Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Mažesni komercinės ir biurų paskirties projektai Vilniuje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jau kuris laikas yra pardavinėjamas sklypas su pastatais Verkiuose, bet šiandien netyčiau užmačiau ten numatytą daugiabučių (ar gal ofisų?) projektą. Labai masyvus atrodo. Beje, failai su datos nuorodom 2020/08Skelbimas:https://www.ntzemelapis.lt/patalpos/...0818);3-284491https://mzprojektai.lt/projektas/verkiu-transai/
 Projektas:
 Paskutinis taisė mr_miegas; 2020.09.15, 14:30.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 radau. Čia bus massive projektas. Komercija pirmuose aukštuose, bet realiai daug ir butų bus. Jaučiu ar nebus koks Darnu Group ( https://mzprojektai.lt/projektas/verkiu-kareiviu/ ):Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąPasirodė pirmieji planai dėl 5,5HA konversijos Žirmūnuose. Komercinės paskirties sklypas bus
 
 Paskutinis taisė mr_miegas; 2020.09.15, 10:15.
 - 6 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 PataisiauParašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąKareivių gatvė bus ištisas kamštis. Šiaurinė gal kiek padės, bet Kareivių-Verkių-Lakūnų mazgas jau dabar problema, o bus tikra automobilių transporto katastrofa. Bus A juostos ir dviračių takai, tai katastrofą patirs tik ją pasirinkę patirti Bus A juostos ir dviračių takai, tai katastrofą patirs tik ją pasirinkę patirti
 
 - 15 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O taip, galim atsipūsti. Dviračių takai tikrai išspręs tų gatvių nepralaidumo problemą.Parašė themanual Rodyti pranešimą
 Pataisiau Bus A juostos ir dviračių takai, tai katastrofą patirs tik ją pasirinkę patirti Bus A juostos ir dviračių takai, tai katastrofą patirs tik ją pasirinkę patirti
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 https://citify.eu/kareiviu-verkiu-zi...ekonstrukcija/ Gal šitos sankryžos rekonstrukcija kiek padėtų.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 17 (!) identiškų masyvių daugiabučių, išmėtytų šachmatų tvarka? Jūs rimtai? Jau nekalbu apie tai, kad pats Pakalnis pripažįsta, jog ši Vilniaus vieta išskirtinė tuo, jog ėjimo pėstute atstumu nėra jokių parkų. Šiaurės miestelis viena nykiausių vietų Vilniuje, betono džiunglės, ten verkiant reikia žaliųjų erdvių.Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
 radau. Čia bus massive projektas. Komercija pirmuose aukštuose, bet realiai daug ir butų bus. Jaučiu ar nebus koks Darnu Group ( https://mzprojektai.lt/projektas/verkiu-kareiviu/ ):
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gerai, nes jau buvau sunerimęs, kad Šiaurės Korėja atidarė savo statybų filialą Vilniuje.Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąnesinervuok. čia teritorijos planavimas, tai matom tik tūrius, o ne architektūrą. Nuo šitos vietos, tiek Ozo parkas, tiek Verkių parkas yra ėjimo pėstute atstumu
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ka siulai? Nauja juosta kiekvienai imanomai sukimo krypciai? Viadukus ir tunelines perejas?Parašė Snikelis Rodyti pranešimąhttps://citify.eu/kareiviu-verkiu-zi...ekonstrukcija/ Gal šitos sankryžos rekonstrukcija kiek padėtų.
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pagrinde išspręs A juostos, bet divračių takai irgi gerai, nes tai dar viena alternatyva asmeniniam transportui. Daugiau kažką daryti neverta, nes kamščiai tik piko metu, o per piką svarbiausia, jog viešasis transportas nestovėtų.Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
 O taip, galim atsipūsti. Dviračių takai tikrai išspręs tų gatvių nepralaidumo problemą.
 
 Apskritai A juostos labai gerai didina pralaidumą, nes didėjant kamščiams tiesiog daugiau žmonių rinksis VT, kurie pagal galimybių ir noro pasiskirstymą arčiausiai balansuoja ant tos ribos, kai jiems jau labiau apsimoka rinktis VT. Taip gatvės bus maksimaliai efektyviai prisotintos ir nebus švaistomi resursai.
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Greičiau jau ateitų tie laikai, o tai užknisa su savo V8 kamsčiuose stovėti.Parašė themanual Rodyti pranešimą
 Pagrinde išspręs A juostos, bet divračių takai irgi gerai, nes tai dar viena alternatyva asmeniniam transportui. Daugiau kažką daryti neverta, nes kamščiai tik piko metu, o per piką svarbiausia, jog viešasis transportas nestovėtų.
 
 Apskritai A juostos labai gerai didina pralaidumą, nes didėjant kamščiams tiesiog daugiau žmonių rinksis VT, kurie pagal galimybių ir noro pasiskirstymą arčiausiai balansuoja ant tos ribos, kai jiems jau labiau apsimoka rinktis VT. Taip gatvės bus maksimaliai efektyviai prisotintos ir nebus švaistomi resursai.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Turbūt teko girdėti terminą "bottleneck" , "butelio kakliukas". Modeliuojant transporto srautus tai vienas iš svarbiausių faktorių. Taigi, A juosta veiks efektyviai, t.y. jos pralaidumas bus patrauklus kelionės laiko atžvilgiu, tik tuo atveju, jeigu maršrute nebus "butelio kakliukų". Netgi ne viename maršrute, o praktiškai visoje sistemoje.Parašė themanual Rodyti pranešimą
 Pagrinde išspręs A juostos, bet divračių takai irgi gerai, nes tai dar viena alternatyva asmeniniam transportui. Daugiau kažką daryti neverta, nes kamščiai tik piko metu, o per piką svarbiausia, jog viešasis transportas nestovėtų.
 
 Apskritai A juostos labai gerai didina pralaidumą, nes didėjant kamščiams tiesiog daugiau žmonių rinksis VT, kurie pagal galimybių ir noro pasiskirstymą arčiausiai balansuoja ant tos ribos, kai jiems jau labiau apsimoka rinktis VT. Taip gatvės bus maksimaliai efektyviai prisotintos ir nebus švaistomi resursai.
 Va tada aš sutikčiau, kad keliautojai rinksis VT. + dar tvarkaraščių patogumas, transporto priemonių patogumas, maršrutų tinklas ir t.t.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nesuprantu prie ko čia tie butelio kakliukai, lygtais asmeninis transportas su jais nesusidurtų, kuriam be dedikuotų juostų jie pasireiškia daug stipriau, nes prieš problemines vietas susidaro didesni kamščiai. O jei nėra A juostų tuomet visi juda vis tiek kartu.Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
 Turbūt teko girdėti terminą "bottleneck" , "butelio kakliukas". Modeliuojant transporto srautus tai vienas iš svarbiausių faktorių. Taigi, A juosta veiks efektyviai, t.y. jos pralaidumas bus patrauklus kelionės laiko atžvilgiu, tik tuo atveju, jeigu maršrute nebus "butelio kakliukų". Netgi ne viename maršrute, o praktiškai visoje sistemoje.
 Va tada aš sutikčiau, kad keliautojai rinksis VT. + dar tvarkaraščių patogumas, transporto priemonių patogumas, maršrutų tinklas ir t.t.
 
 VT jau dabar daug kas renkasi, ideali sistema gali būti siekiamybė, bet ji tikrai nebūtina, jog kažkam VT būtų jau dabar partrauklesnė transporto priemonė. Visi žmonės unikalūs su skirtingais maršrutais, poreikiais, prioritetais laikui (kiti sugeba autobuse dirbti - atrašinėti email'us ir pan., todėl laikas praleistas kamštyje jiems nebūtinai yra sugaištas laikas) ir t.t.
 
 Kodėl viskas turi veikti idealiai visoje sistemoje irgi neaišku, nes važiuojantiems tik kažkuriuo vienu maršrutu aktualu tik kaip sklandžiai sistema veiks būtent tame maršrute.
 Comment








Comment