Dar vienas gandas, kad architektas renkamas iš tarpo tų, kurie dalyvavo Ermitažo-Guggenheimo konkurse + gal būt Rem Koolhaas.
Kad Z. Hadid šį kartą būtų kviečiama šiek tiek abejoju. Tikriausiai, galima apriboti pasirinkimo ratą ties M. Fuksas, D. Libeskind ir R. Koolhaas. O dar labiau tikėtina, kad bus pirmas arba antras.
Great expectations. Tik kiek tame realybes? Vis notisi tiketi.
Dar vienas gandas, kad architektas renkamas iš tarpo tų, kurie dalyvavo Ermitažo-Guggenheimo konkurse + gal būt Rem Koolhaas.
Kad Z. Hadid šį kartą būtų kviečiama šiek tiek abejoju. Tikriausiai, galima apriboti pasirinkimo ratą ties M. Fuksas, D. Libeskind ir R. Koolhaas. O dar labiau tikėtina, kad bus pirmas arba antras. O kadangi Libeskindas jau dirba prie Liepkalnio, tai statyčiau už Fuksą.
mano supratimu čia daugiau tas vakarietiškas modelis, kai žmogus tiesiog nori kažką didelio ir gerą padaryti, visgi 20 mln. yra milžiniški pinigai, tereikia jam suteikti galimybę. Ir jeigu Zuokas jį išmetė iš NMC, o Lietuvos kino teatro vietoje kaip ir finišuoja visos sutartys, tai manau jam neapsimokės viską mesti ir vėl pradėti naujas derybas su nauja Vilniaus valdžia. Veikiausiai statys čia.
Na, aš suprantu jo kolekcijos reikšmę Lietuvos kultūrai. Ir suprantu kaip yra svarbu, kad ji nebūtų išardyta ir išliktų Lietuvoje. Tačiau. Jeigu žmogus pasistato muziejų - ofisą ir po to reikalauja, kad valstybė jį išlaikytų, na tai irgi žinai... Nepaisant to, aš vis tiek esu už jo iniciatyvą ir tikiuosi, kad jam pavyks viską padaryt.
Kiek keistai atrodo tas mėtymasis. Galų gale juk galėtų su nauja miesto valdžia tartis dėl MMC prie Neries, o dabartinį Lietuvos kino teatrą užstatyti kad ir tais pačiais biurais.
Kokios dar paramos ar PR. Žmogus sėkmingai pardavė savo verslą ir išeina į penciją. Jis nori paremti ir padovanoti Modernaus meno centrą Vilniui. Jis tam skirė 20mln litų ir dar savo kolekciją leidžia eksmonuoti. Jis tik prašo išlaikyti miestui jo lėšomis pastatytą ir padovanotą muziejų. Tai kur jus čia kokios paramos prašymą matot?
Prašė, kaip supratau. Tada kai planavo statyti didesnį ir įspūdingesnį muziejų šalia Forum palace. Tada kai su savivaldybe dėl to nepavyko susitarti, kiek pamenu, (sklando gandai, kad Zuokui nepatiko pastato panašumas į Guggenheimo projektą) ir buvo pradėtas muziejaus projektas vietoje buvusio kino teatro, kuris jau turėtų būti visiškai privatus.
Straipsnyje rašoma, kad anksčiau ar vėliau muziejus vis tiek taps valstybiniu. Taigi dabar ne savivaldybės, o nacionalinės valdžios prašys paramos.
Visiškai privačiu, manau, galėjo tapti tik tuo atveju, jeigu būtų kartu statęs ir biurus ar gyvenamuosius namus. Tuomet galbūt vienas išlaikytų kitą.
Jis, kaip ir anksčiau, ketino statyti už savo lėšas. Savivaldybė iš pradžių žadėjo skirti sklypą ir parengti detalųjį planą už savo lėšas. Dabar gi viskas jo rankose. Vienintelis dalykas, ko jis prašo - tai savivaldybės, o dabar ir valstybės paramos išlaikant muziejų. Kitaip tariant, jis pasistato, o po to valstybė išlaiko.
Viena vertus valstybei yra nauda, nes kolekcija yra puiki ir didžiulė. Kita vertus, tai dalinai yra ir noras pasiPRint valstybės sąskaita.
Prašė, kaip supratau. Tada kai planavo statyti didesnį ir įspūdingesnį muziejų šalia Forum palace. Tada kai su savivaldybe dėl to nepavyko susitarti, kiek pamenu, (sklando gandai, kad Zuokui nepatiko pastato panašumas į Guggenheimo projektą) ir buvo pradėtas muziejaus projektas vietoje buvusio kino teatro, kuris jau turėtų būti visiškai privatus.
Tik už kokias lėšas jis statys? Anksčiau tikėjosi savivaldybės paramos, pasirašė kažkokius ketinimų protokolus. Bet Zuoko valdžioje nebeliko... O liberalai gelbės Vilnių užverždami diržus.
Jis, kaip ir anksčiau, ketino statyti už savo lėšas. Savivaldybė iš pradžių žadėjo skirti sklypą ir parengti detalųjį planą už savo lėšas. Dabar gi viskas jo rankose. Vienintelis dalykas, ko jis prašo - tai savivaldybės, o dabar ir valstybės paramos išlaikant muziejų. Kitaip tariant, jis pasistato, o po to valstybė išlaiko.
Viena vertus valstybei yra nauda, nes kolekcija yra puiki ir didžiulė. Kita vertus, tai dalinai yra ir noras pasiPRint valstybės sąskaita.
Tik už kokias lėšas jis statys? Anksčiau tikėjosi savivaldybės paramos, pasirašė kažkokius ketinimų protokolus. Bet Zuoko valdžioje nebeliko... O liberalai gelbės Vilnių užverždami diržus.
Na, man visai unikaliai iš tikro atrodo Vilniaus NMC su savo oranžinių Europos kompleksu. Įdomus dalykas, kad dar niekur nebuvau matęs NMC su oranžiniais elementais. Bet jie nėra sugalvoti šiaip sau - gi senamiesčio stogai visi oranžinio atspalvio. Įdomiausia, kad vilniečiai tos oranžinės net ir nesureikšmino kai pastatė Europą - kažkaip ta spalva natūraliai suprantama, limpa čia O šitas MMC projektas, na, žiūrint iš viršaus - taip, grynas senamiesčio namas, suformuotas kiemas, formos irgi prie aplinkos tinka. Bet fasado išpildymas čia bus kritinis dalykas. Realiai Vilniuje yra tik vienas geras juodas fasadas - prokuratūra. Kažkada važiavau, nieks nepasikeitė nuo statybos laikų - toks pats, nenublukęs, nesutrūnijęs, ne murzinas, net sunku patikėt, kad taip gerai išsilaikęs. Tos ribinės spalvos fasade - juoda ar balta dažnai reikalauja daug priežiūros. Balta papilkėja, apdulka, juoda arba nublunka, arba pakeičia spalvą arba tampa nudriskus. Taigi, arba labai geros medžiagos, arba pastovi priežiūra. Iš šito projekto vizualizacijos labai sunku pasakyti, kas per fasadas bus, atrodo skardinis net. Bet pats projektas kaip visas objektas visai ten į temą - nudažytų jį ta persikine spalva, uždėtų čerpes ir niekas neatskirtų čia senas ar naujas. Išskirtinumas spalvoje, bet čia reiks gerų fasado medžiagų.
Nu vis tik keisti tie architektai būna, ar sunku buvo jiems susiprotėti, senamiestyje padaryti čerpinės spalvos stogą? Dabar iš viršaus bendram senamiesčio vaizde bus šašas.
Aš kaip tik manau tame ir yra šito projekto cinkelis - juk šonai dėl to oranžiniai, kas gan ironiškai atrodo, kai aplink visur oranžinė spalva ant stogų ...
Komentuoti: