Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie "Lidl"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Viename baramame tinkle žmona negavo dangtelių, pasiskundė. Ir, pamanykit, po kelių dienų ar net savaitės asmeniškai pranešė, kad galima atvykti ir įsigyti.
    Dėl akcijos "pabaigos" galima sutikti. Bet jei akcija prasideda 8:00 ir baigiasi 08:30? Ir tai nuolat?
    Ne akcijose esmė, o kad nėra naujų reklamuojamų prekių arba elementarių visada pardavinėjamų be jokių akcijų. Kituose prekybos tinkluose tokių dalykų nėra. Aišku Lidl'as iš to ir uždirba, kad turi mažesnį asortimentą prekių ir stengiasi per daug neužsipirkinėti arba iš vis neužsipirkinėti ir naudoti kai kurias prekes tik PR tikslais pritraukti pirkėjus.
    Paskutinis taisė Lettered; 2017.07.04, 09:04.
    Flickr

    Comment


      Aš apie tai ir rašau.
      Kitur dar iš bėdos tikrai gali rasti alternatyvų.
      Bet, kita vertus, prie tokios keistokos strategijos jau baigiame priprasti.
      Nors LIDL kažkokius signalus siunčia, ir stebina tuo, kad kepyklėlėje asortimentas vis gi palaikomas. Gal čia toks vadybos "bzdzikas"?

      Comment


        Parašė Gator Rodyti pranešimą
        specialiai užsakomas mažesnis prekių kiekis, nei planuojama minimali akcijos prekių paklausa

        Šiuo atveju neišskiriu specialai LIdl, tik taip sutapo, kad apie tai pasisuko kalba būtent Lidl temoje.

        Antra, kad kartais trūksta tai normalu, aš sakiau, kad amoralu ir neetiška yra:



        Etiška būtų užsakyti bent pagal minimalią paklausą, net neprašau pagal vidutinę paklausą.
        Bet mažaiu nei minimali paklausa (tai riškia piktybiškai užsakoma tiek, kad tikrai kažkam neliks) - labai stipriai neetiška.

        Na čia gana specifinės tavo paties moralės normos, kurios tikrai negalioja visiems.

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą
          Aš apie tai ir rašau.
          Kitur dar iš bėdos tikrai gali rasti alternatyvų.
          Bet, kita vertus, prie tokios keistokos strategijos jau baigiame priprasti.
          Nors LIDL kažkokius signalus siunčia, ir stebina tuo, kad kepyklėlėje asortimentas vis gi palaikomas. Gal čia toks vadybos "bzdzikas"?
          Tai čia ir yra diskaunterių vinis ir visa biznio idėja: nėra pasirinkimo (aternatyvų), o yra tai, kas yra. Bet skųstis, kad jums atėjus į krautuvę nebeliko kažkokios vienkartinės akcijos/pasiūlymo prekės, kurios paprastai nebūna jų range (pvz., kokio nors įrankių rinkinio), tai jau yra tiesiog nesusigaudymas aplinkoje.

          Labai svarbu suprasti, kaip veikia skirtingi rinkos žaidėjai ir kad jie naudoja skirtingas marketingo strategijas ir psichologiją. Ne viskas veikia pagal tai, kaip atrodo vienam ar kitam nepatenkintam pirkėjui.
          Paskutinis taisė John; 2017.07.04, 14:10.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Tai čia ir yra diskaunterių vinis ir visa biznio idėja: nėra pasirinkimo (aternatyvų), o yra tai, kas yra. Bet skųstis, kad jums atėjus į krautuvę nebeliko kažkokios vienkartinės akcijos/pasiūlymo prekės, kurios paprastai nebūna jų range (pvz., kokio nors įrankių rinkinio), tai jau yra tiesiog nesusigaudymas aplinkoje.

            Labai svarbu suprasti, kaip veikia skirtingi rinkos žaidėjai ir kad jie naudoja skirtingas marketingo strategijas ir psichologiją. Ne viskas veikia pagal tai, kaip atrodo vienam ar kitam nepatenkintam pirkėjui.
            Su tokiu požiūriu į klientus gali viskas baigtis kaip Prismai arba zzz.lt...
            Pirkėjui yra px kokia ten pas prekybininką strategija, jam svarbu gauti tai, ko jis nori, o šiuo atveju pardavėjas neturi tai, ko pirkėjas nori.
            Paskutinis taisė Lettered; 2017.07.04, 16:41.
            Flickr

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Su tokiu požiūriu į klientus gali viskas baigtis kaip Prismai arba zzz.lt...
              Pirkėjui yra px kokia ten pas prekybininką strategija, jam svarbu gauti tai, ko jis nori, o šiuo atveju pardavėjas neturi tai, ko pirkėjas nori.
              Nesibaigs, kaip Prismai, nei zzz.lt (kad ir kas tai būtų). Lietuvoje Lidl užima jau kažkeliolika % rinkos. Nuo nulio. Per metus. Pasaulyje tai yra 5-as didžiausias supermarketų tinklas su 10K+ parduotuvių ir €90 mlrd. apyvarta. Yra priežasčių, kodėl jie yra ten, kur yra. Tai, kad keletas piktų kauniečių čia apsiašarojo negavę kažkokios pasibaigusios akcijos prekių, nereiškia, kad "pardavėjas neturi tai, ko pirkėjas nori". Don't worry, viską jie turi

              Taip pat esu tikras, kad jie savo pirkėjų elgesio tendencijas sužino gerokai anksčiau, nei mes. Ir išvadas pasidaro gerokai iki tol, kol mes suformuluojame savo nemokamus marketingo "patarimus"

              Beje, klientų aptarnavimas ir komunikacija, incidentally, Lidl yra geriausias iš LT supermarketų. Nors, aišku, mes nesam labai reiklūs, tai gal ne visi tai pastebi.
              Paskutinis taisė John; 2017.07.04, 17:44.

              Comment


                kad jus zinotumete kokias technologijas naudoja... john teisus dar iki patiems uzsinorejus prekybininkas jau zino... tiesiog tamnaudojami algoritmai priklausomai nuo oru, sezono, temperaturos, lietaus kiekio... lietuvoje net nuo algos ismokejimo dienos turbut
                "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                - George W. Bush President of the USA

                Comment


                  Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
                  kad jus zinotumete kokias technologijas naudoja... john teisus dar iki patiems uzsinorejus prekybininkas jau zino... tiesiog tamnaudojami algoritmai priklausomai nuo oru, sezono, temperaturos, lietaus kiekio... lietuvoje net nuo algos ismokejimo dienos turbut
                  Pasakius A, reikia pasakyti ir B. Tos technologijos "komunikacija" Lidlui labai neproporcingai brangiai kainuoja ir tam išleidžia kosminius pinigus.
                  Visų antra, tai labai gera lentelė apačioje, pagrindžianti teiginį, kad "lidl'ui reklamos nereikia".

                  Lidl turi tik 30 parduotuvių Lietuvoj ir antras pagal reklamos išlaidas Lietuvoje, atsilieka tik nuo Tele2.

                  Maxima yra ketvirta ir, nors, padidino išlaidas net 70% (!!), išleidžia mažiau nei Lidl.
                  https://m.facebook.com/story.php?sto...8&id=721402357
                  Paskutinis taisė Lettered; 2017.07.04, 21:06.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                    Pasakius A, reikia pasakyti ir B. Tos technologijos "komunikacija" Lidlui labai neproporcingai brangiai kainuoja ir tam išleidžia kosminius pinigus.

                    https://m.facebook.com/story.php?sto...8&id=721402357
                    Kuo tai susiję?

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Taip pat esu tikras, kad jie savo pirkėjų elgesio tendencijas sužino gerokai anksčiau, nei mes. Ir išvadas pasidaro gerokai iki tol, kol mes suformuluojame savo nemokamus marketingo "patarimus"
                      Niekas čia niekuo nesipiktina. Ir tikrai aišku, kad LIDL'as įvertina viską ir apskaičiuoja iš anksto.
                      Tiesiog nagrinėjame tokią strategiją ir jos niuansus.
                      Jeigu esate su tuo susipažinęs, tai galite pasidalinti tokios pardavimų praktikos subtylybėmis?
                      Pvz.: pagal Pavlovo dėsnį pirkėjui turi susidaryti sąlyginis refleksas - LIDL'e reklamuojamų prekių nerasi. Anksčiau tekėjusi seilė nebeišsiskiria dešimt kart atsistojus ant grėblio ir gavus į kaktą. O gal ir ne. Nes eilinio rinkėjo durnumui ribų nėra, o dėl Visatos mes nesame tikri

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                        Pvz.: pagal Pavlovo dėsnį pirkėjui turi susidaryti sąlyginis refleksas - LIDL'e reklamuojamų prekių nerasi.
                        Tai čia ir yra būtent tai, kas gena žmones apsipirkti į tokius tinklus.
                        Apie Aldi, bet galioja ir Lidlui.

                        http://www.heraldsun.com.au/news/vic...e00e0ced3a7fbf

                        "
                        “The biggest thing is the element of scarcity - the fact they’re a limited opportunity buy,” Dr Lazarevic said of Aldi’s special buys.

                        “People feel like, if they don’t take part in it, it’s going to disappear and they’re going to miss out. It’s a major driving factor behind the frenzy.”

                        She said there was a strategic element to a lot of Aldi’s buying, but there was also a risk-taking approach to it and “a little bit of wackiness”.

                        “That influences the frenzy more; people go in not knowing what to expect.”
                        ...
                        Retail expert Dr Gary Mortimer said quirky, seasonal and limited-stock special buys created excitement and stirred consumer FOMO - fear of missing out."


                        https://en.wikipedia.org/wiki/Fear_of_missing_out


                        http://www.fieldworksmarketing.co.uk...ose-your-mind/

                        "Lidl’s ‘when it’s gone it’s gone’ mantra is part of the brand, and customers understand it and embrace it."



                        Comment


                          Parašė Eikantas X Rodyti pranešimą

                          “The biggest thing is the element of scarcity - the fact they’re a limited opportunity buy,” Dr Lazarevic said of Aldi’s special buys.
                          Būtų suprantama, jeigu nebutų alternatyvų be "scarcity".

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą

                            Būtų suprantama, jeigu nebutų alternatyvų be "scarcity".
                            Alternatyvų yra, bet tai visvien veikia. Negana to, Lidl/Aldi agresyviai perima market share iš tų alternatyvų.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą

                              Alternatyvų yra, bet tai visvien veikia. Negana to, Lidl/Aldi agresyviai perima market share iš tų alternatyvų.
                              Tiesiog visose visuomenėse yra tam tikras procentas žmonių, kuriems patinka, kai juos daro per užpakalį. Dabar tai netgi kažkiek madinga.
                              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                              Comment


                                Kabių kqlimo įrankio net nebuvo pristatyta. Apie tai buvo skelbiama pardėse. O šiaip, tas kas lankos Lidle, mato, jog jie kartoja pasiūlymus. Ypač įrankių. Pvz.visokie šlifuokliai, suktuvai, gręžtuvai kartojas. Bus ir tas kalimo įrankis. Vyrai, baikit niur ėt

                                Comment


                                  Nors pritariu, jog drabužių gali mažiau užvežt - lietuviai kaip kiaulės viską išdrasko, išmėto po salę. Nėr tvarkos dėl lietuvių mentaliteto, o ne dėl to, kad vokiškq tvarka negalioja

                                  Comment



                                    Įdomus reiškinys, kai stambi įmonė papildomai pafinansuojama, kad galėtų plėstis.

                                    EP nariai paprašė išnagrinėti multimilijoninės paramos teisėtumą „Lidl“ tinklo plėtrai

                                    Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/verslas/....d?id=75175762


                                    Comment


                                      Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                      Įdomus reiškinys, kai stambi įmonė papildomai pafinansuojama, kad galėtų plėstis.

                                      EP nariai paprašė išnagrinėti multimilijoninės paramos teisėtumą „Lidl“ tinklo plėtrai

                                      Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/verslas/....d?id=75175762

                                      Dar kažkas Maximą dideliais sukčiais vadino...
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Nors gali sukelti vėžį, šio aliejaus iki šiol neatsisakome

                                        Daugiau negu pusė Lietuvos vartotojų sako, kad jų pasirinkimui palmių aliejaus buvimas ar nebuvimas produkte jokios įtakos nedaro

                                        Retokai lankausi kituose PC, tikiu, kad juose situacija tokia pat ar net dar blogesnė, bet Lidl'e tikrai nemažai prekių tenka atmesti dėl alyvpalmių aliejaus. Iš visokių kepinių tai, atrodo, koks 80-90 proc. juose galima rasti alyvpalmių aliejaus.

                                        Tuo tarpu:

                                        Anot jo, viskas priklauso nuo vartotojų. Pavyzdžiui, Šiaurės šalių rinkoje jo atstovaujama įmonė beveik nebeprekiauja nesertifikuotu palmių aliejumi, bet Lietuvoje padėtis šiandien visai kitokia.

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Dar kažkas Maximą dideliais sukčiais vadino...
                                          O Lidl vogė valstybės pinigus, kaip Maxima? Ar visgi tik gavo paskolą?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X