Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilkpėdė - projektai ir statybų eiga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Manau čia Lettered turi omeny Naujamiestyje esančias teritorijas, ypač link aplinkkelio palei Panerių gatvę. Ten tikrai yra dar ką nuveikti. Anyway, visvien nematau, kuo čia dėta elektrinė ir kokiu būdu, pasak Lettered, tai turėtų kelti problemas. Gal dėl menamos oro taršos, kurios nėra?
    Šiek tiek taršos yra, tai kai yra alternatyvų plėtrai, tai manau tai minusas.

    https://aaa.lrv.lt/public/canonical/...23_SO2_vid.png

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Kiek suprantu, čia projektas 60 metų perspektyvai (kas IMHO yra neracionalu planavimo požiūriu). Per tiek laiko velniai žino kas gali pasikeisti. Jei per vos per 30 metų turime pokyčius, kurie yra dabar.
    Kaip tik racionalu. Matyti kur miestas turi plėstis tolimoje ateityje, kad artimoje ateityje galima būtų tam ruoštis. Tokių vizijų iki šiol miestas nelabai turėjo, todėl plėtėsi belenkur ir belenkaip. Jeigu per tą laiką atsiras konsolidacijos galimybės savivaldybėse, tai Vilkpėdė galėtų tapti strategine kryptimi, kur būtų sufokusuota ir valdoma didžioji dalis plėtros.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    pristatytame galimų Vilkpėdės pokyčių iki 2080 m. makete
    Kiek suprantu, čia projektas 60 metų perspektyvai (kas IMHO yra neracionalu planavimo požiūriu). Per tiek laiko velniai žino kas gali pasikeisti. Jei per vos per 30 metų turime pokyčius, kurie yra dabar.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Sukonkretink "krūvą" pramoninių teritorijų. Centrinėje dalyje tokių praktiškai nebeliko, yra vietos vos keliems didesniems (kelių šimtų butų) projektams. Kai mieste per metus parduodama keli tūkstančiai naujų butų, šitos teritorijos dings per ateinančius 10 metų.

    Vilkpėdės vizija bent iki 2080 metų. Eina kalba apie beveik 11 km2 teritoriją, potencialą bent apie 40 tūkst. naujų būstų.
    Autobusų parkas ir aplinkiniai servisai, Sigma, Panerių g. rajonas. Tai čia vien tos teritorijos pilnai ne vieną dešimtmetį užsistatinės, o kur dar šiaip tušti splypai, garažai, sandėliai ar tos pačios parduotuvės su dideliais parkingais mieste. Iškelti iš čia visas katilines, naujas gamyklas, tai kaip sakiau, kai jau miestas bus dvigubai didesnis ir aplink viskas užstatyta nebent.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Sukonkretink "krūvą" pramoninių teritorijų. Centrinėje dalyje tokių praktiškai nebeliko, yra vietos vos keliems didesniems (kelių šimtų butų) projektams. Kai mieste per metus parduodama keli tūkstančiai naujų butų, šitos teritorijos dings per ateinančius 10 metų.

    Vilkpėdės vizija bent iki 2080 metų. Eina kalba apie beveik 11 km2 teritoriją, potencialą bent apie 40 tūkst. naujų būstų.
    Manau čia Lettered turi omeny Naujamiestyje esančias teritorijas, ypač link aplinkkelio palei Panerių gatvę. Ten tikrai yra dar ką nuveikti. Anyway, visvien nematau, kuo čia dėta elektrinė ir kokiu būdu, pasak Lettered, tai turėtų kelti problemas. Gal dėl menamos oro taršos, kurios nėra?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Todėl, kad pačiame mieste dar krūva apleistų pramoninių teritorijų, kad būtų poreikis čia miesto gale esančias naujas gamyklas iškelti. Čia nebent, jei Vilniuje koks 1,5 mln. gyventojų bus. Kopenhagoje vos keli km nuo centro ir šalia vandens esančios pramonės niekas nekelia, nes dar yra vietos kur kitur plėstis.
    Sukonkretink "krūvą" pramoninių teritorijų. Centrinėje dalyje tokių praktiškai nebeliko, yra vietos vos keliems didesniems (kelių šimtų butų) projektams. Kai mieste per metus parduodama keli tūkstančiai naujų butų, šitos teritorijos dings per ateinančius 10 metų.

    Vilkpėdės vizija bent iki 2080 metų. Eina kalba apie beveik 11 km2 teritoriją, potencialą bent apie 40 tūkst. naujų būstų.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Kodėl?
    Todėl, kad pačiame mieste dar krūva apleistų pramoninių teritorijų, kad būtų poreikis čia miesto gale esančias naujas gamyklas iškelti. Čia nebent, jei Vilniuje koks 1,5 mln. gyventojų bus. Kopenhagoje vos keli km nuo centro ir šalia vandens esančios pramonės niekas nekelia, nes dar yra vietos kur kitur plėstis.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Nesu tikras, bet kaip suprantu, ta elektrinė su kaminais paliks? Seniau ji vadinosi TEC, ta kur prie Savanorių žiedo? Jei taip, tai šviesių perspektyvų rajonui nelabai matau.
    Kodėl?

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Na, Velgos teritorija po truputį tvarkoma, palei Nerį jau iškilo daugiabučiai, o jei bus naujas Akropolis, tai jau visai puiki konversijos pradžia. Ir šalia esantys sandėliai, garažiukai, manau, greit bus suvalgyti kokių NT vystytojų. Taip pat nėra didelių problemų konvertuoti ir kitapus Laisvės pr. esančią teritoriją, ypač aplink buvusio policijos komisariato vietą.

    O kad ji vyktų kažkur toliau, tai kol kas nelabai matau prošvaisčių. Pernelyg daug stambių įmonių, pernelyg užterštas oras. Nebent kažkur giliau Žemuosiuose Paneriuose, prie Trakų plento.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Žodžiu, pramoninis rajonas. Kaip buvo 1980, taip ir lieka. Visa kita tik gražios fantazijos.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Nesu tikras, bet kaip suprantu, ta elektrinė su kaminais paliks? Seniau ji vadinosi TEC, ta kur prie Savanorių žiedo? Jei taip, tai šviesių perspektyvų rajonui nelabai matau.
    Teoriškai viską galima iškelti, bet dabar kai uždaryta prie gariūnų esanti šiluminė elektrinė, tai šita Savanorių pr. yra pagrindinė miesto katilinė. Beto ir pačiuose paneriuose ne vienas kaminas stovi iš kurio eina daug dūmų, tai ten visą pramonę iškelti labai daug investicijų reiktų, tai nėra apleista senai neveikiančių fabrikų teritorija.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Nesu tikras, bet kaip suprantu, ta elektrinė su kaminais paliks? Seniau ji vadinosi TEC, ta kur prie Savanorių žiedo? Jei taip, tai šviesių perspektyvų rajonui nelabai matau.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Nelabai matau perspektyvų, nes teritorija labai didelė ir labai daug pramonės įmonių, kurios daug investavusios, toliau investuoja ir išsikelti būtų labai brangu, o balta varna niekas nebus, nes mažai, kas norėtų gyventi šalia veikiančių gamyklų, čia ne tas variantas, kur likus senai neveikianti viena gamykla, o aplink jau gyvenama teritorija, kaip buvo paupys ar Manufaktūrų g., iš kurios ta pati betono gamykla išsikėlė į Vilkpėdę. Manau pirma mieste esančias teritorijas reiktų išnaudoti, pvz. autobusų parkas, Panerių g., žirmūnai, ten dar miestui galimybių tiek plėstis vidyje, kad Panerių gamyklų realiai niekada nebus poreikio iškelti.
    Bet daug gamyklų jau išsikėlė arba sunyko: Radiokomponentų gamykla, Namų statybos kombinatas, Vilniaus baldai ir t.t.
    Paskutinis taisė Sula; 2024.12.02, 09:26.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Gamyklų savivaldybė neiškels, o tramvajų reikia tiesti ne į random pramonines teritorijas už miesto, nes taip sugalvojo LNTVA, o pačiame mieste, kur didžiausi keleivių srautai, pvz. Ukmergės, Kalvarijų gatvės ir kur didžiausia plėtra vyksta.
    Koks skirtumas, ar savivaldybė, ar Vyriausybė iškels. Pramoninės konversijos yra įprastas dalykas, tiek Europoje, tiek kitur. Ne esmė, kieno kokios rolės bus. Esmė, kad tam reikalingas politinis drive ir ambicija, kurių šiai dienai neturim.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Šiaip, tai tokie dalykai daromi ne taip, kaip čia sakai, o su sistemingu planavimo approach. Tam reikalinga aiški strategija ir politinis stuburas bei principingumas t.y. dalykai, kurių tiek dabartinė, tiek prieš tai buvusios kelios administracijos neturėjo/neturi. Šitam developmentui reikalingas light rail, daug investicijų į infrastruktūrą. Kaip pas mus yra su tais dalykais, žinom. Nebent visa tai pasikeis ir kažkas ims judėti. Pati vizija iš principo yra gera ir tai yra puiki kryptis miesto plėtrai.
    Gamyklų savivaldybė neiškels, o tramvajų reikia tiesti ne į random pramonines teritorijas už miesto, nes taip sugalvojo LNTVA, o pačiame mieste, kur didžiausi keleivių srautai, pvz. Ukmergės, Kalvarijų gatvės ir kur didžiausia plėtra vyksta.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Nelabai matau perspektyvų, nes teritorija labai didelė ir labai daug pramonės įmonių, kurios daug investavusios ir išsikelti būtų labai brangu, o balta varna niekas nebus, nes mažai, kas norėtų gyventi šalia veikiančių gamyklų, čia ne tas variantas, kur likus viena gamykla, o aplink jau gyvenama teritorija, kaip buvo paupys ar Manufaktūrų g. Manau pirma mieste esančias teritorijas reiktų išnaudoti, pvz. autobusų parkas, Panerių g., žirmūnai, ten dar miestui galimybių tiek plėstas vidyje, kad Panerių gamyklų realiai niekada nebus poreikio iškelti.
    Šiaip, tai tokie dalykai daromi ne taip, kaip čia sakai, o su sistemingu planavimo approach. Tam reikalinga aiški strategija ir politinis stuburas bei principingumas t.y. dalykai, kurių tiek dabartinė, tiek prieš tai buvusios kelios administracijos neturėjo/neturi. Šitam developmentui reikalingas light rail, daug investicijų į infrastruktūrą. Kaip pas mus yra su tais dalykais, žinom. Nebent visa tai pasikeis ir kažkas ims judėti. Pati vizija iš principo yra gera ir tai yra puiki kryptis miesto plėtrai.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Kuo didžiausios sėkmės! Labai gerai būtų išvalyti tą šlykštų pramoninį rajoną ir paversti į gyvenamąsias erdves. Vieta irgi gera, o gal net labai gera. Būtų labai gera alternatyva miesto plėtimui į paribius.
    Nelabai matau perspektyvų, nes teritorija labai didelė ir labai daug pramonės įmonių, kurios daug investavusios, toliau investuoja ir išsikelti būtų labai brangu, o balta varna niekas nebus, nes mažai, kas norėtų gyventi šalia veikiančių gamyklų, čia ne tas variantas, kur likus senai neveikianti viena gamykla, o aplink jau gyvenama teritorija, kaip buvo paupys ar Manufaktūrų g., iš kurios ta pati betono gamykla išsikėlė į Vilkpėdę. Manau pirma mieste esančias teritorijas reiktų išnaudoti, pvz. autobusų parkas, Panerių g., žirmūnai, ten dar miestui galimybių tiek plėstis vidyje, kad Panerių gamyklų realiai niekada nebus poreikio iškelti.
    Paskutinis taisė Lettered; 2024.12.01, 23:20.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Kuo didžiausios sėkmės! Labai gerai būtų išvalyti tą šlykštų pramoninį rajoną ir paversti į gyvenamąsias erdves. Vieta irgi gera, o gal net labai gera. Būtų labai gera alternatyva miesto plėtimui į paribius.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Šiaip plėtra į šią šiuo metu industrinę zoną, ją humanizuojant yra 1000 kartų geriau, nei Pašilaičių, Perkūnkiemių ir Pilaičių plėtra.

    Mažaukštė šiuolaikiška archtektūra, vos per tiltą pasiekiamas miškas ir gyvenimas šalia upės bei laivyba atrodo labai idiliškai.

    Bet jei nebandysi, tai ir nepavyks.
    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2024.12.01, 00:09.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Žiemieji Paneriai yra mažytė Vilkpėdės dalis, pats galiukas, kur yra garsusis Zuikių g. tunelis po geležinkeliu.

    Komentuoti:

Working...
X