Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nauja Panevėžio autobusų stotis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Stigas1
    replied
    Šiandien:
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Stigas1
    replied
    Šiandien:
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Panevezietis
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Cia turėtų atsirasti koks nors rimtesnis pastatas, kad būtų kaip normaliame mieste tankumas, gal perimetrinis kažkoks.
    Makdonaldo kioskelis būtų tragiškas neišnaudojimas vietos.
    Ar taip, ar taip grauduva. Bent išlipęs iš autobuso užvalgytų turistas.
    Tankino, tankino...C-gates naujai pastatytas.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Cia turėtų atsirasti koks nors rimtesnis pastatas, kad būtų kaip normaliame mieste tankumas, gal perimetrinis kažkoks.
    Makdonaldo kioskelis būtų tragiškas neišnaudojimas vietos.

    Komentuoti:


  • Panevezietis
    replied
    Parašė RALI-RI Rodyti pranešimą

    Sunku beatspėti koks tikslas pirmas, o koks antras, nes minties greitį išmatuoti sunku. Ir nenorėkite, kad nespėję įforminti sandorio viešai dėstytu investicinius planus. aikštelė prie PC aišku būtina, bet... Nenustebsiu jei netolimoje ateityje šioje vietoje išdygs maksimalaus leidžiamo aukštingumo ir maksimalaus užstatyto ploto pastatas su požeminiu parkingu. Dar tolimesnėje ateityje būtu gražu, kad Baltisches haus demontuotu jiems priklausantį dabar esantį, neaiškios architektūros PC griozdą.
    Juk sąlyginai neseniai buvo atlikta to pastato rekonstrukcija ar remontas. Tai čia tik ant sofos su mandarinu sedėdamas gali sugalvoti tokį demontavimą. +/- pilnai išnaudojamas ten tas PC.

    Vis dar yra viltis dėl Makdolnado. Vietos geresnės nerastum.
    Paskutinis taisė Panevezietis; 2023.12.19, 15:29.

    Komentuoti:


  • Stigas1
    replied
    Parašė dts Rodyti pranešimą
    Logikos yra, bet kai sumoki 2 mln palikti taip kaip yra irgi ne variantas greičiausiai.
    Manau vien automobilio stovėjimo laiko ribojimas padvigubintų aikštelės efektyvumą. Padidinus aikštelės efektyvumą, didėja klientų srautas, galima kelt patalpų nuomos kainas. Su esama eismo infrastruktūra aplinkui, manau plėtra gali būti minimali.

    Komentuoti:


  • RALI-RI
    replied
    Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą

    "Pasak bendrovės generalinio direktoriaus Audriaus Masionio, dar nenuspręsta, kas bus daroma su pirkiniu. „Matome, kad miesto savivaldybė nuosekliai investuoja į šios teritorijos vystymą, viešųjų erdvių sutvarkymą, 2024 metų viduryje planuoja atidaryti naują autobusų stotį, todėl ir mes tikime šios vietos potencialu“, – „Verslo žinioms“ teigė įmonės vadovas."


    Panašu, kad pirmas tikslas buvo neprarasti aikštelės prie PC.
    Sunku beatspėti koks tikslas pirmas, o koks antras, nes minties greitį išmatuoti sunku. Ir nenorėkite, kad nespėję įforminti sandorio viešai dėstytu investicinius planus. aikštelė prie PC aišku būtina, bet... Nenustebsiu jei netolimoje ateityje šioje vietoje išdygs maksimalaus leidžiamo aukštingumo ir maksimalaus užstatyto ploto pastatas su požeminiu parkingu. Dar tolimesnėje ateityje būtu gražu, kad Baltisches haus demontuotu jiems priklausantį dabar esantį, neaiškios architektūros PC griozdą.

    Komentuoti:


  • dts
    replied
    Logikos yra, bet kai sumoki 2 mln palikti taip kaip yra irgi ne variantas greičiausiai.

    Komentuoti:


  • Panevezietis
    replied
    Parašė dts Rodyti pranešimą
    Galimai numato kažkokią plėtra? Nemanau, kad ta aikštelė tiek verta pagal dabartinę jos paskirtį.
    "Pasak bendrovės generalinio direktoriaus Audriaus Masionio, dar nenuspręsta, kas bus daroma su pirkiniu. „Matome, kad miesto savivaldybė nuosekliai investuoja į šios teritorijos vystymą, viešųjų erdvių sutvarkymą, 2024 metų viduryje planuoja atidaryti naują autobusų stotį, todėl ir mes tikime šios vietos potencialu“, – „Verslo žinioms“ teigė įmonės vadovas."


    Panašu, kad pirmas tikslas buvo neprarasti aikštelės prie PC.

    Komentuoti:


  • dts
    replied
    Galimai numato kažkokią plėtra? Nemanau, kad ta aikštelė tiek verta pagal dabartinę jos paskirtį.

    Komentuoti:


  • Panevezietis
    replied
    https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...usi-nt-sandori

    Aikstele nusipirko esamo PC valdytojas.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Panevezietis
    replied
    Panevėžio meras R. Račkauskas: „Turėsime vieną moderniausių autobusų stotį“ (jp.lt)


    Panevėžys sėkmingai vieną po kito įgyvendina investicinius projektus, sparčiai juda į priekį didžiausių mieste projektų – Stasio Eidrigevičiaus menų centro, autobusų stoties, daugiafunkcio sporto ir sveikatingumo komplekso su olimpinius standartus atitinkančiu baseinu – statybos darbai.

    Apie vieną svarbiausių Panevėžio miesto savivaldybės įgyvendinimą autobusų stoties projektą – pokalbis su Panevėžio miesto meru Ryčiu Račkausku.

    Kaip šiuo metu sekasi įgyvendinti autobusų stoties projektą?

    Galime pasidžiaugti, kad jau atlikti trys ketvirtadaliai suplanuotų darbų – autobusų stoties rekonstrukcija vyksta pagal planą. Rekonstrukcijos darbus atliekanti bendrovė „Kriautė“ jau baigė salės bei požeminės automobilių stovėjimo aikštelės betonavimo darbus, sumontuotos stoties pastato denginį laikančios metalinės kolonos, atlikti gerbūvio ir apdailos darbai, įstiklinta keleivių laukiamojo salė, išvedžiotos ventiliavimo, nuotekų vandentiekio tinklų sistemos, elektros instaliacija.

    Matome, kad statybos darbai vyksta sklandžiai, todėl neabejoju, kad rezultatu džiaugsis ir panevėžiečiai ir miesto svečiai.

    Kaip sprendžiamas senojo autobusų stoties pastato klausimas?

    1961 m. pastatytas autobusų stoties pastatas bei šalia jo 1980 metais įrengtos aikštelės yra pasenę, fiziškai nusidėvėję, nepritaikyti esamiems Panevėžio miesto susisiekimo sistemos bei gyventojų poreikiams. Aikštelės nebuvo atnaujintos nuo pat jų įrengimo, o 2012-aisiais atlikus tik nežymų stoties pastato paprastąjį remontą jo būklės ženkliai nepagerino.

    Tarybai priėmus sprendimą įsigyti senąjį Panevėžio autobusų stoties pastatą Savivaldybė galės įgyvendinti „Autobusų stoties teritorijos konversijos, pritaikant ją komercinei ir bendruomenių veiklai“ projektą.

    Dar 2016 m. Savivaldybė inicijavo ES lėšomis finansuojamą projektą autobusų stoties teritorijos konversija, pritaikant komercinei ir bendruomenių veiklai. Kadangi visi autobusų stoties teritorijoje esantys statiniai nuosavybės teise priklausė UAB „Panevėžio autobusų parkas“, Savivaldybė negalėjo investuoti lėšų į kitai įstaigai priklausantį nekilnojamąjį turtą. Siekiant gauti ES struktūrinių fondų ar valstybės finansavimą visi rekonstruojami statiniai privalo priklausyti Savivaldybei, tai ir buvo padaryta pastarajame Tarybos posėdyje – nuspręsta įsigyti senąjį autobusų stoties pastatą.

    Kokia tolimesnė eiga, Savivaldybei įsigijus autobusų stoties pastatą?

    Atlikus autobusų stoties rangos darbus dabartinė Panevėžio autobusų stotis persikels į naujai pastatytą stotį, o tai reiškia, kad pastatai ir kiti inžineriniai statiniai dabartinėje stotyje nebebus naudojami pagal ligšiolinę paskirtį. Norime, kad miesto centras būtų patrauklus ir tvarkingas, todėl siekiame atnaujinti ir šią vietą. Jau yra parengtas autobusų stoties teritorijos konversijos, pritaikant ją komercinei ir bendruomenių veiklai, techninis projektas.

    Atlikus pastato konversiją architektūriniais sprendimais išsiskiriančioje autobusų stotyje būtų teikiamos kompleksinės paslaugos – bus teikiama turizmo informacija, Panevėžio keleivinis transportas užtikrins galimybę atvykusiems į Panevėžį tęsti kelionę naudojantis miesto viešuoju transportu ir pan.

    Kuo bus išskirtinė Panevėžio autobusų stotis?

    Naująją Panevėžio autobusų stotį suprojektavusi Nacionalinės premijos laureato Rolando Paleko komanda yra viena stipriausių Lietuvoje, tad džiaugiamės turėdami galimybę dirbti su geriausiais architektais mūsų šalyje ir neabejojame, kad Panevėžys turės vieną moderniausių, architektūriniais sprendimais išsiskiriančią autobusų stotį. Pačią pastato projekto idėją įkvėpė tradiciniai japonų lankstiniai – origami.

    Pastatas bus netaisyklingos trapecijos formos, dalis jo bus apželdinta, tad gamta ir architektūra tarsi susilies į vieną visumą, sukurdama specifinę oazę.

    Atvykusius keleivius autobusų stotis pasitiks ne tik moderniu pastatu, erdvia, neįgaliesiems pritaikyta laukimo sale, bet ir šiuolaikiška keleivių informavimo sistema. Įgyvendinus projektą autobusų stoties vaizdas pasikeis kardinaliai – Panevėžys turės dar vieną, modernią, reprezentatyvią miesto viešąją erdvę.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Ant durniaus įdedu nuorodą kaip atrodo centrinė Brėmeno (nemažo miesto-žemės) autobusų stotis:
    Brėmenas – „Google“ žemėlapiai

    Net nežinau ar joje įmanoma įsigyti bilietą, pasislėpti nuo lietaus ar pan., bet užtai šiek tiek big city feelingo turi.
    Cinemaxxx pagyvintų Panevėžio autobusų stotį + viešbutis.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Ant durniaus įdedu nuorodą kaip atrodo centrinė Brėmeno (nemažo miesto-žemės) autobusų stotis:
    Brėmenas – „Google“ žemėlapiai

    Net nežinau ar joje įmanoma įsigyti bilietą, pasislėpti nuo lietaus ar pan., bet užtai šiek tiek big city feelingo turi.

    Komentuoti:


  • Stigas1
    replied
    Parašė RALI-RI Rodyti pranešimą

    Na va... Ko ir reikėjo tikėtis... Tai dabar turbūt sumažėjo kaina? O gal bus įgyvendinti kiti, papildomi, sprendiniai, kurie nebuvo numatyti pradiniame projekte?
    svarstymas buvo prieš konkursą. Konkurso metu buvo suprojektuotas nerūdijančio plieno tinklas per visą stogo dangą, laikantis vijoklinius augalus. Įdomu ar tai ir buvo pirminis variantas, kurio atsisakyta, ar tai analogas stogo apželdinimui, kuris bus įgyvendinamas.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • RALI-RI
    replied
    Parašė Stigas1 Rodyti pranešimą
    Ištrauka iš projekto viešo svarstymo dėl apželdinimo:
    Kokia medžiaga stogo medžiaga? Ar stogas apželdintas?
    ▪ atsako architektas Rolandas Palekas – „Mes numatom betono medžiagą.
    Sulankstytą, ploną, lygią betono plokštumą. Dėl apželdinimo. Mes ankstesniame
    koncepcijose, kurias darėme yra labai nesunku užpiešti augaliukus ant stogo. Taip
    labai norisi. Labai madinga ir gundančiai atrodo architektams visada. Kai
    pradėjome daryti techninį projektą ir pradėjome galvoti iš kur tai matysis, kaip tai
    reiks prižiūrėti, kas bus kai ateis karščiai, kiek turi išstorėti perdanga, kad atlaikytų
    visą šitą svorį. Supratom, kad ne visai galbūt čia ta vieta ir mažai matysis tas
    apželdinimas ant stogo. Tai tikrai nėra taip paprasta, tai yra labai brangus ir
    ypatingai daug priežiūros ir investicijų reikalaujantis sprendimas. Labai atsiprašom,
    bet nebesiūlom mes apželdinti stogo. Kadangi mes labai norim išsaugoti kiek
    galima daugiau esamų medžių ir pasodinti naujų medžių. Mes tikrai tikim, kad
    skveras ir natūraliai iš žemės augantys medžiai, bus ta stiprioji žalioji energija,
    kurios tikrai pilnai pakaks ir kažkaip ją dar stiprinti apželdinto stogo lopinėliais šioje
    vietoje nepasirodė racionalu.“
    Na va... Ko ir reikėjo tikėtis... Tai dabar turbūt sumažėjo kaina? O gal bus įgyvendinti kiti, papildomi, sprendiniai, kurie nebuvo numatyti pradiniame projekte?

    Komentuoti:


  • Stigas1
    replied
    Ištrauka iš projekto viešo svarstymo dėl apželdinimo:
    Kokia medžiaga stogo medžiaga? Ar stogas apželdintas?
    ▪ atsako architektas Rolandas Palekas – „Mes numatom betono medžiagą.
    Sulankstytą, ploną, lygią betono plokštumą. Dėl apželdinimo. Mes ankstesniame
    koncepcijose, kurias darėme yra labai nesunku užpiešti augaliukus ant stogo. Taip
    labai norisi. Labai madinga ir gundančiai atrodo architektams visada. Kai
    pradėjome daryti techninį projektą ir pradėjome galvoti iš kur tai matysis, kaip tai
    reiks prižiūrėti, kas bus kai ateis karščiai, kiek turi išstorėti perdanga, kad atlaikytų
    visą šitą svorį. Supratom, kad ne visai galbūt čia ta vieta ir mažai matysis tas
    apželdinimas ant stogo. Tai tikrai nėra taip paprasta, tai yra labai brangus ir
    ypatingai daug priežiūros ir investicijų reikalaujantis sprendimas. Labai atsiprašom,
    bet nebesiūlom mes apželdinti stogo. Kadangi mes labai norim išsaugoti kiek
    galima daugiau esamų medžių ir pasodinti naujų medžių. Mes tikrai tikim, kad
    skveras ir natūraliai iš žemės augantys medžiai, bus ta stiprioji žalioji energija,
    kurios tikrai pilnai pakaks ir kažkaip ją dar stiprinti apželdinto stogo lopinėliais šioje
    vietoje nepasirodė racionalu.“
    Paskutinis taisė Stigas1; 2023.11.29, 09:00.

    Komentuoti:


  • Panevezietis
    replied
    Parašė Effka Rodyti pranešimą

    Gana modernus pavilionas kaip turgui, tikrai nepritariu, kad netinkamas Panevėžiui. Ištiesų, mano nuomone, dar galėtų užsodinti stogą žole, tikrai vaizdas kur kas malonesnis būtų, primintų skandinavišką stilių.
    Ant nedidelės dalies stogo vizualizacijose rodoma žolė. +/- ten kur tas medis, ant poros šlaitų turbūt bus.
    Ant viso stogo tai ji vasarą išdegtų (be modernių priežiūros sistemų).
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Parašė Effka Rodyti pranešimą

    Nereikia taip susireikšminti, tiesiog paiimė tam tikrą fasado elementą, kuris buvo labai panašus į Panevėžio autobusu stosties fasado braižą ir palygino. O dabar gaunasi, kad iš musės bandoma padaryti dramblį...
    Jeigu paimam dramblį, kuris turi tokį kūno elementą kaip straublys, ir palyginam su slieku, tai juk tikrai panašumų yra.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Kaip galima lyginti dizainus skirtingų paskirčių pastatų, kurių vienas dar yra ir dešimtimis kartų didesnis? Gal dar palyginam Panevėžio autobusų stoties dizainą su Vienos oro uosto dizainu?
    Na autobusų stotis ir geležinkelio stotis labiau tos pačios paskirties nei skirtingos.
    Ir ne mokslinį darbą rašo, kad griežtai autobusų stotis lygintų, tiesiog pasakė, kad panašus dizainas šių stočių.

    Komentuoti:

Working...
X