Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šiaurės miestelis ir Ogmios miestas - projektai ir statybų eiga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Šiaurės miestelis turi europietišką traukos centrą Ogmios miestelį, į kurį atvažiuoja apsipirkti, pavalgyti
    Ogmios miestelis su Europietišku traukos centru neturi nieko bendro ir šiaip jua yra visiškas fail'as urbanistinio planavimo požiūriu, kurio nereiktų rodyti miesto svečiams.

    Comment


      Parašė Edd Rodyti pranešimą
      Ogmios miesto konversija yra liuks, bet...
      Šiaip jau Ogmios miesto konversija nėra Liuks nei pro kur. Ta pati dyyydelė parkofkė, kuri žinoma yra šioks toks pagerinimas nuo Akropolio parkofkės, bet iš esmės ta pati idėja. Liuks būtų kažkas panašaus į Talino Rotermanni ar Noblessner. Arba tai, kas planuojama Spartos kvartale. Ir ta kryptimi ten buvo galima eiti. Dabar Ogmios miestelis yra labai nekokia vieta miesto planavimo požiūriu, kur praleista puiki proga padaryti viską gerai.

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        Šiaip jau Ogmios miesto konversija nėra Liuks nei pro kur. Ta pati dyyydelė parkofkė, kuri žinoma yra šioks toks pagerinimas nuo Akropolio parkofkės, bet iš esmės ta pati idėja. Liuks būtų kažkas panašaus į Talino Rotermanni ar Noblessner. Arba tai, kas planuojama Spartos kvartale. Ir ta kryptimi ten buvo galima eiti. Dabar Ogmios miestelis yra labai nekokia vieta miesto planavimo požiūriu, kur praleista puiki proga padaryti viską gerai.
        Čia jau urbanistika niekuo nesusijusi. Verslui reikia klientų, o normalaus privažiavimo VT ten nėra. Ypač Šiaurės miesteliui reikia pasiturinčių klientų, kurie kolkas Lietuvoje nėra įpratę naudotis VT, net jei ir būtų patogus susisiekimas. Dėl to ir turim daug parkofkių - verslo išgyvenamumo klausimas.

        Comment


          Parašė Evier Rodyti pranešimą

          Čia jau urbanistika niekuo nesusijusi. Verslui reikia klientų, o normalaus privažiavimo VT ten nėra. Ypač Šiaurės miesteliui reikia pasiturinčių klientų, kurie kolkas Lietuvoje nėra įpratę naudotis VT, net jei ir būtų patogus susisiekimas. Dėl to ir turim daug parkofkių - verslo išgyvenamumo klausimas.
          Požeminis arba daugiaaukštis parkingas viename taške galėjo šitą problemą išspręsti. Vietoj to buvo pasirinkta didelė antžeminė parkofkė t. y. pats blogiausias įmanomas variantas.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Požeminis arba daugiaaukštis parkingas viename taške galėjo šitą problemą išspręsti. Vietoj to buvo pasirinkta didelė antžeminė parkofkė t. y. pats blogiausias įmanomas variantas.
            Didelį antžeminį parkingą dar galima bet kada pakišti po žeme, o jo vietoje kažką statyti, bet kaip ir visur, viskas remiasi į kaštus. Gal kažkada ir suveiks matematika tokiam veiksmui.

            Comment


              Parašė Valiukas Rodyti pranešimą

              Didelį antžeminį parkingą dar galima bet kada pakišti po žeme, o jo vietoje kažką statyti, bet kaip ir visur, viskas remiasi į kaštus. Gal kažkada ir suveiks matematika tokiam veiksmui.
              Gaki būti, kad remiasi į kaštus ar dar ką nors. Bet aš apie tai, kad Ogmios miestas yra baisus urbanistinis sprendimas.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Požeminis arba daugiaaukštis parkingas viename taške galėjo šitą problemą išspręsti. Vietoj to buvo pasirinkta didelė antžeminė parkofkė t. y. pats blogiausias įmanomas variantas.
                Vėlgi turbūt veikia kaštų/naudos analizė.

                ​​​​​​
                Parašė John Rodyti pranešimą

                Gaki būti, kad remiasi į kaštus ar dar ką nors. Bet aš apie tai, kad Ogmios miestas yra baisus urbanistinis sprendimas.
                Turbūt visgi geriausias, koks tik dabar gali būti. Bet taip, tobulintinas, o ateityje tobulintinas būtinai.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Ogmios miestelis su Europietišku traukos centru neturi nieko bendro ir šiaip jua yra visiškas fail'as urbanistinio planavimo požiūriu, kurio nereiktų rodyti miesto svečiams.
                  O ką geriau buvo galima padaryti su sovietine kareivinių teritorija? Jei gauna apdovanojimus už geriausius urbanistinius sprendinius ir atvažiuoja žmonės iš viso miesto, tai gal ir ne fail'as. Miesto svečiams geriau nerodyti Kalvarijų g. ar šnipiškių šabakštynų, trobų atkeliavusių iš Rusijos provincijos.

                  Flickr

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                    O ką geriau buvo galima padaryti su sovietine kareivinių teritorija? Jei gauna apdovanojimus už geriausius urbanistinius sprendinius ir atvažiuoja žmonės iš viso miesto, tai gal ir ne fail'as. Miesto svečiams geriau nerodyti Kalvarijų g. ar šnipiškių šabakštynų, trobų atkeliavusių iš Rusijos provincijos.
                    Elementariai įrengti normalią viešąją erdvę, galbūt pastatant daugiau pastatų vietoj begalinio dydžio parkingų, kur dabar pilna "skubančių" vadzycelių, pypsinančių žmonėms, bandantiems naviguoti pro tuos mašinų labirintus.

                    Beje, kokius legit tarptautinius (ne Lietuvoje ir ne Rusijoje) apdovanojimus laimėjo Ogmios miestas. Norėčiau pamatyti, kas ten per apdovanojimai

                    Comment


                      Aš tik priminsiu, kaip Ogmios atrodo iš palydovo. Realiai didžiąją ploto dalį ten užima parkingas. Dėl to man keista, kad kažkam tai gali atrodyti kaip gera teritorija urbanistine prasme. Tai yra labai bloga teritorija, kuri iš bėdos tiktų nebent JAV suburbijoje toli nuo miesto. Nors ir ten abejoju, kad tokias nesąmones darytų šiais laikais.



                      Tai yra nusikaltimas prieš civilizuotą urbanistiką.

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Prasta aplinka žmonėms.

                        Palydovo foto kalba pati už save: viena didelė parkofkė




                        Tiesa, Šnipiškėse problemos šiek tiek kitokios. Parkofkių problemos ten nėra, bet yra neadekvati infrastruktūra, kurią savivaldybė veluoja vystyti arba išvis nevysto kuriantis gyventojams.
                        Sakai prasta aplinka žmonėms ir pateiki palydovo nuotrauką, tai žmonės skraido ar kaip? Žiūrint per satelitą perkūnkiemis atrodo kaip labai žalias rajonas. Taip pat pateikei tik komercinę dalį, kuri beje keičiasi, tad tokios foto yra manipuliatyvios ir bevertės. Pats ten gyvenau kelis metus nežinau apie kokią didelę parkofkę šneki, kur gyvena žmonės taip nėra (kalbant apie aplinką žmonėms). Realiai problematiniai yra 2 taškai: Senukų ir Rimi aikštelės, kaip gyventojui man buvo visiškai į tai nusispjauti, nes absoliučiai viskas ko nori buvo prie pat. Kavinės, parduotuvės, restoranai, pramogų vietos rytiniems pabėgiojimams ir t.t. prie pat Neries krantinė ar stadionas centras ar ozo ofisai lengvai pasiekiami pėsčiomis, dviračių susisiekimas irgi be problemų. Daugumos daugiabučių pirmusoe aukštuose yra verslai, kavinės ir t.t. dėl ko kryžiumi eina dauguma šio forumo žmonių. Tad tie keli dideli parkingai menkas minusas, taip pat juose didelė dalis žmonių palieka auto, tad nėra mašinų išvagotų bulvių laukų kaip ne kaikuriuose rajonuose.

                        Comment


                          Parašė Pseudo Rodyti pranešimą

                          Sakai prasta aplinka žmonėms ir pateiki palydovo nuotrauką, tai žmonės skraido ar kaip? Žiūrint per satelitą perkūnkiemis atrodo kaip labai žalias rajonas. Taip pat pateikei tik komercinę dalį, kuri beje keičiasi, tad tokios foto yra manipuliatyvios ir bevertės. Pats ten gyvenau kelis metus nežinau apie kokią didelę parkofkę šneki, kur gyvena žmonės taip nėra (kalbant apie aplinką žmonėms). Realiai problematiniai yra 2 taškai: Senukų ir Rimi aikštelės, kaip gyventojui man buvo visiškai į tai nusispjauti, nes absoliučiai viskas ko nori buvo prie pat. Kavinės, parduotuvės, restoranai, pramogų vietos rytiniems pabėgiojimams ir t.t. prie pat Neries krantinė ar stadionas centras ar ozo ofisai lengvai pasiekiami pėsčiomis, dviračių susisiekimas irgi be problemų. Daugumos daugiabučių pirmusoe aukštuose yra verslai, kavinės ir t.t. dėl ko kryžiumi eina dauguma šio forumo žmonių. Tad tie keli dideli parkingai menkas minusas, taip pat juose didelė dalis žmonių palieka auto, tad nėra mašinų išvagotų bulvių laukų kaip ne kaikuriuose rajonuose.
                          Na taip, ŠM yra geriau, nei Perkūnkiemis/Šudelka. Bet tai nėra labai aukštas palyginimo standartas


                          Pagrindinė ŠM gatvė per Google Streetview: https://www.google.co.uk/maps/@54.71...7i13312!8i6656

                          Comment


                            Beje, dėl Ozo ofisų ir apskritai tos miesto pusės "lengvo pasiekiamumo pėsčiomis". Pagrindinė gatvė būtų Lukšio, ar ne?

                            Aš prieš kelis mėnesius padariau keletą pranešimų per Tvarkaumiestą, specifiškai dėl labai blogos situacijos su pėsčiųjų infrastruktūra, kuria naudojasi būtent tie, kas eina pėsti iš ŠM link Ozo:

                            https://tvarkaumiesta.lt/problem/154778

                            Skersai šito dar ir mašina dažniausiai stovi
                            https://tvarkaumiesta.lt/problem/154777
                            https://tvarkaumiesta.lt/problem/154776

                            Nieko nesutvarkė, žinoma.

                            Tai vat toks tas "lengvas pasiekimas pėsčiomis".

                            Kadangi pats gyvenu kažkur ne baisiai toli ir dviračiu važinėju kasdien net žiemą, ŠM yra iš esmės juodoji skylė dviračių pasiekiamumo prasme iš aplinkinių rajonų ir kvartalų (išskyrus naują taką Ulonų/Apkasų g.). Tai iš esmės meluojat tiek dėl pėsčiųjų, tiek dėl dvriačių pasiekiamumo. Situacija abiem požiūriais yra labai prasta.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą

                              Elementariai įrengti normalią viešąją erdvę, galbūt pastatant daugiau pastatų vietoj begalinio dydžio parkingų, kur dabar pilna "skubančių" vadzycelių, pypsinančių žmonėms, bandantiems naviguoti pro tuos mašinų labirintus.

                              Beje, kokius legit tarptautinius (ne Lietuvoje ir ne Rusijoje) apdovanojimus laimėjo Ogmios miestas. Norėčiau pamatyti, kas ten per apdovanojimai
                              Jei bus poreikis, pastatys daugiau pastatų vietoje parkingo, kokios problemos dėl to? Tai vis tiek geriau nei parkingai purvynuose kaip šnipiškėse. Viešosios erdvės ir yra įrengtos, kur žmonėms patinka lauke sėdėti, valgyti, ką panašaus turi Akropolis, Ozas, Europa? Man po Ogmios miestelio į kitus prekybcentrius net nesinori važiuoti. Čia nėra kažkokių glamūrinių ofisų su gražiais fasadais, bet man čia jaukiau būti nei kokiame Konstitucijos pr. ar saltoniškėse, kur pilna gražių pastatų ar kituose prekybcentriuose. Net ta pati parkofkė padaryta estetiškai su patogiais praėjimais žmonėms.









                              Paskutinis taisė Lettered; 2020.12.02, 12:53.
                              Flickr

                              Comment


                                Na jei kažkas turi tik tokią urbanistinio planavimo kokybės kartalę ir vos porą km nuo Europos šalies sostinės centro tinka toks mėšlas, tai belieka skėstelti rankomis.

                                Čia, beje, tos "viešosios erdvės" bendrame kontekste, į kurias net neaišku, kaip patekti (ne tai, kad kas ir bandytų tai padaryti)
                                Paskutinis taisė John; 2020.12.02, 13:05.

                                Comment


                                  Ten žmonių tose erdvėse tai pilna šiltuoju metu. Populiari vieta pavalgyt kokių burgerių. Siūlyčiau apsilankyt. Vaikų prie fontanų krūvos lakstų. Ir tai tėra pavyzdys, kad gera viešoji erdvė gali nusverti didelį parkingą, nors tai aišku nepanaikina fakto, kad tų parkingų yra laaaaabai daug.

                                  Comment


                                    Prie ko čia šita diskusija apie Ogmios miestelio parkingus, jeigu buvo kalbama apie daugiabučių rajoną, kuris atrodo kaip Minsko priemiestis?

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      Na jei kažkas turi tik tokia urbanistinio planavimo kokybės kartalę ir vos porą km nuo Europos šalies sostinės centro tinka toks mėšlas, tai belieka skėstelti rankomis
                                      Astronominės nuotraukos įdomios nebent astronautams, realiems žmonėms įdomu, kas vyksta ant žemės.

                                      Šiaurės miestelio vs šnipiškių pagrindiniai prekybos taškai:







                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        Ten žmonių tose erdvėse tai pilna šiltuoju metu. Populiari vieta pavalgyt kokių burgerių. Siūlyčiau apsilankyt. Vaikų prie fontanų krūvos lakstų. Ir tai tėra pavyzdys, kad gera viešoji erdvė gali nusverti didelį parkingą, nors tai aišku nepanaikina fakto, kad tų parkingų yra laaaaabai daug.
                                        Tai ir prie Akropolio vaikai laksto, kur yra vaikų žaidimų aikštelė šalia parkingo Pietinėje dalyje. Nekeičia fakto, kad abu yra piktžaizdės miesto urbanistiniame audinyje.

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Astronominės nuotraukos įdomios nebent astronautams, realiems žmonėms įdomu, kas vyksta ant žemės.

                                          Šiaurės miestelio vs šnipiškių pagrindiniai prekybos taškai:



                                          Aš pabūsiu kaip Dangoraižistas ir įsivelsiu į nuotraukų dėliojimo karą. Va pagridninis Šnipiškių prekybos taškas



                                          VS Šiaurės Miestelio

                                          Comment

                                          Working...
                                          X