Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie prekybos tinklus Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Lidl pasidarė šlykšti šūdeliautojų kontora...
    O atėjo kaip Lietuvos gelbėtoja.
    Užtenka paskaityti net šio forumo besąlygiško susižavėjimo kupinus postus.

    Comment


      Romoje elkis kaip romėnas. Lidl šitą pamoką greitai mokosi.

      Comment


        Kaina su nuolaida kabo tokioje vietoje kur tai prekei nėra vietos iš viso, nes viskas užimta kita preke. Paklausus sako išpirko. Kaip gali išpirkti jei net tuščios vietos nėra?
        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

        Comment


          Parašė gerietis Rodyti pranešimą
          Lidl pasidarė šlykšti šūdeliautojų kontora. Pastoviai bando apgauti pirkėjus "akcijomis".
          Kaip suprasti "pasidarė". Visda ir buvo. Jū verslo modelis tuo ir paremtas.
          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
          Kaina su nuolaida kabo tokioje vietoje kur tai prekei nėra vietos iš viso, nes viskas užimta kita preke. Paklausus sako išpirko. Kaip gali išpirkti jei net tuščios vietos nėra?
          tuščia vietą uždeda kita preke. Parduotuvėse tuščia vieta yra laikomu labia dideliu blogiu kuri palikama tik jeigu kažkuris prekės ženklas yra išpirkęs vietą ir jokiu būdu neleidžia kitos prekės ten dėti.

          Comment


            Parašė gerietis Rodyti pranešimą
            Lidl pasidarė šlykšti šūdeliautojų kontora. Pastoviai bando apgauti pirkėjus "akcijomis". Šeip dažniausiai net nežiūriu į kainas, vienodai tie centai, bet jei ieško durnių tai viso gero.

            Pirmą kartą susidūriau pirkdamas cukraus įpakavimą. Buvo didelis užrašas "Cukrui -XX%" ar tai du už vieno kainą, nepamenu. Kasoje pamačiau kad nuolaidos nėra. Paskui programėlėje pasižiūrėjau kad nuolaida tik lenkiškam cukrui. O sukrauti po nuolaidos ženklu buvo ir lenkiškas, ir lietuviškas. Pasidalinau atsitikimu su pažįstamais, pasirodo visi su panašiais dalykais susidūrę, ar tai daroma specialiai, neaišku.

            Prieš kelias dienas gavau iš ponios užduotį nupirkti varškės "bet brangios nepirk". Programėlėje rodo kad -30% varškei. Žinodamas Lidlo sukčiavimo metodiką, įdėmiai apžiūrėjau visas varškes (buvo gal 4 panašom etiketėm), išsirinkau būtent 180g. įpakavime, kaip nurodyta programėlėje. Kasoje nuolaidos nėra.

            Vienu žodžiu F**K LIDL.
            Čia taip būna, kai skaitai tik antraštę, bet ne visą tekstą

            Comment


              Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
              Kaina su nuolaida kabo tokioje vietoje kur tai prekei nėra vietos iš viso, nes viskas užimta kita preke. Paklausus sako išpirko. Kaip gali išpirkti jei net tuščios vietos nėra?
              Tiek Lidl, tiek daugelis kitų retailerių, pasibaigus kažkokiai prekei, ir žinodami, kad jos tą dieną neturės, tiesiog sudeda ten kažkokią kitą, dažnai panašią, arba šalia esančią, prekę. Dėl to ir nėra "tuščios vietos". Galima ginčytis, ar tokia praktika yra gera (man, žiūrint iš pirkėjo perspektyvos, labiau patiktų matyti tuščias išpirktų prekių vietas su kainomis, negu padidintą kažkokios gretimos prekės feisų skaičių), bet retail'e tai yra prekių stockinimo 101, kas turbūt reiškia, kad retaileriams taip yra geriau.
              Paskutinis taisė John; 2023.10.25, 12:43.

              Comment


                Parašė Emil Rodyti pranešimą

                Aš irgi pasigavau su šituo, bet pasirodo, kad jų programėlėje dar reikia aktyvuoti kuponus, nepakanka tik nuskaityti Lidl Plus kortelę. Tbh aš nesuprantu, kodėl taip padaryta. Čia gal nes kažkada norėsiu pirkti prekę, kuriai yra nuolaida, be nuolaidos, tai va galėsiu pasirinkti neaktyvuoti kupono ir mokėti daugiau.
                Rimi appse yra lygiai taip pat. Nežinau, kaip kituose. Čia reiktų klausti retailo marketingistų UK, USA, Vokietijoje ir t.t., kodėl jie galvoja, kad taip geriau. Bet tikiu, kad jie savo researchus daro šiek tiek giliau, nei skaitydami, ką šneka vienas ar kitas bambeklis legacy forumuose apie architektūrą ir miestų planavimą

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Rimi appse yra lygiai taip pat. Nežinau, kaip kituose. Čia reiktų klausti retailo marketingistų UK, USA, Vokietijoje ir t.t., kodėl jie galvoja, kad taip geriau. Bet tikiu, kad jie savo researchus daro šiek tiek giliau, nei skaitydami, ką šneka vienas ar kitas bambeklis legacy forumuose apie architektūrą ir miestų planavimą
                  Rimi seniau aktyvuodavosi automatiškai. Dabar atskyrė į „pasiūlymus“ kurie aktyvuojasi automatiškai ir „kuponus“ kur reikia paspaust. Logika iš jų pusės paprasta - atsidarysi aktyvuot kuponą, tuo pačiu pamatysi kitus kuponus ir gal dar užsimanysi nusipirkt kažką papildomo. Arba pamirši aktyvuot kuponą ir susimokėsi pilną kainą. Abiem atvejais gerai.

                  Perfrazuojant seną pasakymą, jei nemoki pilnos kainos, reiškia pats esi produktas.

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                    Rimi seniau aktyvuodavosi automatiškai. Dabar atskyrė į „pasiūlymus“ kurie aktyvuojasi automatiškai ir „kuponus“ kur reikia paspaust. Logika iš jų pusės paprasta - atsidarysi aktyvuot kuponą, tuo pačiu pamatysi kitus kuponus ir gal dar užsimanysi nusipirkt kažką papildomo. Arba pamirši aktyvuot kuponą ir susimokėsi pilną kainą. Abiem atvejais gerai.

                    Perfrazuojant seną pasakymą, jei nemoki pilnos kainos, reiškia pats esi produktas.
                    Kažkada man buvo situacija, kai lyg ir galvojau, kad aktyvavau, bet arba išties nepadariau to, arba nepritaikė nuolaidos. Tai for fun parašiau supportui ir grąžino skirtumą rimi pinigais. Turbūt nykstamai mažoji dalis skundžiasi, bet kaip ir galima.

                    Comment


                      Tenka kontaktuoti su internal LIDL žmonėmis, tai būtent ne kažkokie rant'ai forume ar bendrai žmonių asmeniniai nepasitenkinimai sprendžia jų sprendimus kaip valdyti retail'ą, o statistinės analizės, skaičiai ir pinigai. Tarkim man tiesiai šviesiai pasakė, kad ilgą laiką neįvedė mažų krepšelių dėl to, kad analizė rodo, kad su didesniais vežimais daugiau nuperkama. Kuponai, beveik identiškai ką aprašė viršuje - kai yra reikalavimas juos aktyvuoti, tada du pliusai - neaktyvavus nuperka už didesnę kainą + peržvelgiant kuponus siekiant aktyvuoti pamatoma prekė, kurios galbūt neplanavo pirkti atėjęs į parduotuvę, bėt pamatęs kupono nuolaidą nuperkama.

                      Comment


                        Parašė taspac Rodyti pranešimą
                        Tenka kontaktuoti su internal LIDL žmonėmis, tai būtent ne kažkokie rant'ai forume ar bendrai žmonių asmeniniai nepasitenkinimai sprendžia jų sprendimus kaip valdyti retail'ą, o statistinės analizės, skaičiai ir pinigai.
                        O Tauta manė, kad Lidl eina gelbėti Lietuvos.
                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                        Comment


                          Parašė taspac Rodyti pranešimą
                          ne kažkokie rant'ai forume ar bendrai žmonių asmeniniai nepasitenkinimai sprendžia jų sprendimus kaip valdyti retail'ą, o statistinės analizės, skaičiai ir pinigai. Tarkim man tiesiai šviesiai pasakė, kad ilgą laiką neįvedė mažų krepšelių dėl to, kad analizė rodo, kad su didesniais vežimais daugiau nuperkama.
                          Nu ką ir besakyt – tikri genijai tie LIDL analitikai. Lenkiu žemai galvą.

                          Galiu pasufleruoti, ką daryti toliau: jei LIDL atsisakys mažmeninės prekybos ir veiks tik kaip didmeninės prekybos sandėlis, tai fūromis ir mikroautobusais bus nuperkama dar daugiau.

                          Comment


                            Parašė taspac Rodyti pranešimą
                            Tenka kontaktuoti su internal LIDL žmonėmis, tai būtent ne kažkokie rant'ai forume ar bendrai žmonių asmeniniai nepasitenkinimai sprendžia jų sprendimus kaip valdyti retail'ą, o statistinės analizės, skaičiai ir pinigai. Tarkim man tiesiai šviesiai pasakė, kad ilgą laiką neįvedė mažų krepšelių dėl to, kad analizė rodo, kad su didesniais vežimais daugiau nuperkama. Kuponai, beveik identiškai ką aprašė viršuje - kai yra reikalavimas juos aktyvuoti, tada du pliusai - neaktyvavus nuperka už didesnę kainą + peržvelgiant kuponus siekiant aktyvuoti pamatoma prekė, kurios galbūt neplanavo pirkti atėjęs į parduotuvę, bėt pamatęs kupono nuolaidą nuperkama.
                            O kaip pamatuoja kiek negauna pajamų dėl to, kad nėra krepšelių ir žmonės būtent dėl to neina? Arba kiek negauta pajamų, nes neima vežimo ir paima tik tiek prekių kiek telpa rankose (krepšelyje tiltpų 6-7 kartus daugiau)?
                            ​​

                            Comment


                              Parašė 1252 Rodyti pranešimą

                              Nu ką ir besakyt – tikri genijai tie LIDL analitikai. Lenkiu žemai galvą.

                              Galiu pasufleruoti, ką daryti toliau: jei LIDL atsisakys mažmeninės prekybos ir veiks tik kaip didmeninės prekybos sandėlis, tai fūromis ir mikroautobusais bus nuperkama dar daugiau.
                              Šiaip tai Lidl nedaro nieko baisiai išskirtinio, gal tik visus su mažu prekių skaičiumi susijusius dalykus, kas realiai yra vienintelis išskirtinumas. O šiaip visi retaileriai, įskaitant nemaisto, vadovaujasi panašiais principais ir marketingu.

                              Comment


                                Nei Maximoje, nei Norfoje tokių bajerių nebūna, kad ir kaip liaudis keikia šituos tinklus. Yra akcija - gausi prekę. Yra nuolaida - gausi nuolaidą.

                                Rimi ir Iki akcijos tai kaip laimėti loterijoje - dažniausiai akcijinių prekių nėra.

                                Comment


                                  Vilniečiai užplūdo naują parduotuvę Lazdynuose: „Kai kurios prekės pigesnės apie 30 procentų“
                                  https://www.15min.lt/verslas/naujien...ent=pc_300x600
                                  Čia duris atvėrė pirmoji prekybos tinklo „Maisto logistikos centras“ parduotuvė. <...>

                                  Iš žemųjų Panerių atvykusi Valentina iš parduotuvės išėjo tuščiomis. „Man nieko naujo, kaip ir visur, vienas kitas produktas gal ir mažesne kaina, bet aš daugiau nevažiuosiu, prekių mažai, kainos panašios“. <...>

                                  Borisas išėjo iš parduotuvės su pilnu maišu. <...> Valymo priemonių pirko, tai tikrai pigiau, o kitos prekės – kainos panašios, kaip „Norfoje“. Aplinka – viskas puiku, tačiau su mašina labai nepatogu atvažiuot, nėra kur arti pasistatyti“. <...>

                                  Į Lietuvos rinką įžengęs naujasis mažmeninės prekybos tinklas „Maisto logistikos centras“ kitais metais žada plėtra – atidaryti šešias parduotuves Kaune, Klaipėdoje, Alytuje, Utenoje, Jonavoje, Mažeikiuose.
                                  Rašo lietuviški produktai sudaro 70 proc. asortimento. Norfoj atėjus Lidl buvo 85 proc.
                                  ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚

                                  Comment


                                    Sukčiauja nuo pirmos dienos:
                                    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20231104_140513.png Views:	1 Size:	1015,9 kB ID:	2087226
                                    https://barbora.lt/produktai/natural...-proc-rieb-2-l
                                    Paskutinis taisė Tomas; 2023.11.04, 14:07.
                                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                    Comment


                                      Nieko keisto, kad pardavinėjant bedidžiulių kaštų pastatams gerose vietose yra pigiau

                                      Comment


                                        Išvis keista, kad pigiam tinkle (net pranešime spaudai sakė, kad jų klientas žemas pajamas gaunantis) yra to absurdiškai kosminės kainos dvaro pieno.

                                        Comment


                                          Dėl populiarumo yra. Kai latviai pakilus kainoms pradėjo pirkti optima linija, mes toliau perkam dvaro.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X