Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šeimyniškių g. tarp Žirmūnų tilto ir buv. stadiono - projektai ir statybų eiga
Collapse
X
-
Aš suprantu, kad tos sklypų ribos realiai yra paveldas iš sovietmečio. Problema ta, kad jeigu mes vystysim miestą remdamiesi sovietiniu raugu, tai atitinkamą rezultatą ir turėsim. Jau 30 metų nepriklausomybės, jau seniausiai turėjo būti rasta išeitis tai problemai spręsti, taip jau buvo sugadinta ne viena Vilniaus gatvė, įskaitant Konstitucijos prospektą, tie randai liks šimtmečiams, o mes vis dar tęsiame tą sovietinę plačių prospektų beprotybę. Ir tos pievos, tarp prospekto ir pastatų neturi jokios praktinės reikšmės, vienintelis, kam jos gali būti išnaudojamos - tai mašinų aikštelėms.
- 1 patinka
-
Tas pievas priešais namus padiktuoja dar sovietmečiu mieste nutiestos plačios gatvės. Kai šalia 4-5 juostų greitkelio tipo gatvė, joks vystytojas nepritrauks savo pastatų, juolab daugiabučių, prie tokios gatvės, nes tokie kvadratriniai metrai niekam nebus įdomus (juolab daugiabučiai - niekas po langais nenori girdėti ir kvėpuoti 4 juostų autostrada). Tikriausiai yra ir kažkokie higieniniai reikalavimai atitraukti pastatą nuo aukštesnės kategorijos gatvių. Priešais tokią gatvę nelabai logiška daryti ir parkus - skverus (padaryti galima, bet vargu, ar kas norės skaityti knygą ant suoliuko skvere priešais ūžiančią 4 juostų gatvę). Apie kažkokias lauko kavinukes priešais Šeimyniškių g. ar Konstitucijos pr. ar Narbuto g. irgi kalbėti beprasmiška. Belieka pievos arba parkovkės, ne stebuklai, bet kai reikia rinktis iš šių dviejų, geriau jau tegul būna pieva.Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Antra beprotybė yra palikti tarp pastatų ir gatvės pievas. Mieste neturi būti nė kvadratinio metro, kuris būtų be paskirties. Jeigu yra laisvo ploto - tai jis turi būti rezervuojamas žaliosioms erdvėms, kurios turi atitikti tam tikrus standartus. Pievos tarp pastatų ir gatvių niekada nebuvo ir nebus žaliosios erdvės, o jei ten bus įrengtos mašinų aikštelės - tai bus dar blogiau. Tas išplanavimas, su pievomis priešais pastatus liks šimtmečiams. Man nesuprantama dėl ko leidžiama taip išdarkyti miestą ir ne kažkur užmiestyje, o centre.
Vienintelis būdas spręsti šią problemą - siaurinti tokias gatves, bet tai nerealistiška su dabartiniu mentalitetu. Šeimyniškių g. toje vietoje, tiesą sakant, yra platinama.
Paskutinis taisė Saliamonas; 2020.06.30, 21:37.
- 1 patinka
Comment
-
Tas gatvės triukšmas yra mitas, ypač kai tai nėra autostrada su fūromis. Žmonės gyvena prie geležinkelių, kur važiuojant traukiniui tikrąja to žodžio prasme dreba jų namas, o jie to net nejaučia, nes pripratę. Pačios didžiausios butų kainos - naujame Paupio rajone, kuris vos ne tiesiai po lėktuvų leidimosi į oro uostą trajektorija. Garsas ten nepalyginamai didesnis, nei Šeimyniškių gatvės automobilių. Problema čia ne garse, problema sovietiniame gatvių ir sklypų išplanavime, kuris jau seniausiai turėjo būti pakeistas.Parašė Saliamonas Rodyti pranešimąKai šalia 4-5 juostų greitkelio tipo gatvė, joks vystytojas nepritrauks savo pastatų, juolab daugiabučių, prie tokios gatvės, nes tokie kvadratriniai metrai niekam nebus įdomus (juolab daugiabučiai - niekas po langais nenori girdėti ir kvėpuoti 4 juostų autostrada).
Comment
-
Triukšmas nuo autotransporto ne mitas, o objektyviai išmatuojamas dalykas (prieš tai pažymėti "triukšmas nuo autotransporto (Dienos):Parašė Eidvis Rodyti pranešimąTas gatvės triukšmas yra mitas, ypač kai tai nėra autostrada su fūromis. Žmonės gyvena prie geležinkelių, kur važiuojant traukiniui tikrąja to žodžio prasme dreba jų namas, o jie to net nejaučia, nes pripratę. Pačios didžiausios butų kainos - naujame Paupio rajone, kuris vos ne tiesiai po lėktuvų leidimosi į oro uostą trajektorija. Garsas ten nepalyginamai didesnis, nei Šeimyniškių gatvės automobilių. Problema čia ne garse, problema sovietiniame gatvių ir sklypų išplanavime, kuris jau seniausiai turėjo būti pakeistas.
https://maps.vilnius.lt/aplinkosauga#layers
Triukšmas keliasdešimt metrų aplink Šeimyniškių g. viršija visas sveikatos normas - 70-75dba. Tame pačiame žemėlapyje galima pasižiūrėti ir triukšma nuo oro uosto/lėktuvų, tai Paupyje jis nepalyginamai mažesnis už Šeimyniškių g. autotransporto triukšmą ir tesiekia 40 dba (neviršija normų). Žodžiu nueikite ir palyginkite, vargu ar rinktumėtės butą su langais po Šeimyniškių g.
- 3 patinka
Comment
-
Kadangi gyvenu netoli, galiu iš asmeninės patirties pakomentuoti, Šeimyniškių g. triukšmas labai girdisi naktį, kai britvos ar rimti pacanai su kiaurais duslintuvais nusprendžia pasimatuot kieno didesni. Dieną, tuo tarpu, nėr taip baisu, bet kiekvienos dienos pavakare, apie 16-18 val. visa Šeimyniškių g. nuo Rinktinės iki žiedo stovi lėtai judančiame kamštyje ir tada ten CO2 gali peiliu pjaut. Visa kita normaliai
- 3 patinka
Comment
-
Lol, jo jo, mitas...Parašė Eidvis Rodyti pranešimąTas gatvės triukšmas yra mitas, ypač kai tai nėra autostrada su fūromis. Žmonės gyvena prie geležinkelių, kur važiuojant traukiniui tikrąja to žodžio prasme dreba jų namas, o jie to net nejaučia, nes pripratę. Pačios didžiausios butų kainos - naujame Paupio rajone, kuris vos ne tiesiai po lėktuvų leidimosi į oro uostą trajektorija. Garsas ten nepalyginamai didesnis, nei Šeimyniškių gatvės automobilių. Problema čia ne garse, problema sovietiniame gatvių ir sklypų išplanavime, kuris jau seniausiai turėjo būti pakeistas.
Vieną vasarą gyvenau Šeimyniškių 38 name su langais į gatvės pusę ir tai buvo tiesiog siaubingos gyvenimo sąlygos. Taip, britvos, debilai su nupjautais duslintuvais and senų Hondų (nes nu kietai gi, iškart tampa lenktynine), smarvė nuo kamščių... bet kaip bebūtų keista, labiausiai užknisdavo seni troleibusai, kurie kas porą minučių pralėkdavo po langais su tipinių senos Škodos garsu. O dabar gyvenu Paupyje, nežinau kaip kitiems, bet lėktuvai man visiškai nėra problema, nes VNO elementariai nėra as busy to cause a problem, nebent gyveni Salininkuose tiesiai prie nusileidimo tako.
Comment
-
Antakalnyje, nors ir aukščiau/toliau nuo Antakalnio gatvės, taip pat labiau erzina Antakalnio gatve vasarą lakstančios britvos, o ne virš galvos praskredantys lėktuvai. Čia, kaip Saliamonas rašė, išmatuojamas dalykas, galima palyginti. Ta Galio projekto juosta palei Šeimyniškių gatvę turės būti atitinkamai pigesnė, butai mažesni, daug komercinių patalpų.
Comment
-
Aš nelabai suprantu koks viso to moralas? Jei dabar gyveni Paupyje - tai ar galvoji, kad Paupio išplanavimas yra kvailas? Ar vietoj jaukios pagrindinės Paupio gatvelės reikėtų autostrados su niekam nereikalingomis pievomis priešais namus? Jeigu miestas yra planuojamas su nereikalingomis pievomis priešais namus - tai tik didina miesto plotą, o kartu didina ir autostradų mieste poreikį ir apskritai automobilizaciją. Ir jeigu gyvenai Šeimyniškių gatvėje, name, kurį šiaip jau skiria pieva nuo gatvės ir visgi tai neapsaugojo nuo to, kad jautei didelį diskomfortą dėl garso, tai koks moralas? Ar toks, kad pievos priešais namus neapsaugo nuo garso ar tai, kad tos pievos turėtų būti 10 kartų didesnės, kad bent kažkiek sumažintų tų britvų garsą?Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Lol, jo jo, mitas...
Vieną vasarą gyvenau Šeimyniškių 38 name su langais į gatvės pusę ir tai buvo tiesiog siaubingos gyvenimo sąlygos. Taip, britvos, debilai su nupjautais duslintuvais and senų Hondų (nes nu kietai gi, iškart tampa lenktynine), smarvė nuo kamščių... bet kaip bebūtų keista, labiausiai užknisdavo seni troleibusai, kurie kas porą minučių pralėkdavo po langais su tipinių senos Škodos garsu. O dabar gyvenu Paupyje, nežinau kaip kitiems, bet lėktuvai man visiškai nėra problema, nes VNO elementariai nėra as busy to cause a problem, nebent gyveni Salininkuose tiesiai prie nusileidimo tako.
Comment
-
Moralas, kad tai:Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Aš nelabai suprantu koks viso to moralas? Jei dabar gyveni Paupyje - tai ar galvoji, kad Paupio išplanavimas yra kvailas? Ar vietoj jaukios pagrindinės Paupio gatvelės reikėtų autostrados su niekam nereikalingomis pievomis priešais namus? Jeigu miestas yra planuojamas su nereikalingomis pievomis priešais namus - tai tik didina miesto plotą, o kartu didina ir autostradų mieste poreikį ir apskritai automobilizaciją. Ir jeigu gyvenai Šeimyniškių gatvėje, name, kurį šiaip jau skiria pieva nuo gatvės ir visgi tai neapsaugojo nuo to, kad jautei didelį diskomfortą dėl garso, tai koks moralas? Ar toks, kad pievos priešais namus neapsaugo nuo garso ar tai, kad tos pievos turėtų būti 10 kartų didesnės, kad bent kažkiek sumažintų tų britvų garsą?
yra kliedesiai, o tokiose gatvėse kaip Šeimyniškių, pirmoje nuo gatvės eilėje logiškiausia statyti komercinius pastatus, nes kokia gera bebūtų garso izoliacija, vasarą su atvirais langais tokioje vietoje gyventi vis tiek bus labai problematiška.Tas gatvės triukšmas yra mitas, ypač kai tai nėra autostrada su fūromis.
Comment
-
Kliedesys yra teigti, kad pievos priešais namus kažkaip sumažina britvų skleidžiamą garsą. Kitas kliedesys, kad sovietinis debiliškas miesto planavimas su plačiomis miesto autostradomis yra kažkoks gėris. Aš noriu matyti Vilnių panašų į pažangiausius pasaulio miestus, nenoriu orientuotis į Minską ar Nur-sultaną.
Comment
-
Taip, tai irgi yra kliedesiai, kaip ir "mitas apie gatvės triukšmą", bet ar aš kur nors rašiau nors vieną iš šių teiginių?Parašė Eidvis Rodyti pranešimąKliedesys yra teigti, kad pievos priešais namus kažkaip sumažina britvų skleidžiamą garsą. Kitas kliedesys, kad sovietinis debiliškas miesto planavimas su plačiomis miesto autostradomis yra kažkoks gėris.
Comment
-
Skirtumas tas, kad pievos, augmenija ir atitraukti takai dėl gerokai malonės ir jaukesnės aplinkos skatina keliauti pėsčiomis, o kai visur tik betonas, namai prie pat gatvės, ankšta ir pilka norisi sėsti į automobilį ir važiuoti tiesiai link tikslo.Parašė Eidvis Rodyti pranešimąKliedesys yra teigti, kad pievos priešais namus kažkaip sumažina britvų skleidžiamą garsą. Kitas kliedesys, kad sovietinis debiliškas miesto planavimas su plačiomis miesto autostradomis yra kažkoks gėris. Aš noriu matyti Vilnių panašų į pažangiausius pasaulio miestus, nenoriu orientuotis į Minską ar Nur-sultaną.
P.s. miesto plotas fiksuotas ir mes vos ne vieninteliai kurio taip neišnaudojame, dar keli kilometrai prieš pasiekiant pakraštį prasideda apleisti laukai. Net kai kurios tankesnės miesto dalys, kaip Trakų Vokė neefektyviai atskirtos tuščias laukais. Žirmūnai ir taip yra bene viena iš tankiausių miesto dalių (beveik 8000 žm./km^2), nesunkiai lygiuojasi į pavyzdžius užsienyje, nelabai ir reikia juos dar tankinti.Paskutinis taisė googleLT; 2020.07.01, 20:34.
Comment
-
Gatvės triukšmas egzistuoja, bet mitas tame, kad tai kažkaip kardinaliai keičia gyvenimo kokybę ar tai, kad pieva priešais namą kažkaip nuo to išgelbėja,.Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Taip, tai irgi yra kliedesiai, kaip ir "mitas apie gatvės triukšmą", bet ar aš kur nors rašiau nors vieną iš šių teiginių?
Tavo paminėtas pavyzdys jau yra atitraukas nuo gatvės su pievomis priešais langus - tai ką tu nori pasakyti? Kad miesto centre gyvenimas bus pakeliamas tik tada, kada priešais pastatus bus kilometras pievos? Jei man reikėtų rinktis, ar gatvės triukšmas, ar butas Paupy pirmame aukšte su panoraminiais langais- aš greičiausiai rinkčiausi gatvės triukšmą. Bet tai nereiškia, kad Paupy pirmuose aukštuose reikia įrengti mašinų stovėjimo aikšteles, nors tai ir sumažintų 'nepatogumus', bet mes čia ne apie Paupy, o apie projektą Šeimyniškių gatvėje - tai kokia tavoji nuomonė apie tą pievą priešais langus, kuri atitinka 'geriausius' Laisvės prospekto ir Ukmergės gatvės strandartus.,Parašė ttttt Rodyti pranešimąVieną vasarą gyvenau Šeimyniškių 38 name su langais į gatvės pusę ir tai buvo tiesiog siaubingos gyvenimo sąlygos.
Comment
-
Jei esi nejautrus garsui ar šiaip kurčias tai taip. Bet skirtingi žmonės jautrūs skirtingiems dirgikliams.Parašė Eidvis Rodyti pranešimąGatvės triukšmas egzistuoja, bet mitas tame, kad tai kažkaip kardinaliai keičia gyvenimo kokybę
Geriausiai garsą sugeria kiti pastatai. Dėl to dažnai kaip geras variantas minimas komerciniai pastatai palei magistralines gatves, o gyvenamieji - kvartalų viduje.Parašė Eidvis Rodyti pranešimąTavo paminėtas pavyzdys jau yra atitraukas nuo gatvės su pievomis priešais langus - tai ką tu nori pasakyti? Kad miesto centre gyvenimas bus pakeliamas tik tada, kada priešais pastatus bus kilometras pievos?,
Comment
-
Pievos tarp gatvės - absoliuti nesamonė, tai nieko neduoda bet daug atima: reikalinga priežiūra, nejaukumo jausmas kai namą nuo gatvės skiria plati pieva, nenaudinga verslui, nes daug kas nesivargina eit per pievas iki jo, nė velnio nemažina jokio triukšmo ir tt. Bet tai ne apie magistralines gatves tokias kai VA ar pan.
Comment
-
Moralas, kad iš sovietmečio paveldėjome sovietmečio miesto struktūrą - plačias, intensyvias gatves miesto viduje. Būtų gerai turėti siauras jaukias gatveles su komercija pirmuose aukštuose, kaip yra senamiestyje ar Užupyje ar Vakarų Europos miestuose, bet tikrovė, ta, kad 80 proc. miesto suformuota sovietmečiu.ir reikia iš to padaryti geriausia, ką galima. Pievelės priešais namus neišsprendžia triukšmo problemos, bet ją sušvelnina - elementariai galite pasižiūrėti mano pateiktą triukšmo žemėlapį, kur matosi, kad decibelų kiekis mažėja proporcingai nuo triukšmo šaltinio, t.y. gatvės. Taip veikia fizika - garsas išsisklaido, jei gatvė arti pastato, tai triukšmas atsimuša į pastatą, jame gyvenantiems diskomfortas žymiai didesnis nei jei namas nors kiek atitrauktas nuo gatvės.Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Aš nelabai suprantu koks viso to moralas? Jei dabar gyveni Paupyje - tai ar galvoji, kad Paupio išplanavimas yra kvailas? Ar vietoj jaukios pagrindinės Paupio gatvelės reikėtų autostrados su niekam nereikalingomis pievomis priešais namus? Jeigu miestas yra planuojamas su nereikalingomis pievomis priešais namus - tai tik didina miesto plotą, o kartu didina ir autostradų mieste poreikį ir apskritai automobilizaciją. Ir jeigu gyvenai Šeimyniškių gatvėje, name, kurį šiaip jau skiria pieva nuo gatvės ir visgi tai neapsaugojo nuo to, kad jautei didelį diskomfortą dėl garso, tai koks moralas? Ar toks, kad pievos priešais namus neapsaugo nuo garso ar tai, kad tos pievos turėtų būti 10 kartų didesnės, kad bent kažkiek sumažintų tų britvų garsą?
Žinoma galima siaurinti gatves, dalį jų užstatyti, aš visom keturiom už, bet, kaip minėjau, tai nerealistiška, būtų pernelyg sudėtinga teisiškai ir tikriausiai inžinerine prasme keisti miesto gatvių struktūrą nepaprasta. Paupio gatvių struktūra peveldėta iš senamiesčio, mažos siauros gatvelės, todėl pastatai ten gali būti pritraukti prie gatvės, deja, Šeimyniškių g. paveldėta iš sovietmečio kaip ir didžioji dalis Vilniaus.
P.S. Jei pamenu teisingai, vienas istorikai pasakojo, kad Žirmūnai buvo statomi su mintimi, kad kada nors gali kilti atominis karas su JAV, taigi buvo daromos plačios gatvės ir dauguma pastatų iki 5a., jei sprogimo banga nuneštų visus pastatus, vis tiek karinei technikai būtų įmanoma pravažiuoti iš/iki Šiaurės miestelio, kur buvo karinė bazė (gatvės neužversto nuolaužomis). Sounds crazy, bet tokiais principais buvo statomi miestai, gatvių struktūra, ir ką dabar daryti?
Viską nugriauti ir performuoti miestą iš naujo? Galima, bet jei nėra finansų ir politinės valios, lieka būti realistiškiems ir prisitaikyti prie to, kas yra.
Paskutinis taisė Saliamonas; 2020.07.01, 22:05.
Comment
-
Kur aš tai sakau ir kokių būdu iš to ką aš pasakiau apie Šeimyniškių 38 galima ištraukti tokias išvadas? Kaip tik rašiau, kad ta 5 metrų pieva visiškai niekaip nekeičia situacijos, kai šalia yra tokia judri gatvė. Savaime aišku, kad statant tuos namus Sovietų Sąjungoje niekas net nebuvo pagalvojęs, kokia judria ateityje taps ši gatvė. Bet klaidos jau padarytos, dabar jau niekaip jų neištaisysi, tad bent jau nereikia kartot šių klaidų ir statyt daugiaubučių šalia tokios judrios gatvės (nesvarbu prie pat ar už 5 metrų, bus 0 skirtumo), kuri su laiku taps tik dar labiau judresnė dėl Žalgirio stadiono teritorijoje besivystančių verslo centrų. Tai, kad planuojamas perimetrinis užstatymas, yra nuostabu, bet ten aiškiai turi būti statomi komerciniai pastatai iki pat Minsko žiedo.Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Gatvės triukšmas egzistuoja, bet mitas tame, kad tai kažkaip kardinaliai keičia gyvenimo kokybę ar tai, kad pieva priešais namą kažkaip nuo to išgelbėja,.
Tavo paminėtas pavyzdys jau yra atitraukas nuo gatvės su pievomis priešais langus - tai ką tu nori pasakyti? Kad miesto centre gyvenimas bus pakeliamas tik tada, kada priešais pastatus bus kilometras pievos? Jei man reikėtų rinktis, ar gatvės triukšmas, ar butas Paupy pirmame aukšte su panoraminiais langais- aš greičiausiai rinkčiausi gatvės triukšmą. Bet tai nereiškia, kad Paupy pirmuose aukštuose reikia įrengti mašinų stovėjimo aikšteles, nors tai ir sumažintų 'nepatogumus', bet mes čia ne apie Paupy, o apie projektą Šeimyniškių gatvėje - tai kokia tavoji nuomonė apie tą pievą priešais langus, kuri atitinka 'geriausius' Laisvės prospekto ir Ukmergės gatvės strandartus.,
Comment
-
Tame ir bajeris, kad pievas priešais namą bandoma teisinti 'mažesniu triukšmu' ir kaip pavyzdys yra pateikiamas namas, kuris turi pievą priešais namą, bet triukšmo tai nesumažina.Parašė evvt Rodyti pranešimąnė velnio nemažina jokio triukšmo.
Comment
-
Čia aš turiu pritarti, kad šalia magistralinių gatvių reikėtų statyti komercinius pastatus, dėl ko man nelabai patinka Saltoniškės, kur komerciniai pastatai statomi ten, kur reikia statyti gyvenamuosius pastatus. Bet turim tai, ką turim, t.y. planuojamus statyti gyvenamuosius namus palei Šeimyniškių gatvę ir net jeigu sutinkame, kad ten labiau tiktų komerciniai pastatai, bet jeigu tokios galimybės nėra - tai klausimas lieka ar tie pastatai turėtų būti statomi su pievomis priešais langus ar visgi niekam nereikalingos pievos yra ydinga praktika?Parašė ttttt Rodyti pranešimąten aiškiai turi būti statomi komerciniai pastatai iki pat Minsko žiedo.
Comment
-
Na tai aišku, kad tų pievų nereikia, kaip ir nereikia pastatų atitraukimo nuo gatvės ir parkingų tarp gatvių ir pastatų (visais 3 atvejais didžiausi linkėjimai Žalgirio gatvei), jau porą metų rašau apie tai praktiškai po kiekvienu nauju projektu.Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Čia aš turiu pritarti, kad šalia magistralinių gatvių reikėtų statyti komercinius pastatus, dėl ko man nelabai patinka Saltoniškės, kur komerciniai pastatai statomi ten, kur reikia statyti gyvenamuosius pastatus. Bet turim tai, ką turim, t.y. planuojamus statyti gyvenamuosius namus palei Šeimyniškių gatvę ir net jeigu sutinkame, kad ten labiau tiktų komerciniai pastatai, bet jeigu tokios galimybės nėra - tai klausimas lieka ar tie pastatai turėtų būti statomi su pievomis priešais langus ar visgi niekam nereikalingos pievos yra ydinga praktika?
- 1 patinka
Comment
Comment