konstrukcija užspaus kaklą iki deformacijos stadijos.
Komentuoti:
-
žinok čia retam refleksai tepadės, kai metalo konstrukcija užspaus kaklą iki deformacijos stadijos.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąRefleksai įgimti turbūt apsaugojo slankstelius
Komentuoti:
-
Nuotraukas žiūrėjai? Ypač to kurį užgriuvo rąstai. Jeigu būtų keleiviai bent viename iš jų aukų tikrai būtų, tad reikia džiaugtis. Antras automobilis sumaitotas taip, kad galėjo sukelti kaklo srityje slankstelių deformacija, tad reikia džiaugtis, jog nėra aukų.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąVadovaujantis elementaria logika, o ne dievo malonėmis ir kalėdiniais stebuklais galima suprasti, kad avarijose, ypač tokiose, nebūtinai turi būti aukų.
Komentuoti:
-
Vadovaujantis elementaria logika, o ne dievo malonėmis ir kalėdiniais stebuklais galima suprasti, kad avarijose, ypač tokiose, nebūtinai turi būti aukų.
Komentuoti:
-
Ruožas tikrai avaringas, nemažai krovininių sunkvežimių sukėlė avarijas šiame žiede. Manau problema ne tiek žiede kiek greičio limite, nes žiede veikia didelė įcentrinė jėga, o dar prisiminus, jog tai sunkvežimis, kurio veikiamas šios jėgos pasvyra netinkamu kampu. Tad reikia perskaičiuoti leistiną greitį, nes šis kartas yra tiesiog dieviška malonė, aš apskritai sunkiai iki šiol suvokiu kaip niekas nežuvo ir sakau, jog tai kalėdinis stebuklas.Parašė TomizmasMačiau šiandien šitą realiai. Ne pačią avariją, bet jau po to, kaip nukelinėjo fūrą nuo mašinų, pjaustė rąstus ir t. t.
Vilniuje apvirto miškovežis su rąstais – prispausti du lengvieji automobiliai
Beveik Galutinio Tikslo 2 siužetas. Vairuotojai turi būti dėkingi pačiam Dievui, nes kad jie liko gyvi - galima sakyti, kalėdinis stebuklas, nes iš mašinų liko tik metalo laužas, neįsivaizduoju kaip jie jose liko gyvi ir netgi be labai rimtų traumų. Komentaruose pastebėjau, kad kai kurie kaltina neteisingai suprojektuotą pravažiavimą iš aplinkkelio į žiedą.
Komentuoti:
-
Oho, kaip reikia pasigirtParašė Froidas Rodyti pranešimąSėkmės,
Mylimo, išpuoselėto, viso perrinkto, išblizginto Preliudo, su H22A8 perdarytu varikliu, 230 ag, reguliuojamo aukščio ir minkštumo pakaba, lengvintu smagračiu, lengvintais škyvais, Mugen išmetimo kolektorium, JDM klimato kontrole, autopilotu, JDM užlenkiamais veidrodėliais, JDM radio antena, oro kondicionierium, 4WS ir dar daug pribumbasų šeimininkas Gediminas
Komentuoti:
-
Užsiregistravau vien dėl šito sudaužyto Preliudo ir va to super kvailo pasisakymo. Jei kas kam neaišku, jo nuotrauka ir smagūs pasisakymai po ja antrame temos puslapy:Parašė GodLiKKe Rodyti pranešimąAnt didelio greiciau nestabilus automobilis todel nuo 2000m. ju nebegamina :/ o seip grazi buvo.
http://foto.terpe.lt/inkelti/20070418/DSCF1129.JPG
Pirma, Preliudas kaip tik ir garsėja savo stabilumu ir manevringumu (su 4WS). YPAČ prie didelio greičio. Prisispaudęs prie kelio kaip kaži kas, varo pasukimo kampas priklauso nuo greičio, galinių ratų pasukimo kampas priklauso nuo greičio. Daug nieko neaiškinsiu, ypač smulkiai, nes matau kad čia
rašė, tai nieko ir nesupras.
Antra, kad taip suvaryt mašiną, tai turbūt sėdėjo visiškas asilas už vairo. Visko pasitaiko, sutinku, būčiau nieko nesakęs, bet GodLiKKe paaiškinimas pribaigė
Turbūt mašina buvo su negyvais amortikais, be suvedimo, su išnirusiais šarnyrais, dar kokia nutrūkusia vairo trauke, tada jo, galima taip pavaryt. Kaip suprantu pagal paaiškinimą, buvo lėkta greitai ir tiesiai, tai jei mašina buvo ganėtinai tvarkinga, tai vairuotojui už tokius darbus nagus nukapot ir jam iš gėdos reikėtų tik patylėt.
Trečia, Preliudai graminti iki 2001 metų. Gamyba buvo nutraukta dėl mažų 5 kartos Preliudų pardavimų. Tuose Preliuduose viskas tas pats, kas ir HP4, tik skiriasi vidaus ir išorės dizainas. O va dizainas ir niekuo nuo kitų mašinų neišsiskiriantis salonas ir numušė pardavimus. Išskirtinis šios kartos buvo tik HP5 TypeS JDM su 220 ag (europinis su 200 ag, dar Motegi serija), ATTS sistema ir daugiau smagių pribumbasų. Apie HP4 komplektacijas ir išskirtinumus nepasakosiu, nes pasakot yra labai daug ir tam čia ne vieta. Kam įdomu, tas susiranda. Užsienio forumuose yra net temų, kur žmonės rašo visus atrastus HP4 komplektacijos privalumus, nes jų tiek daug, kad šiaip nerasi kokiam senam kataloge. Pvz buvo ir 8 kolonėlių garso sistema su žemų dažnių kolonke, buvo ir televizorius (taip, tikras rodantis televizorius keleivio pusės panelėje), TSC sistema (ratų anti praslydimo sistema spaudžiant gazą, pvz raunant iš vietos) ir t.t. ir pan.
Ir dar, Preliudas ir Accordas yra ne ta pati mašina
Sėkmės,
Mylimo, išpuoselėto, viso perrinkto, išblizginto Preliudo, su H22A8 perdarytu varikliu, 230 ag, reguliuojamo aukščio ir minkštumo pakaba, lengvintu smagračiu, lengvintais škyvais, Mugen išmetimo kolektorium, JDM klimato kontrole, autopilotu, JDM užlenkiamais veidrodėliais, JDM radio antena, oro kondicionierium, 4WS ir dar daug pribumbasų šeimininkas GediminasPaskutinis taisė Froidas; 2009.10.26, 23:47.
Komentuoti:
-
Nuostolius draudimas padengiaParašė amiko Rodyti pranešimąKomentatorius tai abejotiną išsilavinimą turintis žurnalistas
O tos poniutės gaus pelnytą baudą + grąžint nuostolius už avarijoje apdaužytas mašinas.
Komentuoti:
-
Pritariu tau, nors... Komentatorius pavardė Skačkauskas — kažkada jis su A. Stašaityte kūrė ir vedė muzikinę laidą "Viskas", vėliau studijavo D. Britanijoje, grįžęs vadovavo Panevėžio RS "Pulsas". Vis negaliu atsistebėti — tiek metų žiniasklaidoje ir tiesioginiame eteryje, o bendrinės kalbos taip ir neišmoko.Parašė amiko Rodyti pranešimąKomentatorius tai abejotiną išsilavinimą turintis žurnalistas
O tos poniutės gaus pelnytą baudą + grąžint nuostolius už avarijoje apdaužytas mašinas.
Komentuoti:
-
Komentatorius tai abejotiną išsilavinimą turintis žurnalistas
O tos poniutės gaus pelnytą baudą + grąžint nuostolius už avarijoje apdaužytas mašinas.
Komentuoti:
-
Parašė blitz Rodyti pranešimąGrigiškėse virš skardžio pakibo nuo kelio nulėkęs vilkikas
http://www.delfi.lt/news/daily/crime...hp?id=19347027
Kiek supratau, avarija įvyko apie 13:00, kamštyje stovėjau nuo 17:30 iki 19:30, o įvykio vieta vis dar nebuvo sutvarkyta - kelias buvo užtvertas, reikėjo "nulipti" nuo autostrados ir važiuoti kažkokiais miško keliais, kad aplenkti tą vietą. Ką ten reikėjo daryti bent 6.5 valandos? Visą laiką galvojau, kad Anglijoje tokios situacijos yra valdomos kur kas neefektyviau
Matau, kad klydau.Angijoje vilkikai virs skardziu tikrai ne kas diena pasikabinaVilniaus policija kelias valandas suko galvas, kaip ištraukti keliolika tonų sveriantį vilkiką, sostinės prieigose pakibusį virš skardžio.
Komentuoti:
-
Grigiškėse virš skardžio pakibo nuo kelio nulėkęs vilkikas
http://www.delfi.lt/news/daily/crime...hp?id=19347027
Kiek supratau, avarija įvyko apie 13:00, kamštyje stovėjau nuo 17:30 iki 19:30, o įvykio vieta vis dar nebuvo sutvarkyta - kelias buvo užtvertas, reikėjo "nulipti" nuo autostrados ir važiuoti kažkokiais miško keliais, kad aplenkti tą vietą. Ką ten reikėjo daryti bent 6.5 valandos? Visą laiką galvojau, kad Anglijoje tokios situacijos yra valdomos kur kas neefektyviau
Matau, kad klydau.
Komentuoti:
-
Bermudų trikampis Vilniuje (Taikos g.)
3 avarijos įvykusios toje pačioje gatvėje per 3 dienas iš eilės
2008-03-02
Avarija įvyko naktį, vairuotojas pabėgo.
2008-03-03
2008-03-04
Automobilis partrenkė pėstyjį.
Jeigu matosi, tai X-automobilis, rodiklytė-pėstysis.
Komentuoti:
Komentuoti: