Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie "Lidl"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Parašė taspac Rodyti pranešimą
    Kuo tai blogai? Normali verslo praktika. Verslo tikslas dirbti maksimaliai pelningai. Ar siūlai grįžti į komunizmo laikus kai pelnas yra draudžiama?
    Nieko blogo, jei žiūrim iš verslo/paslaugos teikėjo pusės.

    Nieko gero, kai žiūrima iš pirkėjo pozicijos. Niekas nenori mokėti brangiau. turbūt ir pats būtum nelabai patenkintas, jei kokiam Lidl reiktų už lietuvišką sūrį mokėt 1,45 eur, kai tuo tarpu toje pačioje Vokietijoje - 1,10 eur. Nes mat rinka taip sudeliojo.


    Parašė john
    Kažkoks kreivas požiūris. Kainos yra tokios, kokias nustatė rinka. Lidl atėjimas kainas mažins ir jau buvo paaiškinta, kodėl. Taip pat nesuprantu, kaip galima lyginti maisto prekių parduotuves su Zara ar H&M.
    Kreivas, nes nesutampa su John? Aš tik sakau, kad neesu toks šventai įsitikinęs, kaip pats, kad Lidl atėjimas ir mažos kainos neišvengemybė ir būsimas faktas, nes jau yra ne vienas pvz, kaip atėjęs tarptautinis prekės ženklas, nesukėlė jokios rimtos revoliucijos Lietuvos prekių ar paslaugų rinkoje. Būtų įdomu palyginti po metų, kai jau bus padirbęs Lidl Lietuvoje, kuris iš mūsų esame teisūs.

    Comment


      #42
      Parašė Grazvis Rodyti pranešimą


      Kreivas, nes nesutampa su John?
      Nes yra nepagrįstas.

      Aš tik sakau, kad neesu toks šventai įsitikinęs, kaip pats, kad Lidl atėjimas ir mažos kainos neišvengemybė ir būsimas faktas, nes jau yra ne vienas pvz, kaip atėjęs tarptautinis prekės ženklas, nesukėlė jokios rimtos revoliucijos Lietuvos prekių ar paslaugų rinkoje. Būtų įdomu palyginti po metų, kai jau bus padirbęs Lidl Lietuvoje, kuris iš mūsų esame teisūs.
      Kuris prekės ženklas? Turi omeny IKEA? Šiaip tai buvo full-blown revoliucija, kuri išjudino visą baldų rinką Lietuvoje ir padarė ją tiesiog labiau civilizuota. Pasikeitė žmonių požiūris į baldų pirkimą ir kiti retaileriai iš to daug ką išmoko. Tai buvo kolosali win-win situacija absoliučiai visiems, ko turbūt nesitikėjo net patys IKEA.

      Aišku, priklauso, kaip supranti kainų mažėjimą ir pokyčius rinkoje. Buvo ir tebėra tokių debilų, kurie galvojo, kad dabar "kainos kris per pusę", bet kai taip neatsitiko, pradėjo dėl to kaltinti Kubilių ir žydus. Panašūs imbecilai aiškino, kad po Euro įvedimo "viskas brangs". Debilų yra visur ir jų yra visai nemažai. Bet mes gi ne apie tai čia kalbame.

      Kainų situacijos dinamika bus panaši, kaip ir UK, kur dar visai neseniai diskaunteriai užėmė nykstamai mažą rinkos dalį, bet vėliau šovė į viršų. Tai tiesiog iššaukė gana rimtą downward pressure maisto kainoms, dėl ko išlošė visi, įskaitant tuos, kurie šopinasi tradiciniuose supermarketuose, nes pastarieji irgi turi prilaikyti kainas žemesniame lygyje. Jeigu anksčiau Tesco/Sainsburys šaipėsi iš pigių vokiškų parduotuvių, tai šiandien jie patys gana rimtai mažina kainas ištisoms prekių grupėms, nes žmonės tiesiog eis pirkti į Lidl/Aldi. Analogiška situacija bus su Lietuvos rinka, kur šiuo metu dominuoja Maxima/Rimi/Iki/Norfa.

      O šiaip bus labai įdomu stebėti maisto prekių kainų kreivės pokyčius nuo pirmųjų Lidl atsidarymo. Manau, vaizdas bus labai gražus.
      Paskutinis taisė John; 2015.02.08, 19:10.

      Comment


        #43
        Parašė John Rodyti pranešimą
        Kuris prekės ženklas? Turi omeny IKEA? Šiaip tai buvo full-blown revoliucija, kuri išjudino visą baldų rinką Lietuvoje ir padarė ją tiesiog labiau civilizuota. Pasikeitė žmonių požiūris į baldų pirkimą ir kiti retaileriai iš to daug ką išmoko.
        Įdomu išgirsti plačiau

        Comment


          #44
          Parašė Gator Rodyti pranešimą
          Įdomu išgirsti plačiau
          Čia visai neblogas straipsnis (jeigu pakils pirštas clickinti ant makulaturos )

          Lrytas.lt
          Kaip „Ikea“ paveikė baldų rinką Lietuvoje?

          Panašiai ir žmonės Vilniuje kalba: atėjus IKEA nutiko gana netikėtas dalykas, žmonės pradėjo pirkti daugiau baldų ir labiau dekoruoti namus, net jeigu perka reikiamas prekes ne IKEA.

          Comment


            #45
            Prieš dvi savaites buvau lenkų LIDL'e. Galiu pasakyti taip - kainos žymiai mažesnės(vokiška kokybė be to) , o Lietuviai jug esame įprate - mums brangiau , mums gerai , mokėsim tiek kiek prašys. Jug Lietuvoje taip įprasta. Kaip "pasakė" ar panašiai , taip gerai.
            Neskubėk ir nespėsi.

            Comment


              #46
              Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
              Prieš dvi savaites buvau lenkų LIDL'e. Galiu pasakyti taip - kainos žymiai mažesnės(vokiška kokybė be to) , o Lietuviai jug esame įprate - mums brangiau , mums gerai , mokėsim tiek kiek prašys. Jug Lietuvoje taip įprasta. Kaip "pasakė" ar panašiai , taip gerai.
              Žiūrint su kuo lyginsi, jei su mūsų RIMI, tuomet gerokai pigiau, bet jei su vietine pvz. Biedronka, tai kainos tikrai ne mažesnės.
              Flickr

              Comment


                #47
                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                Žiūrint su kuo lyginsi, jei su mūsų RIMI, tuomet gerokai pigiau, bet jei su vietine pvz. Biedronka, tai kainos tikrai ne mažesnės.
                RIMI visi žinome pati brangiausia parduotuvė. Pvz Lidle galima nusipirkti 95 gradusų šnapso
                Neskubėk ir nespėsi.

                Comment


                  #48
                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  O šiaip bus labai įdomu stebėti maisto prekių kainų kreivės pokyčius nuo pirmųjų Lidl atsidarymo. Manau, vaizdas bus labai gražus.
                  Gali kreivė patraukti žemyn, o gali ir "jeigu mes parduodame po 2.50, o konkurentai analogišką prekę po 3.50, kodėl mes negalime padidinti kainos iki 3.40?"
                  Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                  RIMI visi žinome pati brangiausia parduotuvė. Pvz Lidle galima nusipirkti 95 gradusų šnapso
                  Tokį "šnapsą" galima nupirkti visose (leidimus prekiauti alkoholiu turinčiose) Lenkijos parduotuvėse.
                  Paskutinis taisė Aleksio; 2015.02.08, 19:46.

                  Comment


                    #49
                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                    Žiūrint su kuo lyginsi, jei su mūsų RIMI, tuomet gerokai pigiau, bet jei su vietine pvz. Biedronka, tai kainos tikrai ne mažesnės.
                    Biedronka irgi yra diskaunteris. Beje, labai gaila, kad jie nesugalvojo ateiti į Lietuvą. Iš esmės, tebūtų išplėtę Lenkijos rinką be didelių investicijų.

                    Comment


                      #50
                      Parašė John Rodyti pranešimą
                      Nes yra nepagrįstas.
                      Mano nuomonė grįsta mano asmenine patirtim apsiperkant Lietuvos ir užsienio prekybcentriuose, tų pačių prekės ženklų parduotuvėse.

                      Kuris prekės ženklas? Turi omeny IKEA?
                      Ne, ne Ikea. Jei iš naujausiųjų pavyzdžių tai H&M.


                      ... Manau, vaizdas bus labai gražus.
                      Pagyvensim - pamatysim.

                      Comment


                        #51
                        Parašė Grazvis Rodyti pranešimą

                        Nieko blogo, jei žiūrim iš verslo/paslaugos teikėjo pusės.

                        Nieko gero, kai žiūrima iš pirkėjo pozicijos. Niekas nenori mokėti brangiau. turbūt ir pats būtum nelabai patenkintas, jei kokiam Lidl reiktų už lietuvišką sūrį mokėt 1,45 eur, kai tuo tarpu toje pačioje Vokietijoje - 1,10 eur. Nes mat rinka taip sudeliojo.
                        .
                        Kokios dar pozicijos. Yra viena pozicija, pelno. Jei verslas nori pelno, jis turi parduoti prekes/paslaugas. Jei jis nori parduoti, turi pateikti konkurencingą kainą, įvertinti kitas rinkos sąlygas. Tokia kaina ir bus Lidl, nei mažesnė nei didesnė. Ir prie ko čia Vokietija? Veiksmas vyksta Lietuvoje, gal dar pradėkim su Mozambiku lyginti. Na ir kas kad kažkur brangiau/pigiau, kalbam apie rinką čia, ir kol nebus išrasta teleportacija, tai bus skirtingos rinkos. Tad visi lyginimai netenka prasmės ir tėra laiko švaistymas ir nieko apie verslą nesuprantančių bobučių pletkai.

                        Na, o Lidl vienas iš esminių kozirių yra kaina. Tad tikėtina, kad ja žais ir Lietuvoje, tačiau ta kaina bus mažesnė Lietuvos mastu, Lietuvos rinkoje, o ne Vokietijos, Švedijos ar Grenlandijos, tad kainų kaip ten tikrai nebus, nesvarbu ar jos ten didesnės ar mazesnes. To matau kažkas nenori arba nesugeba suprasti.

                        Comment


                          #52
                          Rinka veikia realiai tada, kai perkama ne Lietuvoje. Štai aš laisvalaikiu šiek tiek užsiimu elektronikos įrenginių konstruavimu, grynai savo malonumui. Pavyzdukas - reikia specifinės mikroschemos. Lietuvoje galim nusipirkt atsisiunčiant per kokią parduotuvę, sakykim Lemona. Viena tokia mikroschema su siuntimu kainuotų 1,5€. Perkant Kinijoje galima surasti to paties gamintojo 10 vnt pakuotę už 2€. Praktiškai dabar beveik viską išskyrus maistą perku internetu.

                          Comment


                            #53
                            Parašė J.U. Rodyti pranešimą
                            Rinka veikia realiai tada, kai perkama ne Lietuvoje. Štai aš laisvalaikiu šiek tiek užsiimu elektronikos įrenginių konstruavimu, grynai savo malonumui. Pavyzdukas - reikia specifinės mikroschemos. Lietuvoje galim nusipirkt atsisiunčiant per kokią parduotuvę, sakykim Lemona. Viena tokia mikroschema su siuntimu kainuotų 1,5€. Perkant Kinijoje galima surasti to paties gamintojo 10 vnt pakuotę už 2€. Praktiškai dabar beveik viską išskyrus maistą perku internetu.
                            Tai šitai veikia visur, ne tik Lietuvoje. Ypač perkant visokius elektroninius gadgetus ar kitokius mažmožius.

                            Tarkim, UK perkant eBay kokį nors smartphoną ar kitokį gadgetą iš UK fiziškai esančio ir savo prekes UK laikančio pardavėjo, visada mokėsi daugiau, nei lygiai tokį patį daiktą pirkdamas iš Kinijos/Honkongo. Kartais kainų skirtumas būna visai nemažas. Ir tai yra visiškai suprantama dėl eilės priežasčių, tokių kaip garantinio aptarnavimo efektyvumas ir prekių grąžinimas (ypač laiko požiūriu), persiuntimo greitis, muitinės procedūros (jos ne visada aktualios, bet man teko kartą sumokėti visdai nemažą sumą PVM'o. Šūdinas jausmas ) ir t.t. Viskas yra išreiškiama pinigais. Dėl to vieni siunčiasi naują telefoną iš UK pardavėjo, kai kiti prisiimdami šiek tiek rizikos (ne dėl pačios prekės kokybės, bet dėl visų kitų aspektų) siunčiasi tokią pačią prekę pigiau iš Kinijos. Dar kiti apskritai perka salone ir moka dar daugiau, nes jiems nepatinka pirkti internete. Visokioms mažoms mikroschemoms, kištukams ir kitokiems -ukams kainų skirtumas būna dar didesnis ir gali siekti kelis ar net kelioliką kartų.



                            Užtat koks nors televizoriaus staliukas IKEA Kinijoje kainuoja bene dvigubai brangiau, nei Lietuvoje. Nes ten galioja tokie rinkos dėsniai.

                            "Rinka" nėra tik UK ar tik kur nors "užsienyje". Visi minėti atvejai yra rinka. Tiesiog ta rinka vienur yra vienokia, o kitur kitokia. Vartotojui palankiausia rinka yra didelėje ir tankiai apgyvendintoje šalyje su gera transporto infrastruktūra. Lietuva šiuo požiūriu nėra baisiai geroje pozicijoje, bet nėra ir labai blogoje. Konkurencijos trūkumas taip pat atlieka svarbų vaidmenį ir tiek Ikea, tiek Lidl čia padarė/daro/darys pozityvų poveikį būtent vartotojui t.y. tau ir man. Gal prisiminkim, kaip buvo su importuotų prekių kainomis kokiais 1995-2000?

                            Aš pamenu laikus, kai visokia elektroninė technika Lietuvoje buvo labai brangi, lyginant su, tarkim, UK. Dabar tie skirtumai sumenko dėl geresnės Lietuvos integracijos į pasaulinę rinką. Taip kad viskas yra ok ir, panašu, kad netolimoje ateityje bus dar geriau.
                            Paskutinis taisė John; 2015.02.08, 21:40.

                            Comment


                              #54
                              Faktas kaip blynas yra tai, kad nė vienas diskaunterio formatą Lietuvoje bandęs prekybininkas neišsilaikė.

                              Kiek Lidl'as savo formatą adaptuoją konkrečiai rinkai - nežinau. Nors porai min. užmetęs akį į pvz. Airijos lidlo puslapį susidariau įspūdį, kad ten lidlai šiek tiek prašmatnesni nei vokiškos arklidės.
                              Matysim ar Lidl'as Lietuvoje skaitysis su susiformavusiais pirkėjų įpročiais, ar bandys formuoti naujus. Tikėtina, kad taikysis, nes pilna pavyzdžių kai nesiskaitymas su rinkos įporčiais lėmė greitą pasitraukimą (pvz. tas pats Lidl Norvegijoje, Walmart Vokietijoje ir t.t. ir pan.). Tuo labiau, kad nė vienas prekybininkas neims mažiau, nei pirkėjas pasiryžęs mokėti.
                              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                              Comment


                                #55
                                Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                Faktas kaip blynas yra tai, kad nė vienas diskaunterio formatą Lietuvoje bandęs prekybininkas neišsilaikė.
                                Tai kad tokių niekada Lietuvoje nebuvo. Bent jau ne tokiu lygiu. Nebent turi omeny nevykusius vietinių bandymus imituoti diskaunterius. Čia kaip lygintume Ryanair su žlugusiu Star1 ir sakytume, kad Ryanair Lietuvoje nepasiseks, nes visi iki tol buvę low-cost'ai neišsilaikė. Ne to dydžio žaidėjai su visomis iš to išplaukiančiomis pasekmėmis. Lietuvoje diskaunterių faktiškai niekada nebuvo.

                                Kiek Lidl'as savo formatą adaptuoją konkrečiai rinkai - nežinau. Nors porai min. užmetęs akį į pvz. Airijos lidlo puslapį susidariau įspūdį, kad ten lidlai šiek tiek prašmatnesni nei vokiškos arklidės.
                                Matysim ar Lidl'as Lietuvoje skaitysis su susiformavusiais pirkėjų įpročiais, ar bandys formuoti naujus. Tikėtina, kad taikysis, nes pilna pavyzdžių kai nesiskaitymas su rinkos įporčiais lėmė greitą pasitraukimą (pvz. tas pats Lidl Norvegijoje, Walmart Vokietijoje ir t.t. ir pan.). Tuo labiau, kad nė vienas prekybininkas neims mažiau, nei pirkėjas pasiryžęs mokėti.
                                Reikia manyti, jie jau padarė geras išvadas gretimoje Lenkijoje, kur be diskaunterių supermarketų rinka atrodo gana panašiai, t.y. dominuoja dideli tradiciniai supermarketai su didelėmis salėmis ir dideliu pasirinkimu. Apie tai, kad Lidl Lietuvoje viskas bus ok, nelabai gali ir būti daug diskusijų. Klausimas tik ar mid-term perspektyvoje diskaunteriai apsiribos keliolika procentų rinkos, kaip UK, ar užvaldys, kaip Vokietijoje. Galbūt bus kažkur inbetween.
                                Paskutinis taisė John; 2015.02.08, 22:19.

                                Comment


                                  #56
                                  Nereikejo ilgai laukti.

                                  „Maxima LT“ paskelbė kainų karą: išliks stipriausi

                                  Comment


                                    #57
                                    Lidl keičia nusistovėjusią tvarką. Džiugu, kad jau dabar Maximike leidžia savo maržą. Įdomu kaip elgsis kiti prekybos centrai.
                                    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                    Comment


                                      #58
                                      Viskas labai gerai. Kuo daugiau konkurencijos Maximai, tuo geriau.

                                      Comment


                                        #59
                                        Pažiūrėsim, kaip bus iš tikrųjų.

                                        Comment


                                          #60
                                          Vienas (berods) nutylėtas momentas yra pirkimo įpročiai. Jau dabar galima nusipirkti daugiau už mažiau, jei kažkur važiuoji, ieškai sandėlio tipo parduotuvėj, kokiuose šalašuose. Bet lietuviams tas nepatinka. Jie eina iš darbo ir užsuka į RIMI. LIDL neatidaro globalaus parduotuvių tinklo - jie pabarsto tam tikrose vietose. Bet ar tikrai aš ten stosiu (važiuosiu), kad nusipirkt mineralinio vandens, jei žinosiu, kad nėra karpių, nėra tortų ir krūvos kitų dalykų, kurių LIDL'e tiesiog nebus?
                                          Mano giliu įsitikinimu (ir turima informacija) nėra erdvės tokiam kainų skirtumui sudaryti, kad vanduo tikrai suburbuliuotų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X