Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šiaulių LEZ / pramoninis parkas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šalia Zoknių VT žiedo/Radviliškio ir Dubijos g. sankryžos.









    Net atstatė išgriautą tvorą .

    Comment


      Pročiūnų g. 16 progreso nedaug.

      09 27.







      Užtat Scania centras Aerouosto g. 2 dygsta tikrai greitai.

      09 27



      Comment


        Su Prem­je­ru ta­rė­si dėl LEZ ir oro uos­to

        A. Mockaus teigimu, su Premjeru, jo patarėja, Šiaulių LEZ valdybos pirmininku Tomu Jaskelevičiumi buvo aptartos LEZ problemos. Čia investuotojų kurtis netraukia infrastruktūra – įmonėms veikti nepakanka elektros energijos galingumo. Premjero prašyta ieškoti galimybių skirti lėšų elektros tiekimo infrastruktūrai įrengti. A. Butkevičius pritarė, kad darbus reikia pradėti skubos tvarka, dėl to kalbėjosi su „Lesto“ vadovu.

        „Lesto“ ruoš projektą ir vykdys statybas. Infrastruktūrai įrengti prireiks milijonų eurų. Pinigų turėtų skirti valstybė, prisidės ir Šiaulių savivaldybė“, – tvirtino A. Mockus. Pasak jo, Šiaulių LEZ operatorius įmonei „Lesto“ privalės pateikti potencialių investuotojų sąrašą. Tai – garantija, kad į elektros tiekimo infrastruktūrą bus investuojama ne veltui.

        Šiaulių LEZ ir „Lesto“ atstovai derėtis dėl naujo projekto planuoja kitą savaitę. Šiaulių LEZ operatoriumi dar gegužės 8 dieną buvo paskirtos dvi jungtinės veiklos pagrindu susijungusios UAB – „Bendras verslas“ ir „Progresyvūs verslo sprendimai“. Tarptautinį konkursą laimėjusios įmonės įsteigė valdymo bendrovę „Šiaulių laisvoji ekonominė zona“.

        Operatorius sutartimi įsipareigojo per penkerius metus į Šiaulių LEZ teritoriją pritraukti 23 milijonus eurų investicijų.
        http://skrastas.lt/?data=2015-10-08&...&id=1444148845

        Comment


          Organinių trąšų gamykla nori kurtis prie miesto

          Į Šiau­lius no­ri atei­ti vers­li­nin­kai, pla­nuo­jan­tys or­ga­ni­nių trą­šų ga­my­bą. Pra­šo skly­po Pra­mo­nės par­ke. Šian­dien mies­to Ta­ry­ba spręs, ar pri­tar­ti in­ves­ti­ci­jų su­tar­čiai. Ar trą­šų ga­my­ba bus sau­gi? In­ves­tuo­to­jai ti­ki­na, jog pla­nuo­ja­mai veik­lai ne­rei­ka­lin­gas po­vei­kio ap­lin­kai ver­ti­ni­mas. Vil­niaus UAB „Ag­ro­con­sult LT“ pra­šo iš­nuo­mo­ti Šiau­lių pra­mo­nės par­ke skly­pą trą­šoms ga­min­ti. Sa­vi­val­dy­bės ži­nio­mis, tai bū­tų or­ga­ni­nės trą­šos.

          Pla­nuo­ja­mos in­ves­ti­ci­jos į pa­tal­pas, įran­gą ir la­bo­ra­to­ri­ją – 600 000–700 000 eu­rų. Bū­tų su­kur­ta 7–10 dar­bo vie­tų. Mies­to Ta­ry­bai pri­ta­rus, in­ves­tuo­to­jams 99 me­tams bū­tų iš­nuo­mo­tas skly­pas Pra­mo­nės par­ke, ad­re­su Rad­vi­liš­kio g. 53. Skly­po plo­tas – 0,9739 ha. Su­tar­ties pro­jek­tas ti­pi­nis kaip vi­siems in­ves­tuo­to­jams. Rei­ka­la­vi­mai ke­lia­mi tik dėl in­ves­ti­ci­jų dy­džio, dar­bo vie­tų skai­čiaus, pro­jek­to įgy­ven­di­ni­mo ter­mi­nų.

          Abe­jo­nės

          Ta­ry­bos Fi­nan­sų ir eko­no­mi­kos ko­mi­te­te ki­lo klau­si­mas, ko­dėl ne­rei­ka­lau­ja­ma at­lik­ti pla­nuo­ja­mos veik­los po­vei­kio ap­lin­kai ver­ti­ni­mo? Sa­vi­val­dy­bė tu­ri tik pa­čių vers­li­nin­kų pa­ti­ki­ni­mą, jog jų pla­nuo­ja­mai veik­lai ne­rei­kia to­kio ver­ti­ni­mo. In­ves­ti­ci­jų ir mies­to plėt­ros sky­riaus ži­nio­mis, jie to­kį išaiš­ki­ni­mą yra ga­vę iš Šiau­lių re­gio­no ap­lin­kos ap­sau­gos de­par­ta­men­to (ŠRAAD).

          „Kai bus ren­gia­mos tech­ni­nio pro­jek­to są­ly­gos, ta­da ŠRAAD teiks są­ly­gas dėl po­vei­kio ap­lin­kai ver­ti­ni­mo“, – aiš­ki­no po­li­ti­kams Ie­va Džiau­gie­nė, In­ves­ti­ci­jų ir mies­to plėt­ros sky­riaus ve­dė­jo pa­va­duo­to­ja. Ko­mi­te­to na­rys Alf­re­das Lan­kaus­kas ste­bė­jo­si, jog da­bar Ta­ry­ba tie­siog tu­rin­ti pa­ti­kė­ti, jog įmo­nė bus sau­gi. „Trą­šas pils­tys, ar ne­skleis ne­ma­lo­nių kva­pų? Kuo jie pre­kiau­ja, ką pils­tys? – klau­sė po­li­ti­kas. – Rei­kia ne­prik­lau­so­mos eks­per­ti­zės. Da­bar tik pa­de­da­me gau­ti eu­ro­pi­nę pa­ra­mą. Che­mi­jos pra­mo­nės mies­te nė­ra, bet ar jos rei­kia?“

          Ko­mi­te­to pir­mi­nin­kas Jo­nas Bart­kus pri­ta­rė, jog „rei­kia ži­no­ti, į ko­kias pra­mo­nės rū­šis orien­tuo­ja­mės, ypač kai in­ves­tuo­to­jų dau­gė­ja“. „7–10 dar­bo vie­tų įkurs, nuo mies­to veiks sau­giu at­stu­mu, bet ar ki­tos fir­mos ateis ša­lia kur­tis, ypač IT? Ar to­liau steig­si­me vien che­mi­jos fab­ri­kus? – svars­tė J. Bart­kus. – Rei­kia do­ku­men­to dėl Pra­mo­nės par­ko prio­ri­te­tų.“

          Pa­ti­ki­no, jog įmo­nė dėl kva­pų už­sa­kys at­lik­ti veik­los po­vei­kio svei­ka­tai ver­ti­ni­mą, o po­vei­kio ap­lin­kai ver­ti­ni­mo ne­rei­kia.

          „Mes ne­pa­ten­ka­me į veik­las, ku­rioms rei­ka­lin­gas po­vei­kio ap­lin­kai ver­ti­ni­mas, nes tai nė­ra ag­re­sy­vios me­džia­gos, be to, trą­šų kie­kiai bus ne­di­de­li – pen­kis kar­tus ma­žes­ni nei tie, nuo ku­rių jau rei­kia po­vei­kio ap­lin­kai ver­ti­ni­mo, – tei­gė M. Ur­mo­nas. – Pa­vo­jin­gu­mo nė­ra jo­kio, mes jau tre­ji me­tai pre­kiau­ja­me trą­šo­mis, ku­rios tu­ri eko­lo­gi­nį ser­ti­fi­ka­tą.“

          Jo žo­džiais, „ša­lia pa­sta­ty­tas au­to­mo­bi­lių ser­vi­sas ir plo­vyk­la dau­giau tar­šos duos“.
          http://skrastas.lt/?data=2016-01-28&...&id=1453916893

          Comment


            Elektros atvedimu į vadinamąjį LEZą pasirūpinta

            Vis daugiau investuotojų kuriantis Šiaulių Pramonės parke, sparčiau vystantis laisvajai ekonominei zonai, po truputį juda ir reikalai dėl nepakankamo elektros tiekimo. Nors vis dar neišspręstas klausimas, iš kur gauti beveik du milijonus eurų Zoknių transformatorinės modernizavimui, bent jau elektros atvedimu į vadinamąjį LEZą – pasirūpinta.

            Visgi, kaip sako Šiaulių miesto savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas, pajudėję reikalai dėl elektros tiekimo – tik įžanga. Nors pakankama elektros galia, kad investuotojai galėtų vystyti verslo plėtrą jau pasirūpinta, dar laukia didžioji dalis darbų ir išlaidų. Neišvengiamai reikia kuo skubiau modernizuoti šiuo metu per silpną transformatorinę. Tam reikėtų gerokai daugiau, nei pusantro milijono eurų.

            Kaip sako Martynas Šiurkus, Zoknių transformatorinės rekonstrukcijai reikalinga suma – nepakeliama našta miesto savivaldybei. Todėl tikimasi valstybės paramos. Tiesa, jos dar 2014-ųjų pabaigoje jau mėgino prašyti ir praėjusios kadencijos meras, kreipęsis į energetikos, ūkio ir finansų ministerijas bei šalies Ministrą pirmininką ir mėginęs paaiškinti, kad elektros energijos rezervinės galios užtikrinimas – valstybės, o ne savivaldybės užduotis.
            http://etaplius.lt/elektros-atvedimu...a-pasirupinta/

            Comment


              „7–10 dar­bo vie­tų įkurs, nuo mies­to veiks sau­giu at­stu­mu, bet ar ki­tos fir­mos ateis ša­lia kur­tis, ypač IT? Ar to­liau steig­si­me vien che­mi­jos fab­ri­kus? – svars­tė J. Bart­kus.

              Kokios dar IT kompanijos eis į Šiaulių PP, nereikia juokinti žmonių. Tai nereiškia, kad organinių trašų gamyklą reikia statyti be jokio potencialios žalos įvertinimo, bet Google HQ šiauliuose dar reikės palaukti.
              If a lion could speak, we could not understand him.

              Comment


                Scania centras kaip ir baigtas.

                Nuo Radviliškio g.





                Nuo Aerouosto g.



                Šalia pastatytas ir dar vienas nedidelis pastatas.

                Comment


                  Atrodo, kad Girtekos/Krovlitos statybos Pročiūnų g. taip pat baigtos.





                  Įrengė ir gatvės atkarpą (Felikso Vaitkaus).



                  Bendras vaizdas.

                  Comment


                    P. Motiekaičio g. nugriauti anksčiau čia stovėję garažai. Be to praėjusiais metais šalia esanti įmonė paskelbė, jog planuoja plėtrą (statyti papildomą korpusą), taigi yra galimybė, kad ir čia gali prasidėti statybos.







                    Paskutinis taisė Xedos; 2016.02.03, 17:52.

                    Comment


                      Dar vienas Scania centro kadras.

                      Comment


                        LEZ projektas turėtų būti baigtas kovo mėn. Turbūt reikės pakeisti ir temos pavadinimą.

                        Kovo pradžioje vartus atvers Šiaulių laisvoji ekonominė zona su naujai įrengta infrastruktūra verslui vystyti.
                        http://edem.siauliai.lt/lit/Oro-uost...-verslas-/4846
                        Paskutinis taisė Xedos; 2016.02.10, 11:46.

                        Comment


                          Čia ne apie europinę vėžę/Rail Baltica.

                          Meras Šiauliams tebesiekia geležinkelio vėžės

                          Vėžės siekimas: vienai ministerijai tapus kurčiai pagalbos prašymui, šaukiamasi kitos. Krašto apsaugos ministeriją pasiekė Šiaulių mero Artūro Visocko prašymas dėl geležinkelio vėžės. Meras rašte įtikinėja Ministerijos atstovus, kad Šiauliams būtina turėti geležinkelio vėžę. „Norime informuoti, kad Šiaulių miesto savivaldybei šis projektas yra strateginės svarbos“, – rašte Krašto apsaugos ministerijai teigia A. Visockas. Jo žodžiais, vėžė Šiauliams būtina dėl verslo plėtros bei investicijoms pritraukti.

                          Raštu siekiama išsiaiškinti, ar geležinkelio vėžės įrengimas, šalia Tarptautinio Šiaulių karinio oro uosto iki Laisvosios ekonominės zonos teritorijos, galėtų būti reikalingas ir naudingas Ministerijos ir Lietuvos kariuomenės ar NATO policijos misijos veiklų vykdymui ilgalaikėje perspektyvoje.

                          Tai nėra pirmas mero ar Savivaldybės atstovų judesys dėl vėžės. Dar sausį Savivaldybė kreipėsi į Vyriausybę ir Susisiekimo ministeriją, prašydama skirti lėšų geležinkelio atšakai įrengti. Susisiekimo ministerijos pozicija dėl vėžės Šiauliams, nežinoma, mat Savivaldybės prašymas iki šiol ignoruojamas.

                          A. Visockas iš dalies sutinka, kad dėl tokių prašymų yra gerokai suvėluota.

                          „Dėl geležinkelio vėžės – pavėluota 15 metų. Bandomi visokie variantai. Dokumentų yra daug. KAM atsakymas reikalingas, kaip pagalba. Vėžė privalėjo būti atstatyta 2012 – 2013 m. Tačiau tam trukdė užbaiginėjama Viešojo logistikos centro dokumentacija, už kurią reikėjo atgauti ES lėšas. Žlugus VLC (kad projektas nerealus, sakiau jau 2011 m.) į Šiaulius žiūrėta kaip į nemokančius planuoti. Šiuo metu situacija sparčiai keičiasi. Šiauliai vis dažniau skamba, kaip mokantis darbus daryti laiku ir tiksliai“, – mano Šiaulių meras.
                          http://etaplius.lt/tai-bent-ryztas-m...inkelio-vezes/

                          Comment


                            Šiandien Taryba pritarė sutarties pasirašymui. Įmonei išnuomotas sklypas esantis Pročiūnų g. 3A, šalia regbio stadiono.

                            Pramonės parke atsirado niša kavinei

                            Šiau­lių pra­mo­nės par­ke, ku­ria­me bai­gia­mi da­ly­ti skly­pai, in­ves­tuo­to­jai no­ri ati­da­ry­ti ka­vi­nę. Mies­to Ta­ry­ba šian­dien spręs, ar pri­tar­ti in­ves­ti­ci­jų su­tar­čiai. Par­ke iki šiol kū­rė­si tik ga­my­bi­nin­kai ir trans­por­to pa­slau­gų įmo­nės.

                            Sa­vi­val­dy­bės eks­di­rek­to­rius – stei­gė­jas

                            Šiau­liuo­se per­nai įsteig­ta UAB „Di­ri­ta“ pra­šo Sa­vi­val­dy­bės iš­nuo­mo­ti skly­pą mai­ti­ni­mo įstai­gos veik­lai. Bend­ro­vę „Di­ri­ta“ įstei­gė Vla­das Da­mu­le­vi­čius, bu­vęs Sa­vi­val­dy­bės ad­mi­nist­ra­ci­jos di­rek­to­rius. Ta­čiau „Šiau­lių kraš­tui“ jis aiš­ki­no, jog nė­ra su­si­jęs su „Di­ri­tos“ pla­nais kur­tis Pra­mo­nės par­ke ir apie juos nė ne­ži­no.

                            „Bend­ro­vę tik įstei­giau – to­kias pa­slau­gas vers­lui tei­kiu, ir ak­ci­jas par­da­viau“, – sa­kė V. Da­mu­le­vi­čius. UAB „Di­ri­ta“ nau­ja­sis ak­ci­nin­kas ir di­rek­to­rius Ai­va­ras Voz­gir­das „Šiau­lių kraš­tui“ ne­no­rė­jo pla­nų ko­men­tuo­ti, kol nė­ra Ta­ry­bos spren­di­mo. Tik pa­si­da­li­jo, jog ka­vi­nės idė­ja ki­lo lan­kan­tis Pra­mo­nės par­ko įmo­nė­se.

                            „Pa­tys ga­my­bi­nin­kai pa­siū­lė, nes ten dir­ban­tiems dar­buo­to­jams ir į par­ką at­va­žiuo­jan­tiems sve­čiams nė­ra kur pa­val­gy­ti, ir ar­ti nė­ra jo­kios mai­ti­ni­mo įstai­gos“, – sa­kė A. Voz­gir­das. Ta­ry­bai tei­kia­ma in­for­ma­ci­ja, jog Pra­mo­nės par­ke „Di­ri­ta“ ati­da­ry­tų 20–30 vie­tų ka­vi­nę. In­ves­tuo­ti pla­nuo­ja iki 100 tūks­tan­čių eu­rų ir su­kur­ti 3 dar­bo vie­tas.

                            Be auk­cio­no, bet tik 10 me­tų

                            UAB „Di­ri­ta“ tei­kė pra­šy­mą iš­si­nuo­mo­ti 5–15 arų plo­to že­mės skly­pą Šiau­lių pra­mo­ni­nia­me par­ke iki 99 me­tų. Toks nuo­mos ter­mi­nas yra stan­dar­ti­nis su­da­rant su­tar­tis su in­ves­tuo­to­jais. Ta­čiau Sa­vi­val­dy­bės ad­mi­nist­ra­ci­ja ka­vi­nės veik­lai siū­lo iš­nuo­mo­ti 6,5 aro skly­pą ir tik 10 me­tų.

                            Pa­gal par­ko de­ta­lų­jį pla­ną šio ne­di­de­lio skly­po pa­skir­tis yra vi­suo­me­ni­nė. Su­da­rant nuo­mos su­tar­tį bū­tų kei­čia­ma į ko­mer­ci­nę pa­skir­tį. Skly­pas, kaip ki­tiems Pra­mo­nės par­ko in­ves­tuo­to­jams, ati­tek­tų ne auk­cio­no tvar­ka ir bū­tų tai­ko­mos to­kios pat kaip vi­siems mo­kes­ti­nės leng­va­tos. Ka­vi­nės sa­vi­nin­kai nuo že­mės nuo­mos bei ne­kil­no­ja­mo­jo tur­to mo­kes­čių bū­tų at­leis­ti 10 me­tų.

                            Po­rei­kis di­de­lis

                            Ija Jen­cie­nė, In­ves­ti­ci­jų ir mies­to ūkio plėt­ros sky­riaus lai­ki­no­ji ve­dė­ja, pri­sta­ty­da­ma klau­si­mą Ta­ry­bos ko­mi­te­tuo­se tei­gė, jog mai­ti­ni­mo įstai­gos po­rei­kis Pra­mo­nės par­ke yra di­de­lis. Jos tei­gi­mu, ar­ti­miau­siais me­tais čia ga­li dirb­ti apie 500 dar­buo­to­jų, o už­pil­džius vi­sus skly­pus – iki 1 000 dar­buo­to­jų.

                            Lais­vų skly­pų li­ko tik trys (be nu­ma­to­mo iš­nuo­mo­ti „Di­ri­tai"). Iš jų du – di­džiau­si par­ko skly­pai. Vie­nas – 3 hek­ta­rų, ki­tas – 1 hek­ta­ro plo­to. Šiuo me­tu par­ke vei­kia trys ga­my­bos įmo­nės – „Liet­me­ta“, „Stat­ga“, „Vo­nin Lit­hua­nia“. Jo­se dir­ba iš vi­so 127 dar­buo­to­jai.

                            Dar dvi trans­por­to kom­pa­ni­jos – „Sca­nia Lie­tu­va“ ir „Krov­li­ta“ – pa­si­sta­tė pa­sta­tus ir ar­ti­miau­siu me­tu pra­dės veik­lą. Sa­vi­val­dy­bė iš vi­so su 12 bend­ro­vių yra pa­si­ra­šiu­si in­ves­ti­ci­jų su­tar­tis ar ke­ti­ni­mų su­si­ta­ri­mus. Pa­gal įsi­pa­rei­go­ji­mus in­ves­tuo­to­jai tu­ri įkur­ti ne ma­žiau nei 239 nau­jas dar­bo vie­tas. In­ves­ti­ci­jų ir mies­to plėt­ros sky­riaus duo­me­ni­mis, pir­mo­sios trys įmo­nės rea­liai dar­bo vie­tų įkū­rė po du tris kar­tus dau­giau, nei bu­vo mi­ni­ma­liai nu­sta­ty­ta.
                            http://skrastas.lt/?data=2016-02-25&...&id=1456334572

                            Comment


                              Jau išsikėlė į parką Giriteka šią savaitę. Tuščios patalpos liejyklos gatvėje nuo antradienio.

                              Comment


                                Parašė NIR_Rimc Rodyti pranešimą
                                Jau išsikėlė į parką Giriteka šią savaitę. Tuščios patalpos liejyklos gatvėje nuo antradienio.
                                O kai į pramoninį parką atėjo ROL/Statga, prieš tai apleido savo patalpas prie Elnio. Atrodo, kad ten liko tik administracija, bet negarantuoju to. Nežinau ar tokios tendencijos yra teigiamos...
                                Paskutinis taisė Xedos; 2016.02.26, 18:40.

                                Comment


                                  Kovo 4 d. bus oficialiai užbaigtas II plėtros etapas.

                                  Į LEZ’o ir globos namų atidarymą atvyks premjeras A. Butkevičius

                                  Kovo 4 dieną Šiauliai paskelbs apie naujus atidarytus svarbius miesto ekonomikai ir socialinei gerovei objektus – laisvąją ekonominę zoną ir globos namus senjorams.

                                  Laisvoji ekonominė zona

                                  Šiaulių laisvoji ekonominė zona – įkurta specialios paskirties 218 ha teritorija. Laisvoji ekonominė zona yra greta svarbiausių šalies transporto arterijų – valstybinės reikšmės magistralinio kelio Panevėžys – Šiauliai bei Šiaulių tarptautinio oro uosto. Už 6 km nuo Šiaulių centro įkurta specialioji zona taip pat yra lengvai pasiekiama miesto viešuoju transportu, todėl sudaro patogias sąlygas mieste gyvenantiems darbuotojams patogiai pasiekti savo darbo vietas.

                                  Laisvosios ekonominės zonos įkūrimo projekto įgyvendinimo metu įrengtos inžinerinių tinklų, susisiekimo komunikacijos su apšvietimo tinklais ir ryšių kanalizacija, vandentiekis (8116,72 m), atliktas buitinių nuotėkų (5319,54 m su siurbline), lietaus nuotėkų (5243,74 m su valymo įrenginių išplėtimu), vandentiekio sužiedinimas, nutiesta gatvė (3322,86 m), ryšių tinklai (4203,69 m), apšvietimo tinklai (6793,9 m). Viso projekto vertė – 9,393,4 mln. Eur., iš jų – beveik 328 tūkst. Eur – Savivaldybės lėšos, pagrindinis finansavimas – Europos struktūrinių fondų parama.

                                  Šiaulių laisvoji ekonominė zona yra tęsinys 2008 metais užbaigto Šiaulių pramoninio parko, besiribojančio su LEZ‘u, projekto, kurio metu buvo investuota per 13 mln. eurų valstybės, Savivaldybės ir Europos Sąjungos lėšų.

                                  Šiaulių miesto savivaldybė yra sudariusi susitarimus dėl žemės sklypų nuomos pramoniniame parke su 11 įmonių.
                                  http://etaplius.lt/i-lezo-ir-globos-...a-butkevicius/

                                  Comment


                                    Įdomu, koks LEZ'o užimtumas?
                                    If a lion could speak, we could not understand him.

                                    Comment


                                      Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
                                      Įdomu, koks LEZ'o užimtumas?
                                      Nulinis.

                                      Tiesa, galima pasidžiaugti, kad anksčiau įrengtoje dalyje (I etapas) liko tik trys laisvi sklypai, trys įmonės projektuoja savo pastatus, trys turėtų pradėti tai daryti artimiausiu metu, o su dar dvejomis pasirašyti ketinimų protokolai dėl investicijų.

                                      Comment


                                        LEZ projektas baigtas.

                                        Šiaulių ekonominės zonos atidarymo metu pasirašyta ir pirmoji investicijų sutartis

                                        Bene didžiausias Šiaulių regione verslo aplinkos gerinimo investicijų projektas – Šiaulių laisvosios ekonominės zonos atidarymas – sulaukė ypatingo šalies ir miesto valdžios dėmesio. Investicijoms paruošta pramonės teritorija, tik paskelbus jos atidarymą, sulaukė ir pirmojo investuotojo.

                                        Iškilmingą ceremoniją pradėjęs miesto meras Artūras Visockas prisipažino, kad įgyvendinant šį svarbų miestui projektą būta itin keblių situacijų, kurias išspręsti pavyko tik ypatingomis Vyriausybės, Ūkio ministerijos, Viešųjų pirkimų tarnybos pastangomis.

                                        „Čia yra Šiaulių miesto ekonominė ateitis, šis objektas užtikrins miesto gyvavimą ir perspektyvas. Laisvajai ekonominei zonai trūksta tik vieno dalyko – geležinkelio atšakos. Dalis procedūrų jau yra atlikta, tikiuosi, kad šalia vėžės Vilnius–Klaipėda atsiras ir nedidelė, tačiau labai reikalinga atšaka į laisvąją ekonominę zoną“, – kalbėjo Šiaulių meras A. Visockas.

                                        Projekto rangovai – bendrovės Meyer & John“ atstovai perdavė simbolinį LEZ raktą teritorijos operatoriams ir miesto merui, po to buvo perkirpta atidarymo juostelė.

                                        Iškarto po oficialios ceremonijos pasirašyta ir pirmoji investicijų sutartis. Šiaulių laisvojoje ekonominėje zonoje įsikurti panoro UAB „ROL Ergo LT“. Bendrovės vadovas Rytis Dijokas patvirtino, kad akcininkai iš Švedijos ilgai rinkosi, kur vystyti gamybą – Lietuvoje ar JAV. Tik patrauklios Šiaulių LEZ sąlygos akcininkams padėjo apsispręsti, kad naujas, modernus 10 tūkst. kv. metrų ploto fabrikas būtų statomas būtent Šiauliuose.

                                        Šiaulių laisvoji ekonominė zona yra greta svarbiausių šalies transporto arterijų – valstybinės reikšmės magistralinio kelio Panevėžys–Šiauliai ir Šiaulių tarptautinio oro uosto. Už 6 km nuo Šiaulių centro įkurta specialioji zona taip pat yra lengvai pasiekiama miesto viešuoju transportu.

                                        Investicijų pritraukimų į šią pramonės teritoriją rūpinasi operatorius UAB „Šiaulių laisvoji ekonominė zona“.

                                        Ūkio ministerijos duomenimis Šiaulių laisvojoje ekonominėje zonoje (LEZ) per artimiausią penkmetį žadama pritraukti ne mažiau kaip 23,46 mln. eurų investicijų ir sukurti daugiau nei 500 naujų darbo vietų. Šiaulių LEZ dešimtmečio planai siekia 70 mln. eurų investicijų ir daugiau nei 1200 sukurtų naujų darbo vietų.

                                        Laisvosios ekonominės zonos įkūrimo projekto įgyvendinimo metu įrengtos inžinerinių tinklų, susisiekimo komunikacijos su apšvietimo tinklais ir ryšių linijomis, pakloti vandentiekio, buitinių nuotekų, lietaus nuotekų vamzdynai, nutiesta nauja gatvė. Viso projekto vertė – beveik 9,5 mln. eurų, iš jų beveik 328 tūkst. eurų – Savivaldybės lėšos, pagrindinis finansavimas – Europos struktūrinių fondų parama.
                                        http://edem.siauliai.lt/lit/Siauliu-...-sutartis/4991
                                        Paskutinis taisė Xedos; 2016.03.05, 17:09.

                                        Comment


                                          Taip pat interviu su LEZ vadovu.

                                          LEZ vadovas – sėkmei reikia bendrų pastangų

                                          Naujasis vadovas Artūras Klangauskas tikisi į LEZ pritraukti įvairaus profilio pramonės įmones. Į šiandien vykstantį Šiaulių Laisvosios ekonominės zonos (LEZ) atidarymą sugužėjo ne tik miesto valdžia, bet ir svečiai iš sostinės. Kokią LEZ viziją mato ir kokių tikslų sieks jos direktorius Artūras Klangauskas, klausėme likus porai dienų iki oficialaus renginio.

                                          – Su kokia vizija ateinate dirbti?

                                          – Tikslas yra sukurti palankią verslo aplinką, kuri pritrauktų investuotojus į Šiaulių LEZ. Manome, kad perspektyvi ir strategiškai patogi jo vieta, Šiaulių regione susiformavusios stiprios inžinerinės pramonės tradicijos bei aukštos kvalifikacijos specialistai išugdomi Šiaulių mieste įsikūrusių mokymo įstaigų, gali padėti paskatinti regioninę plėtrą. Papildomai pradėjome bendravimą su Lietuvos darbo biržos Šiaulių filialo skyriumi dėl bendradarbiavimo rengiant potencialius darbuotojus naujoms įmonėms pagal iš anksto suderintus poreikius, žmonių perkvalifikavimo bei kitų personalo atrankos klausimų.

                                          – Kokias pagrindines veiklas esate numatęs? Kokie bus Jūsų pirmieji darbai?

                                          – Šiaulių LEZ šiuo metu yra baigiamos pagrindinės infrastruktūros užbaigimo formaliosios procedūros. Papildomai deriname susitarimus dėl dujų ir elektros tinklų išplėtimo pačioje zonoje, sukuriant kuo palankesnes sąlygas naujų investicijų atėjimui.Pramoninių sektorių atžvilgiu matome, kad LEZ gali būti patraukli inžinerinėms metalo, plastiko, baldų ir elektronikos, apdirbamosios tekstilės ir panašaus profilio pramonės įmonėms dėl savo strateginės vietos. Taip pat ši vieta turi nemažą potencialą logistikos veiklos vystymui.

                                          Šiuo metu jau vedame derybas su potencialiais investuotojais, kurių dalis yra vietos ir regiono verslo grupės, kitos – užsienio kompanijos, siekiančios perkelti ar išplėsti savo gamybinius pajėgumus Rytų Europoje. Vienas pirmųjų ir svarbiausių mūsų darbų bus padėti pirmiems LEZ investuotojams sėkmingai įsikurti teritorijoje ir pasiekti savo užsibrėžtus tikslus.<...>

                                          – Kokius didžiausius trūkumus įžvelgiate? Kodėl Šiauliuose iki šiol viskas iš dalies apmirę?

                                          – Tai būtų labiau ne trūkumai, o darbai kuriuos reikia padaryti. Pavyzdžiui, kelio nutiesimas, sujungiant LEZ su pramonės parku ir aplinkkeliu, šaligatvių įrengimas ir kitos svarbios ekonominei veiklai infrastruktūros įrengimas. Viskas gi prasideda nuo idėjos, Šiaulių LEZ steigimas prasidėjo dar 1996 m., po kurio laiko šios idėjos buvo atsisakyta, bet ji vėl buvo prikelta 2012 m. Įgyvendinus reikalingus teisinius pakeitimus ir pasiruošus kvalifikuoto LEZ operatoriaus atrankai,

                                          2014 m. buvo pradėtas vykdyti tarptautinis valdymo bendrovės atrankos konkursas. Laimėję konkursą, įsteigėme UAB Šiaulių laisvoji ekonominė zona įmonę, kuri 2015 m. gegužės 8 d. sudarė Zonos teritorijos valdymo sutartį su Lietuvos Respublikos Ūkio ministerija. Tuo pat metu vyko teritorijai reikiamos infrastruktūros įrengimo darbai, kurie buvo baigti 2016 m. pradžioje. Taigi iki šiol didžiausias trukdis įsibėgėti veiklai buvo tas, kad Šiaulių laisvoji ekonominė zona nebuvo tinkamai pasirengusi priimti investicijų neturėdama tam reikalingos platformos ir darbo priemonių, tačiau matome, kad darbai yra baigiami ir netrukus galėsime startuoti su nauja energija.<...>

                                          – Ar ruošiatės atsikelti gyventi į Šiaulius? Ar Jūsų šeima seks paskui?

                                          – Šiaulių LEZ, kaip ir Kėdainių LEZ, yra operuojami iš pagrindinio ofiso Vilniuje. Tai leidžia užtikrinti aktyvų bendravimą su valstybinėmis institucijomis, verslo atstovais ir kitomis, sėkmingai investicijų pritraukimo veiklai svarbiomis šalimis. Vis dėlto pati veikla reikalauja mobilumo, todėl mūsų komanda reguliariai lankosi Šiauliuose.<..>.
                                          http://etaplius.lt/lez-vadovas-sekme...ndru-pastangu/

                                          Comment

                                          Working...
                                          X