Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nauja Panevėžio autobusų stotis
Collapse
X
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąCia turėtų atsirasti koks nors rimtesnis pastatas, kad būtų kaip normaliame mieste tankumas, gal perimetrinis kažkoks.
Makdonaldo kioskelis būtų tragiškas neišnaudojimas vietos.
Tankino, tankino...C-gates naujai pastatytas.
Komentuoti:
-
Cia turėtų atsirasti koks nors rimtesnis pastatas, kad būtų kaip normaliame mieste tankumas, gal perimetrinis kažkoks.
Makdonaldo kioskelis būtų tragiškas neišnaudojimas vietos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė RALI-RI Rodyti pranešimą
Sunku beatspėti koks tikslas pirmas, o koks antras, nes minties greitį išmatuoti sunku. Ir nenorėkite, kad nespėję įforminti sandorio viešai dėstytu investicinius planus. aikštelė prie PC aišku būtina, bet... Nenustebsiu jei netolimoje ateityje šioje vietoje išdygs maksimalaus leidžiamo aukštingumo ir maksimalaus užstatyto ploto pastatas su požeminiu parkingu. Dar tolimesnėje ateityje būtu gražu, kad Baltisches haus demontuotu jiems priklausantį dabar esantį, neaiškios architektūros PC griozdą.
Vis dar yra viltis dėl Makdolnado. Vietos geresnės nerastum.Paskutinis taisė Panevezietis; 2023.12.19, 15:29.
Komentuoti:
-
Parašė dts Rodyti pranešimąLogikos yra, bet kai sumoki 2 mln palikti taip kaip yra irgi ne variantas greičiausiai.
Komentuoti:
-
Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą
"Pasak bendrovės generalinio direktoriaus Audriaus Masionio, dar nenuspręsta, kas bus daroma su pirkiniu. „Matome, kad miesto savivaldybė nuosekliai investuoja į šios teritorijos vystymą, viešųjų erdvių sutvarkymą, 2024 metų viduryje planuoja atidaryti naują autobusų stotį, todėl ir mes tikime šios vietos potencialu“, – „Verslo žinioms“ teigė įmonės vadovas."
Panašu, kad pirmas tikslas buvo neprarasti aikštelės prie PC.
Komentuoti:
-
Logikos yra, bet kai sumoki 2 mln palikti taip kaip yra irgi ne variantas greičiausiai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dts Rodyti pranešimąGalimai numato kažkokią plėtra? Nemanau, kad ta aikštelė tiek verta pagal dabartinę jos paskirtį.
Panašu, kad pirmas tikslas buvo neprarasti aikštelės prie PC.
Komentuoti:
-
Galimai numato kažkokią plėtra? Nemanau, kad ta aikštelė tiek verta pagal dabartinę jos paskirtį.
Komentuoti:
-
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Panevėžio meras R. Račkauskas: „Turėsime vieną moderniausių autobusų stotį“ (jp.lt)
Panevėžys sėkmingai vieną po kito įgyvendina investicinius projektus, sparčiai juda į priekį didžiausių mieste projektų – Stasio Eidrigevičiaus menų centro, autobusų stoties, daugiafunkcio sporto ir sveikatingumo komplekso su olimpinius standartus atitinkančiu baseinu – statybos darbai.
Apie vieną svarbiausių Panevėžio miesto savivaldybės įgyvendinimą autobusų stoties projektą – pokalbis su Panevėžio miesto meru Ryčiu Račkausku.
Kaip šiuo metu sekasi įgyvendinti autobusų stoties projektą?
Galime pasidžiaugti, kad jau atlikti trys ketvirtadaliai suplanuotų darbų – autobusų stoties rekonstrukcija vyksta pagal planą. Rekonstrukcijos darbus atliekanti bendrovė „Kriautė“ jau baigė salės bei požeminės automobilių stovėjimo aikštelės betonavimo darbus, sumontuotos stoties pastato denginį laikančios metalinės kolonos, atlikti gerbūvio ir apdailos darbai, įstiklinta keleivių laukiamojo salė, išvedžiotos ventiliavimo, nuotekų vandentiekio tinklų sistemos, elektros instaliacija.
Matome, kad statybos darbai vyksta sklandžiai, todėl neabejoju, kad rezultatu džiaugsis ir panevėžiečiai ir miesto svečiai.
Kaip sprendžiamas senojo autobusų stoties pastato klausimas?
1961 m. pastatytas autobusų stoties pastatas bei šalia jo 1980 metais įrengtos aikštelės yra pasenę, fiziškai nusidėvėję, nepritaikyti esamiems Panevėžio miesto susisiekimo sistemos bei gyventojų poreikiams. Aikštelės nebuvo atnaujintos nuo pat jų įrengimo, o 2012-aisiais atlikus tik nežymų stoties pastato paprastąjį remontą jo būklės ženkliai nepagerino.
Tarybai priėmus sprendimą įsigyti senąjį Panevėžio autobusų stoties pastatą Savivaldybė galės įgyvendinti „Autobusų stoties teritorijos konversijos, pritaikant ją komercinei ir bendruomenių veiklai“ projektą.
Dar 2016 m. Savivaldybė inicijavo ES lėšomis finansuojamą projektą autobusų stoties teritorijos konversija, pritaikant komercinei ir bendruomenių veiklai. Kadangi visi autobusų stoties teritorijoje esantys statiniai nuosavybės teise priklausė UAB „Panevėžio autobusų parkas“, Savivaldybė negalėjo investuoti lėšų į kitai įstaigai priklausantį nekilnojamąjį turtą. Siekiant gauti ES struktūrinių fondų ar valstybės finansavimą visi rekonstruojami statiniai privalo priklausyti Savivaldybei, tai ir buvo padaryta pastarajame Tarybos posėdyje – nuspręsta įsigyti senąjį autobusų stoties pastatą.
Kokia tolimesnė eiga, Savivaldybei įsigijus autobusų stoties pastatą?
Atlikus autobusų stoties rangos darbus dabartinė Panevėžio autobusų stotis persikels į naujai pastatytą stotį, o tai reiškia, kad pastatai ir kiti inžineriniai statiniai dabartinėje stotyje nebebus naudojami pagal ligšiolinę paskirtį. Norime, kad miesto centras būtų patrauklus ir tvarkingas, todėl siekiame atnaujinti ir šią vietą. Jau yra parengtas autobusų stoties teritorijos konversijos, pritaikant ją komercinei ir bendruomenių veiklai, techninis projektas.
Atlikus pastato konversiją architektūriniais sprendimais išsiskiriančioje autobusų stotyje būtų teikiamos kompleksinės paslaugos – bus teikiama turizmo informacija, Panevėžio keleivinis transportas užtikrins galimybę atvykusiems į Panevėžį tęsti kelionę naudojantis miesto viešuoju transportu ir pan.
Kuo bus išskirtinė Panevėžio autobusų stotis?
Naująją Panevėžio autobusų stotį suprojektavusi Nacionalinės premijos laureato Rolando Paleko komanda yra viena stipriausių Lietuvoje, tad džiaugiamės turėdami galimybę dirbti su geriausiais architektais mūsų šalyje ir neabejojame, kad Panevėžys turės vieną moderniausių, architektūriniais sprendimais išsiskiriančią autobusų stotį. Pačią pastato projekto idėją įkvėpė tradiciniai japonų lankstiniai – origami.
Pastatas bus netaisyklingos trapecijos formos, dalis jo bus apželdinta, tad gamta ir architektūra tarsi susilies į vieną visumą, sukurdama specifinę oazę.
Atvykusius keleivius autobusų stotis pasitiks ne tik moderniu pastatu, erdvia, neįgaliesiems pritaikyta laukimo sale, bet ir šiuolaikiška keleivių informavimo sistema. Įgyvendinus projektą autobusų stoties vaizdas pasikeis kardinaliai – Panevėžys turės dar vieną, modernią, reprezentatyvią miesto viešąją erdvę.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąAnt durniaus įdedu nuorodą kaip atrodo centrinė Brėmeno (nemažo miesto-žemės) autobusų stotis:
Brėmenas – „Google“ žemėlapiai
Net nežinau ar joje įmanoma įsigyti bilietą, pasislėpti nuo lietaus ar pan., bet užtai šiek tiek big city feelingo turi.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ant durniaus įdedu nuorodą kaip atrodo centrinė Brėmeno (nemažo miesto-žemės) autobusų stotis:
Brėmenas – „Google“ žemėlapiai
Net nežinau ar joje įmanoma įsigyti bilietą, pasislėpti nuo lietaus ar pan., bet užtai šiek tiek big city feelingo turi.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė RALI-RI Rodyti pranešimą
Na va... Ko ir reikėjo tikėtis... Tai dabar turbūt sumažėjo kaina? O gal bus įgyvendinti kiti, papildomi, sprendiniai, kurie nebuvo numatyti pradiniame projekte?Attached Files
Komentuoti:
-
Parašė Stigas1 Rodyti pranešimąIštrauka iš projekto viešo svarstymo dėl apželdinimo:
Kokia medžiaga stogo medžiaga? Ar stogas apželdintas?
▪ atsako architektas Rolandas Palekas – „Mes numatom betono medžiagą.
Sulankstytą, ploną, lygią betono plokštumą. Dėl apželdinimo. Mes ankstesniame
koncepcijose, kurias darėme yra labai nesunku užpiešti augaliukus ant stogo. Taip
labai norisi. Labai madinga ir gundančiai atrodo architektams visada. Kai
pradėjome daryti techninį projektą ir pradėjome galvoti iš kur tai matysis, kaip tai
reiks prižiūrėti, kas bus kai ateis karščiai, kiek turi išstorėti perdanga, kad atlaikytų
visą šitą svorį. Supratom, kad ne visai galbūt čia ta vieta ir mažai matysis tas
apželdinimas ant stogo. Tai tikrai nėra taip paprasta, tai yra labai brangus ir
ypatingai daug priežiūros ir investicijų reikalaujantis sprendimas. Labai atsiprašom,
bet nebesiūlom mes apželdinti stogo. Kadangi mes labai norim išsaugoti kiek
galima daugiau esamų medžių ir pasodinti naujų medžių. Mes tikrai tikim, kad
skveras ir natūraliai iš žemės augantys medžiai, bus ta stiprioji žalioji energija,
kurios tikrai pilnai pakaks ir kažkaip ją dar stiprinti apželdinto stogo lopinėliais šioje
vietoje nepasirodė racionalu.“
Komentuoti:
-
Ištrauka iš projekto viešo svarstymo dėl apželdinimo:
Kokia medžiaga stogo medžiaga? Ar stogas apželdintas?
▪ atsako architektas Rolandas Palekas – „Mes numatom betono medžiagą.
Sulankstytą, ploną, lygią betono plokštumą. Dėl apželdinimo. Mes ankstesniame
koncepcijose, kurias darėme yra labai nesunku užpiešti augaliukus ant stogo. Taip
labai norisi. Labai madinga ir gundančiai atrodo architektams visada. Kai
pradėjome daryti techninį projektą ir pradėjome galvoti iš kur tai matysis, kaip tai
reiks prižiūrėti, kas bus kai ateis karščiai, kiek turi išstorėti perdanga, kad atlaikytų
visą šitą svorį. Supratom, kad ne visai galbūt čia ta vieta ir mažai matysis tas
apželdinimas ant stogo. Tai tikrai nėra taip paprasta, tai yra labai brangus ir
ypatingai daug priežiūros ir investicijų reikalaujantis sprendimas. Labai atsiprašom,
bet nebesiūlom mes apželdinti stogo. Kadangi mes labai norim išsaugoti kiek
galima daugiau esamų medžių ir pasodinti naujų medžių. Mes tikrai tikim, kad
skveras ir natūraliai iš žemės augantys medžiai, bus ta stiprioji žalioji energija,
kurios tikrai pilnai pakaks ir kažkaip ją dar stiprinti apželdinto stogo lopinėliais šioje
vietoje nepasirodė racionalu.“Paskutinis taisė Stigas1; 2023.11.29, 09:00.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Effka Rodyti pranešimą
Gana modernus pavilionas kaip turgui, tikrai nepritariu, kad netinkamas Panevėžiui. Ištiesų, mano nuomone, dar galėtų užsodinti stogą žole, tikrai vaizdas kur kas malonesnis būtų, primintų skandinavišką stilių.
Ant viso stogo tai ji vasarą išdegtų (be modernių priežiūros sistemų).
Komentuoti:
-
Parašė Effka Rodyti pranešimą
Nereikia taip susireikšminti, tiesiog paiimė tam tikrą fasado elementą, kuris buvo labai panašus į Panevėžio autobusu stosties fasado braižą ir palygino. O dabar gaunasi, kad iš musės bandoma padaryti dramblį...
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Kaip galima lyginti dizainus skirtingų paskirčių pastatų, kurių vienas dar yra ir dešimtimis kartų didesnis? Gal dar palyginam Panevėžio autobusų stoties dizainą su Vienos oro uosto dizainu?
Ir ne mokslinį darbą rašo, kad griežtai autobusų stotis lygintų, tiesiog pasakė, kad panašus dizainas šių stočių.
Komentuoti:
Komentuoti: