Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Daugiabučių ir biurų kvartalas "Ozo parke"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • index
    replied
    Šiaip, norint tvarkingo parkavimo, visai būtų variantas Vilniaus savivaldybei tiesiog uždrausti (nuo tam tikro buto dydžio) butus pardavinėti be parkingo. Pvz. be parkingo leisti pardavinėti tik kokius iki 30 m2 butus, kurie akivaizdžiai bus tik nuomojami ir skirti žmonėms kurie gali neturėti automobilio. Butai tiesiog gautų privalomą parkingą ir 7-8 tūkstančiais didesnę kainą. Ir dingtų galimybė taupyti gudraujant, o neįperkant butą tiesiog tektų rinktis pigesnį rajoną ar apdailą.

    Tie, kurie nusipirktų butą su parkingu, bet mašinos neturėtų (bet kiek tokių tėra?) galėtų savo parkingą išnuomoti kaimynams.

    Komentuoti:


  • Milwaukee
    replied
    Parašė Well Rodyti pranešimą

    Patikėk, dauguma žino, kas paprasčiau ir patogiau, bet dažniausiai ribojantis veiksnys yra finansai. Dėl to ir atsiranda toks pasirinkimas, kaip PIGUS kotedžas Avižieniuose.
    O darbo vieta toks dalykas, kuris gali dažnai keistis, tai šiuo aspektu sunku kažką labai jau prižiūrėt į priekį. Iš mano aplinkos žmonės, jei jau finansai leidžia pirkti kažką brangesnio, tai pirmoj vietoj žiūri, kad arti būtų infrastruktūra vaikam (darželiai, mokyklos), o ne patogi kelionė į darbą.
    Kaip viena is opciju, as ir paminejau "reikiama infrastruktura gyvent". Darzeliai, bureliai, mokyklos, stoteles, maitinimo istaigos - included.

    Komentuoti:


  • Well
    replied
    Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
    Situacija darosi idomi. Nes vietoj laisvu parkingo teslynu formuojasi centrai, kurie maza to, kad dar atims dali parkavimo vietu, bet tuo pat metu ir nauju auto prides. Zmones turetu palengva pradet galvoti, ar tikrai verta turet automobili. Ar tikrai labai faina valanda laiko vaziuot is pigaus Avizieniu kotedzo i centra dirbti ir galiausiai pastoviai nerasti ten vietos, gauti baudu ar rasti pradurta padanga jei desperatiskai ivarys kur papuola i kieno nors kiema. Ar nera paprasciau pirkti buta arciau centro, pramest automobili, o tuo paciu ir turet visa reikiama infrastruktura gyvent, sutaupyt marias laiko ir panasiai. Kas ziuri i prieki, tie prades bent jau svarstyti.
    Patikėk, dauguma žino, kas paprasčiau ir patogiau, bet dažniausiai ribojantis veiksnys yra finansai. Dėl to ir atsiranda toks pasirinkimas, kaip PIGUS kotedžas Avižieniuose.
    O darbo vieta toks dalykas, kuris gali dažnai keistis, tai šiuo aspektu sunku kažką labai jau prižiūrėt į priekį. Iš mano aplinkos žmonės, jei jau finansai leidžia pirkti kažką brangesnio, tai pirmoj vietoj žiūri, kad arti būtų infrastruktūra vaikam (darželiai, mokyklos), o ne patogi kelionė į darbą.

    Komentuoti:


  • Milwaukee
    replied
    Situacija darosi idomi. Nes vietoj laisvu parkingo teslynu formuojasi centrai, kurie maza to, kad dar atims dali parkavimo vietu, bet tuo pat metu ir nauju auto prides. Zmones turetu palengva pradet galvoti, ar tikrai verta turet automobili. Ar tikrai labai faina valanda laiko vaziuot is pigaus Avizieniu kotedzo i centra dirbti ir galiausiai pastoviai nerasti ten vietos, gauti baudu ar rasti pradurta padanga jei desperatiskai ivarys kur papuola i kieno nors kiema. Ar nera paprasciau pirkti buta arciau centro, pramest automobili, o tuo paciu ir turet visa reikiama infrastruktura gyvent, sutaupyt marias laiko ir panasiai. Kas ziuri i prieki, tie prades bent jau svarstyti.

    Komentuoti:


  • Tomizmas
    replied
    Po ženklais turėtų negailestingai bauduoti, dingtų noras pažeidinėti taisykles ir trukdyti žmonėms pravažiuoti gatvėmis.

    Komentuoti:


  • Zygis
    replied
    Ribojant siemenso, mašinos persimes į Ozą. Tai privers ir Ozą reaguot Na kiekvienas nori būti gudrus ir sutaupyti tuos ~8k už parkingą. Tas labai matos ir kokiuose Linkmenų ežeruose, kur gatvėmis pravažiuot vos įmanoma, sustatytos mašinos po draudžiamais ženklais ir pan. O gyventojų dar pusės ten nėra turbūt...

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    Itarciau, kad dauguma butu, kurie pirkti nuomai yra be parkingu pirkti, todel tokia situacija ir gaunasi

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Zygis Rodyti pranešimą

    Siemens tai ta atvira aikštelė?
    ​​​​​​Bus tada liūdna su parkingu ten.
    ​​​
    Liūdna kad pas pusę lietuvių perkant butą naujame projekte dar yra tas "gudrumas" kad:

    Ai, kam aš pirksiu tą vietą parkinge, tegul perka visokie durneliai, o aš geriau sutaupysiu ir dar matysiu ją pro langą...
    Tai taip ir gaunasi, kad tame rajone net savaitgaliais užstatytos visos nemokamos vietos, plius dar kur įmanoma užstatytos ištisos juostos po ženklais, o požeminiai parkingai pustuščiai.

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    Taip. Esme, kad kai buna renginiai tai ankstyvesnes pradzios atveju stovi ofisu darbuotoju masinos, o jei velesni renginiai - gyventoju. Dabar kai dingo nemazai vietos salia Vichy (del Novos) tik paspartins sprendimus.

    Komentuoti:


  • Zygis
    replied
    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
    Yes. Tiek Ozas prades ribot, tiek Siemens (del sito per pazistamus jau girdejau, kad prades ribot)
    Siemens tai ta atvira aikštelė?
    ​​​​​​Bus tada liūdna su parkingu ten.
    ​​​

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    Yes (tik nakciai nuleidzia vartus). Tiek Ozas prades ribot, tiek Siemens (del sito per pazistamus jau girdejau, kad prades ribot)

    Komentuoti:


  • Zygis
    replied
    Įdomu, kada ozo pc parkingas taps ribojamas. Dabar lyg ir netrukdomai gali ofisų darbuotojai ir gyventojai statytis?

    Komentuoti:


  • googleLT
    replied
    Sklerozė vystytojams. Labai dažnai užmiršta lietuvių kalbą

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    Live in Vilnius ir Ozo Kvartetas:
    Click image for larger version

Name:	IMG_20190430_202508.jpg
Views:	209
Size:	277,7 kB
ID:	1718704

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    as siek tiek pasimeciau, tai Nova statys per 2 etapus (kaip rase projektiniuose) ar per 1?
    https://madeinvilnius.lt/verslas/vil...-pastate-nova/

    Komentuoti:


  • Tomizmas
    replied
    Jo, kai miestas dūsta kamščiuose, kai šiaurinėje tankiai apgyvendintoje miesto dalyje iš vakarų į rytus nėra alternatyvios Ozo gatvei normalios jungties - tegul stringa! Užtat turėsim vertingas dačias viduryje miesto.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
    Kas liečia kaimus miegamųjų rajonų vietoje, tai manau kad pavažiavus už Pilaitės galima pamatyti lygiai tą patį, kas buvo vietoj miegamųjų r. masyvo. Tokie patys medinukai su besiganančiomis karvėmis, ko yra pilna visoje Lietuvoje. Tai nėra kažkas unikalaus, verto atminimo lentų.
    Aš ir nesakau, kad tai buvo kažkas unikalaus. Tiesiog būtų įdomu pabandyti susieti skirtingus laikotarpius. Naujamiestis, Žvėrynas ar Antakalnis ir kažkiek Jeruzalė man tuo ir patinka, kad galima jausti vietovės raidą. Gal būtų galima kažkiek to jausmo įpūsti ir visiškai sintetiniams rajonams.

    P.S. kartais visai gerai kai pastringa miesto veidą formuojantys projektai. Pvz nenutiesta magistralė per senamiestį. Savo laiku galėjo pastrigt ir koks ŠMC ir dar n+k kitų panašių projektų. Gal ir kai kurie pastrigę dabarties projektai ateities kartų bus vertinami dviprasmiškai.

    Komentuoti:


  • Tomizmas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    AL1, čia tu?

    Sodus perkirto ir paliko. O iš tų kaimų neliko praktiškai nieko. Nei kurioj vietoj buvo, nei kokio dydžio. Ir čia šneku ne apie tai, kad "reikia išsaugoti pavialdą". Prieš ne tiek daug metų visų tų rajonų nebuvo ir vaizdas buvo visiškai kitoks. Būtų įdomu rajonuose sukabinti fotkes kaip kažkokia vieta atrodė 1950. Kur koks namas stovėjo, kur ėjo gatvelės. Pabandyti paieškoti kažkokio ryšio tarp vieno ir kito pasaulio.
    Prie ko čia A|1? Mes visi tikriausiai būtumėm žymiai labiau patenkinti, jeigu paprasčiau be visiems žinomų trikdžių galima būtų nutiesti ir Šiaurinę gatvę, ir Kernavės, ir nestovėtų pastatas kampu išlindęs į Drujos gatvę, ir dėl kokios nors trobos nestrigtų dideli, miesto veidą formuojantys projektai, ir dar daug visko... Tam tikrai nereikia TSRS.

    Kas liečia kaimus miegamųjų rajonų vietoje, tai manau kad pavažiavus už Pilaitės galima pamatyti lygiai tą patį, kas buvo vietoj miegamųjų r. masyvo. Tokie patys medinukai su besiganančiomis karvėmis, ko yra pilna visoje Lietuvoje. Tai nėra kažkas unikalaus, verto atminimo lentų.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą

    Kad dabar su Šiaurine gatve būtų viskas taip paprasta, kaip buvo tada su Geležiaku... Ir su Šnipiškių medinukais irgi.

    O vietoj miegamųjų rajonų nieko mandro nebuvo. Laukai ir kaimai, kaip ir visur. Tikrai nebuvo ten nei Maču Pikču, nei Babilono, nei Romuvos.
    AL1, čia tu?

    Sodus perkirto ir paliko. O iš tų kaimų neliko praktiškai nieko. Nei kurioj vietoj buvo, nei kokio dydžio. Ir čia šneku ne apie tai, kad "reikia išsaugoti pavialdą". Prieš ne tiek daug metų visų tų rajonų nebuvo ir vaizdas buvo visiškai kitoks. Būtų įdomu rajonuose sukabinti fotkes kaip kažkokia vieta atrodė 1950. Kur koks namas stovėjo, kur ėjo gatvelės. Pabandyti paieškoti kažkokio ryšio tarp vieno ir kito pasaulio.

    Komentuoti:


  • Insane
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Nu iškasi nedidelę (tarkim kokių 40 cm gylio) duobę, išbetonuoji, padarai drenažą, įrengi siurblį ir problem solved, ne? Taip, kainuotų kelis ar kelioliką tūkstančių pinigų, bet tai kaina, kurią vystytojas laisvai gali sumokėti už tai, kad nebūtume, kaip Magnitogorskas ar Petrozavodskas.
    Bėda ta, kad statybas reguliuojantys dokumentai suteikia teisę pasirinkti - arba ratų apiplovimo aikštelė prieš išvažiavimą iš statybvietės arba gatvės valymas periodiškumą suderinant su gatves administruojančia įmone. Dažnu atveju statybinikai renkasi būtent pastarąjį, nors ilgiau trunkančiame projekte tai yra ženkliai brangiau, nors ir paprasčiau. Dėl apiplovimo yra dvi sudėtingesnės dalys- 1. vandens atvedimas iki išvažiavimo (aktualu didesnės apimties projektams); 2. Teršalų (tepalas ir pan.) surinkimas, kadangi tiesiogiai į gatvių drenažą vandens nuo tos zonos paleisti negali (analogija su privačių namų kiemais, kuriuose yra draudžiama "kercheriu" plauti mašinas be papildomos teršalų surinkimo sistemos įrengimo).

    Komentuoti:

Working...
X