Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nauja Panevėžio autobusų stotis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    2007 m straipsnis
    http://verslas.delfi.lt/automoto/art...hp?id=15295092
    Užsiminta apie komercinį pastatą Basanavičiaus gatvėje, tik plotas nebuvo paviešintas (bent jau tame straipsnyje).

    Comment


      Jei kam teko lankytis Alytuje, tai ten įgyvendintas analogiškas variantas. Tiksliau ne iki galo įgyvendintas. Pastatė naują stotį miesto pakraštyje, pramoninių rajonų kaimynystėje. Nors labiau tikslesnis pasakymas būtų "pastatė naują parduotuvę su keliais peronais autobusams". Aplink visiškai jokių traukos centrų, išskyrus pačią parduotuvę (o kam jei konkurencija?). Iki centro bildeti dar kokį pusvalandį... Tik vat krizei atėjus ir senosios stoties pastatai pačiame miesto centre prie traukos centrų niekam nebereikalingi. Tad scenarijų mes žinome, o rezultatas po teisybei mažai kam rūpi...

      Comment


        Kaip jau buvo skelbta, įgyvendinant projektą, pirmajame etape būtų atliekamas detalusis projektas, antrajame etape laisvoje teritorijoje J. Basanavičiaus gatvėje būtų statomi nauji autobusų parko pastatai. Tada dabartinis autobusų parkas būtų perkeliamas į naujas patalpas, o likusioje laisvoje teritorijoje butų statoma nauja autobusų stotis bei komercinis pastatas.
        Brangiausi yra tie pinigai, kuriuos reikia grąžinti.

        Comment


          Man vizualizacija kelia pasišlykštėjimą. Didesnės nesąmonės nemačiau dar. Jei gerai supratau, viskas bus statoma dabartinė AS viestoje. Visų pirma, siūlyčiau palikti esamus senuosius pastatus ramybėje. Ypač gaila, kad jų nepaliktų atviroje aplinkoje. Siūlau uždrausi eismą Ukmėrgės gatvėje iki „IKI“. Būtina išsaugoti senai apleistą Savanorių a. 4-tajį namą. Manyčiau, kad būtų galima šį plotą paversti žaliąja zona.
          Oranžinė - kavinukės, ledainės ir t. t.;
          Žalia - įvairi augmenija, medžiai, pievos;
          Pilka - gatvės;
          Kreminė - pėsčiųjų takai.
          Spune-mi dacă-i între noi iubire

          Comment


            Puiku, kad bent jau stoties iškėlimo į parko teritoriją atsisakyta.

            Comment


              Reikia suprasti, kad visi pastatai, juodai apibraukti, bus nugriauti ir ten įrengta stotis. O dalis dabartinės stoties aukštės bus paversta skveru.

              Comment


                Iš kur tokios žinios?

                Comment


                  Manau forumiečiai kažką ne taip suprato, o jei kažkas ir keičiasi, tai įdėkite kokią nuorodą.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Reikia suprasti, kad visi pastatai, juodai apibraukti, bus nugriauti ir ten įrengta stotis. O dalis dabartinės stoties aukštės bus paversta skveru.
                    Nelabau supratau,apie ka cia sneki.
                    Brangiausi yra tie pinigai, kuriuos reikia grąžinti.

                    Comment


                      Aš tik komentavau įdėta schemą.

                      Comment


                        Statyti naują autobusų stotį Panevėžyje taip ir nepradėta
                        Zina Paškevičienė, LRT Televizijos Naujienų tarnyba,
                        www.lrt.lt
                        2013 m. sausio 7 d. 20:21


                        Žlunga Panevėžio valdžios užmojai iš miesto centro iškelti seną autobusų stotį ir toliau nuo jo pastatyti naują. Investuotojams delsiant pradėti statybas ketinama nutraukti prieš septynerius metus pasirašytą sutartį ir vėl skelbti konkursą autobusų stočiai statyti.

                        Prieš 57 metus statyta autobusų stotis miesto centre jau seniai tapusi miesto gėda – į ją užsukę vairuotojai ir keleiviai nustemba čia radę pasibaisėtinas sąlygas.

                        „Baisiau negu baisu, Jonavoj, Ukmergėj daug gražiau, nuvažiuoji ten – šiuolaikiška, o čia viskas tarybinių laikų“, – sakė kalbintas panevėžietis..............

                        Comment


                          Parašė Vidma Rodyti pranešimą
                          Statyti naują autobusų stotį Panevėžyje taip ir nepradėta
                          Zina Paškevičienė, LRT Televizijos Naujienų tarnyba,
                          www.lrt.lt
                          2013 m. sausio 7 d. 20:21
                          Vietinei valdžiai reiktų išklausyti modernaus miestų planavimo kursą. Miesto misija yra didinti jo centrališkumą/regioninę svarbą ir pritraukti kuo didesnius srautus į miesto centrą. Nebent ten per daug žmonių, stotį reikia panaudoti kaip magnetą. Nevalingai teisingai su Saulės miestu išsisprendė Šiauliai. Jei bus iškelta stotis, centre sumažės žmonių ir apdžiūs parduotuvės. Grąžinti žmonių įpročius rinktis bus labai brangu.
                          Paskutinis taisė pauliaK; 2013.01.31, 18:35. Priežastis: Pašalinta reklama

                          Comment


                            Manau visi turėjo savo tikslų.
                            Miesto valdžia norėjo pagražinti centrą, sumažinti gal užterštumą, triukšmą ir kt., kiti gauti sklypą centre ir ten statyti kažką, autobusų parkas+savivaldybė už tą sklypą centre ir dalį kito sklypo norėjo gauti naujus stoties ir pagalbinius pastatus, dar kiti pasistatyti-išsinuomoti-išnuomoti naujoje stoties teritorijoje numatytą centrą ir pasiūlyti visiems tiems važiuojantiems užsukti į prekybcentrį ir t.t.

                            Comment


                              http://www.sekunde.lt/panbalsas/stot...ir-vel-nutolo/

                              Stoties vizija ir vėl nutolo

                              Naujos autobusų stoties J. Basanavičiaus gatvėje ir devynaukščių „dangoraižių“ dabartinės teritorijoje vizijas kūrusiam Panevėžiui gresia likti prie suskilusios geldos. Investuotojams delsiant pradėti statybas, Panevėžio valdžia ketina nutraukti prieš septynerius metus pasirašytą sutartį ir kreiptis į teismą. Verslininkai dėl netesėtų pažadų kaltę verčia Savivaldybei, sumaniusiai miesto centre nutiesti dar vieną gatvę. Nauja autobusų stotis vairuotojams ir keleiviams duris turėjo atverti jau kitąmet, tačiau prieš daugiau nei pusę amžiaus statyta dabartinė dar ilgai šiurpins į ją užsukančiuosius.

                              Kliūtis – nauja gatvė

                              Prieš septynerius metus pasižadėjęs mainais už senosios stoties teritoriją savo lėšomis pastatyti ne tik naują stotį, bet ir Autobusų parko pastatus, Baltijos investicijų grupės (BIG) ir Panevėžio statybos tresto konsorciumas stabdo savo planus.

                              BIG direktorius Alvydas Misiūnas teigia, kad Savivaldybė apgavo milijonus ketinusius investuoti verslininkus. Esą sumaniusi į miesto pakraštį iškelti stotį, vietos valdžia sugalvojo staigmeną ir investuotojams, ir ramybės besiilgintiems centro gyventojams.

                              „Savivaldybė miesto bendrajame plane numatė sujungti J. Basanavičiaus ir Vilniaus gatves – nutiesti gatvę pro banką, per pačią dabartinės autobusų stoties teritoriją, pro Darbo biržą. Mums buvo šokas. Iš autobusų stoties sklypo mums nieko nebeliko“, – teigia A. Misiūnas. Anot jo, konsorciumas Savivaldybei nusiuntęs prašymą atsisakyti gatvės tiesimo planų. Jei Panevėžio valdžia sutiks su tokia sąlyga, verslininkai žada, kad naujos stoties statybos pajudės iš mirties taško.

                              Pasak A. Misiūno, dvi pagrindines gatves sujungti turintį ruožą Savivaldybė suprojektavo praėjus trejiems metams po sutarties su konsorciumu pasirašymo. Esą 2007-aisiais, kai buvo derinama būsimos autobusų stoties vizija, verslininkams apie naują gatvę Panevėžio valdžia nė neužsiminusi.

                              Jaučiasi mulkinami

                              Naujų patalpų nesulaukiančio Panevėžio autobusų parko generalinio direktoriaus pavaduotojas Alvydas Dirsė verslininkų nuogąstavimus vadina tik bandymu išsisukti nuo nevykdomų įsipareigojimų.

                              „Mes nesame priėmę jokių įsipareigojimų konsorciumui užtikrinti vienokias ar kitokias sąlygas. Konkurso sąlygose buvo įvardyta, kad tik pastatęs naują autobusų stotį konsorciumas senojoje plėtoja savo veiklą atsižvelgdamas į miesto Bendrąjį planą“, – tvirtina A. Dirsė.

                              Jo nuomone, statybas vilkinantiems verslininkams prireikė sukti uodegą ieškant kaltų, mat juos pačius parkas grasina paduoti į teismą.
                              Naujos autobusų stoties statybos turėjo prasidėti 2012-aisiais. Tačiau, pasak A. Dirsės, investuotojai iki šiol neturi nei pasirašę jungtinės veiklos sutarties su užsakovu – Autobusų parku, nei parengę projekto. „Konsorciumą raginom laiškais, keletą kartų buvome susitikę – niekaip nereaguoja. Toks verslininkų elgesys – akivaizdus mulkinimas. Dabar jau ruošiamės teisiniu būdu arba priversti jį vykdyti įsipareigojimą, arba ieškoti kito investuotojo“, – sako Autobusų parko generalinio direktoriaus pavaduotojas.

                              Investuoti nebenaudinga

                              A. Dirsė svarsto, kad konsorciumo planus sustabdė ne jam pretekstu vilkinti projektą tapusi nauja gatvė, o nuo 2007-ųjų kardinaliai pasikeitusi šalies ekonominė situacija. Prieš šešerius metus, finansinės krizės išvakarėse, bankai lengvai dalijo milžiniškas paskolas, vartojimas buvo didžiulis ir konsorciumo planuojamas dar vienas prekybos centras naujos stoties pašonėje anais laikais būtų buvęs sausakimšas pirkėjų. Tikriausiai tušti nebūtų stovėję ir komerciniai pastatai, iškilę dabartinės stoties vietoje. O dabar keliolikos milijonų litų investicijos mainais į galimybę valstybei priklausančiuose 45 arų miesto centre ir daugiau nei 2 hektarų sklypuose J. Basanavičiaus gatvėje statytis komercinius objektus vargu ar verslininkams atrodo pelningos.

                              „Mes puikiai žinome, kaip šiais laikais išnaudojami komerciniai objektai ir kiek jų Panevėžyje merdi“, – sako A. Dirsė.

                              Skolininkė reikalauja tvarkytis

                              Visiškai atsisveikinti su įsipareigojimų nevykdančiu konsorciumu kažin ar būtų geriausias variantas ir pačiam Autobusų parkui.

                              Nutraukus ryšius, tektų skelbti naują konkursą. Tokiu atveju naujos stoties Panevėžiui gali tekti laukti dar bent dešimtmetį.

                              Dėl įstrigusio projekto, anot A. Dirsės, Autobusų parkas atsidūręs tarsi tarp kūjo ir priekalo. Įmonės bazė – ties avarinės būklės riba.

                              „Nei į gamybinę bazę, nei į pačią stotį seniai nebeinvestuojame. Būtume žinoję, kad septynerius metus nieko nedarys, būtume kitaip elgęsi“, – piktinosi vienas iš įmonės vadovų.

                              Dėl Panevėžio gėda tapusios apleistos stoties Autobusų parką į kampą spaudžia ir jo akcininkė miesto Savivaldybė. Pati įmonei skolinga 3,3 mln. litų akcininkė ją ragina sutvarkyti stotį, kad nedarytų gėdos prieš atvykstančiuosius į Panevėžį.

                              „Prieš Europos krepšinio čempionatą buvome stoties fasadą nudažę, o neseniai Savivaldybė mums pareiškė priekaištus dėl stoties aplinkos, patalpų vidaus. Bet tam reikėtų didžiulių investicijų. Sukištume bent pusę milijono litų“, – skaičiuoja A. Dirsė.

                              Stoties nestatantį konsorciumą gėdina ir Savivaldybė. Dėl konsorciumo ji nusilenkė jau tiek, kiek galėjo – Savanorių aikštėje sutiktų matyti net iškilusius devynaukščius pastatus. Architektūros ir urbanistikos skyriaus vedėjas Saulius Matulis pripažino, jog atsižvelgus į verslininkų interesus atsisakyta ir naujos gatvės.

                              Anot architekto, Bendrajame plane buvo numatyta nuo J. Basanavičiaus gatvės nutiesti kelią iki Darbo biržos. Tačiau jis jau išbrauktas.

                              „Padarėme, kaip norėjo verslininkai. Net raštu jiems apie tai pranešėme. Dabartinis stoties vaizdas apverktinas – šiukšlynas centre“, – pabrėžia S. Matulis.

                              _________________________________

                              Kovėsi dantimis ir nagais

                              Dėl užsakymo statyti Panevėžiui naują autobusų stotį BIG-PST prieš maždaug aštuonerius metus kovėsi dantimis ir nagais.

                              Iš pradžių verslininkai siūlėsi stotį pastatyti už 7 mln. litų. Mainais jiems turėjo atitekti dabartinės teritorija – apie 45 arus miesto centre bei daugiau nei du hektarus J. Basanavičiaus gatvėje, kur konsorciumas planavo šalia naujosios stoties pastatyti savąjį prekybos centrą.

                              Užsakovui – Autobusų parkui – investuotojų siūloma suma pasirodė gerokai per maža ir paskelbė antrąjį konkursą. Tačiau kitų pasiūlymų sulaukti nesuspėjo. Dėl gero kąsnio konsorciumas ryžosi kautis iki galo. BIG-PST kreipėsi į teismą – esą jie turėjo būti pripažinti laimėtojais, mat buvo vieninteliai konkurso dalyviai.

                              Teismų maratonas užtruko porą metų, kol konsorciumas nusileido – sutiko pagerinti pasiūlymą, tai yra vietoj 7 mln. litų investuoti dvigubai daugiau.

                              Savivaldybės planai autobusų stotį iškelti į J. Basanavičiaus g. visuomenės buvo sutikti itin prieštaringai. Ypač tam priešinosi rajono gyventojai, jie miesto Tarybai grasino rinkti parašus, o 57-erius metus miesto centre stovinčią stotį ginti apjuosę gyvu žiedu.

                              _________________________________

                              Inga KONTRIMAVIČIŪTĖ

                              2013-05-27 16:33
                              Brangiausi yra tie pinigai, kuriuos reikia grąžinti.

                              Comment


                                Bus svarstoma galimybė rekonstruoti esamą Autobusų stotį

                                http://www.aina.lt/panevezio-naujien...utobusu-stoti/
                                ______________
                                The Division Bell

                                Comment


                                  Savivaldybei reikėtų prisidėti 7,5 procento. Tai, palyginti, labai nedideli pinigai, todėl, manau, būtina pasinaudoti šia galimybe“, – sako direktorė K.Vareikienė.

                                  Reikia tiketis, kad ir bus pasinaudota.
                                  Ta vizualizacija atspindi kazkoki projekta ar koncepcija, ar kolkas tik bet kas papaisyta?
                                  Paskutinis taisė Gator; 2013.09.26, 00:54.

                                  Comment


                                    Tikėti Panevėžio valdžia nelabai jau tikėtina...
                                    Pripaišyti galima daug, tik ar tai taps realybe?..
                                    ______________
                                    The Division Bell

                                    Comment


                                      Panašios vizualizacijos buvo darytos "PST projektai" prieš N metų.
                                      Naujos stoties Basanavičiaus g.

                                      Comment


                                        http://www.sekunde.lt/panevezyje/mil...a-gardu-kasni/

                                        Comment


                                          Geriau įkelti ir nuorodą ir straipsnį.

                                          Milijonieriams iš panosės švilpia gardų kąsnį (papildyta)

                                          Milijonierių pažadėtos autobusų stoties septynetą metų laukusi Panevėžio savivaldybė ir jai pavaldus Autobusų parkas iš pėdas mėtančių verslininkų atima sotų kąsnį. Autobusų parkas paskelbė aukcione už beveik 5 mln. Lt parduodantis nekilnojamojo turto, kuris mainais už naują stotį turėjo atitekti Baltijos investicijų grupės (BIG) ir Panevėžio statybos tresto (PST) konsorciumui.

                                          Jau šiomis dienomis Autobusų parkas paskelbs viešajame aukcione už pradinę 4 mln. 785 tūkst. Lt kainą parduodantis nemenką turtą: administracinį keturių aukštų pastatą ties Beržų ir J. Basanavičiaus gatvių sankirta, angarą ir 3,5 ha žemės. Aukcionui gresia tapti pirmajam Panevėžio istorijoje, sukelsiančiam rezonansinį atgarsį.
                                          Jau šiomis dienomis Autobusų parkas paskelbs viešajame aukcione už pradinę 4 mln. 785 tūkst. Lt kainą parduodantis nemenką turtą: administracinį keturių aukštų pastatą ties Beržų ir J. Basanavičiaus gatvių sankirta, angarą ir 3,5 ha žemės. Aukcionui gresia tapti pirmajam Panevėžio istorijoje, sukelsiančiam rezonansinį atgarsį.

                                          Atrodo, kad Panevėžyje bręsta nemenkas skandalas. Apie tokius planus iš „Sekundės“ sužinojęs konsorciumo atstovas svarsto, kad Savivaldybė ir vežėjas su verslininkais bendrauja banditų metodais.

                                          Ieško pirkėjo

                                          Jau šiomis dienomis Autobusų parkas paskelbs viešajame aukcione parduodantis nemenką turtą: 1500 kv. m administracinį keturių aukštų pastatą ties Beržų ir J. Basanavičiaus gatvių sankirta, apie 13 tūkst. kv. m angarą – remonto dirbtuves su garažu – bei šiems statiniams priklausantį maždaug 3,5 ha žemės sklypą. Pradinė pardavimo kaina – 4 mln. 785 tūkst. Lt.

                                          Šios lėšos įmonei reikalingos kaip pradinis kapitalas statyti naujoms gamybinėms patalpoms. Autobusų parko direktoriaus pavaduotojo Alvydo Dirsės teigimu, jau rengiamas projektas ir pavasarį turėtų prasidėti statybos. Bendrovė skaičiuoja, kad šie darbai atsieis apie 5–6 mln. Lt.

                                          Pasak A. Dirsės, parduodamos patalpos ekonomiškai nenaudingos ir nebetinkamos įmonės reikmėms. 1969-aisiais statyta Autobusų parko gamybinė bazė buvo pritaikyta 300 autobusų, 100 taksi automobilių ir 1500 darbuotojų.

                                          Per beveik penkis dešimtmečius parko ištekliai sumenko penkiskart. Šiuo metu įmonė teturi apie 100 autobusų, o joje dirba 300 žmonių. Gerokai susitraukusiam Autobusų parkui nebereikalinga ir 7 ha teritorija.

                                          Parduodamos patalpos reikalauja didelės rekonstrukcijos. Administraciniame pastate pakeista tik dalis langų, dauguma – seni ir supuvę, sienos vėjo perpučiamos.

                                          „Administracinės patalpos dar daugiau perpučiamos nei tų pačių metų nerenovuoto daugiabučio“, – teigė A. Dirsė. Tik patenkinama ir nešildomų gamybinių patalpų būklė.

                                          Ginklų nesudėjo

                                          Sprendimą skelbti aukcioną bendrovės valdyba kartu su stebėtojų taryba priėmė nesulaukdamos, kad prieš septynetą metų konkursą naujai autobusų stočiai ir Autobusų parko gamybinėms patalpos statyti laimėjęs BIG ir PST konsorciumas imsis vykdyti prisiimtus įsipareigojimus.

                                          „Kadangi investuotojai ilgą laiką nerodo iniciatyvos, kiek juos beragintume, nutarėme gamybinę bazę pasistatyti patys. Tam pritarė ir akcininkas – miesto Savivaldybės administracija. Patys statysime gamybinę bazę, ten įsirengsime ir administracines patalpas“, – „Sekundei“ teigė A. Dirsė.

                                          Panevėžį jau kartą buvo prikaustęs Autobusų parko direktoriaus Rimanto Petukausko ir stambiausių Panevėžio milijonierių, tarp kurių esama ir ragavusių politikų duonos, konsorciumo mūšis dėl autobusų stoties. Prieš septynerius metus R. Petukauskas buvo prabilęs apie tai, jog Panevėžyje rengiama dar nematyta finansinė afera, kad turtuoliai siekia susižerti milijonus iš naujos autobusų stoties statybų.

                                          Nors stoties iškeldinimu iš Savanorių a. tuomet buvo susidomėjusios septynios įmonės, už konkurso sąlygas suplojusios net po 10 tūkst. Lt, vieninteliu jo dalyviu liko jungtinės veiklos pagrindu veikiantis PST ir BIG konsorciumas. Jam pasiūlius į maždaug 14 milijonų litų vertės projektą tuometėmis kainomis investuoti tik 7–8 mln. Lt, R. Petukausko vadovaujama komisija konsorciumo nesutiko pripažinti nugalėtoju.

                                          Su tuo nesutikę verslininkai kreipėsi į teismą, o po kiek laiko bylinėjimasis baigėsi taikos sutartimi. Konsorciumas įsipareigojo investuoti 14 mln. Lt. Už tai, kad ties J. Basanavičiaus ir Beržų g. sankirta pastatys naują autobusų stotį ir gamybines Autobusų parko patalpas, investuotojui turėjo atitekti autobusų stotis centre bei dabar aukcione vežėjo parduodamas turtas.

                                          Per septynetą metų ratas apsisuko: Autobusų parko vadovams vėl teks įsijausti į kovotojų vaidmenį, o idėja dirbtuves, garažą ir administracijos darbuotojus jau po keleto metų perkraustyti į naujas patalpas gali įstrigti taip pat, kaip įstrigo ir verslininkų žadėtasis autobusų stoties iškeldinimo iš miesto centro projektas.

                                          Sutartį įvertino kaip kratinį

                                          Pasak A. Dirsės, per pastaruosius keletą metų Autobusų parkas konsorciumui išsiuntė šūsnis raginimų imtis darbo. Paskutinis surašytas praėjusių metų spalį. Atsakymo iš verslininkų lig šiol negauta.

                                          „Kadangi net po daugelio raginimų BIG ir PST tyli, pamatėme, kad pralaukę jau septynerius metus nieko nebesulauksime. Į mūsų raginimus verslininkai arba atsakinėja abstrakčiai, arba visai nereaguoja“, – Panevėžio milijonierių valdomo konsorciumo veiksmai piktina vežėją.

                                          A. Dirsė nemano, kad parduodamas tai, kas buvo pažadėta investuotojams, Autobusų parkas elgiasi neteisėtai. Mat verslininkai parkui net nėra pateikę jungtinės veiklos sutarties – pagrindo pradėti Panevėžio centrą iš esmės turėjusį pakeisti grandiozinį projektą. Tiesa, pasak A. Dirsės, konsorciumas bandė tokią prakišti, tačiau tai, kas buvo pateikta pasirašyti, Autobusų parko vadovai įvardijo ne sutartimi, o juodraštiniu kratiniu, visiškai neatitinkančiu konkurso sąlygų.

                                          „Parašėme pastabas į jų tą „sutarties projektą“ ir jokio atsakymo pusantrų metų nėra“, – pasitikėjimą investuotoju praradęs pavaduotojas.

                                          Toks delsimas jo nestebina. Susitikimuose konsorciumo atstovai yra prasitarę, kad po ekonominio sunkmečio sumažėjus panevėžiečių perkamajai galiai, o Panevėžyje persipildžius komercinių plotų rinkai jie nebematantys poreikio į grandiozinį projektą investuoti 14 mln. Lt, kaip reikalauja konkurso sąlygos. Tačiau išleisti iš rankų skanaus kąsnio – sklypo centre su dabartinės autobusų stoties pastatais ir dalimi Autobusų parko teritorijos – irgi nenusiteikę.

                                          Laukia kompensacijos

                                          BIG ir PST konsorciumo atstovui Remigijui Juodviršiui žinia apie Savivaldybės ir Autobusų parko jau oficialius ketinimus atimti verslininkams pažadėtąjį kelių milijonų litų vertės turtą strateginėje vietoje, ties išvažiavimu į Vilnių ir Kauną, buvo netikėta.

                                          Anot R. Juodviršio, projektas nevykdomas ne dėl jų, o dėl vežėjo kaltės.

                                          „Mes seniai pateikėme jungtinės veiklos sutartį, bet Autobusų parkas atsisako pasirašyti. Turbūt bijo prisiimti įsipareigojimų. Mes įsipareigoję investuoti apie 14 mln. Lt. Turi gi kažkas mus apsaugoti. Už tokią sumą turi būti padori, mus ginanti sutartis. O jie nesirašo ir dabar, matyt, bando kažkokiais veiksmais pabėgti nuo įsipareigojimų“, – „Sekundei“ teigė R. Juodviršis.

                                          Anot jo, konsorciumas į šį projektą jau investavęs 2,3 mln. Lt. Iš jų didžiausia dalis – 2 mln. Lt – išleisti įsigyjant 435kv. m Autobusų parko angaro dalį. Pasak R. Juodviršio, šis sandoris buvo reikalingas projektui plėtoti – angaro dalis priklausė ne parkui, o privatininkui.

                                          „Mūsų laimėto konkurso rezultatai nėra atšaukti. Jei nori kažką daryti, turi pirmiausia pasiūlyti taikos sutartį, dėl mūsų įdėtų investicijų susitarti. O ne taip – pasako, ką padaryti, mes išleidžiame pinigus, o paskui kaip banditai mus išvaro. Mes patiriame nuostolių – yra išleisti pinigai. Jei kažkas kažkam nepatinka, lai pakviečia padaryti taikos sutartį, susitariam ir – viskas“, – teigia R. Juodviršis.

                                          Verslininkui aktualu, kas konkrečiai priėmė sprendimą dėl aukciono.

                                          „Kas prisiims atsakomybę, kai į teismus įsivelsime ir prašysime padengti nuostolius?“ – klausė R. Juodviršis.

                                          Kad už 2 mln. Lt bendraturčiu tapęs konsorciumas išmes tokią kortą, Autobusų parko vadovybė teigia numačiusi iš anksto. A. Dirsės nuomone, nei vežėjas, nei Savivaldybė pažadų neįvykdžiusiam investuotojui nieko neskolingi.

                                          „Niekas jiems neliepė – galėjo tos angaro dalies ir nepirkti“, – tvirtina A. Dirsė.

                                          Stotis slysta iš verslininkų rankų
                                          BIG ir PST konsorciumui iš rankų slysta ir prieš septynetą metų jam pažadėta dabartinės autobusų stoties teritorija.
                                          Nesulaukusi, kada prasidės naujosios statybos, Savivaldybė apsisprendė stoties nebeiškeldinti ir rekonstruoti esamą.
                                          Tai numatyta padaryti iki 2020 m.
                                          Skaičiuojama, kad šis planas miesto biudžetui atsieitų rekordiškai pigiai. Lėšų stoties rekonstrukcijai tikimasi gauti iš Europos Sąjungos paramos fondų, iš miesto kišenės tereiktų padengti 7,5 proc. išlaidų, preliminariai tai būtų maždaug apie 150 tūkst. Lt.
                                          Panevėžiečių idėją palaiko ir Vidaus reikalų ministerija, kuruojanti 2014–2020 m. ES paramos paskirstymą miestų teritorijoms sutvarkyti.


                                          Inga KONTRIMAVIČIŪTĖ

                                          Comment

                                          Working...
                                          X