Miunchene paskutinį kartą buvau panašiai tada, kai šitoje temoje buvo parašytas paskutinis pranešimas, tai buvo labai malonu ir faina sugrįžti. Gaila tik, kad labai trumpam. Buvo truputį problemų su traukiniais tuo metu, tai teko netgi sutrumpinti viešnagę iki vienos nakties, vietoj planuotų dviejų, bet visvien buvo malonu sugrįžti. Miunchenas, imho, yra galimai, arguably, mano nuomone, obetačiau kiečiausias ir labiausiai Vokietijos miestas ir taip jau yra ir, matyt, visada bus. Tiesiog geras miesto vaibas, gera aplinka, geras transportas, geras alus, geri žmonės ir vokiška kokybė visur. Nu ir šiaip viskas labai gerai ir geriau, negu kitur Vokietijoje. Bent jau man taip rodosi.
Munchen Hbf stotyje

U-Bahno traukinys (tas naujesnis, Typ C2)

Werksviertel, naujas kvartalas šalia Munchen Ost geležinkelio stoties

Visai įdomaus urbanizmo ten yra, tokio rusty, industrinių konversijų-konteinerių ir visiškai naujų projektų mišinys

Konteineriai pagerina ir paturbina bet kokį urbanizmą ir bet kokią aplinką

Moteriški/hipsteriniai dviračiai irgi pagerina aplinką

Nauji projektai va taip visaip atrodo

Munchen Hbf stotyje

U-Bahno traukinys (tas naujesnis, Typ C2)

Werksviertel, naujas kvartalas šalia Munchen Ost geležinkelio stoties

Visai įdomaus urbanizmo ten yra, tokio rusty, industrinių konversijų-konteinerių ir visiškai naujų projektų mišinys

Konteineriai pagerina ir paturbina bet kokį urbanizmą ir bet kokią aplinką

Moteriški/hipsteriniai dviračiai irgi pagerina aplinką

Nauji projektai va taip visaip atrodo




































Atsitiko panašiai kaip ir su daugeliu megaprojektų: dvigubai pabrango, 7 metus prasitęsė... O šiaip reikėjo šitą projektą pradėti dar prieš 20 metų, nes net tada matėsi, kad dabartinė kamieninė S-Bahn'o arterija kemšasi ir reikės kažką daryti. Nuo atidarymo 1972 m. keleivių padaugėjo trigubai ir iš esmės viršijami pajėgumai, todėl yra problemų su vėlavimu, trasos taisymu (dėl statybos darbų ar gedimo uždarius tą atkarpą daugeliui miestiečių kyla nepatogumų). Jei neklystu, tai labiausiai apkrauta geležinkelio atkarpa Europoje: traukiniai važiuoja kas 90 sekundžių. Pro tą atkarpą praeina praktiškai visi S-Bahn'o maršrutai, į abu galus besitęsiantys tolyn nuo miesto į apylinkes, bazinis taktas 20 min., piko metu kai kuriems maršrutams 10 min.
Čia ta pati diskusija, kaip ir anoje temoje (Vok. miestai) – sistemoms reikia atsparumo, dubliavimosi. Nes kitu atveju jos nepatikimos.
Comment