Parašė AudriusV
					
						
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Diskusijos apie Vilniaus miesto užstatymo tankinimą ir aukštingumą
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Orestad rajonas yra 10 min nuo centro (metro arba traukiniu). Ir tai yra vienas arčiausiai esančių centro naujų rajonų. tiesiog ankčiau miesto plėtra vyko tik į Vakarų ir Pietų pusę. Todėl Rytai liko turši ir dabar tarp centro ir Oro uosto yra stipriai plėtojami. Taip jis pastatytas laukuose, bet arčiau jau laukų nėra, nebent parkas ar futbolo aikštelės, kurių nelies. Kristianija nėra Šnipiškės. Pati ta teritorija kurią vadinate Kristianija yra labai maža ir ten vyksta daug kultūrinių renginių. Taip pat tai buvę kariniai Kopenhagos įtvitinimai, tai ką siūlote, kaip kokiame Kaune, išgriauti fortus ir statyti daugiabučius. O, bet, tačiau, šalia Kristianijos yra pramoninis/uosto rajonas, kuris labai sparčiai valosi ir statoma daug daugiabučių ir biurų. Taip pat Kopenhagoje yra užkišinėjami visi įmanomi turši ploteliai, kur logiškai ir turi būti pastatas.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Bet juk galėjo statyti laukuose ar tuščiuose sklypuose arčiau centro, arba vietoje savų "šnipiškių" Kristianijos.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gyvenu jau beveik 3 metus vienam is Lettered nuotraukoje matomu namu, todel leisiu sau kelis komentarus parasyti.
1) Manau kad nera teisinga lyginti Pilaite su Ørestad. Pilaite vystosi organiskai, Ørestad buvo visas suplanuotas nuo A iki Z ir developeriai galejo tik biddinti uz zemes plotelius ir juose statyti pastatus kurie isipaiso i master-plana (http://www.orestad.dk/orestad-erhver...kalplaner.aspx)
2) Ørestad yra planuotas apie transporto arterija (Metro linija). T.y. pradziai atsirado Metro, o aplinkines statybos vyko tik po to.
3) Ørestad yra tik keli daugiabuciai namai, kurie turi savo pozemine masinu stovejimo aikstele (manau max. 5). Parkingas gatvese leidziamas max 15 min, inspektoriai tikrina po kelis kartus per diena. Uztai yra suplanuoti ir pastatyti daugiaauksciai parkingai. Parkingai ir daugiabuciai suplanuoti taip, kad nuo daugiabucio iki parkingo butu ne daugiau nei mazdaug 300 metru pesciom.
3.5) Ørestad yra vienas is brangiausiu parkingu Kopenhagoje (1200 DKK per menesi). Uz sia suma nusiperki tik galimybe statyti masina parkinge, bet ne garantuota vieta. Jei parkinge nera vietu - vaziuoji i kita.
4) Ørestad lygiagreciai su gyvenamaja statyba vysto darzelius ir mokyklas (Ørestad gymnasium, ir Kalvebod skole kurios eksterjera gamina Lietuvos imone - https://www.kgc.lt/projektai/kalvebod-mokykla/). T.y. svietimo infrastruktura turi buti jau cia kai pradeda keltis gyventojai.
5) Ørestad rajonas jau pasieke savo maksimalu pletros plota, nes i pietus (Lettered nuotrauka), ir vakarus yra apsuptas rezervato. I rytus Syndby, Tårnby ir Kastrup buvo sodai, o dabar mazuju namu gyvenamieji rajonai.
P.S. ArtisLT Google maps'uose matomi stadionai (Plug'N'Play sports park) jau du metai kaip nugriauti ir ju vietoje stovi daugiabuciai :-(
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tų stadionų ten ne vienas ir ne du. Pats ne svetimas KopenhagojeParašė jpou Rodyti pranešimąGyvenu jau beveik 3 metus vienam is Lettered nuotraukoje matomu namu, todel leisiu sau kelis komentarus parasyti.
1) Manau kad nera teisinga lyginti Pilaite su Ørestad. Pilaite vystosi organiskai, Ørestad buvo visas suplanuotas nuo A iki Z ir developeriai galejo tik biddinti uz zemes plotelius ir juose statyti pastatus kurie isipaiso i master-plana (http://www.orestad.dk/orestad-erhver...kalplaner.aspx)
2) Ørestad yra planuotas apie transporto arterija (Metro linija). T.y. pradziai atsirado Metro, o aplinkines statybos vyko tik po to.
3) Ørestad yra tik keli daugiabuciai namai, kurie turi savo pozemine masinu stovejimo aikstele (manau max. 5). Parkingas gatvese leidziamas max 15 min, inspektoriai tikrina po kelis kartus per diena. Uztai yra suplanuoti ir pastatyti daugiaauksciai parkingai. Parkingai ir daugiabuciai suplanuoti taip, kad nuo daugiabucio iki parkingo butu ne daugiau nei mazdaug 300 metru pesciom.
3.5) Ørestad yra vienas is brangiausiu parkingu Kopenhagoje (1200 DKK per menesi). Uz sia suma nusiperki tik galimybe statyti masina parkinge, bet ne garantuota vieta. Jei parkinge nera vietu - vaziuoji i kita.
4) Ørestad lygiagreciai su gyvenamaja statyba vysto darzelius ir mokyklas (Ørestad gymnasium, ir Kalvebod skole kurios eksterjera gamina Lietuvos imone - https://www.kgc.lt/projektai/kalvebod-mokykla/). T.y. svietimo infrastruktura turi buti jau cia kai pradeda keltis gyventojai.
5) Ørestad rajonas jau pasieke savo maksimalu pletros plota, nes i pietus (Lettered nuotrauka), ir vakarus yra apsuptas rezervato. I rytus Syndby, Tårnby ir Kastrup buvo sodai, o dabar mazuju namu gyvenamieji rajonai.
P.S. ArtisLT Google maps'uose matomi stadionai (Plug'N'Play sports park) jau du metai kaip nugriauti ir ju vietoje stovi daugiabuciai :-(
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Lettered pateikė gerą pavyzdį, nors ir visai ką kitą norėjo įrodyti. Bet aš dar noriu atkreipti dėmesį ir į jų gatvių planavimą:

Atitinka visus tuos bruožus, kuriuos aš pastoviai bandau reklamuoti.
1) Perimetrinis užstatymas
2) Kiekvienas pastatas skirtingas, su sava architektūra ir charakteriu, o ne vienodų pastatų eilė
3) Komercinės patalpos pirmuose aukštuose
Tokiu principu Šnipiškės turėtų būti statomos ir išties perimetrinį užstatymą reikėtų netgi įstatymiškai įtvirtinti, nes kai nėra įstatymų, tai nėra net praktikos skirtingiems projektų vystytojams tartis dėl to, kad jų projektai vienas su kitų liestųsi.
- 9 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tiems kas turi vaikus - dideli uzdari kiemai yra didelis privalumas. Tiems, kas neturi - kiekvieno savaigalio rytas yra pasitinkamas su vaiku klegesiu. Kita problema yra baliai-vakareliai namie. Jei kas nors daro - labai gerai girdi visi - ypac kai iseina i balkona parukyti arba vasara kai visi langai atviri.Parašė andyour Rodyti pranešimąKažkiek primena Pilaitę tie pastatai su dideliais uždarais vidiniais kiemais.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Idealu, jei judresnes gatves apstatyti vien tik biurais. Tuomet rajonai bet kokiu atveju būtų tokių gatvių padalinti.Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Tokiu principu Šnipiškės turėtų būti statomos ir išties perimetrinį užstatymą reikėtų netgi įstatymiškai įtvirtinti, nes kai nėra įstatymų, tai nėra net praktikos skirtingiems projektų vystytojams tartis dėl to, kad jų projektai vienas su kitų liestųsi.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Va taip turetu buti vystoma infrastruktura miestuose, o ne aj cia isparduodam zemes, tegu statosi ka nori, paskui visi priperka masinu nes nera kaip judeti. Paskui aj tai nesusirenka keleiviu, VT neatsiperka. Nera kur parkuotis? tai nereikejo masinos pirkt ko pirkot. Visi pikti, nepatenkinti ir vieni kitus kaltina. Toks jausmas kad Vilnius realiai juda i niekur.Parašė jpou Rodyti pranešimąGyvenu jau beveik 3 metus vienam is Lettered nuotraukoje matomu namu, todel leisiu sau kelis komentarus parasyti.
1) Manau kad nera teisinga lyginti Pilaite su Ørestad. Pilaite vystosi organiskai, Ørestad buvo visas suplanuotas nuo A iki Z ir developeriai galejo tik biddinti uz zemes plotelius ir juose statyti pastatus kurie isipaiso i master-plana (http://www.orestad.dk/orestad-erhver...kalplaner.aspx)
2) Ørestad yra planuotas apie transporto arterija (Metro linija). T.y. pradziai atsirado Metro, o aplinkines statybos vyko tik po to.
- 9 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gaila, bet nepabandėme. Ta erdvė visą laiką buvo aptverta statybine tvora.Parašė Eidvis Rodyti pranešimąSkverą su 'brandžiais medžiais' jau pabandėm - buvo nyku, bjauru ir be gyvybės. Šį kart pabandom kažką, kas suteiktų šiai vietai gyvybę.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	

Vilniuje yra begalės mažų skverų, neaptvertų tvoromis, problema ta, kad nė vienas iš jų nėra sėkmingas. Sėkmingais galima vadinti tik rekonstruotas dideles žaliąsias erdves (kaip Berdnardinų sodą), tik problema, kad tu ir tokių zonų rekonstrukcijai prieštarauji (Reformatų skveras). Tavo tikslas Vilnių paversti negyvenama teritorija, kur laisvai galėtum centre statyti medines trobas ir ganyti avis. Kaunas turbūt apsidžiaugtų, vėl sostine taptų, bet tikriausiai Lietuva iki tokio lygio neišprotės
							
						
- 5 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
"Tik rekonstruotas" labai jau vienašališkai žiūrite. Tai kad naują nereiškia, jog geriau. Tai kad tvarkinga reiškia geriau. Beje mažiems skverams reikia žymiai mažiau lankytojų, jog būtų galima vadinti pasisekusiais. Na o augmenija dauguma miestų norėtų didinti dėl kylančios temperatūros pačiame miesto centre, tačiau kai vienintelė likusi laisva erdvė ant stogo ar pastatų sienų tai daryti išties sudėtinga.Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Vilniuje yra begalės mažų skverų, neaptvertų tvoromis, problema ta, kad nė vienas iš jų nėra sėkmingas. Sėkmingais galima vadinti tik rekonstruotas dideles žaliąsias erdves (kaip Berdnardinų sodą), tik problema, kad tu ir tokių zonų rekonstrukcijai prieštarauji (Reformatų skveras). Tavo tikslas Vilnių paversti negyvenama teritorija, kur laisvai galėtum centre statyti medines trobas ir ganyti avis. Kaunas turbūt apsidžiaugtų, vėl sostine taptų, bet tikriausiai Lietuva iki tokio lygio neišprotės
Galų gale niekada nesakiau, jog statyti tik mažus naujus pastatus. Sakiau tik tai, jog istorinius mažus pastatus reikėtų palikti, o jų apsuptyje statyti neišsišokančius. Suprantu jums labai nepatinka žemi pastatai, tačiau nepritempinėkite iki savųjų kraštutinumų...Paskutinis taisė googleLT; 2018.09.21, 01:22.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jiem kitos vietos yra geresnės, prie spaudos rūmų. Dangoraižis nebūtinai turi būti matomas iš kiekvienos senamiesčio gatvelės kad jam ta vieta "tiktų".Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
Butu faina jei bent viena dangoraizi Lietuvoj pastatytu, butent nmc jam labai tinkama vieta.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kuriam čia temperatūra sukilo?Parašė googleLT Rodyti pranešimąNa o augmenija dauguma miestų norėtų didinti dėl kylančios temperatūros pačiame miesto centre.
 
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Buvo normali tema su sarkazmo prieskoniu. Ten googlo bullshitas buvo tvarkingai talpinamas. Dabar vel pradedama is naujo masturbuotis per visas temas. Romas grizo is siltu krastu su perkaitinta makaule ir ivede savo tvarka. T.y. "tvarka".Paskutinis taisė Milwaukee; 2018.09.21, 09:10.
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Virš 40 metų nebuvo aptverta.Parašė googleLT Rodyti pranešimą
Gaila, bet nepabandėme. Ta erdvė visą laiką buvo aptverta statybine tvora.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Buvo gi tema specialiai sukurta googleLT ir žmonėm kurie nori su juo ginčytis, kuri laika buvo ramu, bet žiūriu vakar googleLT vėl persiėjo per visas temas ir pridergė savo filosofijoms neturinčiom nieko bendro su pačiom temom
Kalbant apie Hilton Garden Inn atrodo vienas iš tų retų atveju kai realybėje gausis gerenis nei buvo vizualizacijose. Pripažinsiu kai laimėjo projektas buvau skeptiškai nusiteikęs nes Eika paprastai piguva pasižymi, tai galvojau bus koks tinkas kaip z135 kuris sekančiais metais atsilups, bet akmens apdaila kaip visad ir visur atrodo fantastiškai.Paskutinis taisė Gladiator; 2018.09.21, 09:13.
- 8 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Didėja ir smogas nuo tavo automobilio atvykusio iš rajono "gamtos". Tad greitu metu Vilniuje langai uždaryti bus maloniau. Be kondicionieriaus neišsiversi. Greičiausiai bus pasekta vakarų pavyzdžiu ir pradės drausti pradžiai dyzelius, o vėliau ir apskritia įvažiuoti į istorinį centrą su bet kokia mašina. Kol apskritai automobiliai taps nebepageidaujami visame mieste.Parašė googleLT Rodyti pranešimąNa o augmenija dauguma miestų norėtų didinti dėl kylančios temperatūros pačiame miesto centre, tačiau kai vienintelė likusi laisva erdvė ant stogo ar pastatų sienų tai daryti išties sudėtinga.Paskutinis taisė andyour; 2018.09.21, 17:10.
Comment
 
Comment