Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    Turite omeny Rodūnios pėsčiųjų ir automobilių viaduką?
    Taip, Švitrigailos-D&G.
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    man atrodo Vilniaus stotis savo dabartine būkle yra kokio Muxosransko stotis, kuri nieko nejungia, tik tuos, kurie eina apsipirkti į gatvinį turgelį Naujanų pusėje
    Naujanistai į stotį ir esamais keliais puikiai ateina (ypač jeigu žino ne tik oficialius kelius, bet ir "per bėgius").
    Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

    Comment


      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
      Taip, Švitrigailos-D&G.
      Naujanistai į stotį ir esamais keliais puikiai ateina (ypač jeigu žino ne tik oficialius kelius, bet ir "per bėgius").
      Ir manai, kad čia normalus būdas tą daryti?
      Post in English - fight censorship!

      Comment


        Parašė index Rodyti pranešimą
        Ir manai, kad čia normalus būdas tą daryti?
        O kas jame yra nenormalaus?
        Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

        Comment


          Parašė Resutas Rodyti pranešimą

          Graži stotis. Bet išskirtinė? Sakyčiau tipinė bet kurio didesnio Europos miesto stotis ir tiek.
          Be to kodėl tokios tiliaus stotis negalėtu atsirasti virš dabartinių bėgių ir ikomponuoti tvarkingai paveldo pastatus.
          Tik tų stekliaškių ir kubų nereikia.

          Comment


            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
            O kas jame yra nenormalaus?
            Ta prasme, ėjimas per bėgius nėra saugus, civilizuotas būdas eiti iš vieno miesto rajono į kitą. Baisus apibyrėjęs tiltas tik vos geriau irgi.
            Post in English - fight censorship!

            Comment


              Parašė Sklansky Rodyti pranešimą

              Paryzius


              Amsterdamas


              Taskentas


              Vilniaus stotis man nepanasi nei i viena gera sena stoti. Aisku butu idomu pamatyti konkursinius sprendimus, ka butu galima padaryti.

              Ir nereikia ristis prie mazo keleiviu srauto. Kaip ir rasoma, stotyje planuojamos erdves ofisams, kavinems ir t.t. LG yra paskelbe apie ketinimus persikraustyti i nauja stoti, lokacija super centrine, su RB Kaunas bus pasiekiamas per 35min. Puikus vertes pasiulymas gyvenantiem Kaune ir dirbantiem Vilniuje. Gyvas stoties rajonas, visiskai atnaujinta teritorija, romantika prie begiu. Ploto ofisams centre mazeja, stoties teritorija bus viena paskutiniu didziuliu tikrai centriniu neuzstatytu teritoriju.

              Manau bus vieni is geidziamiausiu PREMIUM ofisu Vilniuje.
              Taškentas ne į temą, nes tai šiuolaikinis Vidurinės Azjos architektūros "perliukas", o ne carinė stotis.

              Ofisų jau dabar nereikia ir ateityje jų nereikės tiek, nes korona kardinaliai pakeis ofiso planktono segmento darbo vietos sąvoką.

              Comment


                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                O kas jame yra nenormalaus?
                Nenormalus. Aš už normalų konkorsa ir dalinį peronų perdengimą ties esama stotimi. Viršuje būtų perėjimas per visą stoties kelyną, užėjimas iš Naujininkų pusės. Prekybos, maitinimo vietos ir papildomos zonos keleiviams laukti. Geležinkelio administracijai ne vieta stotyje, jie tegul administruojasi kažkur kitur, atokiau.

                Comment


                  Perziurejus Europos sostiniu stotis, Vilnius atrodo tikrai labai silpnai. Net Kisiniove geriau. Cia kaip ir su stadionu, turbut taip susikloste del mazo traukiniu infrastrukturos isvystymo ir populiarumo salyje. Bet nereiskia, jog taip turi ir likti. Su RB atejimu bus didziulis impulsas Lietuvos gelezinkeliams su prisijungimu prie Europinio tinklo, nauja stotis butina.

                  Comment


                    Yra kaip yra, niekas stoties negriaus ir naujo stiklainio nestatys, nes nėra jokio poreikio ir nebus. Jokio apčiuopiamo impulso RB neduos, nes kiek eiliniam statistiniam keleiviui kartų per metus reikia į Varšuvą ar Rygą ir kiek į Kauną ar Klaipėdą? Daug didesnė impulsą duotų greitojo geležinkelio linija Vilnius - Kaunas - Klaipėda. Esama stotis su perdegtu peronu ir papildomais plotais virš jo pilnai patenkintų poreikius. Net nieko nedarant, stotis gali "apdirbti" 2-3 kartus didesnius keleivių srautus be problemų.
                    Paskutinis taisė Al1; 2021.01.21, 17:08.

                    Comment


                      Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
                      Aš tai noriu ir kad senoji stotis būtų išsaugota, ir šalia jos kažko ultramodernaus, arba kaip įdomiai ir kontrastingai į modernumą pereinančio priestato virš bėgių ir jungiančio Naujininkus su Senamiesčiu. Negalima taip?
                      Jeigu kitoje pusėje būtų NMC tai gal ir tiktų kažkoks ultramodernas, dabar nelabai suprantu kam jis ir kokią funkciją atliktų, kai kitoje pusėje Naujininkai (prie NMC beje galima siūlyt kažką įdomiau nei planuojamas paprastas viadukas per Upės g.). Tokia kaip Talino RB nauja stotis pas mus vietoje dabartinės būtų visiškas svetimkūnis, patys estai aplink Talino senamiestį stato įdomią bet nekosmosinę architektūrą.

                      Aš pats norėčiau matyti solidžią architektūrą, kaip galimą sprendimą matyčiau netgi ir tarkim moderniai klasikinio stiliaus stiklo atriumą virš peronų. Galbūt būtų įmanoma jo tąsą suintegruoti į dabartinį stoties pastatą tuo pačiu perdarant priestato stogą ir atnaujinant fasadą su aliuzija į carinės stoties vaizdą, kuris buvo mažiau grubus ir bent mano nuomone geriau reprezentuotų miestą ir jo istoriją.

                      Nesupraskit klaidingai, nesiūlau kurti istorinės apgaulės ar imitacijos, o tik pasinaudoti stoties atnaujinimu kaip proga išreikšti įvairią Vilniaus istoriją, neišnaudotą praeities potencialą ir dar laukiantį ateities potencialą kurį panaudosime toliau vystydami miestą ir užduoti toną nebijoti ieškoti įkvėpimo čia pat, o ne skubėti apsimetinėti Dubajumi (bent jau ne tose vietose, kurios dar tam tikrai nepribrendo). Ir tam tikrai nereikia griauti to ką turime.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Yra kaip yra, niekas stoties negriaus ir naujo stiklainio nestatys, nes nėra jokio poreikio ir nebus. Jokio apčiuopiamo impulso RB neduos, nes kiek eiliniam statistiniam keleiviui kartų per metus reikia į Varšuvą ar Rygą ir kiek į Kauną ar Klaipėdą? Daug didesnė impulsą duotų greitojo geležinkelio linija Vilnius - Kaunas - Klaipėda. Esama stotis su perdegtu peronu ir papildomais plotais virš jo pilnai patenkintų poreikius. Net nieko nedarant, stotis gali "apdirbti" 2-3 kartus didesnius keleivių srautus be problemų.
                        Kiek pamenu sakei, jog RB apskritai nebus. Dabar jau bus, bet nieko gero neduos. Paziuresim Nuomones keiciasi.

                        Comment


                          Aš ir dabar nesakau, kad garantuotai bus. Dar daug vandens nutekės ir krizė beldžias į duris. Kiek gleležinkelio linijų net ir toje pačioje Lietuvoje per 150 metų buvo planuota, kiek pradėta tiesti ir taip ir nepabaigta...

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Aš ir dabar nesakau, kad bus. Dar daug vandens nutekės ir krizė beldžias į duris. Kiek gleležinkelio linijų net ir toje pačioje Lietuvoje per 150 metų buvo planuota, kiek pradėta tiesti ir taip ir nepabaigta...
                            RB yra Europos integracijos simbolis sitam regionui, cia daug rimciau nei planai planeliai tiesti gelezinkelius po Lietuva.

                            themanual, teisingos mintys. Paziuresim i pasiulymus. As dar kazkaip isivaizduoju butu galima ir dabartini stoties zieda po stogu pakisti, taip dar labiau apjungiant autobusu ir gelezinkeliu stociu erdves.

                            Comment


                              Bijau kad su stotimi bus kaip su oro uostu. Plėsti ir rekonstruoti neleis, nes pavelas, taigi lipdys kažką už dabartinės stoties.

                              Comment


                                Parašė Sklansky Rodyti pranešimą

                                RB yra Europos integracijos simbolis sitam regionui, cia daug rimciau nei planai planeliai tiesti gelezinkelius po Lietuva.

                                themanual, teisingos mintys. Paziuresim i pasiulymus. As dar kazkaip isivaizduoju butu galima ir dabartini stoties zieda po stogu pakisti, taip dar labiau apjungiant autobusu ir gelezinkeliu stociu erdves.
                                Joks čia ne simbolis. Simboliu gyvas nebūsi. Ne XIX a., kad juodus dūmus leidžiantis garvežys ar kaminas buvo progreso simbolis.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                  Joks čia ne simbolis. Simboliu gyvas nebūsi. Ne XIX a., kad juodus dūmus leidžiantis garvežys ar kaminas buvo progreso simbolis.
                                  Simbolis gal nevisai tinkamas zodis, tai Europos buvimo cia simbolis. Pats gelezinkelis europines integracijos dar vienas is etapu.

                                  Comment


                                    Per brangiai tokia integracija kainuoja, ir naudos nebus, tik išlaidos.

                                    Comment


                                      Jiem, ne mum.

                                      Comment


                                        Gerai, kad visokia "vatiniai" veikėjai jau yra LG praeitis... Reikia griauti tą stalininį košmarą su rusiškais knygynėliais viduje ir statyti modernų pastatą.

                                        Comment


                                          Panorėk ir praeis. Niekas nieko negriaus. Tema išsisėmė. Lauksime, kada bus kažkas naujo konkretaus iš savivaldybės ar kitų įstaigų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X